Diskuse k článku

Z téměř miliardy korun z Unie zatím Zlínsko utratilo jen třetinu

Zlín a okolní obce mohou proinvestovat skoro miliardu korun z Evropské unie. Schválené mají zatím projekty za zhruba třetinu této sumy. Jedná se o dopravní, školní či sociální věci. Čerpání peněz však nejde tak rychle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e54t36r 80S39t92a78n67ě70k 3919574411652

Proč se neustále ve Zlíně nakupují nové vozy MHD? Máme nejmodernější MHD v ČR, ale nikdo jím nejezdí. Neumíme za peníze EU nic jiného? Zlín má daleko vážnější dopravní problémy, které potřebují řešit, než staré vozy.

+2/0
3.7.2018 8:49

M41i14r63o90s37l81a53v 30T56i21š65e25r 4109589414572

Oni by lidi jezdili, kdyby ten systém fungoval dobře. Problém je v tom, že dotace jsou jen na vozy, provoz už vám EU nezaplatí. Proto je také ve Zlíně takový nepoměr mezi kvalitou vozů a kvalitou MHD jako takové.

+3/0
3.7.2018 9:43

P77e85t92r 21B44a33j59a58j22a 6197219256163

A co konkrétně na tom systému nefunguje podle Vás? Nechci se bezhlavě MHD ve Zlíně zastávat, ale není v ČR moc měst, která by měla MHD lepší než Zlín. Jestli vůbec. Vždy se dá něco zlepšovat, o tom žádná, ale mám pocit, že mě MHD doveze všude kde potřebuji, kvalitními vozy a relativně i v čas a po většinu dne.

+2/0
3.7.2018 11:27

J95a55r86d63a 61P50r25o21c58h80á31z69k42a 5353423690649

Staci se podivat na jr 11/12 nebo 55 treba o vikendu. Driv tyto linky jezdily tak, ze si stacilo zapamatovat presny odjezd a pak pricist 20 minut po cely den. Ted to jede jednu hodinu 17 39 58 a dalsi hodinu 18 40 a 56. Nebo se omezil interval tak, ze vecer po dvacate ci jednadvacate jezdi jednotlive trolejbusove linky misto trikrat do hodiny dvakrat do hodiny. Ale opet se to neudelalo systemove tak, ze by se interval prodlouzil ze 20 minut na tricet, ale udelalo se to tak, ze jednou je rozestup mezi spoji 20 minut, podruhe ctyricet minut. Tim nerikam, ze mhd ve zline je uplne spatna nebo ze by ve velikosti aglomerace zl-ot byly celkove najezdy pod prumerem ve srovnani s obdobne velkymi mesty, ale provedeni jr je bohuzel tragicke.

+1/0
3.7.2018 11:54

A39n43t46o20n92í16n 63Z30e30l17i54n14k77a 5274708375240

Nepostávat na zastávkách a nepřestupovat na jiný spoj je luxus, na který si většina lidí ráda připlatí. Dělat nábory na cokoliv jiného je v mých očích pošetilost.

0/0
3.7.2018 11:55

A60n65t78o61n47í18n 26Z45e28l14i71n50k11a 5974268875560

Jestliže se neřeší to nejdůležitější a tím je státní silnice 1/49 ve středu města Zlína, je to zbytečné rozhazování finančních prostředků.

+1/0
2.7.2018 17:41

M79i77r77o95s12l48a32v 42T41i43š69e17r 4799629604412

Užijme si nových vozů, dokud můžeme, toto je totiž jediné období v historii zlínské MHD, kdy máme tak mladý vozový park a již nikdy se to opakovat nebude. Jestliže město hradí ze 100M jen 15M, je jasné, že jakmile dotace skončí, z dnešních zánovních vozů (<10 let) se stanou staré herky a někdy okolo roku 2030 tipuji průměrné stáří vozu vysoko přes 10 let. Tedy zpět na starý standard (což bylo stáří cca 12-16 let, pokud si to dobře pamatuji).

+1/0
3.7.2018 9:45

A28n74t76o90n13í90n 34Z30e73l74i11n91k79a 5284188375250

Tragédie je v tom, že je za pár let z dotace jenom hromady šrotu. A slušné vyřešení dopravy Zlína chybí a chybět bude čím dál víc.

+1/0
3.7.2018 12:02



Najdete na iDNES.cz