Zlínský hokejový klub chce vyjít vstříc rodinám s dětmi, nedělní zápasy budou začínat dřív.

Zlínský hokejový klub chce vyjít vstříc rodinám s dětmi, nedělní zápasy budou začínat dřív. | foto: Dalibor Glück, MAFRA

Zlín láká fandy na žluté dresy, v neděli začnou zápasy už v půl čtvrté

  • 5
Parádní jízda zlínských hokejistů vyřazovací části, která skončila až v sedmém finálovém duelu s Plzní, přitáhla na Zimní stadion Luďka Čajky průměrně 6 188 diváků. A klub si je chce udržet i pro nadcházející sezonu. Jaká lákadla nabízí?

Jedna víra. Jeden tým. Jeden cíl. Marketingová akce, kterou loni rozjel PSG Zlín, pokračuje i letos. Diváky čekají opravené sedačky, nový fanshop a další změny.

Doma ve žlutém

Dlouholetou tradicí bylo, že Zlín doma oblékal žluté dresy, zatímco v modrých hrával venku. Jenže vedení extraligy v posledních letech zavedlo opačný režim, což zlínští příznivci přijímali s nevolí. Teď se konečně dočkají.

"Za mých mladých let se doma ve žlutých hrávalo a pořád to tak mám zažité, že žlutá barva dresů je domácí. Nikdy jsem si na modrou nezvykl," souhlasí útočník Petr Čajánek.

Dresy doznaly mírné obměny designu, ke žluté a modré přibyla světle šedá barva. "Jsou podobné, vzor zůstal zachovaný. Věřím, že se budou lidem líbit," řekl Čajánek.

V neděli už od půl čtvrté

Klub se rozhodl, že od října budou domácí zápasy hrané v neděli a ve svátek začínat už v 15:30 místo obvyklých 17 hodin. Podobný model si vyzkoušel v utkání s Třincem loni a ohlasy byly pozitivní.

"Chceme tak nalákat diváky do hlediště. Pro rodiny s malými dětmi je dřívější start zápasu lepší," podotkl jednatel PSG Zlín Patrik Kamas.

"Líbí se mi to, v zimě je to příjemnější čas. I pro děti, člověk se dostane domů v rozumném čase. Jako rodič to vítám," dodal Čajánek.

Stejná cena permanentek

Odměnit fanoušky, kteří chodí na hokej pravidelně a přispívají klubu do pokladny finanční částkou za nákup permanentní vstupenky. Taková je filozofie klubu, který se proto rozhodl cenu permanentek nezvyšovat.

Nadále platí i pro zápasy v play-off, díky čemuž hlavně loni jejich majitelé výrazně ušetřili. "Chtěli jsme tak dát najevo, že si jich vážíme," vysvětlil Kamas.

O deset procent se naopak navýšila cena za běžné vstupné. Sezení vyjde na 390 korun (klubová sedadla), 220 a 140 korun (místa kategorie A a B), za stání se platí 110 korun.

"Zvažovali jsme to dlouho. Deset procent považuji za smysluplné minimum, pro lidi to je akceptovatelné," uvedl Kamas.

Novinky na stadionu

"Pro větší komfort diváků jsme vyměnili poslední staré sedačky na jedné tribuně. Dále jsme opravili ozvučení zimního stadionu, které nám v minulých letech dělalo problémy," poznamenal generální manažer Karel Adamík.

Uvnitř stadionu vznikl nový fanshop, změnil se moderátorský tým během zápasů a výrazně se zrychlilo free wi-fi připojení na internet.

Klub chystá i setkání s hráči pro fandy v jiných městech kraje, připravené je vánoční bruslení s hráči A-týmu nebo společná akce s fotbalisty z 1. FC Slovácko.