Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odháčkování je znásilnění, potvrdil soud. Guru Jára dostal sedm a půl roku

Za znásilnění šesti studentek esoterické školy poslal zlínský soud Jaroslava Dobeše alias gurua Járu a jeho pomocnici Barboru Pláškovou do vězení na sedm let a šest měsíců. Původní tvrdší tresty zrušil vrchní soud. Oba jsou souzeni jako uprchlí, pobývají v detenci na Filipínách. Rozsudek není pravomocný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D92a28v94i84d 31B25u91r62s85í59k 2282855113297

"Guru Jára s vězení | (4:16) | video: oficiální zdroj"

Ona se znalost českého jazyka u redaktorů nevyžaduje?

0/0
3.2.2018 11:39

J28a91k44u12b 25D50u25š55á65n79e63k 4679344184775

Po propuštění už bez háčků: Jaroslav Dobes.

+3/0
27.1.2018 0:13

A34l93e92š 25L43i49s98o92v74s19k18ý 9189928282902

V base jim borci vodháčkujou řitě.

+2/−1
26.1.2018 23:21

Z45u21z32a84n98a 25T78i22c42h49á 4648476610243

Mnohým pánům se nelíbí, že osouložit někoho po té, co ho přivedli do stavu, kdy se nemohl bránit, je znásilnění, protože si nejsou schopni sehnat ženskou, aniž by ji předtím opili nebo něco podobného. Tak se čílí... ale se s tim holt smiřte.

+7/0
26.1.2018 21:46

M31a63r90t82i83n 60B64i34t69t67n79e28r 4982686926165

Ty ženy se do toho stavu uvedly samy pod vedením spolupracovnic guru Járy. Tedy nevím, proč to házet čistě na muže, když pokud to bylo znásilnění (a soud říká, že ano), tak znásilnění, na kterém se jako pachatelky podílely ženy.

Není jasné (aspoň mně), zda takový stav skutečně je hromadně dosažitelný pro běžné lidi jen pomocí dýchacích cvičení, že se v něm člověk není schopný bránit nebo si neuvědomuje, co se děje. Je to značně neobvyklé a tedy podezřelé.

A nakonec s větou: "osouložit někoho po té, co ho přivedli do stavu, kdy se nemohl bránit, je znásilnění" rozhodně nesouhlasím. To by znásilněním byla každá soulož se silně opilým člověkem nebo dvou silně opilých, zdrogovaných... lidí. A aby se kvůli pár násilníkům zneužívajícím zrovna tohoto, celé populaci zakazovalo souložit pod vlivem s tím, že jde o znásilnění, to mi připadá úchylné.

Osouložit někoho, kdo se nemůže bránit může být i znásilnění. Nemusí. V ČR naštěstí stále nemáme pro soulož vyžadován jasný, verbální, vědomý a informovaný souhlas a nepřenášíme veškerou vinu a odpovědnost na toho, kdo je při sexu aktivní.

+1/−5
26.1.2018 22:26

V32e37n74d43a 51B45e48n18d62o54v81á 4602757777

No, jenze privest nekoho do stavu, kdy nereaguje souhlasne, a pak na nem vykonat souloz, znasilneni je. Nemusi jit jen o spanek ale i treba lehke bezvedomi nebo nevnimani. Hezky ze pisete vas nazor, ale nastudujte komentar k tr. zakoniku..pokud zdrogovany souhlasi, znasilneni to neni, presto ale je tr. cinem napr to, ze manzelka lezi v posteli, vloupe se vam tam zlodej, ona mysli ze jste to vy, on k ni leha zezadu o osoulozi ji.

+3/0
26.1.2018 22:35

M11a46r77t53i54n 27B34i18t66t36n21e50r 4642156796265

Pokud máte někde po ruce, tak prosím o odkaz.

