Diskuze
Nová zastávka je příliš úzká, stěžují si cestující. Zlín ji opět opraví
Děkujeme za pochopení.
M28a72r17t41i90n 41P18e80t21r
Zajímavé, že když stavíte jako soukromá osoba, tak musíte splnit, kde co všechno, + vyřešit sousedy.
Zřejmě MMZ nebylo schopno se s UTB domluvit na odborném průzkumu stromů a to ještě před zahájením stavby.
Kdyby toho totiž byli schopni, tak by stromy šli k zemi ještě před začátkem jakékoli stavby a dnes bychom možná měli i pěknou a lidsky širokou zastávku, navíc zakomponovanou do okolí.
Jenže to by na MMZ museli hnout zadkem.
V46o51j40t63ě33c54h 95G22r79o62s22s
Už když tu zastávku po rekonstrukci otevřeli, tak jsem nevěřil svým očím. Říkal jsem si, že to přece není možné, aby jedna z nejfrekventovanějších zastávek ve městě vypadala takto. Vážně si někdo myslel, že to bude v pohodě?
A59n42t38o68n61í46n 57Z33e79l78i98n63k78a
Znovu bez emocí čtu pane Fabiáne Vaše zdůvodnění hrubé již zrealizované realizační chyby. Hned druhá věta, že město muselo udělat zastávku užší je neuvěřitelné panoptikum a ani nejostřejší hodnocení Vašeho zdůvodnění není dost ostré. Postavil jste problém z louže pod okap a ještě si stěžujete na nepřístojnosti diskutujících.
J58a43r47o59m78í32r 35Š30e44b26e48l83a
Jsem zvědavý jestli opraví i napojení na původní chodník podél tělecvičny, kde naprosto nelogicky vrazili obrubník a bláto.
A52n33t31o52n14í91n 48Z76e95l84i43n47k78a
Lukáši Fabiáne, Vám zůstává utajeno, že odborníci rostou až při řešení malérů? Magisrátní úředníci nejsou žádné princátka a platí to také o nich. Všechno zlé je k něčemu dobré. V této chvíli dospěl možná primátor k závěru, že šéf realizace není ta pravá osoba. Šéf realizace zase k tomu, že s původním pracovníkem měl dva světy, ušetřil sice mzdové náklady. ale za cenu totálního poklesu prestiže magistátu. Měl ho přeřadit do administrace. Stačil ten malér při zatékání do podchodu. Zkušený kocour by to nepřehlédl. Takže hlavu vzhůru.
A54n82t84o10n42í46n 86Z60e14l89i16n45k42a
Primární chyba vznikla u projektanta. Ti za ním na to mněli přijít. A stačila znalost místních poměrů a selský rozum.
P56e37t90r 24E26l89i83á97š
Celkově jsou tyto designové zastávky celkem k ničemu, chybí jim hloubka, často jsou bez bočních stěn a za většího deště se tam nelze před deštěm pořádně ukrýt.
L92u33k11á37š 74F17a25b11i61á57n
Doplnění informací za město Zlín
Vážení diskutující,
vzhledem k Vašim silným výrazům u tohoto nepříliš informačně přesného textu, jsem nucen Vám podat další informace, které se bohužel do článku nevešly a které však vnáší na celou věc trochu jiné světlo.
