Diskuze
Majitel „lávky smrti“ ve Zlíně zůstává záhadou, nikdo se k ní nehlásí
Děkujeme za pochopení.
F42r47a71n80t42i15š95e38k 28V80r61á45n88a
Nejen ta lávka, ale celé to místo vypadá ponuře. Kdy se už bude ČR konečně rozvíjet v něco jiného než sklady a zkrachovalé neudržované fabriky
E42d92u75a14r92d 60D13r53á23b33e23k
ten přechod je zcela viditelně "na vlastní nebezpečí"
P76e29t94r 84B79u85r84e54š
1) most vznikl v dávných dobách socialismu. Protože od 1.1.1951 (účinnost středního o.z.) neplatí pravidlo "Superficies solo cedit", nemohl být most součástí pozemků na břehu řeky (pokud byl postaven po 1.1.1951), ale byl vlastnictvím toho, kdo ho postavil - tedy státního podniku (resp. čs. státu).
2) Navíc mosty jako takové nikdy nepodléhaly evidování v EN nebo KN jako stavby. Tudíž jejich vlastnictví se nabývalo uzavřením smlouvy (+ tradicí), nikoli registrací smlouvynebo zápisem v KN.
3) Klíčem k řešení a zároveň největší problém je provatizační projekt - jak přesně v něm byla vlečka identifikována (tj. zda s mostem nebo bez něj). Bohužel úroveň identifikace majetku ve většině PP byla bídná...
4) Takže buď byl most součástí PP, pak patří privatizující firmě (případně jejímu nástupci), nebo nebyl jeho součástí a pak zůstal ve vlastnictví FNM - tedy státu.
§ 3056 NOZ na tento případ nedopadá vůbec (týká se jen předkupního práva po 1.1.2014) a nedopadá na něj ani § 3054 - a to právě proto, že existoval jiný vlastník pozemků pod pilíři mostu než mostu samotného.
Osobně se domnívám, že konstrukce mostu je pouze podpěrou pro koleje, tudíž koleje a most jedno jsou. A kdo se hlásá ke kolejím, měl by přijmout i vlastnictví jejich podpěry (mostu).
S64i81l34v87e51s36t16r 95K78a15d28e36ř54á20b46e60k
177/1995 Sb., stavební a technický řád drah: § 9 Součástí dráhy jsou a) železniční spodek, který tvoří těleso železničního spodku, stavby a zařízení železničního spodku, jakož i dopravní plochy,
P57e84t60r 60K47o64t71o18l33a93n
Ad.Vlečkový most. Kam to dopracovalo společenství Cream vidíme všichni. V tehdejším svitu vlečky patřily závodu doprava kam posun také patřil. V současné době kdy je v areálu plno soukromých firem a vlečky téměř k ničemu a pozemky patří Creamu je vidět že někdo tady účelově lže. Most patří vlastníkovi vleček ale mašiny jsou alpiqu že
P46e29t26r 51S42u35c96h63ý
Co mají koleje společného s mašinami? Většinu kolejí u nás vlastní SŽDC a také 99% vlaků, které po nich jezdí jim nepatří.
M50i48l97a95n 80K96o35m86e78r13s
Všichni na těchto stránkách vědí kdo je majitel, leč pro kompetentní úřady je majitel "lávky smrti" stále záhadou. Což je druhá záhada. Jak z toho ven?
P40e68t46r 10S29u35c47h88ý
Majitel tam ml jasně ceduli "průchod zakázán", takže nevm, proč by za to měl bt zodpovědný, když tam ten člověk vůbec neměl co dělat.
E93v89a 88D85r79o37z72d91o39v90á
Pokud stavba není zapsána v KN, vlastník je ten, komu patří pozemek pod ní. Pokud se nikdo jiný nepřihlásí a neprokáže vlastnictví.
Pro tyto případy, kdy chybí zápis v KN, to právě zohlednil NOZ.
P55e91t19r 19S86u64c78h50ý
Jenže řeka a její břehy mohou patřit různým majitelům ..... je nesmysl aby každý vlastnil část mostu.
P84a39v30e63l 91S10t29a96v25j94a45n13í89k
Zřejmě světový unikát. Lávka po které jezdily vlaky.
V63a60c60l58a21v 26P53e34r42o56u86t56k47a
Článek je závádějící na most byl zákaz vstupu v době kdy 29.letý muž vstoupil na lávku.Odhaduji,že oblézal zábranu z drátů a nezvládl to.
V58e37r23o63n55i95k59a 18M43a79r40t96í88n66k82o21v76á
Zábrana tam žádná nebyla, cedule zákazu asi ano. Lidé tudy chodili naprosto běžně, sic se muselo koukat, kam se šlape. Popravdě si ani neumím přesatvit smrtelný pád z tohoto mostu, leda by bylo málo vody a člověk si dole zlomil nohu... A navíc při propadnutí by se člověk měl čeho zachytit, dospělý nepropadne každou švírou...
P37a51v73e25l 43O72b15d42r69ž97á85l94e56k
Máte pro to tvrzení oporu v nějakém zakone, nebo smlouvě, či záznamu v katastr u?
M30i62c68h53a43l 42K56i84e31s85e63l
Za sve posledni navstevy jsem mel pocit, ze je areal byvale tovarny pronajat spouste firem, ale koncepce pesi ani auto dopravy proste neexistuje. Areal je pristupny, ale doprava zivelna. Zadne chodniky, kdyz se chce clovek dostat z mista A do mista B, tak prochazi arealy vyrobnich podniku netucham kde se zrovna nachazi. Muze to byt jedna z pricin nehody.
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Firma Cream už plánuje bytovky na Rybníkách, chce vybudovat novou čtvrť
Zlínští zastupitelé v únoru rozhodli o změně územního plánu, podle které se může východní polovina...
Zákazníci ve Zlíně vrátili za pět měsíců 14 tisíc PET lahví a plechovek
Zatímco stát připravuje zákon, který by zaváděl povinný zálohový systém na PET lahve a plechovky,...
Mizera s číslem 99: Láme mi to srdce, bohužel musím Zubří vyřadit
Že Murphyho zákony fungují spolehlivě, poznal i lovosický házenkář Bohdan Mizera. První série play...
Zlín porazil Litoměřice a vynutil si v semifinále první ligy sedmý zápas
Zlínští hokejisté zvítězili v šestém utkání semifinále play off první ligy doma nad Litoměřicemi...
Připadá mi, že jsem v sále nejstarší, říká kapelník kultovní Mňágy a Žďorp Fiala
Premium Před pár dny oslavil šedesátiny, plánuje se „dohrabat“ k dalším kulatinám a mezitím si dělá radost...
Pronájem obchodního prostoru 111 m2
nám. 3. května, Otrokovice, okres Zlín
27 800 Kč/měsíc