0/−1
26.1.2018 22:42

V19e28n35d17a 42B19e86n80d78o28v51á 4732317157

Tluste bichle komentaru najdete v knihovnach pravnickych fakult, na netu jen na serverech s placenym pristupem.Ale popsan je to i v ucebnicich, ktere dohledate na stahovacich ukladacich serverech...Presto najdete milion odkazu a judikatu ohledne bezbrannosti: https://www.judikaty.info/cz/nejvyssi-soud-ceske-republiky/zneuziti-bezbrannosti_1/

+3/−1
26.1.2018 22:53

M81a73r93t88i77n 81B30i25t47t88n17e24r 4702486326105

Bylo by takové jednání znásilněním i pokud by ten, kdo uvádí jiného do stavu bezbrannosti s úmyslem vykonat na něm soulož, byl přesvědčen, že druhá osoba se souloží souhlasí a je s ní srozuměna?

Stále to chápu tak, že přímý souhlas není vyžadován. Posuzovány jsou okolnosti - tedy zda ten, kdo provádí soulož, měl rozumný důvod domnívat se, že druhá osoba s tou souloží souhlasí.

Tedy stále nemohu souhlasit ani s větou: "privest nekoho do stavu, kdy nereaguje souhlasne, a pak na nem vykonat souloz, znasilneni je" a podle mně to znásilnění být může a nemusí, záleží na dalších okolnostech.

Koneckonců znásilnění je vědomý trestný čin. Třeba ten zločinec lehající si k cizí ženě těžko může argumentovat tím, že si myslel, že ta žena ví a přesto svolila. Ale kdyby před tím mezi nimi například proběhla komunikace emailem, ve kterém by ta žena popsala takové sexuální fantazie a třeba i nezávazně by si psali, jaké by to bylo, toto uskutečnit a on by to pak uskutečnil, tak by jeho pozice měla být už mnohem pevnější, pokud by ho ta žena třeba poté, co by byla přistižena manželem udala a on byl souzen za znásilnění.

+1/−3
26.1.2018 22:57

V79e43n38d45a 45B62e35n67d44o90v59á 4952737367

S tou manželkou jak jsem psala že jde o TČ, nemohla jsem si vzpomenout přesné znění, je to "poškození cizích práv", jelikož využijete něčího omylu. Anebo by přicházel v potaz pokus TČ (toho znásilnění).

K vašemu dotazu- pokud byste od počátku předpokládal, že dotyčná sex chce (ale ona nechtěla), jde o skutový omyl negativní, a nebyl byste odpovědný za úmyslný TČ, pokud byste jí ale třeba opil a přivedl do stavu bezbrannosti lstí, tak by vám to nikterak k vyvinění nepomohlo.

Jak jsem psala že musí reagovat souhlasně- to neznamená, že vám musí říct explicitnně "ano", ale źe je za a) vůbec schopna reagovat, za b) že je vám jasno z té reakce, že souhlasí..

+3/−1
26.1.2018 23:49

M74a59r85t60i53n 47B56i74t36t97n94e93r 4802456986285

Děkuji.

Takže i tady se zřejmě soud musel vyrovnávat s tím, zda

a) oběti věděly, že se uvádí do stavu, který bude mít za následek sníženou schopnost se bránit, případně nějak změněný stav vědomí, který by bránil rozpoznávat co se děje, případně zda ti, kdo je do něj uváděli, si byli těch následků vědomi...

b) zda oběti skutečně nevěděly, že bude vykonána soulož a zda pan Dobeš mohl mít důvod věřit, že o té souloži oběti ví a že s ní souhlasí...

...ale pokud aspoň u jedné z obětí překonával odpor, byť třeba ne úplně důrazný, tak tam není moc co řešit, kromě případné výše trestu.

Ale i tak si myslím, že je to celkově dost kontroverzní proces.

+1/−2
27.1.2018 0:01

V48e48n58d78a 47B18e45n85d69o29v48á 4362537867

Myslím že to a) zkoumat moc nebude, i když se uvádíte do stavu "bezvědomí" dobrovolně, nesnižuje to dle zákona ani o píď vinu násilníka, není to (dle mě) ani polehčující okolnost na jeho straně, pokud na násilí nejste domluveni před tím..to je jak když s někým popíjíte a pak u toho usnete a soud by zkoumal, zda to, že vám pak rozepnul kalhoty a osahával vás nebo vykonal soulož na vás spícím, není způsobené i tím popíjením....zkoumá se souhlas s tím, co je zde tím TČ, tedy zda čin co se stal je trestný či beztrestný. podle mě byste musil dokázat, že jste se dohodli, že i když upadne jeden do bezvědomí, že na něm můžete vykonat soulož, aby vám to vůbec situaci zlehčilo.