Zastávka Školní nebyla postavena v původním půdorysu:
Ano, to je pravda. Město muselo udělat zastávku užší a to z několika důvodů, jež vyžadovala legislativa. Existují normy pro zachování odstupů od vedení inž. sítí. Vedení inženýrských sítí je ovšem nyní hustší (i díky nové budově UTB) než před lety a také legislativa je přísnější. Za zastávkou byly vrostlé stromy ve vlastnictví UTB. Orgány státní správy, které se věnují ochranně přírody a krajiny, tedy nikoli město, či UTB, však daly podmínku, že se musí postupovat tak, aby byla šance stromy zachovat. To znamenalo vypracovat i užší zastávku. Bylo jasné, že se to veřejnosti nebude líbit. Byla však za tím snaha, zachránit tyto staré stromy. A především to bylo nařízeno. Projekt se tedy s ohledem na stromy upravil. Následně se však odborným průzkumem zjistilo, že i přes veškerou snahu, není možné na takto frekventovaném místě vyloučit vývrat. Vlastník stromů, tedy univerzita, tak s posvěcením orgánů ochrany přírody a krajiny jako je OŽP, ČIZP i AOPK nechala tyto stromy pokácet. V tomto okamžiku tak již pominul jeden důvod, proč byla zastávka užší a radnice může přistoupit k jejímu rozšíření. Není to tedy tak, že by již před tím šlo udělat zastávku širší. Kdo má zájem se blíže seznámit s problematikou oněch stromů, kvůli kterým k nešťastně vypadající situaci došlo, může se podívat na text na http://www.zlin.eu Trochu nás mrzí, že čím méně má veřejnost informací, tím více silná slova volí. Přitom informace k dohledání jsou a každému kdo projevil zájem jsem i osobně odpovídal. Projektanti mohli udělat pouze to, co jim v dané situaci dovolovala legislativa. Hezký den všem. Lukáš Fabián, referent vnějších vztahů MMZ
P14e22t98r 77B51a45j43a83j12a
Dobrý den, děkuji za objasnění, nicméně si stále myslím, že bylo možno i při stávající legislativě a omezení tu zastávku architektonicky řešit jinak. Samozřejmě by musela být domluva s UTB, ale umím si pžedstavit průchody meti stromy, zastávka nemusela mít zadní čelo a tím by se více rozčiřila nadstřešení mohlo být i na druhou stranu. Ale je docela možné že ani toto nešlo.
P95e12t48r 43B25a16j70a44j21a
Tohle bylo opravdu nezvládnuté od samého počátku, tohle je největší uzel MHD ve zlíně pro přestupy. Toto projektant měl předpokládat.
P84a80t68r53i62k 80"60L58u82x72p66e38" 71E58g51e41r
V Praze jsou také některé zastávky krátké a některé zase dlouhé, že tramvajáci ti slušní zastaví třeba dvakrát ti hloupí ji projedou. Na Arbesově náměstí se tramvaje štosují a v některých případech není ani dodržován rozestup 200 metrů. Při uzavření severního vestibulu metra Anděl se v Nádražní ulici měla přeložit tramvajová zastávka Na Knížecí, aby umožnila cestujícím snadnější přestupování, ale mistři experti z DPP tak neučinili. Doopravdy je potřeba vést stížnosti a podměty na ÚMČ, na magistrát hlavního města Prahy a Dopravní podnik, ROPID aby již něco dělal.
A12n33t42o78n84í55n 80Z41e86l86i94n54k89a
Z fotografie č. 2 a 7 je jasně vidět, že jírovce nebránily tu zastávku udělat stejně širokou jako tu původní. Ti radní nás mají PERMANENTNĚ za debily.
A13n26t80o88n60í59n 28Z26e91l61i69n26k72a
Rozšíření o 1 metr je k ničemu. Na zastávce při přestupování lidé často pospíchají. Také je často vidět učitele s třídou dětí. Postávat těsně u projíždějících trolejbusů s dnešními neposedy bez nervového otřesu prostě NELZE.
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
POHLED: Formát, co postrádá smysl. Má vůbec cenu sledovat hokejovou baráž?
Premium Z triumfu v první hokejové lize se ani nestihl radovat. Místo oslav musel věnovat pozornost...
Velké zklamání sadařů. Mráz poničil květy i plody ovocných stromů
Noční mrazíky v posledních dnech na mnoha místech nemilosrdně poničily ovocné stromy ve Zlínském...
Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí
Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...
Přemnožené nutrie ve Zlíně děsí místní lidi, jedna stáhla pod vodu psa
Vypadají jako neškodná roztomilá zvířata, lidem žijícím v Bartošově čtvrti ve Zlíně však působí...
Místo plánované nemocnice může v Malenovicích vyrůst nová čtvrť či sportoviště
Zlínský kraj má plány, jak využít pozemky ve zlínské části Malenovice, kde chtělo minulé vedení...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...