Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín zvažuje tunel v centru, studii chce mít do léta

Zlínská radnice chce mít do léta hotovou studii, která řekne, zda je možné postavit silniční tunel pod centrem města. Ten by měl pomoci přetížené dopravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97o82s85e96f 90C79h88o10l12a40s28t30a 5723491722

Podle panelů Zlín v pohybu si současní představitelé berou vzor ze západoevropských měst, kde již fungují klidová centra, z kterých jsou automobily vyloučeny. Ale pořád si myslím, že zodpovědní funkcionáři by měli řešit dopravní problematiku i s ohledem na potřeby občanů, kteří žijí v okrajových částech města a kde je doprava tím největším zlem, s kterým se tu denně setkávají, což kilometrový tunel v centru vůbec neřeší. Obytné části města by měly být zónami klidu a ne zde svádět dopravu například z dálničního přivaděče od Fryštáku.

+4/0
27.1.2018 13:19

V18á43c93l38a39v 47P59o58u16s85t64k36a 3610631422

Dálniční přivaděč od Fryštáku je hudba velmi vzdálené budoucnosti..

0/0
29.1.2018 16:24

M71a39r10t90i92n 36P25e41t94r 2654434374683

Není jednodušší ten kousek třídy T. Bati mezi cca 21. budovou a divadlem udělat obousměrný čtyřpruh.

Ten tunel mě přijde jako hovadina. Ale čekám že bude, ale spíš do kapes daňových poplatníků.

+1/−2
26.1.2018 8:30

V40á16c74l42a87v 41P26o63u34s78t28k70a 3590321372

No tak vzhledem k tomu že teď jsou tam tři pruhy v jednom směru a nestačí to, tak to asi jednodušší nebude.

+2/0
26.1.2018 8:39

M90a14r25t62i47n 47P97e55t90r 2714574784813

Asi všichni víme proč se to ucpává, protože mnoho řidičů jede vrchem po Štefanikově až na Příluk. A protože tento pruh je jen jeden a auta se tam nevejdou, tak blokuji i prostřední, do toho autobusy, trolejbusy a máte to ucpané od 14:30 do 17h všední dny.

A nedivím se jim, že tamtudy jedou, když T.Bati je plná semaforů a o zelené vlně si můžete nechat zdát.

+1/0
26.1.2018 14:50

A27n61t43o72n14í32n 88Z75e78l88i92n73k32a 5264178145300

Máte pravdu, že hodně lidí jezdí po Štefánikové až na semafor u Lidlu Obeciny, ev. Příluky. Rozhodující to ale nebude, protože pokud jedete 50, není to s tou červenou vlnou tak hrozné. Navíc se stává, že za trolejbusem jede 10 - 15 osobáků, které protisměrný provoz nenechá trolejbus předjet. Nebojte se, ono to řidiče časem vyučí.

0/0
26.1.2018 17:57

A72n32t75o92n14í14n 60Z27e74l31i91n18k28a 5504268825460

Uvědomujete si, že směr západ - východ je do mírného kopečku a jak by to na T Bati vypadalo? Ale jinak díky za to, že jdete také s kůží na trh na rozdíl od jiných plkalů.

0/0
26.1.2018 9:14
Foto

V81í16t 26M84a96c54h 4108478253350

To bohužel není dobrý nápad pro město a obyvatele, ale jen pro tranzitní dopravu.

+3/−1
26.1.2018 10:43

L35u68b73o25š 80S47m85ě50l84ý 6568160347573

Zní to rozumně. Pokud by se nápad prosadil, počítám, že možná už za takových 50 let bychom tunelem mohli jezdit. Snad nejsem s tím odhadem příliš optimistický; dle toho, jak svižně postupují jiné velkolepé dopravní plány a stavby ve Zlíně - zdvoukolejnění a elektrifikace železnice, rekonstrukce vlakového nádraží, obchvat Zálešná aj. věřím, že se toho naši vnuci nejpozději koncem 21. století dožijí.

+8/0
25.1.2018 19:43

A39n21t85o56n67í82n 70Z69e51l56i48n79k35a 5964138865350

No konečně. Od roku 2008 prudím na zastupitelstvu města, že Pravobřežka je nesmysl nerealizovatelný ve východním Zlíně. Podobný nesmysl je tvrzení, že D49 - Hulín - Slovensko poslouží Zlínu jako obchvat města. Neposlouží. Prokázal to nový Generel dopravy města Zlína /GDZ/. Při 8% tranzitu městem Zlínem dokáže směr Lípa - Hulín odvést 2 - 3% stávajícího tranzitu, to je téměř nic ze dvaatřicetitisícového průjezdu centrem města.

Doposud jsem neupozornil na nový vyvstávající fenomén a to budování D49 - Hulín - Slovensko jako mezinárodní trasy TEN-T. V době jeho postupné realizace bude stoupat tranzit Zlínem až na desetinásobek stávajícího 8% tranzitu. 17 km státní silnice 1/49 přes Zlín bude navždy v rozmezí Lípa - Otrokovice 30 km zkratkou pro celou Jižní Moravu oproti trase Lípa - Hulín - Otrokovice. Budování D55 Otrokovice - Břeclav bude důležitost 1/49 jenom umocňovat.