Pokud by oběti nebyly srozumnělé s tím, že je ten člověk uvádí do stavu tranzu, bezbrannosti, jeho situaci by to nepomohlo, založilo by to minimálně další protiprávní zásah do jejich osobnostních práv (ano, pokud vám kamarád dá koláč a jaksi neoznámí, že jde o konopný, jedná se o zásah do vašich práv, zkoumá se pak o to, zda půjde o civilní delikt, přestupek či TČ; stejně pokud někdo zvládá dostat vás do stavů ala holotropní dýchání a vy nevíte, že se můžete dostat do stavu bezbrannosti..ne každý po tom touží)

a ad b) Soud zkoumá, zda oběť souhlasila/ nesouhlasila se souloží, i kdyby jí těsně před v tom stavu oznámil, že to do ní vrazí, a předpokládal, že když chudák nic neřiká, tak souhlasí, moc mu to nepomůže...:-)

+4/0
27.1.2018 0:15

V32e34n50d21a 23B57e37n19d94o83v53á 4152177397

Jezis vy nevite, ze znasilneni je dle mistni bandy pouze kdyz vas nekdo osoulozi za pomoci hrubeho nasili nekde na ulici (a nesmite jit z vecirku v kratke sukni, ale nejdele tak v sedm, z prace, v cudnych satech) a samozrejme je nejlepe muslim..nebo aspon cernoch, to pak muze byt i krestan, treba z nigerie...kdyby ateista, tak aspon rom!

a prestoze bych se hanbou propadla chlapa, o kterem bych vedela, ze me nechce, nekde opit a v bezmoci nebo i s jeho souhlasem pouzit k memu uspokojeni, povlu to casto nevadi, naopak si zatleska...a i kdyz od pocatku vite, ze vas dotycny nechce, pokud v opilosti (nejlepe opily vasi vinou) souhlasi, nejde o znasilneni.. dle clanku vsak slo o to, ze zeny vubec netusily, ze ho do nich to prase vrazi, zneuzil toho, ze se nemohly v dane chvili branit, tu jednu, co se branila dokonce premohl...dobrej bizar nazoru zde (zvracejici smajlik)

+5/−1
26.1.2018 22:29

P49e50t81e88r 68V26a52ň20u46š94a88n66i23k 4107896336972

co cekat od "soudkyne" ;-D;-D;-D;-D;-D

+1/−5
26.1.2018 21:40

Z30u30z48a75n70a 52T68i32c51h89á 4388536730353

A co čekat od soudců? U jednoho soudu se řešil případ pokusu o znásilnění - násilník se vloupal do domu napadené, ta před ním utíkala, v prvním patře z ní strhal šaty a chtěl ji znásilnit, ale ona vyskočila z okna. Potloukla se, po ulici běžela nahá a utíkala pryč. Ke znásilnění nedošlo jen díky její vůli a odvaze, trauma má samozřejmě i tak, ale milý pan soudce prohlásil, že když ke znásilnění nedošlo, tak nedošlo k ničemu a není co soudit. Za mě je jen dobře, že tenhle případ soudila žena.

+4/0
26.1.2018 21:44

V42e10n16d45a 29B47e58n66d37o43v21á 4862557327

Ze bude soudit dle zakonu CR schvalenych parlamentem v souladu s judikaturou vyssich soudu?! Kdo by to byl rekl..

+3/0
26.1.2018 22:39

R55a43d37e29k 70N85e33u84m67a63n78n 5962222668265

Zcela jednoznačně je nevinen.

