Diskuze
Nová zastávka je příliš úzká, stěžují si cestující. Zlín ji opět opraví
Děkujeme za pochopení.
M12a60r23t59i37n 83P14e33t88r
Zajímavé, že když stavíte jako soukromá osoba, tak musíte splnit, kde co všechno, + vyřešit sousedy.
Zřejmě MMZ nebylo schopno se s UTB domluvit na odborném průzkumu stromů a to ještě před zahájením stavby.
Kdyby toho totiž byli schopni, tak by stromy šli k zemi ještě před začátkem jakékoli stavby a dnes bychom možná měli i pěknou a lidsky širokou zastávku, navíc zakomponovanou do okolí.
Jenže to by na MMZ museli hnout zadkem.
V85o40j78t80ě72c93h 72G84r78o29s50s
Už když tu zastávku po rekonstrukci otevřeli, tak jsem nevěřil svým očím. Říkal jsem si, že to přece není možné, aby jedna z nejfrekventovanějších zastávek ve městě vypadala takto. Vážně si někdo myslel, že to bude v pohodě?
A65n11t50o64n51í54n 59Z77e61l68i65n76k61a
Znovu bez emocí čtu pane Fabiáne Vaše zdůvodnění hrubé již zrealizované realizační chyby. Hned druhá věta, že město muselo udělat zastávku užší je neuvěřitelné panoptikum a ani nejostřejší hodnocení Vašeho zdůvodnění není dost ostré. Postavil jste problém z louže pod okap a ještě si stěžujete na nepřístojnosti diskutujících.
J82a56r22o67m65í31r 82Š93e23b10e68l87a
Jsem zvědavý jestli opraví i napojení na původní chodník podél tělecvičny, kde naprosto nelogicky vrazili obrubník a bláto.
A72n79t82o55n95í42n 80Z50e56l37i59n92k55a
Lukáši Fabiáne, Vám zůstává utajeno, že odborníci rostou až při řešení malérů? Magisrátní úředníci nejsou žádné princátka a platí to také o nich. Všechno zlé je k něčemu dobré. V této chvíli dospěl možná primátor k závěru, že šéf realizace není ta pravá osoba. Šéf realizace zase k tomu, že s původním pracovníkem měl dva světy, ušetřil sice mzdové náklady. ale za cenu totálního poklesu prestiže magistátu. Měl ho přeřadit do administrace. Stačil ten malér při zatékání do podchodu. Zkušený kocour by to nepřehlédl. Takže hlavu vzhůru.
A18n88t81o97n29í70n 64Z63e61l98i77n77k17a
Primární chyba vznikla u projektanta. Ti za ním na to mněli přijít. A stačila znalost místních poměrů a selský rozum.
P16e26t74r 77E19l79i24á19š
Celkově jsou tyto designové zastávky celkem k ničemu, chybí jim hloubka, často jsou bez bočních stěn a za většího deště se tam nelze před deštěm pořádně ukrýt.
L76u39k21á69š 88F11a53b66i71á18n
Doplnění informací za město Zlín
Vážení diskutující,
vzhledem k Vašim silným výrazům u tohoto nepříliš informačně přesného textu, jsem nucen Vám podat další informace, které se bohužel do článku nevešly a které však vnáší na celou věc trochu jiné světlo.
