Diskuze
Silničáři s drahou studií podruhé žádají o vystěhování křečka kvůli R49
Děkujeme za pochopení.
P80e44t34r 66J25u75r84č51a
Kdo se chce dohadavat, může se zde hádat a sypat jeden "argument" za druhým. Kdo chce vědět, v jaké fázi projekt zrovna je, prostuduje si alespoň závěr nesouhlasného stanoviska, který je ke stažení zde: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP272
Výtažek:
NESOUHLASNÉ STANOVISKO k k realizaci záměru
„Rychlostní silnice R49 v úseku Lípa – státní hranice ČR/SR,
stavby 4903 - 4905“ ve variantách definovaných v dokumentaci, dopracované dokumentaci a popsaných v rozsahu tohoto stanoviska s následujícím odůvodněním nepřijatelnosti záměru předloženého oznamovatelem:
Jako zásadní pro vydání nesouhlasného stanoviska považuje MŽP následující aspekty, které jsou níže podrobněji zdůvodněny:
1. Předložené posuzované varianty vykazují v některýchúsecích negativní vliv z hlediska veřejného zdraví a z hlediska ochranypřírody, což prokázal provedený proces EIA včetně veřejného projednání, a protoje jejich realizace v navržené podobě problematická. Nicméně podrobné posouzeníukázalo, že lze předložit a v procesu EIA posoudit alternativní kompromisnívarianty, lze využít i kombinace variant, vedení rychlostní komunikace R49,které by představovaly snížení vlivů záměru na přírodní složky ekosystémůvčetně vlivů na EVL Beskydy, obyvatelstvo z hlediska hlukové zátěže, vlivů napovrchové a podzemní vody, vlivů na krajinný ráz, vlivů na hmotný majetek atd.,a které by byly z hlediska svých vlivů akceptovatelné.
2. Neposouzení přivaděče I/57 (a tím, nevyhodnocenísynergických vlivů rychlostní silnice R49 a přivaděče I/57, tak i vyhodnocenívlivů na veřejné zdraví a jednotlivé složky životního prostředí obou záměrů).
3. Absence řešení problematiky uložení zeminy (objem 4mil. m3) vzniklé z budování tunelů a zářezů komunikace.
4. Ohrožení významných zdrojů vody pro obyvatelstvo(vodní zdroje HV1, HV2, HV3) u hodnocených variant.
5. Předčasný požadavek na provedení procesu EIA vevztahu k příliš dalekému časovému horizontu plánované realizace stavby (r. 2022- 2025), kdy výstup z procesu EIA má zákonem
P49a76v26e17l 91V78a88ň66h77a54r82a
No nevim, ale mam pocit, ze krecci jsou v useku Frystak - Lipa, ktera EIA uz ma.
R96a85d91o51m60í86r 51M35i62k49e65s25k21a
A co když křeček nebude chtít?
J56o25s32e67f 28H36a32n51y65á78š
Bude muset! Jinak příjde exekutor a s ním zákon.
A82n63t22o53n36í65n 10Z98e66l12i48n41k70a
Křečci jsou zástupný problém. Ministr dopravy nedávno upozorňoval, že R49 nemá posouzení EJA. Jak by mohlo být hotové, když jiné ministerstvo smetlo se stolu obě navržené varianty úseku Lípa - slovenské hranice. Tragédiii vidím v tom, že sliby s komunikací R49 brzdí smysluplné řešení dopravy univerzitního krajského města.
R88o91m72a78n 73Š50e31n11k83e60ř14í60k
Ale furt už :-D Stale stejna konspirace a stále mimo. Zkuste si zjistit, ze R49 EIA ma, jen kvuli pozastaveni stavebnich povoleni (ktere ted bylo nedavno proslouzeno do zacatku pristiho roku) a nove EU legislative se EIA musi zaktualizovat. Stejne problemy resi i na jinych dopravnich stavbech, kde staci aby pilir mostu po mistnim zjisteni musel byt o 10 cm vyssi nez v projektu a musi se EIA aktualizovat a delat "znovu"
E75v56z30e48n 51S32o41u40k17u18p
No tedy.... Ten ceník prací.... To se jen tak nevidí
V87á48c43l24a69v 62P50o97u22s71t25k54a
Za 800,-Kč na hodinu by někteří ráno nevstali z postele.