(vynechávám, cenzore, podstatné jméno) chtěly odháčkovat, tak je odháčkoval

Svým způsobem to i fungovat může

A nějaké kecy, že je znehybnil řízeným dýcháním? ;-D;-D;-D

+3/−4
26.1.2018 21:09

P23a66v72e68l 56J66e17ř64á70b85e49k 7621922144637

Pokud vím, hlubokým či určitým způsobem řízeným dýcháním se dostanete do zvláštního způsobu vědomí, kdy lze vyvolat a i léčit určité psychické problémy.

Nicméně, zde to dýchání asi Guru doplnil "kohoutí souloží".

Zda to bylo pro jeho potěchu či součástí jeho víry, že tím ženu léči, nebudu rozebírat. Ale řekl bych, že kdyby ty ženy tu metodu dobře znaly, asi by ho potom nežalovaly.

Před časem jsem viděl dokument myslím z Francie, kdy ženy léčily z podobných problémů prostřednictvím hypnózy. Pokud si vzpomínám, podmínkou bylo, že ženy byly oblečené a jedna byla v hypnóze a další pacientky byly přítomny při plném vědomí. Tím se navzájem jistily, před nevhodnými praktikami léčitelky.

Metoda byla prý úspěšná, a tak asi záleží jen na tom, kdo kde a s jakým cílem zasahuje do našeho povědomí.

+2/0
27.1.2018 1:22

P82e96t46r 75H18a62r19i81p87r12a57s42a51d 65H31a34j91i49č 5111306533240

Vy jset mi chytrák. Stačí na to 1 minuta na Google. Hyperventilační tetanie. Dostanete křeče, přestanete ovládat tělo a mluvidla a můžete upadnout do kómatu. Což j e vlastně docela dobré. Dýchání se zpomalí a tak za pět-deset minut se proberete.

0/0
30.1.2018 19:31
Foto

T85o75m88á35š 72Z58e84m45á69n91e62k 2987944102755

Paradoxní na tom je, že ta jeho metoda měla prokazatelně poměrně slušnou úspěšnost.

+2/−1
26.1.2018 20:23

Z89u18z72a14n84a 83T66i97c33h65á 4978486610563

Jak to víte? Čím je to podle Vás prokazatelné?

0/0
26.1.2018 20:39
Foto

T22o90m83á20š 68Z20e70m85á81n89e60k 2967514412655

Že se začaly chovat racionálně.

+2/0
26.1.2018 21:11

Z78u52z70a31n58a 12T41i38c26h68á 4408296760643

Podle předchozích článků jsou některé z nich dodnes v psychiatrické péči.

+1/0
26.1.2018 21:36

P69e73t19r 33S88v57o10b78o88d36a 4887155148353

To se nevylučuje.

+1/−1
26.1.2018 22:26
Foto

T81o52m87á41š 34Z42e54m23á37n27e13k 2547804622675

A některé ne.

0/0
27.1.2018 2:52

P51e38t89r 92H30a22r25i50p72r62a83s64a10d 62H43a41j52i96č 5151556723790

Potkali se u Kolína: Běží milá z pole role, ruce má až dole. Nic se jí nedaří, všechno se jí zapaří. La pardóóón, těžká pára, guru Jára...

+1/0
26.1.2018 19:47

P97a94v43e20l 56N46o90v30o44t76n47y 2203473973979

Znasilneni? :-)))) Ja nekde naopak cetl, ze mu za to platily. To je jako bych zaplatil prostitutce a po soulozi ji chtel soudit za znasilneni. Neuveritelna blbost “obeti” co se daly lecit u Jary Oma Nadsamce. :-))))

+9/−4
26.1.2018 18:05

M21a82r22t65i12n 24B78i50t77t53n59e92r 4852596566745

Souhlasím s tím, že kdyby byl guru Jára žena, která tyto placené sexuální služby obalené esoterickou omáčkou a terapií poskytuje mužům, tak nikdy nebude obžalován, ani odsouzen.

Byl by brán jako taková zajímavější prostitutka a muže by nejspíš ani nenapadlo brát to jinak. A pokud by si na její služby, spočívající v tom, že se nechá dvěma dalšími muži svléknout, připravit a pak čeká na Járinu, která na něm provedla krátkou soulož chtěl stěžovat jako na znásilnění, už policisté by se mu vysmáli.

