Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

T63o69m30a96s 93N56o29v66a45c22e39k 7591962616392

Pirát opět nezklamal, ale kdo ho zná osobně, tak ví... ve městě velikosti Kroměříže opravdu nepotřebujeme milion cyklostezek, prakticky odkudkoliv kamkoliv se dá dostat na kole úplně v klidu a bezpečně a nemusíme malovat cyklonesmysly co pár metrů v každé ulici.

Lávka měla už dávno jít k zemi, když bylo jasné, že se bude muset zavřít na x měsíců a složitě opravovat.

Co se týká dopravy, jsou nějaké místní problémy s parkováním, ale nic velkého a není mi jasné, kam by chtěl Krejčíř ještě zakázat vjezd v centru, tak jak to je, to bohatě stačí. Jediné co by stálo za úvahu, je parkování u centra nebo zvážit místa s krátkodobým parkováním ve špičkách.

Spíše by se mělo tlačit na veřejnou dopravu, aby byla použitelná a aby člověk nejel třeba do Zlína hodinu autobusem - tj. tlačit i na kraj, aby konečně něco dělali a jen nedávali hloupá omezení dálkovým autobusům, které by šlo krásně do Zlína využívat, ale nesmí se to...

+1/0
doporučit
27.9.2018 0:46

T22o72m42a35s 55N75o60v42a19c69e50k 7671532456582

Co se týká MHD, taky město ukázkově zaspalo v době, kdy tu byla možnost druhého provozovatele, který udělat pro MHD víc, než město za x let... bohužel zde jde o to, aby KTS měly jistý kšeft (a někteří lidé v nich), takže místo spolupráce ho město zadupalo do země a ze slibů, že samo převezme některé jeho věci (když už nechtělo spolupracovat) nezůstalo vlastně nic a MHD je stejně mizerná jako dřív, ba ještě horší. V pracovní dny to ještě jakžtak jde, ale později odpoledne či víkendu jsou úplně mizerné. A najednou se všichni probrali před volbami a chtějí "lepší MHD", která už tu byla před několika lety (CNG, klima, taktový JŘ, spoje do okrajových částí, návrhy i nových linek či úprava stávajících...)

0/0
doporučit
27.9.2018 0:50

J41a74k58u57b 62Z78a33c32h 3375456213710

Jen pár bodů k Vašemu komentáři.

- ona oprava lávky není až tak složitá a po opravě může sloužit další dlouhá léta. Spíše nějakou dobu trvala studie, která měla zjistit v jakém je most stavu, zda půjde opravit a za jakých okolností (i finančních možností), a podobně.

- problémy s parkováním má město velké. Není to jen o centru msta, ale i o jednotlivých sídlištích. Zaparkovat dneska na Oskole nebo na Zacharu je problém. To samé se ale dá říct o centu města. A upřímně řečeno.. Historické město jako je Kroměříž si zaslouží více než to, že například Riegrovo nám. dnes slouží jako parkoviště, místo aby bylo plnohodnotným městským prostorem. Je třeba vytrořit záchytná parkoviště na obvodu centra jak pro obyvatele, tak pro turisty. Vhodné lokality jsou, např. bývalý "Lazaret".

- MHD v Km je kupodivu na docela vysoké úrovni (hl.co se obslužnosti linek) oproti jiným, stejně velkým městům. Jako příkla dmůže sloužit U.H., kde MHD je katastrofální a to se jedná prakticky o tři města spojená v jedno.

- co se cyklotras týče... já jsem motorista... auto využívám v daleko větším poměru oproti kolu. Nicméně Kroměříž protíná několik dokonce i významných cyklostezek, které jsou prakticky mezinárodní... a tady je dobré zapracovat lépe na zázemí pro ně.. informační systémy v centru kudy kam a podobně. Nemusí to být pouze o "kreslení čár na silnici".

0/0
doporučit
27.9.2018 10:27



Najdete na iDNES.cz