Zastávka Školní nebyla postavena v původním půdorysu:
Ano, to je pravda. Město muselo udělat zastávku užší a to z několika důvodů, jež vyžadovala legislativa. Existují normy pro zachování odstupů od vedení inž. sítí. Vedení inženýrských sítí je ovšem nyní hustší (i díky nové budově UTB) než před lety a také legislativa je přísnější. Za zastávkou byly vrostlé stromy ve vlastnictví UTB. Orgány státní správy, které se věnují ochranně přírody a krajiny, tedy nikoli město, či UTB, však daly podmínku, že se musí postupovat tak, aby byla šance stromy zachovat. To znamenalo vypracovat i užší zastávku. Bylo jasné, že se to veřejnosti nebude líbit. Byla však za tím snaha, zachránit tyto staré stromy. A především to bylo nařízeno. Projekt se tedy s ohledem na stromy upravil. Následně se však odborným průzkumem zjistilo, že i přes veškerou snahu, není možné na takto frekventovaném místě vyloučit vývrat. Vlastník stromů, tedy univerzita, tak s posvěcením orgánů ochrany přírody a krajiny jako je OŽP, ČIZP i AOPK nechala tyto stromy pokácet. V tomto okamžiku tak již pominul jeden důvod, proč byla zastávka užší a radnice může přistoupit k jejímu rozšíření. Není to tedy tak, že by již před tím šlo udělat zastávku širší. Kdo má zájem se blíže seznámit s problematikou oněch stromů, kvůli kterým k nešťastně vypadající situaci došlo, může se podívat na text na http://www.zlin.eu Trochu nás mrzí, že čím méně má veřejnost informací, tím více silná slova volí. Přitom informace k dohledání jsou a každému kdo projevil zájem jsem i osobně odpovídal. Projektanti mohli udělat pouze to, co jim v dané situaci dovolovala legislativa. Hezký den všem. Lukáš Fabián, referent vnějších vztahů MMZ
P93e52t12r 16B81a71j19a22j62a
Dobrý den, děkuji za objasnění, nicméně si stále myslím, že bylo možno i při stávající legislativě a omezení tu zastávku architektonicky řešit jinak. Samozřejmě by musela být domluva s UTB, ale umím si pžedstavit průchody meti stromy, zastávka nemusela mít zadní čelo a tím by se více rozčiřila nadstřešení mohlo být i na druhou stranu. Ale je docela možné že ani toto nešlo.
P14e18t27r 82B77a28j34a73j33a
Tohle bylo opravdu nezvládnuté od samého počátku, tohle je největší uzel MHD ve zlíně pro přestupy. Toto projektant měl předpokládat.
P59a50t22r41i41k 41"58L69u38x40p69e21" 96E89g89e82r
V Praze jsou také některé zastávky krátké a některé zase dlouhé, že tramvajáci ti slušní zastaví třeba dvakrát ti hloupí ji projedou. Na Arbesově náměstí se tramvaje štosují a v některých případech není ani dodržován rozestup 200 metrů. Při uzavření severního vestibulu metra Anděl se v Nádražní ulici měla přeložit tramvajová zastávka Na Knížecí, aby umožnila cestujícím snadnější přestupování, ale mistři experti z DPP tak neučinili. Doopravdy je potřeba vést stížnosti a podměty na ÚMČ, na magistrát hlavního města Prahy a Dopravní podnik, ROPID aby již něco dělal.
A34n15t10o44n13í67n 95Z27e20l10i58n55k43a
Z fotografie č. 2 a 7 je jasně vidět, že jírovce nebránily tu zastávku udělat stejně širokou jako tu původní. Ti radní nás mají PERMANENTNĚ za debily.
A51n63t36o29n84í22n 67Z81e21l69i73n32k12a
Rozšíření o 1 metr je k ničemu. Na zastávce při přestupování lidé často pospíchají. Také je často vidět učitele s třídou dětí. Postávat těsně u projíždějících trolejbusů s dnešními neposedy bez nervového otřesu prostě NELZE.
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kladno - Vsetín 4:1. Rytíři získali v baráži první výhru, rozhodl tříbodový Jarůšek
Kladenští hokejisté zvítězili v prvním utkání baráže o extraligu nad Vsetínem 4:1 a v sérii na...
Svah pod silniční rampou je v pohybu, stavba nové křižovatky se zpozdí
Druhým rokem cestáři pracují na úpravách nebezpečné křižovatky ve Vsetíně, jíž se také říká...
Chci vyhrát první ligu a jít do baráže, říká nový zlínský kouč Pardavý
Z kempu slovenské reprezentace před mistrovstvím světa si odskočil do Zlína, aby tady podepsal...
Kraj usiluje, aby zlínští studenti mohli jezdit na univerzitu do Texasu
Když delegace ze Zlínského kraje navštívila americký stát Texas, který je v přepočtu HDP na...
Už bylo na čase, oddechl si Červ po premiérové trefě. Prvně chtěl přihrávat
Navedl míč na střed hřiště, zbavil se dvou protihráčů a zpoza vápna zamířil přesně k levé tyči....
Prodej rodinného domu 3+kk 60 m2 se…
Koryčany - Lískovec, okres Kroměříž
2 900 000 Kč