náhledy
Díky elektrifikaci a zdvoukolejnění mají vlaky mezi Zlínem a Otrokovicemi jezdit v pravidelných patnáctiminutových intervalech.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
V plánu je i široká pěší zóna mezi budovami.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
Nového nádraží se dočkají i lidé cestující autobusy.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
Dvě nové stavby budou v linii se stávající budovou zlínské univerzity.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
Mezi novým vlakovým nádražím a budovou univerzity má vyrůst několikapatrový komerční objekt, v němž můžou být obchody, kanceláře či restaurace. S výpravní budovou bude spojený podchodem.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
Výstavba má navazovat na plánovanou elektrifikaci železniční trati a její částečné zdvoukolejnění.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
Podle studie zmizí obě dosavadní autobusová nádraží, nahradí je tři moderní budovy.
Autor: vizualizace: archiv zlínského magistrátu
Vlakové nádraží ve Zlíně
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Hlavní vlakové nádraží Zlín-střed je ostudou krajského města.
Autor: Zdeněk Němec, MAFRA
Hlavní vlakové nádraží Zlín-střed je ostudou krajského města.
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz
Vlakové a autobusové nádraží by se měly spojit a tvořit komfortní dopravní terminál.
Autor: Zdeněk Němec, MAFRA
Developerská společnost Cream se snažila prosadit svou vizi, kdy by se vlakové nádraží posunulo směrem k jejímu plánovanému obchodnímu centru, i obří provokativní plachtou.
Autor: Zdeněk Němec, MAFRA