Diskuze

Nová zastávka je příliš úzká, stěžují si cestující. Zlín ji opět opraví

Nově upravená frekventovaná zastávka Školní v centru Zlína komplikuje obyvatelům cestování, protože neposkytuje dost prostoru pro bezpečné vystupování a nastupování. Stížnosti tohoto typu eviduje magistrát i dopravní podnik. Radnice se tak musí znovu pustit do stavebních prací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé, že když stavíte jako soukromá osoba, tak musíte splnit, kde co všechno, + vyřešit sousedy.

Zřejmě MMZ nebylo schopno se s UTB domluvit na odborném průzkumu stromů a to ještě před zahájením stavby.

Kdyby toho totiž byli schopni, tak by stromy šli k zemi ještě před začátkem jakékoli stavby a dnes bychom možná měli i pěknou a lidsky širokou zastávku, navíc zakomponovanou do okolí.

Jenže to by na MMZ museli hnout zadkem. ;-D

2 0
možnosti

Už když tu zastávku po rekonstrukci otevřeli, tak jsem nevěřil svým očím. Říkal jsem si, že to přece není možné, aby jedna z nejfrekventovanějších zastávek ve městě vypadala takto. Vážně si někdo myslel, že to bude v pohodě?

1 0
možnosti

Znovu bez emocí čtu pane Fabiáne Vaše zdůvodnění hrubé již zrealizované realizační chyby. Hned druhá věta, že město muselo udělat zastávku užší je neuvěřitelné panoptikum a ani nejostřejší hodnocení Vašeho zdůvodnění není dost ostré. Postavil jste problém z louže pod okap a ještě si stěžujete na nepřístojnosti diskutujících.

3 0
možnosti

Jsem zvědavý jestli opraví i napojení na původní chodník podél tělecvičny, kde naprosto nelogicky vrazili obrubník a bláto.

3 0
možnosti

Lukáši Fabiáne, Vám zůstává utajeno, že odborníci rostou až při řešení malérů? Magisrátní úředníci nejsou žádné princátka a platí to také o nich. Všechno zlé je k něčemu dobré. V této chvíli dospěl možná primátor k závěru, že šéf realizace není ta pravá osoba. Šéf realizace zase k tomu, že s původním pracovníkem měl dva světy, ušetřil sice mzdové náklady. ale za cenu totálního poklesu prestiže magistátu. Měl ho přeřadit do administrace. Stačil ten malér při zatékání do podchodu. Zkušený kocour by to nepřehlédl. Takže hlavu vzhůru.

4 0
možnosti

Primární chyba vznikla u projektanta. Ti za ním na to mněli přijít. A stačila znalost místních poměrů a selský rozum.

4 1
možnosti

P56e37t90r 24E26l89i83á97š

23. 3. 2018 15:29

Celkově jsou tyto designové zastávky celkem k ničemu, chybí jim hloubka, často jsou bez bočních stěn a za většího deště se tam nelze před deštěm pořádně ukrýt.

8 1
možnosti

Doplnění informací za město Zlín

Vážení diskutující,

vzhledem k Vašim silným výrazům u tohoto nepříliš informačně přesného textu, jsem nucen Vám podat další informace, které se bohužel do článku nevešly a které však vnáší na celou věc trochu jiné světlo.

Zastávka Školní nebyla postavena v původním půdorysu:

Ano, to je pravda. Město muselo udělat zastávku užší a to z několika důvodů, jež vyžadovala legislativa. Existují normy pro zachování odstupů od vedení inž. sítí. Vedení inženýrských sítí je ovšem nyní hustší (i díky nové budově UTB) než před lety a také legislativa je přísnější. Za zastávkou byly vrostlé stromy ve vlastnictví UTB. Orgány státní správy, které se věnují ochranně přírody a krajiny, tedy nikoli město, či UTB, však daly podmínku, že se musí postupovat tak, aby byla šance stromy zachovat. To znamenalo vypracovat i užší zastávku. Bylo jasné, že se to veřejnosti nebude líbit. Byla však za tím snaha, zachránit tyto staré stromy. A především to bylo nařízeno. Projekt se tedy s ohledem na stromy upravil. Následně se však odborným průzkumem zjistilo, že i přes veškerou snahu, není možné na takto frekventovaném místě vyloučit vývrat. Vlastník stromů, tedy univerzita, tak s posvěcením orgánů ochrany přírody a krajiny jako je OŽP, ČIZP i AOPK nechala tyto stromy pokácet. V tomto okamžiku tak již pominul jeden důvod, proč byla zastávka užší a radnice může přistoupit k jejímu rozšíření. Není to tedy tak, že by již před tím šlo udělat zastávku širší. Kdo má zájem se blíže seznámit s problematikou oněch stromů, kvůli kterým k nešťastně vypadající situaci došlo, může se podívat na text na http://www.zlin.eu Trochu nás mrzí, že čím méně má veřejnost informací, tím více silná slova volí. Přitom informace k dohledání jsou a každému kdo projevil zájem jsem i osobně odpovídal. Projektanti mohli udělat pouze to, co jim v dané situaci dovolovala legislativa. Hezký den všem. Lukáš Fabián, referent vnějších vztahů MMZ