P43ř74e54m56y57s10l 44K76y98s12e17l91á59k
Když tam přijede bagr křeček uteče. A pokud ne, tak tam naženu ekology ať je před tím bagrem chytnou za kožuch a hodí o metr dál, ne? I když přiznám se dal bych ve výstavbě spíše přednost trase Brno - Svitavy nebo Otrokovoce - Břeclav. Nevidím jakoukoliv výhodu v dálnici do Slovenských hladových strží. :-)
R18a78d60e25k 78N17o10v63a79k
Tak ona D2 je jediná kapacitní cesta, která drží spojení s Blavou, Vídní a zprostředkovaně s Maďarskem.
Zasloužíme si určitě dvě kapacitní cesty do každého sousedního státu, všechny se vpohodě uživí.
PL - R11/D1
SK - R49/D2
AT - R52/D3
D - D5/D8
Je ostudou že s Rakouskem máme zatím jen přetížené jedničky.
M34i45c59h80a67l 60K84o47u41r44e31k
My budeme vubec radi, kdyz stihneme na dalnici na Slovensko vycerpat z EU aspon nejakou korunu. EU nam nabizi docasne az 80 % penez a my budeme resit hlodavce polni, ktere skoro nikdo nevidel .
P23e54t92r 93R74u40m95p39l19i85k
my jsme toho křečka měli na bývalé zahradě a střílel jsem je od rána do večera, jednu potvoru zabiješ a druhá porodí jich deset. Nedivil bych se, jestli ekoteroristi jim nedávají něco na rozmnožování.
J50i64ř60í 83S89c82h43w64a25c89h
To je jak v Kocourkově, když stěhovali v pytlích světlo.....bože proč tu vládne taková blbost... selský rozum se asi "odstěhoval do Humpolce"..... hlavně, že produkujeme násobně více středoškoláků a vysokoškoláků jak před cca 30 lety.....
Křeček, sysel, bobr, komu kdy scházeli? Jaká ekologická katastrofa nastala, když jich bylo málo? No když se ale přemnoží, to pak je katastrofa......
J62a70n29a 21N96o29v75á26k24o63v74á
A co když je křeček zvíře nechytré a místo hrabání základů nové nory bude se chtít prohrabat plastovou lahví za světlem na svobodu?
P56e37t94r 33H66o31r14á76k
Za tohle zdržování bych už někomu dal nejraději do držky.
K13a33r70e28l 92C94h94r30a83s70t11i14n76a
Ekoteroristy máme na jedinou věc - na produkci obstrukcí a prodražování plánů. Maškaráda s křečkem je vysmívána celou Evropou a ještě za to platíme několikamilionovým prodražením R49 a protahováním zahájení stavby. Každý ňouma ví, že křeček, nebude-li mít klid, sám se přestěhuje do vhodnějších prostor, ale naši ekoteroristé se starají, aby to bylo co nejdražší a zdržení co největší. Tak hloupá civilizace, která si sama hází klacky pod nohy, nemůže dlouho fungovat.
K29a40r60e83l 72C82h76r20a30s23t94i31n65a
Mirek Mach = brzda pokroku.
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlínští hokejisté rozdrtili Litoměřice, semifinálovou sérii srovnala i Jihlava
Zlínští hokejisté vyhráli ve druhém semifinálovém utkání první ligy v Litoměřicích drtivě 8:1 a...
Otrokovice si pořídí první radar, bude krotit rychlé řidiče v Kvítkovicích
Mnoho řidičů, kteří jezdí přes otrokovickou část Kvítkovice, si nedělá hlavu s dodržováním...
Zlín odvrací semifinálový krach. Musí zlepšit zakončení, těší se na podporu fanoušků
Repríza loňského finále se Zlínem, nebo překvapivá série s Litoměřicemi. Jedna věc je jistá. V...
S jednou kartou a pohodlněji. V Kroměříži představili nové hybridní autobusy
Cestující v Kroměříži budou moci jezdit na jednu kartu linkovými autobusy, regionálními vlaky i...
Pochyby o účasti obžalovaných trvají, únos dcery podnikatele zůstal bez trestu
Vrchní soud v Olomouci zamítl odvolání státního zástupce proti verdiktu zlínského soudu, který...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!