Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a10n88a 84B24e12d49n30a44ř22í76k43o95v40á 1758655650219

Tak to je super.

Další statisíce z městského rozpočtu, další uzavírka a komplikace při přestupech.

Může nám radnice sdělit, kdo za rekonstrukci nese odpovědnost?

A že za to můžou stromy? Vždyť původní (dvě) zastávky byly dostatečně široké.

+23/0
doporučit
23.3.2018 7:30

L48e37o38p15o33l71d 21H32o42r48á79k 4422208879152

To je panečku kvalitní příprava projektu, Baťa by nestačil zírat.

+23/0
doporučit
23.3.2018 6:47

H61e37l14e72n51a 36V74e19v62e79r54k53o11v47a 3639627

Ale zase na druhou stranu je dobře, že se radnice nepouští do větších projektů jako je rekonstrukce zámku nebo kina. A v klídku plká o úpravě náměstí. Nejsou schopni dát do pořádku podchod nebo zastávku, tak si nedovedu představit co by napáchali na něčem větším. Snad se do konce svého času na radnici nebudou do ničeho pouštět a pak zmizí.:-(

+20/0
doporučit
23.3.2018 7:59

J13a81n 36K88o19ž88u23š75n26í72k 2909682118507

Výborně, tomu říkám "dobrá práce"... Projektoval to Pat a Mat ne? Původně to přitom byla tak velká zastávka, že se tam dalo tančit, a to nemluvím o dobách, kdy byla rozdělena na část pro autobusy a část pro trolejbusy...Rv

+18/0
doporučit
23.3.2018 8:15

J12a11k88u37b 44H12o71f92b23a83u73e28r 3748350775277

Tohle mi bylo jasné, už když se to stavělo. Oni si snad vícepráce dávají už rovnou do projektu.... To samé cyklostezka podél baťovky a křižovatka na Dílech III - když zastavíte autem u nového semaforu, máte ho parádně zakrytý novou lampou osvětlující přechod cyklostezky. Všichni mají plné huby baťovského ducha, ale kdyby se takový šlendrián udál za Bati, dotyční projektanti by na hodinu letěli.

+16/0
doporučit
23.3.2018 8:28

A20n83t78o84n75í60n 83Z97e94l71i24n37k55a 5784458155170

Z fotografie č. 2 a 7 je jasně vidět, že jírovce nebránily tu zastávku udělat stejně širokou jako tu původní. Ti radní nás mají PERMANENTNĚ za debily.;-€

+15/0
doporučit
23.3.2018 8:44

P22e77t52r 64B72a13j60a90j20a 6687519256903

Tohle bylo opravdu nezvládnuté od samého počátku, tohle je největší uzel MHD ve zlíně pro přestupy. Toto projektant měl předpokládat.

+13/−1
doporučit
23.3.2018 10:39

J86i96ř98í 62N16e88p25o73v50í26m 9905423716861

Jezdím každý den několikrát kolem a tohoto problému jsem si všiml hned, jak začala nová zastávku realizovat a říkal jsem si, jestli to myslí opravdu vážně.... Ach jo, čert vem peníze, ale ty dopravní komplikace, to bude opět mazec...Rv

+8/0
doporučit
23.3.2018 8:12

P43e46t44r 48V67e20s62e57l34ý 7624465804278

Celkově jsou tyto designové zastávky celkem k ničemu, chybí jim hloubka, často jsou bez bočních stěn a za většího deště se tam nelze před deštěm pořádně ukrýt.

+8/−1
doporučit
23.3.2018 15:29

A93n64t91o41n81í14n 58Z36e40l56i25n38k25a 5914488365350

Znovu bez emocí čtu pane Fabiáne Vaše zdůvodnění hrubé již zrealizované realizační chyby. Hned druhá věta, že město muselo udělat zastávku užší je neuvěřitelné panoptikum a ani nejostřejší hodnocení Vašeho zdůvodnění není dost ostré. Postavil jste problém z louže pod okap a ještě si stěžujete na nepřístojnosti diskutujících.

+3/0
doporučit
25.3.2018 13:05

J72a40r40o73m57í73r 33Š13e56b79e59l39a 5712452258359

Jsem zvědavý jestli opraví i napojení na původní chodník podél tělecvičny, kde naprosto nelogicky vrazili obrubník a bláto.

