Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

Z98b64y68n66ě42k 31O77b37d23r43ž25á56l33e22k 2683437699324

Jezdim Otrokovice-Brno. Drive autobusy, ted autem. Protoze cena je velmi podobna, ve dvou lidech uz lepe vychazi auto. Autem je to rychlejsi, pohodlnejsi, mam tam klimu a mohu vyrazit klidne v 8 vecer, kdy zadne verejne spoje nejezdi.

+3/0
doporučit
15.5.2018 11:35

R32a43d21e43k 93H98o27l52í50k 1688164950336

...v první řadě by to chtělo natáhnout D 49 minimálně k Vizovicím, lépe ke Slovenské hranici....Zlínu a okolí by se hodně ulevilo od kamionů a dopravy, která jenom projíždí......a pak bych řešil autobusové spoje....!!!

0/0
doporučit
15.5.2018 8:44

J29o51s64e 71B58ě24l63a98š14k40a 8881500493910

Souhlasím, s tím ale kraj až tak moc neudělá. Řešit autobusovou i vlakovou dopravu naopak může a je dobře, že se tak děje!

0/0
doporučit
15.5.2018 10:18

R88a67d12e77k 39H68o30l73í85k 1218394580726

....dálnice odkloní minimálně polovinu provozu na trase Vsetín Vizovice Otrokovice Holešov a přilehlém okolí, dojezdové časy hromadné dopravy se podstatně zkrátí.....pak teprve bych řešil nějaké páteřní spoje....

0/0
doporučit
15.5.2018 10:41

M43i22r78o23s65l64a28v 61T57i29š81e78r 4929299394432

Dálnice dopravní situaci ve Zlíně téměř neovlivní. Očekávaný efekt je do 10%.

0/0
doporučit
15.5.2018 14:12

R74a18d64e64k 40H95o77l63í57k 1768474600856

A kdo takový efekt očekává?

0/0
doporučit
15.5.2018 14:25

M38i84r58o92s59l44a46v 55T21i17š70e56r 4719589344362

Teď si nejsem jistý, ale myslím, že dopravní odborníci. Sčítáním dopravy se totiž zjistilo, že čistý tranzit Otr-Viz je jen cca 8 %

0/0
doporučit
15.5.2018 14:28

R68a73d14e89k 76H18o57l80í81k 1358814360506

...a co Slušovice - Fryšták???to fakt museli být odborníci...vraťte na Hrobice nazpět zákazové značky(ohledně zdroje pitné vody) a ve Zlíně se nepohnete....

0/0
doporučit
15.5.2018 14:36

M37i16r71o68s27l21a72v 70T71i31š71e66r 4839509804952

Jo vy myslíte tady ty boční cesty? No tam by to pomohlo, ale v celkovém součtu jsou to zanedbatelná čísla.

0/0
doporučit
15.5.2018 14:38

R36a16d10e55k 98H94o64l35í13k 1128444310856

Ze Vsetína, Vizovic a ze Slovenska jede všechno tudy...vy zanedbatelné číslo...jestli o těchto věcech rozhodují odborníci jako Vy ...tak jsme tam kde jsme...v...

0/0
doporučit
15.5.2018 14:42

M86i75r29o44s48l46a98v 35T10i90š49e85r 4869779234632

Já se nepasoval na odborníka, ale znám to tam, a oproti hlavním trasám je to zanedbatelné. To, že vám to přijde strašně moc, protože tam nejspíše bydlíte, je subjektivní.

0/0
doporučit
15.5.2018 14:53

R70a17d12e81k 85H69o56l32í47k 1918844850806

Nalajnováním středového značení se zde stala z cesty III. třídy cesta II. třídy...tudíž se objevila na navi pro kamiony....

0/0
doporučit
15.5.2018 15:17

R50a91d37e32k 35H32o46l66í92k 1118944180226

a jak palčivý problém se jedná svědčí i to, že se v zimě nesolilo a poslední dvě zimy se solí, i když se jedná o vzdálenost cca 200 m po svahu od zdroje pitné vody.....tak že si někdo ze zodpovědných uvědomil, že jakýkoli kolabs znamená znehybněný Zlín....

0/0
doporučit
15.5.2018 15:27

M23i52r39o47s96l22a78v 64T56i78š96e39r 4119119934772

Kdyby byl kraj co k čemu, tak zatlačí na zrychlení Rx Olomouc-Brno, protože jet z Otrokovic do Brna vlakem cca 1,5 hodiny, to je tedy úlet.

0/0
doporučit
15.5.2018 7:56

J51a20r23d72a 12P62r33o55c83h91á68z10k50a 5283763630839

Ano. Naprosto souhlas. Vlak ale bohuzel nabira prostoje hlavne v hodonine, a to 14 minut, pak zastavuje ve stanicich jako podivin, sakvice, zajeci. Kdyby se to vyresilo, tak do brna se dojede o 20 minut rychleji. Ale na to by se podle me museli domluvit s jmk.

+2/0
doporučit
15.5.2018 8:09

M72i90r90o75s68l94a55v 83T79i55š24e84r 4219219584432

Přesně tyhle 4 problémy mě taky trápí. Tři zbytečné zastávky. Na druhou stranu, JMK má na MD daleko větší slovo než tady ten prdelákov, takže se nedá čekat, že si přiškrtí IDS.

+1/0
doporučit
15.5.2018 8:54

Z14b68y54n21ě26k 53O22b12d21r70ž42á38l15e73k 2653137379434

Cesta vlakem je hlavně delší cca o 40km, to se na čase také projeví.

