Akvapark v Uherském Hradišti

Akvapark v Uherském Hradišti | foto: Jan Karásek, MAFRA

Ulámané sprchy a otevřené toalety, kritizují lidé akvapark v Hradišti

  • 4
Od radnice získal titul Stavba roku a pyšní se i oceněním Akvapark roku. Ale návštěvníci nového vodního areálu v Uherském Hradišti často nešetří kritikou. Vyčítají mu mimo jiné nekvalitní použité materiály, porouchané uzavírání toalet nebo tlačenice a zmatky u toboganu. Navíc jim vadí, že náprava nedostatků trvá dlouho.

Akvapark se potýká s dalšími a dalšími potížemi, které se mimo jiné týkají nekvality materiálu a odvedené práce. MF DNES na to upozornila jedna z návštěvnic akvaparku, která si stěžovala i vedení nového sportovního a relaxačního centra.

"Do hradišťského bazénu chodím často plavat jenom proto, že je nejblíž. Nechápu, jak mohl získat takové ceny, když je tam tak zoufalá úroveň péče o příslušenství a zákazníka si naprosto neváží," sdělila MF DNES tato návštěvnice, která si nepřála publikovat své jméno.

Zavřít jde jen jedna toaleta, sprchám upadaly kryty

Sama si například dva měsíce stěžovala na to, že jdou zavřít jen jedny ze tří dámských záchodků. Podobně kritizuje sprchy.

"Jejich stav po půl roce používání je hrozný. Jediná sprcha je v původním stavu, jinak mají všechny urvané kryty a ty leží opřené na zemi. A tak už je to opravdu minimálně dva měsíce. Podobných problémů je podstatně víc," stěžuje si plavkyně.

Nelíbí se jí ani situace na toboganech, kde se často lidé nemohli vůbec svézt, protože kolo, které je ke svezení potřeba, neustále používali jiní návštěvníci. "Plavčíci nejsou schopni vůbec nic zorganizovat, a pokud se tak někomu povedlo ukořistit kruh na sjetí toboganu, držel si jej co nejdéle," dodala.

Ředitel: Akvapark je v záruce

Potíže s dveřmi i se sprchami ředitel Sportovního a relaxačního centra Vlastimil Skála přiznává. Podle něj je na vině nekvalitní materiál.

"Zařízení celého akvaparku je ještě v záruční lhůtě a celý systém uzamykání je nyní v reklamaci. Myslíme si, že na uzávěry toalet byl použit nevhodný materiál, ale musím také podotknout, že na nefunkčnost těchto konkrétních zámků má také vliv nešetrné zacházení zákazníků," zdůraznil Skála.

A proč už nebyla závada odstraněna? "Pokud bychom provedli opravu vlastními silami, přišli bychom o záruky. Velmi nás trápí takové nedostatky, které mají vliv na spokojenost návštěvníků, a snažíme se je urgovat, aby termín opravy byl co nejkratší," říká ředitel.

Akvapark je navíc stále ještě ve zkušebním provozu. "Krytky tlačítkových ventilů ve sprchách už jsou ale kompletně opraveny dodavatelskou firmou tak, aby již neodpadávaly."

Právě s odkazem na množství nedostatků v akvaparku, které šly do mnoha stovek, byli při nedávné debatě na radnici opoziční zastupitelé proti udělení titulu Stavba roku. Ocenění nakonec o jeden hlas prošlo, pro byli zastupitelé vládnoucích stran.

Diskusi na webu zrušili kvůli vulgaritě

Další lidé na internetu si stěžují také na to, že z webových stránek akvaparku zmizela diskuse, kde lidé mimo jiné psali kritické připomínky k zařízení a provozu. "Diskuse začala morálně upadat, některé příspěvky byly vulgární. Přesunuli jsme ji na Facebook," uvedl ředitel, který slibuje, že tam na jakékoliv dotazy odpoví.

Šéf akvaparku si zároveň stěžuje na chování návštěvníků, kteří například poničili několik fénů a můžou také za zmíněné problémy u toboganů.

"V létě zájem o tobogany převyšoval počet kruhů. Zatímco návštěvníci ze Slovenska jsou na systém odevzdání kruhu po dojezdu zvyklí, zejména návštěvníci z Česka jej nechtěli respektovat amuseli jsme je napomínat nebo i vykázat z prostor akvaparku. Operativně jsme také zavedli služby personálu, který organizoval odevzdání kruhu po dojezdu," uvedl ředitel Skála.