Diskuze
U modernizace zlínské železnice lidem vadí betonové stěny i nejasné výkupy
Děkujeme za pochopení.
Š55t21ě41p90á54n85k14a 85P17a39v48l68í55k68o43v17á
Pohrůžky vyvlastněním proběhly i v otrokovicích. Zástupci ČD zjevně nemluví pravdu. Jako ostatně ve spoustě dalších ohledů v tomto případě. Pak se bohužel nemůžou divit neochotě druhé strany.
A49n41t67o42n79í48n 86Z79e60l27i96n98k11a
Zvukové vlny se nešíří paprskovitě, ale v kulových /v terénu polokulových/ tlakových vlnách. Hlavně se nesmí zapomenout na odhlučnění kolejí, které pak jenom zvláštním způsobem šustí.
P55a41v17e51l 44P63i85l90á73t
4 m stěna :-o , zas ti betonáři. Přesně to jsem čekal, když jsem ten článek začínal číst, SŽDC jinak protihlukové opatření navrhovat neumí. :-)
M27i78r42o52s11l44a47v 64T35i85š46e58r
Nejvíc železnice vadí těm, co si postavili baráky vedle kolejí v době, kdy už tam ty koleje byly a teď se diví, že tam jezdí vlaky.
M94i80r58o17s17l33a60v 39Z37i87k15m83u30n83d
Protihlukové studie jsou trestuhodným plýtváním veřejných prostředků. Hluk vzniká v oblasti pojezdu, tedy na podvozku, nikoli v úrovni oken nebo trolejového drátu.
Po dostavbě má být provedeno podrobné změření hluku a podle toho stavba protihlukové bariéry v místě, kde hluk vzniká. Protihluková stěna vyšší než 1 metr by měla být poukázkou na pobyt v sanatoriu na Mírově a zabavení majetku.
V Německu, ve stanici Montabaur, projíždění ICE rychlostí 300 km. Kolem peronu bez protihlukové stěny projedou za necelých 10 vteřin, bez výrazného hluku.
Ve Zlíně není třeba řešit protihlukové stěny v Hornomlýnské. Stačí cca v km 10,4 zapustit trať do tunelu, v místě dnešního podjezdu na Dlouhé u stejnojmenné zastávky vybudovat přestupní uzel "PODJEZD", vozovku ulice Dlouhá vést v úrovni na Cigánovský most. Odpadne problém zatopení podjezdu.
Vyústění tunelu "někde" v místě bývalých uhelnách skladů, resp. vybudování výhybny Příluky s výhybkami minimálně 60 km/h, spíše 80 km/h., což umožní interval vlaků do Vizovic (na celé trati) 20, případně 15 minut.
Současně se vyřeší problém křížení trakčního vedení železnice 3 000 v = (výhledově 25 kV 50 Hz) s trakčním vedením MHD v prostoru zastávky Podvesná, která bude rovněž "pod zemí".
Vzhled města (Morýsovy domy, Věžové domy) to nenaruší. Ano problém je městská infrastruktura - kanalizce atd.
Stejný problém byl v Otrokovicích při křížení trakčního vedení železnice a MHD v Kvítkovících. Námět vybudovat tunel byl (cca 10 - 15 zpět) odmítnut s odkazem na městskou infrastruktury, když neprošel nesmyslný návrh na nadjezd se stoupáním trati přes 30 promile, skončilo TO u tunelové trasy. Zatímco ve Švýcarsku lze vytvořit úrovňové křížení "místní" železnice s napětím do 1 000 V s drážním trakčním vedením 15 kV 16,7 Hz, v tuzemsku TO nejde ... raději se postaví tunel za desítky nebo stovky milionů korun. Místo toho, aby se propustili z práce ti, kteří tvrdí, že TO nejde ...
M17i61r13o33s78l30a58v 66T50i62š47e94r
Zní to docela dobře, jen bych doplnil, že na Zlínce má být 25 kV 50 Hz hned od začátku.
M72i57l32a26n 36V84o60l12e16k
"Hlavní vlakové nádraží Zlín-střed je ostudou krajského města."
Tohle tady zavedli elitáři jako Václav Havel: 'Já jsem ten, kdo rozhoduje, co je ostuda.' Ostuda je relativní pojem a proto je určována součtem všech jednotlivých názorů na ostudnost. Nikdo to nemůže tvrdit za ostatní.
P25e10t37r 40V94a69ř22á46k
Tak jestli není určená cena, tak se fakt nedivím, že se lidi nechtějí upsat k prodeji...
J25a25n 74M26a91c29e91k
Byla by vhodná stěna vysoká třeba metr a pak vyšší části ze železa a skla. Pokud na tom SŽDC trvá, že to v úseku mezi Dlouhou a Podvesnou musí byt, tak to měli vymyslet lepší.
J33i57ř13í 69P95r48ů95š96a
Co SŽDC na tom netrvá to hygiena a tam je vždy požadavek větší než je nezbytně nutné.
E30r21i88k 88L71e68v18i37n11s68k16ý
Ty protihlukove steny vsude a za kazdou cenu jsou zlo. Lide jsou zvykli bydlet u trati, vlaky jim nevadi a ted budou bydlet za betonovou zdi. Protoze hygienicke predpisy.
K47a37r32e28l 61N73a25s92t18o45u70p21i80l
jenže s tím si musí stěžovat na hygieně, ne na stavebníkovi, který by je samozřejmě s chutí také nestavěl...
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezidenta Pavla na Valašsku vítali slivovicí, vyzkoušel si ohýbání dřeva
Prezident Petr Pavel je na dvoudenní návštěvě ve Zlínském kraji. Postupně navštíví čtyři okresy,...
ONLINE: Plzeň - Zlín 2:0, domácí dominují a trefují se podruhé, jásá Červ
Sledujeme online Plzeňští fotbalisté hrají doma proti Zlínu o účast ve finále MOL Cupu, kde už čeká pražská Sparta....
Ponurý podchod ožil velkými fotografiemi žen, už na ně zaútočil vandal
Lidé, kteří procházejí podchodem u náměstí Práce ve Zlíně, mají konečně důvod se tu na chvíli...
POHLED: Návrat do extraligy? Pro hokejisty Vsetína i Zlína pouze chiméra
Loni si extraligovou baráž proti Kladnu vyzkoušel Zlín, letos Vsetín. Výsledek byl stejný – 0:4 na...
Kdo vyzve Spartu o trofej? Semifinále poháru oživuje vzpomínky na památné triumfy
Jeden krok chybí Plzni, aby se v samostatné historii počtvrté dostala mezi poslední dva týmy...
Prodej pozemek Bydlení, Věžky
Věžky, okres Kroměříž