0/0
doporučit
15.5.2018 11:40

J55i26r24i 31C37i34z 6114618530287

Ta nesmyslna pauza v Hodonine je dle sdeleni pruvodciho na zadost hejtmanstvi. On sam nevedel presne, o co jde, ale od noveho jizdniho radu koncem 2017 je tam zavedena a vlak stoji. Pokud je od pruvodciho informace spravna, tak ten idiot z hejtmanstvi je dobry max. uklizet s kyblem a smetakem nadrazi, ale nikdy neco resit. Misto aby vlaky jezdily, tak stoji ctvrt hodiny na nadrazi. Vlaky jsou oproti drivejsku pohodlne a rychle (jedou i 160km/hod, coz ani Ferrari na rozbitych ceskych cestach bez obchvatu mest nikdy neudela), ale taky potrebuji k vypracovani jizdnich radu nekoho s logistickym myslenim, nikoliv blbce.

0/0
doporučit
15.5.2018 11:58

M29i85r38o80s52l55a37v 26T65i92š51e44r 4859269194642

Proč idiot? Ten to udělal dobře. Hodonín je hned druhá, respektive předposlední zastávka v Jihomoravském kraji. Co se děje mimo, nikodo na JMK hejtmanství nezajímá. Pro ně tyto vlaky více méně suplují téměř zrušené spěšné vlaky. Toto naopak ukazuje neschopnost zlínského hejtmanství, respektive KOVEDu, že tohle dopustili.

0/0
doporučit
15.5.2018 14:09

Z66d21e38n62ě41k 91H56y86n19e96k 8896843496

Přesně tak, stejně jako je KOVEDu i kraji jedno, že v úseku Staré Město - Olomouc jedou dva rychlíky 20 minut od sebe a pak skoro dvě hodiny nic, a to nemluvím o rozbitých přípojných vazbách ve směru do Prahy.

0/0
doporučit
15.5.2018 16:34

M68i81r45o10s65l74a94v 14T49i85š69e87r 4489929724762

O neexistujících přípojích z východní Moravy na Pendolino v Olomouci by se daly psát romány. Trochu lepší je to s EC, ale taky žádná sláva.

0/0
doporučit
17.5.2018 7:04

J43i86r61i 89C45i76z 6244518550387

No, zduvodnil jste to pekne. Ja a asi vetsina cestujicich nesedam do vlaku proto, abych pak ctvrt hodiny civel na nadrazi, ale abych byl v cili sve cesty rychleji a pohodlneji nez treba auto. V r.2017 jel rychlik cestu mezi Breclavi a Otrokovicemi 37 min, po nesmyslnem slofiku vlaku v Hodonine jede 52 min, tedy skoro stejne jako osobak. Proc se tedy investuji obrovske prostredky do zrychleni cestovani vlakem, kdyz stejne pak stoji na nadrazi? Me, jako cestujicimu, je uplne jedno kdo tu nesmyslnou pauzu vlaku vymyslel a proc, to je vec dobre placenych ouredniku. Ovsem vlak je dopravni prostredek, nikoliv parkovaci na dosti nepeknem nadrazi a ten ourada by mel pri svem rozhodovani predevsim dodrzovat zakladni ucel dopravniho prostredku, aby bez zbytecnych zastavek jel.

P.S.

Clanek je o zrychleni cestovani mezi mesty, nikoliv o vymysleni dalsich zastavek na nadrazi nebo v poli, to zcela jiste dobu cestovani nezkrati. Prectete si prosim jeste jednou, mozna Vam smysl unikl.

0/0
doporučit
16.5.2018 9:10

M43i46r69o97s17l54a70v 51T70i87š11e57r 4259389694702

Z vaší reakce je vidět, že nemáte ani tušení o tom, kdo a jakým způsobem může zasahovat do tvorby jízdních řádů a kdo o jejich finální podobě rozhoduje.

0/0
doporučit
17.5.2018 7:03

Z93d43e93n74ě78k 12H21y19n93e54k 8436563156

šlo o zkrácení jízdních dob Hodonín - Brno, zkrátily se pobyty v Břeclavi, které u vlaků Hodonín - Brno byly zbytečně dlouhé. Pobyt v Hodoníně je dán přípojnými vazbami na trase rychlíků. Navíc soupravy byly pořízeny z dotací, u kterých bylo podmínkou zkrácení jízdních dob. Ty se zkrátily, ale s přípoji se nehýbalo, proto pobyt v Hodoníně.

0/0
doporučit
15.5.2018 16:31

J31a22r46d92a 20P13r53o43c60h84á21z71k20a 5323113820109

No hlavne csad vsetin je prikladem, kdy v ramci kratkodobe optimalizace zacalo na dalkovych linkach zastavovat v 500 hlavych vesnicich a jezdit zasadne mimo dalnici. Pak se neni divit ze do brna lze pouzit jen prakticky pri ceste autobusem sa. A protoze jezdi sa jako nedotovane, tak v teto relaci nastesti radni nemohou nekoho jen tak zacit dotovat, takze brno nechte na pokoji, jdyz to za vas vyresil soukromy dopravce. Jinak relace vsetin zlin souhlas, ale i tady doslo k tomu, ze zrychlene spoje neexistuji, pritom v minulosti existovaly.

0/0
doporučit
15.5.2018 7:49

Z91d85e20n42ě64k 14H56y11n93e86k 8406473856

Kraj škodí aspoň tím, že zakazuje dopravu uvnitř kraje, tedy přesně tu, kterou prý chce zavádět. Ono by pomohlo i to, kdyby se zavedly časové jízdenky a cestující si nemuseli kupovat jízdenku při každém nástupu do autobusu, zrychlilo by se odbavení cestujících a zkrátily pobyty v zastávkách.

0/0
doporučit
15.5.2018 16:37







Najdete na iDNES.cz