Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V76í67t 74M14a41c30h 4538528633140

S tim odhodlanim, ktere na Vancurovi vidim na Vive i na festivalu, je to zrejme muj favorit.

+4/−1
doporučit
14.9.2018 21:10

A23n28t57o53n32í18n 52Z56e94l92i53n80k34a 5384548495120

Jak to, že všechny předvolební letáky blekotají ve věci dopravy Zlína maximálně o příměstských parkovištích. obchvatu Zálešné, Podvesné a Věžových domů, D49, přivaděči Fryšták a Prštenské příčce /superviaduktu přes celé údolí od bývalého Svazarmu až za Dřevnici/ za Pravobřežku. Tato, přece ztroskotala již před 10 lety zamítnutím návrhu ministerstvem dopravy. Toto řešení protlačoval magistrát ještě 10 let. Bylo to sice řešení dopravy baťovských architektů, ale za situace, kdy Zlín končil Cigánovem.

D49 dává TRVALE k ledu ministerstvo dopravy a upřednostňuje JZ obchvat Valmezu Semetín, Vsetín a Střelnou, protože se do této stopy postupně transformuje E442 alias 1/35. Až toto všechno bude, nastane nutnost propojení D49 Valašská Polanka - Hulín.

Vidět v D49 obchvat Zlína je samozřejmě nesmysl také z toho důvodu, že odstraní ze současného Zlína ze stávajícího 8% tranzitu cca 3%.

A proč odkaz na nový Generel dopravy? Protože je tam dosud jediné možné řešení dopravy Zlína jako varianta "C", kterou tam propašoval zpracovatel, protože bych byl první, který by žádal vrácení honoráře. Vybudovat tunel pod 1/49 ve středu města bez obchvatu je neřešitelné. Stejně tak tunel pod Jižňáky z Čepkova po Burešov podélně se svahem.

Varianta "C" má jediný problém na který jsem na zasedání zastupitelstva mnohokrát upozorňoval. Oprava Baťova památníku ztíží, nebo znemožní vybudování přivaděče Zlín střed. Od zahájení opravy se k tomuto problému nevyjadřuji, musí ho vyřešit odborníci. Nejspíš bude muset dopravní pruh za mostem Gahury klesnout do podzemí a vystoupat za památníkem až na úrovni lyžařského svahu. Pro mne bylo vždycky důležitější odstranění 70% dopravního zatížení města, než pařeniště s kašírovaným letadlem. Podle mne byl za této situace památník zbytná investice oproti nezbytné investici přivaděče Zlín střed právě v tomto dopravním srdci města.

Tak jako se mnoho lidí snaží o nastartování výstavby D49, ještě více lidí by se mělo snažit o naplánování a výstavbu varianty C.

+4/−3
doporučit
15.9.2018 11:18

K92a39r60e84l 27C66h95r60a88s15t42i37n65a 4763814810295

"Zlín má velký potenciál, který bohužel zůstává nevyužitý." Právě to říkám už roky, ale namísto vzestupu se stále plácáme ve slabším průměru. Prostě chybí ta baťovská agilnost a činorodost. Když myslím na tyto vlastnosti, představím si Tomáše Baťu st., který uštval koně, aby stihl vlak do Vídně, protože mu šlo o důležité jednání a zakázku. S dnešním stylem lážo plážo díru do světa neuděláme!

+2/−1
doporučit
15.9.2018 3:44

A12n23t26o59n50í40n 95Z95e48l38i46n94k42a 5464598905270

Rána na komoru. Stokrát ano pro tohoto tahouna!! A zatím jenom otevřel ústa. O novém generelu dopravy řešící dopravu pro Otrokovicko - Zlínskou aglomeraci ví celé město ale vytáhl s ní do zápasu jenom on.

+1/−1
doporučit
15.9.2018 9:53



Najdete na iDNES.cz