Diskuze
Majitel „lávky smrti“ ve Zlíně zůstává záhadou, nikdo se k ní nehlásí
Děkujeme za pochopení.
F35r30a90n91t67i21š21e39k 47V66r89á61n98a
Nejen ta lávka, ale celé to místo vypadá ponuře. Kdy se už bude ČR konečně rozvíjet v něco jiného než sklady a zkrachovalé neudržované fabriky
E13d71u21a68r26d 94D80r14á84b16e79k
ten přechod je zcela viditelně "na vlastní nebezpečí"
P63e24t65r 88B87u90r98e84š
1) most vznikl v dávných dobách socialismu. Protože od 1.1.1951 (účinnost středního o.z.) neplatí pravidlo "Superficies solo cedit", nemohl být most součástí pozemků na břehu řeky (pokud byl postaven po 1.1.1951), ale byl vlastnictvím toho, kdo ho postavil - tedy státního podniku (resp. čs. státu).
2) Navíc mosty jako takové nikdy nepodléhaly evidování v EN nebo KN jako stavby. Tudíž jejich vlastnictví se nabývalo uzavřením smlouvy (+ tradicí), nikoli registrací smlouvynebo zápisem v KN.
3) Klíčem k řešení a zároveň největší problém je provatizační projekt - jak přesně v něm byla vlečka identifikována (tj. zda s mostem nebo bez něj). Bohužel úroveň identifikace majetku ve většině PP byla bídná...
4) Takže buď byl most součástí PP, pak patří privatizující firmě (případně jejímu nástupci), nebo nebyl jeho součástí a pak zůstal ve vlastnictví FNM - tedy státu.
§ 3056 NOZ na tento případ nedopadá vůbec (týká se jen předkupního práva po 1.1.2014) a nedopadá na něj ani § 3054 - a to právě proto, že existoval jiný vlastník pozemků pod pilíři mostu než mostu samotného.
Osobně se domnívám, že konstrukce mostu je pouze podpěrou pro koleje, tudíž koleje a most jedno jsou. A kdo se hlásá ke kolejím, měl by přijmout i vlastnictví jejich podpěry (mostu).
S70i39l20v45e98s57t14r 73K82a63d52e48ř89á24b90e38k
177/1995 Sb., stavební a technický řád drah: § 9 Součástí dráhy jsou a) železniční spodek, který tvoří těleso železničního spodku, stavby a zařízení železničního spodku, jakož i dopravní plochy,
P38e30t49r 68K88o65t26o49l23a20n
Ad.Vlečkový most. Kam to dopracovalo společenství Cream vidíme všichni. V tehdejším svitu vlečky patřily závodu doprava kam posun také patřil. V současné době kdy je v areálu plno soukromých firem a vlečky téměř k ničemu a pozemky patří Creamu je vidět že někdo tady účelově lže. Most patří vlastníkovi vleček ale mašiny jsou alpiqu že
P38e52t55r 31S51u55c66h15ý
Co mají koleje společného s mašinami? Většinu kolejí u nás vlastní SŽDC a také 99% vlaků, které po nich jezdí jim nepatří.
M90i69l92a35n 21K21o22m31e97r49s
Všichni na těchto stránkách vědí kdo je majitel, leč pro kompetentní úřady je majitel "lávky smrti" stále záhadou. Což je druhá záhada. Jak z toho ven?
P66e88t49r 33S36u59c66h51ý
Majitel tam ml jasně ceduli "průchod zakázán", takže nevm, proč by za to měl bt zodpovědný, když tam ten člověk vůbec neměl co dělat.
E94v15a 22D69r31o88z29d60o28v60á
Pokud stavba není zapsána v KN, vlastník je ten, komu patří pozemek pod ní. Pokud se nikdo jiný nepřihlásí a neprokáže vlastnictví.
Pro tyto případy, kdy chybí zápis v KN, to právě zohlednil NOZ.
P22e96t80r 83S32u30c45h13ý
Jenže řeka a její břehy mohou patřit různým majitelům ..... je nesmysl aby každý vlastnil část mostu.
P18a38v56e67l 67S75t18a56v30j87a29n28í71k
Zřejmě světový unikát. Lávka po které jezdily vlaky.
V83a14c37l19a85v 56P32e13r32o90u60t13k47a
Článek je závádějící na most byl zákaz vstupu v době kdy 29.letý muž vstoupil na lávku.Odhaduji,že oblézal zábranu z drátů a nezvládl to.
V37e44r85o14n26i12k90a 56M58a22r82t37í46n46k60o74v67á
Zábrana tam žádná nebyla, cedule zákazu asi ano. Lidé tudy chodili naprosto běžně, sic se muselo koukat, kam se šlape. Popravdě si ani neumím přesatvit smrtelný pád z tohoto mostu, leda by bylo málo vody a člověk si dole zlomil nohu... A navíc při propadnutí by se člověk měl čeho zachytit, dospělý nepropadne každou švírou...
P40e41t98r 88M38i91c53h74a46l73č22á10k
P85a46v94e63l 29O48b73d69r25ž71á26l37e24k
Máte pro to tvrzení oporu v nějakém zakone, nebo smlouvě, či záznamu v katastr u?
M35i90c53h80a48l 19K71i37e63s60e28l
Za sve posledni navstevy jsem mel pocit, ze je areal byvale tovarny pronajat spouste firem, ale koncepce pesi ani auto dopravy proste neexistuje. Areal je pristupny, ale doprava zivelna. Zadne chodniky, kdyz se chce clovek dostat z mista A do mista B, tak prochazi arealy vyrobnich podniku netucham kde se zrovna nachazi. Muze to byt jedna z pricin nehody.
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
Hospodám vadí rostoucí poplatky pro OSA, volí raději instore rádia a web
Poplatky, které musí od letošního roku platit Ochrannému svazu autorskému (OSA) a Intergramu za...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezidenta Pavla na Valašsku vítali slivovicí, vyzkoušel si ohýbání dřeva
Prezident Petr Pavel je na dvoudenní návštěvě ve Zlínském kraji. Postupně navštíví čtyři okresy,...
Kladno - Vsetín 4:1. Rytíři získali v baráži první výhru, rozhodl tříbodový Jarůšek
Kladenští hokejisté zvítězili v prvním utkání baráže o extraligu nad Vsetínem 4:1 a v sérii na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zábranský: Uděláme maximum, aby se Vsetín cítil jako doma a oslavil postup
Ačkoliv hokejisté brněnské Komety z extraligového play off vypadli již před časem, přísun zápasů s...
Farmaceut v nemocnici poradí s léky, lidé jich někdy užívají příliš
Má cukrovku, vysoký krevní tlak a je po operaci srdce. Pětasedmdesátiletá Alžběta ze Zlína všechno...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
Velké firmy ve Zlínském kraji zvyšují mzdy, odbory však chtěly ještě víc
Navzdory složité situaci dostanou zaměstnanci řady podniků ve Zlínském kraji více peněz. Dobrou...
Valašského „pasáčka“ už vezli na káře s mrtvolami, kardinál Trochta čelil peklu
Premium Jeho životní příběh je nesmírně silný, plný bolesti, utrpení, ale také statečnosti a odhodlání...
Prodej rodinného domu Babice, pozemek 1…
Babice, okres Uherské Hradiště
3 750 000 Kč