Prostitutka Járina by byla naprosto beztrestná, jakožto vykořisťovaná prostitutka. Ale její dva mužští společníci (teď jsou to ženské společnice) by byli odsouzeni za kuplířství, protože dohodili stovky sexu chtivých chlapů ubohé prostitutce, která musela mít sex i se třemi klienty po sobě. ;-)

+4/−5
26.1.2018 18:18

T16o93m70á39š 94Z59e20m65a78n 8584520274171

Jelikož můj příspěvek ihned po zveřejnění zmizel, dávám jej znovu, ale tak aby zde byla bližší vazba k článku. Pokud Jára již skončil u soudu, ptám se, kdy se policie začne zabývat činností guru Nováka z Prahy a jeho Nové duchovní cesty, která již rozložila nejednu rodinu s malými dětmi. Pod příslibem duchovního vzestupu vymývá lidem mozky a dělá z nich závisle na produktech jisté nadnárodní firmy.

Za přečtení stoji např. kapitola Přijímám svůj karmický úkol na odkazu:

http://www.novaduchovnicesta.cz/clanky-ii-30-59/a37a-proc-existuje-clovek-ve-vesmiru-/

či jiné, kde lze najít výzvy k eliminaci lidí, kteří nejsou vyvolení, to jest stojí mimo jeho učení.

0/0
26.1.2018 17:51

V27e88n25d45a 42B41e24n92d88o70v65á 4282537647

Proc nedate podnet k prosetreni? Klidne anonymne..

+4/0
26.1.2018 17:56

T65o95m52á15š 69Z87e11m40a26n 8764670124601

To lze? Pokud ano jistě se tak stane.

+2/0
26.1.2018 18:01

V72e56n86d52a 70B61e42n60d64o43v56á 4522277417

samozrejme, na policii ci statni zastupitelstvi, nejlepe uvest co nejvice relevantnich skutecnosti a dukazu..

+4/0
26.1.2018 18:03

T81o27m33á14š 21Z50e93m53a68n 8354530814391

Díky, mám známého jednoho policejního vyšetřovatele, bude se informovat. Zatím jsem měl asi nepřesné informace.

+1/0
26.1.2018 18:13

Z15u85z72a48n77a 40T79i50c45h12á 4288946660213

Asi ho ještě nikdo nežaloval. Také je otázka, zda dělá něco, co je považováno za trestný čin - když někdo rozbije rodinu, protože svede jednoho z manželů, také to není trestný čin. Ale pokud je tento vesmírný guru obírá o peníze nebo pod jeho vlivem dělají nějaké škodlivé věci, tak podle povahy činu už by to napadnutelné být mohlo.

+2/0
26.1.2018 20:32

M14a11r62t94i62n 52B55i29t23t91n71e55r 4602656296865

Jestli to dobře chápu, tak podstata toho znásilnění spočívala v tom, že dámy se vedeny společnicemi pachatele uvedly dýcháním do stavu, ve kterém buďto nebyly schopny se bránit nebo si nebyly schopny plně uvědomovat, co se s nimi děje a tím pádem vykonat na nich soulož bylo jako vykonat soulož na zdrogovaném, silně opilém, či spícím člověku.

To by mne zajímalo, o jaké přesně dechové metody jde. Vím, že se lze pomocí dechu a sugescí dostat třeba do autohypnózy, ve které člověk subjektivně vnímá své tělo jako velice těžké a nehybné, je jakoby zpomalený, je mu teplo a cítí se velmi příjemně - takový stav na pomezí bdělého vědomí a spánku, ve kterém se dobře řeší různá traumata, odbourává stres a podobně. Ale i když tam při snaze o násilné vytržení se z toho je určitý odpor, nějak si neumím představit, že kdyby se dělo něco, co bych opravdu nechtěl, tak bych to okamžitě neprolomil (člověku se spíš nechce hýbat, je to takový stav velmi příjemné nehybnosti).