0 13
možnosti

P14e22t98r 77B51a45j43a83j12a

23. 3. 2018 13:11

Dobrý den, děkuji za objasnění, nicméně si stále myslím, že bylo možno i při stávající legislativě a omezení tu zastávku architektonicky řešit jinak. Samozřejmě by musela být domluva s UTB, ale umím si pžedstavit průchody meti stromy, zastávka nemusela mít zadní čelo a tím by se více rozčiřila nadstřešení mohlo být i na druhou stranu. Ale je docela možné že ani toto nešlo.

6 0
možnosti

P95e12t48r 43B25a16j70a44j21a

23. 3. 2018 10:39

Tohle bylo opravdu nezvládnuté od samého počátku, tohle je největší uzel MHD ve zlíně pro přestupy. Toto projektant měl předpokládat.

13 1
možnosti

V Praze jsou také některé zastávky krátké a některé zase dlouhé, že tramvajáci ti slušní zastaví třeba dvakrát ti hloupí ji projedou. Na Arbesově náměstí se tramvaje štosují a v některých případech není ani dodržován rozestup 200 metrů. Při uzavření severního vestibulu metra Anděl se v Nádražní ulici měla přeložit tramvajová zastávka Na Knížecí, aby umožnila cestujícím snadnější přestupování, ale mistři experti z DPP tak neučinili. Doopravdy je potřeba vést stížnosti a podměty na ÚMČ, na magistrát hlavního města Prahy a Dopravní podnik, ROPID aby již něco dělal.

1 0
možnosti

Z fotografie č. 2 a 7 je jasně vidět, že jírovce nebránily tu zastávku udělat stejně širokou jako tu původní. Ti radní nás mají PERMANENTNĚ za debily.;-€

15 0
možnosti

Rozšíření o 1 metr je k ničemu. Na zastávce při přestupování lidé často pospíchají. Také je často vidět učitele s třídou dětí. Postávat těsně u projíždějících trolejbusů s dnešními neposedy bez nervového otřesu prostě NELZE.

9 1
možnosti
  • Nejčtenější

Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení

25. března 2024  14:33,  aktualizováno  26.3 8:35

Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...

Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně

23. března 2024  13:57

Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní

26. března 2024

Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...

Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště

22. března 2024  15:56

Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zlínští hokejisté rozdrtili Litoměřice, semifinálovou sérii srovnala i Jihlava

20. března 2024  22:04

Zlínští hokejisté vyhráli ve druhém semifinálovém utkání první ligy v Litoměřicích drtivě 8:1 a...

Připadá mi, že jsem v sále nejstarší, říká kapelník kultovní Mňágy a Žďorp Fiala

28. března 2024

Premium Před pár dny oslavil šedesátiny, plánuje se „dohrabat“ k dalším kulatinám a mezitím si dělá radost...

Vydří trojčata dovádějí v tropické hale zoo, úspěšný odchov se podařil potřetí

28. března 2024  12:56

Zlínská zoo představila vydří mláďata narozená koncem letošního ledna. Návštěvníci už je mohou...

Otrokovice si pořídí první radar, bude krotit rychlé řidiče v Kvítkovicích

28. března 2024  8:54

Mnoho řidičů, kteří jezdí přes otrokovickou část Kvítkovice, si nedělá hlavu s dodržováním...

Zlín odvrací semifinálový krach. Musí zlepšit zakončení, těší se na podporu fanoušků

28. března 2024  8:29

Repríza loňského finále se Zlínem, nebo překvapivá série s Litoměřicemi. Jedna věc je jistá. V...