Diskuse k článku

Přípravy D49 už rok stojí, o žalobách aktivistů soud stále nerozhodl

Už rok stojí přípravy dálnice D49 z Hulína do Fryštáku. Důvodem jsou žaloby ekologických aktivistů, o nichž zatím krajský soud nerozhodl. Podle něj nebyl důvod pro přednostní rozhodnutí. Zlínský kraj i silničáři pomalou práci soudu kritizují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P89a42v47e78l 31K77o95z63i48n74a 6933175879196

Kde je největší zlínský mafián, co dva roky zpátky sliboval jak to zařídí.... Lukáši nebo Libore, díky...

0/0
1.5.2018 12:39

M59i30c39h85a10l 80G83r43i39v50a45l21s45k70ý 8853112157905

Klasika , Děti Země vydírají.:-(

+1/0
27.4.2018 7:15

V25l20a75d75i61m20í57r 48Š47t47ě84r29b53a 2842981852777

Jsou i případy, kde soudy rozhodují rychle.;-);-)

0/0
26.4.2018 9:56

J94a24n 29T88u61r45e56k 7120963424208

Ty případy opravdu jsou. Když se jednalo o valorizaci platů soudců tak šlo vše ostatní bokem. Ale nějaká dálnice kterou dokáže zablokovat jeden magor z Otrokovic je nezajímá. Co na tom že trpí lidé který vše jede pod okny.

+3/0
26.4.2018 10:56

J41i34ř76í 46C68e13n91i76g43a 1831672297

Líbí se mi, jak ekoteroristi mohou dálnice blokovat a stát jim s tím v podstatě pomáhá. Jestli byl vydán kladný posudek k životnímu prostředí, tak tyto organizace už tím tuplem mají být zbavené možností do stavem dál zasahovat.

+7/0
25.4.2018 14:03

R37o60m42a45n 57Š19e95n59k21e59ř92í89k 1852855114629

Ano, to je bohuzel absurdita ceske legislativy, ze umotnuje spolkum v podstate ve finalnim kroku, tedy stavebnim rizenim, pripominkami a zalobou napadat zpetne, EIA, uzemni rizeni, vsechny vyjimky...

+5/0
25.4.2018 14:27

P74a29v72e64l 76M47r17á23č69e48k 9601504927329

Prý mají aktivisté nachystáno další zvířectvo - když tam není křeček, i čmeláci odletěli, tak prý teď je móda, že přiletí netopýři....

+4/0
25.4.2018 13:35

J51a93r37d94a 90P37r29o10c98h91á10z82k97a 5803413860599

Tady toto je dalsi argument, jak je dulezite, aby se rozhodovalo v miste, ktereho se to dotyka. Zatimco ohledne d1 rozhodovala pobocka krajskeho soudu v olomouci, ve stejnem pripade na d49 se rozhodovalo v brne. A vysledek je, jaky je. V jednon pripade je rozhodnuti dp 90 dni, ve druhem rok nestaci. Toto je dalsi argument proti jednomu zastanci moravske zeme, protoze brno by kaslalo na periferie vice, jak praha.

+9/0
25.4.2018 11:46

P82e11t38r 12S24t20a12n52ě89k 3539294741192

Ekologičtí aktivisté záchranou křečka způsobují ekologickou katastrofu lidem. Pověstný Kocourkov fungoval lépe.

+7/0
25.4.2018 11:22

R58o54m66a88n 17Š97e62n90k93e72ř43í74k 1292805644929

A nejlepsi je ze Krecek uz tam neni a vslastne ani nikdo nevi, jestli vubec byl :-)

+5/0
25.4.2018 13:15

A36n81t82o87n77í48n 63Z29e37l83i34n52k11a 5834108345890

Těžko se to píše, všem proti srsti. D49 má hodně let času...... Stát preferuje D35 a E442 nikoliv jako dosud přes Třeštík a Bumbálku, ale pěkně po rovince přes Valmez, Semetín, Vsetín, VALAŠSKOU POLANKU A STŘELNOU /Lysský průsmyk/ na Slovensko...........

Kdo už to zná, prosím, nečtěte dále.

Naopak před 60 lety mělo být rozhodnuto a před 50 lety postavena "Přeložka státní silnice 1/49 a obchvat města Zlína" - viz nový Generel dopravy města Zlína. To, že to doposud vycházelo zajistili baťovští architekti parkovými úpravami a mohutnými odstupy mezi stavbami. To umožnilo postavit 16 proudé křižovatky. Zjednosměrnění centra Zlína sice dočasně pomohlo, ale bylo zcestné. Vytvořilo zbytečně další přetíženou křižovatku a prodloužilo průjezdní vzdálenost městem. Stávající vyčerpanost kapacity městská magistrály potvrdil i svého času nový GDmZ. Stanovil také meziroční průměrný nárust dopravy jako poslední hřebík do rakve zlínské dopravy .

+4/−2
25.4.2018 11:12

R43o54m26a19n 72Š42e33n68k88e37ř94í37k 1932395474589

To s tou E442 je desna blbost, dal to teda nectu :-) D35 bude komplet hotova vcetne useku Opatovice - Mohelnice, dokonceni obchavtu Olomouce u Globusu, Palacovske spojky a Semetin Valmez, vcetne obchvatu valmezu nejdriv za 10-15 (spise 20) let+.... NAOPAK, predelava se 1/48 na D48 (hotovo za 3-4 roky), 4-proud jako obchvat Trince (Tranovice - Nebory), a dal na Cadcu a S68 - tedy komfortni spojeni rychlostni spojeni Olomouc (Lipnik) - Zilina (Polsko). Na slovensku se intenzivne maka na slovenske D3 a spojeni na Polskou S69 Vyhledove se planuje SMPV a uprava krizovatek useku Valmez - Roznov... Nejak to nesedi s Vasemi teoriemi... Realita je jinde. D49 stoji na neochote Brnenskeho krajskeho spudu pouzit zakon 409 a kverulansti kuci z Egerie a DZ to moc dobre vi...