Takže buď muselo jít o něco ještě o dost hlubšího a v tom případě guru Jára a jeho společnice opravdu umí a celkem bych mu věřil i tu znalost prastarých tantrických technik - protože toto se jen tak v nějaké knížce nenajde nejspíš.

A nebo je to využíváno jako svým způsobem výmluva a pravý důvod, proč ty ženy nereagovaly byla spíš psychická manipulace (všichni se tvářili, že je to v pořádku a o nic nejde, že to pomůže, je to součást terapie, bylo to v tu chvíli příjemné a teprve zpětně bylo řešeno, zda to doopravdy chtěla nebo ne...).

+1/−2
26.1.2018 17:49

P60a97v87e31l 37J73e90ř94á78b22e46k 7901452244157

Kdysi jsem byl na nějakém jednání poměrně vysoce vzdělaných lidí. A večer si skupinka z nich takové dýchání připravovala. Prý se tím vyčistí hlava, atd.

Ale je to dost nebezpečné u lidí, kteří mají některé druhy nemocí, tak je lepší o tom vědět jen, že to existuje. Osobně jsem od toho co nejdál prchl - pořád víc věřím štaprdli.

Pokud uplatnil tu metodu dýchání - tak celkem věřím, že ty ženy byly mimo realitu a mimo svoji vůli.

+1/0
27.1.2018 1:30

V19e53r39o89n51i16k39a 89K39r83e84m71s80e75r31o78v24a 8319578502295

Homeopatika oficiální český zákon zavrhuje a přesto jsou pro mne bylinky a homeopatika řešením, když mi není nejlíp. Víra v sebe mne zachránila, když jsem byla v nemocnici a lékaři mi oznámili nedobrou diagnózu. Tantra mi oficiálně přijde jako dobrá nauka, pokud chce člověk zlepšit svůj fyzický stav i život. Tak nechápu, proč české úřady trestají duchovní nauky? Má se trestat i poslední pomazání kněží, pokud lidem slibují to, čeho nikdy nemohou dosáhnout???

+1/−6
26.1.2018 17:45

V16e45n83d39a 20B66e26n50d15o63v83á 4972867627

Bránit se podle soudkyně dokázala jen jedna z poškozených, její odpor ale Dobeš překonal.

Zdroj: https://zlin.idnes.cz/jaroslav-dobes-guru-jara-znasilneni-odhackovani-trest-zlin-p4h-/zlin-zpravy.aspx?c=A180126_135440_zlin-zpravy_ras

Máte to v hlavě v pořádku?!

+3/−1
26.1.2018 17:51

M12a31r75t76i80n 31B18i57t47t51n11e20r 4292566436325

Víra je velice mocný nástroj sebeuzdravení. Často se léčení placebem zmiňuje s přezíravým tónem, ale řekl bych, že je to jen proto, že víra nejde namlít do prášku a vědci ji neumí dobře uchopit - je to taková věc poněkud mimo kontrolu, individuálně se projevující.

Kdyby to šlo, namlít, naordinovat a podávat víru při léčbě, šlo by o jedno z nejúčinnějších léčiv, s jakým medicína kdy přišla.

0/0
26.1.2018 17:54

M68a86r73t85i12n 18B55i59t41t48n22e49r 4332296116735

Jinak myslím, že tantrici nejsou českým zákonem uznaná církev. Tedy u jejich případných náboženských praktik, pokud by zahrnovaly například sex, je těžké čekat, že soud k tomu bude nějak zvlášť přihlížet a nebo že ty ženy s nimi budou obeznámeny tak, jako kdyby tu tantrická církev fungovaly stovky let a krátký sexuální styk byl součástí jejich obřadů veřejně a "každý" o tom věděl. Tady bylo na guru Járovi, aby našlapoval sakra opatrně a ujistil se, že ty ženy přesně ví, co se s nimi bude dít.

A ne riskovat a skončit s výsledkem, že to třeba provedl na stovkách žen, 50% bylo spokojených, 30% mělo rozporuplné dojmy, 10% bylo naštvaných a 10% to přímo považovalo za znásilnění a tak za 1% byl nakonec odsouzen. Tohle je jeho blbost - že pokud se snaží dělat tantrické praktiky masově a vydělávat na tom peníze, má se ujistit, že to bude jasně odkomunikováno.