+3/0
doporučit
25.3.2018 3:24

A70n31t18o58n84í18n 37Z23e59l13i89n28k20a 5514288245300

Lukáši Fabiáne, Vám zůstává utajeno, že odborníci rostou až při řešení malérů? Magisrátní úředníci nejsou žádné princátka a platí to také o nich. Všechno zlé je k něčemu dobré. V této chvíli dospěl možná primátor k závěru, že šéf realizace není ta pravá osoba. Šéf realizace zase k tomu, že s původním pracovníkem měl dva světy, ušetřil sice mzdové náklady. ale za cenu totálního poklesu prestiže magistátu. Měl ho přeřadit do administrace. Stačil ten malér při zatékání do podchodu. Zkušený kocour by to nepřehlédl. Takže hlavu vzhůru.

+3/0
doporučit
23.3.2018 19:02

M98a88r16t49i53n 46P90e67t37r 2354334974963

Zajímavé, že když stavíte jako soukromá osoba, tak musíte splnit, kde co všechno, + vyřešit sousedy.

Zřejmě MMZ nebylo schopno se s UTB domluvit na odborném průzkumu stromů a to ještě před zahájením stavby.

Kdyby toho totiž byli schopni, tak by stromy šli k zemi ještě před začátkem jakékoli stavby a dnes bychom možná měli i pěknou a lidsky širokou zastávku, navíc zakomponovanou do okolí.

Jenže to by na MMZ museli hnout zadkem. ;-D

+2/0
doporučit
27.3.2018 9:11

V67o20j10t12ě54c70h 39G77r50o64s12s 9279234545836

Už když tu zastávku po rekonstrukci otevřeli, tak jsem nevěřil svým očím. Říkal jsem si, že to přece není možné, aby jedna z nejfrekventovanějších zastávek ve městě vypadala takto. Vážně si někdo myslel, že to bude v pohodě?

+1/0
doporučit
26.3.2018 16:51

P15a92t15r61i45k 19E72g55e19r 2858260849261

V Praze jsou také některé zastávky krátké a některé zase dlouhé, že tramvajáci ti slušní zastaví třeba dvakrát ti hloupí ji projedou. Na Arbesově náměstí se tramvaje štosují a v některých případech není ani dodržován rozestup 200 metrů. Při uzavření severního vestibulu metra Anděl se v Nádražní ulici měla přeložit tramvajová zastávka Na Knížecí, aby umožnila cestujícím snadnější přestupování, ale mistři experti z DPP tak neučinili. Doopravdy je potřeba vést stížnosti a podměty na ÚMČ, na magistrát hlavního města Prahy a Dopravní podnik, ROPID aby již něco dělal.

+1/0
doporučit
23.3.2018 10:31

L89u56k82á13š 24F62a44b78i27á17n 1961561831

Doplnění informací za město Zlín

Vážení diskutující,

vzhledem k Vašim silným výrazům u tohoto nepříliš informačně přesného textu, jsem nucen Vám podat další informace, které se bohužel do článku nevešly a které však vnáší na celou věc trochu jiné světlo.

Zastávka Školní nebyla postavena v původním půdorysu:

Ano, to je pravda. Město muselo udělat zastávku užší a to z několika důvodů, jež vyžadovala legislativa. Existují normy pro zachování odstupů od vedení inž. sítí. Vedení inženýrských sítí je ovšem nyní hustší (i díky nové budově UTB) než před lety a také legislativa je přísnější. Za zastávkou byly vrostlé stromy ve vlastnictví UTB. Orgány státní správy, které se věnují ochranně přírody a krajiny, tedy nikoli město, či UTB, však daly podmínku, že se musí postupovat tak, aby byla šance stromy zachovat. To znamenalo vypracovat i užší zastávku. Bylo jasné, že se to veřejnosti nebude líbit. Byla však za tím snaha, zachránit tyto staré stromy. A především to bylo nařízeno. Projekt se tedy s ohledem na stromy upravil. Následně se však odborným průzkumem zjistilo, že i přes veškerou snahu, není možné na takto frekventovaném místě vyloučit vývrat. Vlastník stromů, tedy univerzita, tak s posvěcením orgánů ochrany přírody a krajiny jako je OŽP, ČIZP i AOPK nechala tyto stromy pokácet. V tomto okamžiku tak již pominul jeden důvod, proč byla zastávka užší a radnice může přistoupit k jejímu rozšíření. Není to tedy tak, že by již před tím šlo udělat zastávku širší. Kdo má zájem se blíže seznámit s problematikou oněch stromů, kvůli kterým k nešťastně vypadající situaci došlo, může se podívat na text na www.zlin.eu Trochu nás mrzí, že čím méně má veřejnost informací, tím více silná slova volí. Přitom informace k dohledání jsou a každému kdo projevil zájem jsem i osobně odpovídal. Projektanti mohli udělat pouze to, co jim v dané situaci dovolovala legislativa. Hezký den všem. Lukáš Fabián, referent vnějších vztahů MMZ

0/−13
doporučit
23.3.2018 12:05







Najdete na iDNES.cz