+1/0
25.4.2018 13:13

A50n27t47o90n30í80n 15Z12e68l79i24n37k48a 5914888425490

Tak to si teda raději přečti. Alespoň nějaký ten ZÚR A PÚR. Jihozápadní obchvat Valmezu, plánovaný dálniční čtyřpruh Vsetín, Jablůnka. Hotová dálnice Semetín... Následuje závěj nesouvisejících kydů. Tvrdím, že D49 odstraní 3% ze stávajícího 8% tranzitu Zlína a tudíž je nepotřebná do chvíle DOKONČENÍ VÝŠE UVEDENÉHO TAHU.

Konkrétně pro Zlín je D49 v současné době absolutně k ničemu

Těžiště zdrojové a cílové vnější dopravy /62%!!/ je bývalý areaál Svitu. Nikdo nikdy nepojede na západ kolem kostela, KB, Morysáků, Věžáků, Lidl Obeciny, Krajské nemocnice, obchvatem Zálešná a Podvesné na D49 Fryšták. Na tom ,že se nestaví opravdu něco je, ale krtci a křečci to nejsou.

+1/−1
25.4.2018 14:03

R39o46m19a76n 39Š62e48n59k28e88ř21í67k 1912435544869

Klasika - reaguji REALNYMI argumenty o blabolu s E442 a dockam se opet urazek. Co je nesouvisejici kid, ze stat pracuje na severovychodnim zkapacitneni spojeni s SK a Polskem - tedy Olomouc - Lipnik - Frydek Mistek - Trinec - Cadce a dal D3(SK) S68/S69 Polsko, ktere muze byt hotove cca za 4-5 let komplet ve 4-proudu. Zatimco teorie o tahu na slovensko pres Valmez ma trhlinu v podobe min +dalsich 10 let?

+1/0
25.4.2018 14:21

A93n59t66o62n42í68n 62Z48e23l50i92n27k94a 5294958485610

Jenže tato trhlina je trhlinou i pro D49 a vo tom to právě je.

0/0
26.4.2018 7:23

R86o63m91a37n 80Š21e63n97k41e12ř91í93k 1432755464699

O Zline a Vami omylanem obchatu, ktery by nikdo nepouzil (nebot je na opacne strane kopce, nez by byl potreba) tu nebyla ode me ani radka...

+1/0
25.4.2018 14:25

V50á54c42l31a79v 17P70o83u70s62t87k68a 3300631982

Vaše bláboly už ani nemá smysl číst. Zlín nepotřebuje přeložku ani obchvat tak jak jej leta prezentujete vy. Nic to městu nepřinese, ale to si drtivá většina lidí uvědomuje. A vy, kdybyste se ve svém pokročilém věku pokusil odhodit jařmo svého trapného ega a normálně a logicky se zamyslel, pak byste nutně dospěl ke stejnému závěru jako desítky opravdových odborníků. Tedy že plácáte nesmysly, na která právem a logicky nikdo nijak nereaguje.

0/0
25.4.2018 18:34

A91n71t15o15n78í61n 59Z22e48l12i63n10k66a 5704538795730

V drtivé většině máte zdravé přijatelné příspěvky, s kterými se dá ztotožnit. Ve věci obchvatu Zlína jste neuvěřitelně zaujatý. Bydlím na výpadovce na Vizovice. V době ranní špičky doprava stojí až po odbočku na Slušovice. A co např. Prštné, Gahurova, Štefánikova? Sundejte si prosím růžové brýle a konečně navrhněte jak si to dál ve Zlíně představujete!! Před nedávnem jsem Vás o to zdvořile žádal.

+1/0
25.4.2018 20:12
Foto

M56i57c54h74a62l 27K81o79u91r18e66k 5279322947761

V mém rodném Zlíně máte průmětně horší vzduch než my v Praze. Zlín potřebuje obchvat na Fryšták jako sůl. Jen jedna hlavní silnice do Zlína z Otrokovic je navíc obrovské riziko.

0/0
5.5.2018 16:03

K76a12r98e32l 37C69h66r18a89s41t92i28n25a 4163144220265

Tak se dnes v Česku pracuje. Zákony děravé a neúčinné, zájem soudů a úředníků vlažný, ekoteroristé a kazisvěti mají pré! Prostě když je kocour na záletech, hospodaří myši. S takovým tempem bude D49 stavbou století, doslova!!

+17/0
25.4.2018 10:36

J82a24n 21M72a19c33e39k 9544335352858

D49, 2007-2107 ;-D

0/0
26.4.2018 19:14

V52l92a93s25t17a 85H32l63i70s31n51i13k88o49v64s42k68á 9979653720

Pány poslance a senátory dohání jejich ,,kvalitní'' práce v senátu a poslanecké sněmovně. Bohužel, odskáčou to opět lidé. Hlavně, že křeček je v bezpečí.

+11/−1
25.4.2018 10:29



Najdete na iDNES.cz