+1/−3
26.1.2018 17:58

S92i23l29v57e47s53t76r 28K20a57d96e42ř37á10b47e69k 8170823935960

Registrace náboženské společnosti nemá nic společného s uznáním nebo neuznámím nějaké víry nebo praktiky. Pokud náboženská společnost nežádá o tzv. zvláštní práva, například mít kaplany ve vězeních atd., tak registraci ani nepotřebuje. A abyste mohl vyznávat nějakou víru nebo dělat nějaké praktiky, na to nepotřebujete být členem žádného registrovaného subjektu.

0/0
26.1.2018 19:43

M34a11r59t92i74n 25B45i41t18t68n34e27r 4492376266155

Možná. Ale kdyby měl církev, která by to měla oficiálně jako součást svých praktik a ta církev byla registrována v ČR, měl by mnohem silnější pozici při argumentaci, že ty ženy věděly do čeho jdou. Takhle, pokud ty ženy tvrdí, že o tom, že bude vykonána soulož netušily a počítaly s něčím jiným, tak je to třeba přijmout jako možné a pravděpodobné.

0/0
26.1.2018 22:33

P36e84t83r 25H19a54r74i54p20r23a31s41a11d 52H42a50j34i14č 5481916633350

Skutečná tantra nemá se sexem, pojídáním masa a užíváním drog pranic společného. Tantrické masáže jsou, eufiministicky řečeno, blbost. Naučte se sanskrt a sežeňte si nějakou originální literaturu a nebo alespoň nějaké hodnověrné překlady, jsou-li. Ty nesmysly, které se šíří na západě, nemá snad ani smysl komentovat. Jediný o kom vím, že pije "tantricky" alkohol, je jedna prastará socha v Indii v Uddžáínu. Nosí tam asi tak 100l denně. Pro lidi to ale není. Mniši co tu sochu Kál Bhairava tam opatrují, jsou dost striktní. Ti alkohol stoprocentně nepijí.

0/0
26.1.2018 20:40

Z81u31z18a44n20a 51T33i78c91h10á 4838416420313

Kdyby ho ty ženy nežalovaly, nikoho by nezajímalo, jestli dělá tantru nebo s nima prostě spal. Ale těm ženám zjevně nepřišly jeho praktiky jako dobré pro zlepšení života, řeší se tu znásilnění, ne nějaká duchovní nauka. Kněží při posledním pomazání nikoho obřadně neznásilňují.

+4/0
26.1.2018 20:42
Foto

J97i78ř86í 78K35r15á82k61o93r14a 9409643

Zbavil je sice háčků, ale co čárky? Ty jim zůstaly. To je špatná terapie. Nekompletní. Je potreba zbavit nejen hacku ale i carek!

+7/0
26.1.2018 17:37

J35i82ř92í 45E87r33b51e10n 1133624166747

Pojdme jíst deti! ~ Pojdme jíst, deti!

Pouzívejte aspoň ty cárky, zachráníte zivoty! :-)

+2/−1
26.1.2018 22:38

H44o32n30z40a 30P31o57s68t 4209209519545

Prý náboženský azyl. To jsou komici. Filipínci asi nestojí o to, aby si tam tihle dva otevřeli praxi.

+3/0
26.1.2018 17:36

D27a69n66i58e52l 29K37e14t14t54n25e50r 1859559218

Až mi slza ukapla. Doufám, že si sám náležitě užívá odhackovani od svých spoluveznu...

+3/−1
26.1.2018 17:35

R59a89d41e27k 45N71e21u44m13a83n51n 5412712568715

máš divné fantazie

+2/0
26.1.2018 21:13

J54i25ř40í 47S28e28d66l92á57č83e34k 9126696881169

Vykastrovat a provést lobotomii. Ta se ovšem už neprovádí:-(.

+3/−5
26.1.2018 17:30







Najdete na iDNES.cz