Cíl dát pod zem dopravu s cílem získání lepší povrchové pěší dopravy je zcela mimo mísu. Sám původní GDZ původně stanovil, že dopravní kapacita města Zlína je vyčerpána. Tudíž je rozkopání hlavní 4 proudé 1/49 působí jako nejapný žertík.

Pouhý plán organizace výstavby by prokázal, že ve městě není místo pro technické zařízení tunelu a o zařízení staveniště ani nemluvě. Dovede si navrhovatel preferované varianty představit budování nových inženýrských sítí podél tunelu, zarážení 2km 10 m larzenů, bagrování a odvoz zeminy trvající 5 - 7 let?

Je to tak, že zpracovatel GDZ věděl, že obě tunelové varianty jsou fantas magorie. Proto do generelu propašoval variantu "C Zelinka". Tato tvoří "Přeložku státní silnice 1/49 a obchvat města Zlína" a tedy na náklady státní kasy. Je to jediná varianta, která uklidí 8% tranzitu a 62% vnější dopravy /začínající a končící ve Zlíně/ z centra města.

Z výše uvedeného není možné udělat jiný závěr, než že 1/49 musí nejenom ze středu Zlína, ale i Želechovic a Lípy.

+5/0
25.1.2018 19:39

P30e92t65r 87C35h90u16d57o76b36a 8794648746970

Řekl bych, že varianta "C Zelinkova" nebyla do generelu "propašována", ale byla tam zcela záměrně, abyste pak zastupitele města nemohl obvinit, že se tou vaší variantou v generelu nikdo nezabýval. Oni vás už dobře znají. Ze závěru generelu vyplynulo, že tato vaše varianta vůbec dopravě ve Zlíně nepomůže, je to tam zcela jasně řečeno i podpořeno konkrétními čísly.

+2/0
25.1.2018 20:42

A88n74t81o68n55í85n 68Z52e79l41i64n65k26a 5264758115220

Jistěže varianta "C" byla do GDZ propašována zhotovitelem. Při její absenci by nejspíš za ty nesmysly musel vracet honorář. Jsem přesvědčený o tom, že se mně nepodařilo pohnout v plánování dopravy ani o píď. Všechny moje diskuzní příspěvky se ale jmenovaly plánování dopravy a tlačil jsem na pilu tak, že jsem se málem po ... Že se něco děje způsobují nezvratná fakta černé na bílém. V současné chvíli jsme za Vsetínem o 50 let pozadu. Navíc k naštvání rávě vyšel článek o vypsání soutěže na obchvat Budějovic.

Víte, papír snese všechno. To, že je na grafice varianty "C" připsáno u obchvatu pouhých 13 647 vozidel je chyba. Na Štefánikové je 21879 průjezdů, na T. Bati 15084. Dohromady 36963 a z toho 70% činí na obchvat varianty "C" 25880 průjezdů vozidel. Téměř 3 ze 4 vozidel projíždí Zlínem zbytečně.

+1/0
25.1.2018 23:46

V87á46c96l31a84v 41P90o50u84s93t50k19a 3160431882

No to tvrdíte vy. Nikdo jiný.

0/0
26.1.2018 8:07

A86n81t49o89n60í25n 44Z40e49l61i49n85k56a 5704358895410

Všechny moje svého času důležité vize se plní. A to je podstatné. Posledně jsem Vás žádal o Vaši vizi jak dál s dopravou ve Zlíně. Nechcete tak učinit?

0/0
26.1.2018 9:04

V10á35c67l75a37v 11P67o88u50s76t15k10a 3730111692

Které vize?

Nechci, proč bych to dělal?

0/0
26.1.2018 9:05

A35n30t76o38n44í35n 21Z61e72l12i65n81k33a 5904158935240

Proč byste to dělal? Aby to nevypadalo, tak jak to ve Zlíně vypadá a aby Vaše příspěvky nebyly jenom plky.

0/0
26.1.2018 9:18

V68á60c77l15a18v 30P21o53u48s31t70k74a 3670351482

Jak to ve Zlíně vypadá?

0/0
26.1.2018 9:38

A87n48t25o30n49í58n 60Z95e74l23i16n13k35a 5444858655580

;-D;-D;-D

0/0
26.1.2018 17:34

R70o21m84a14n 50Š91e29n22k55e26ř90í86k 1892895964439

Ach jo, to jsou zase perly.... Hovořil jsem s lidmi co se kolem toho generelu motali (kvuli nejakym semaforum Okruzni x Zelinova ulice), do generelu byla zarazena varianta C aby jste mel podlozene cisly ze je to nesmysl a dal pokoj. Nic vic, nic min. Dale ve vsech diskuzich jste mi ani jednou neodpovedel, jak chcete prinutit lidi, aby pouzivali tu vasi prelozku, kdyz vetsina te dopravy vznikajici a koncici ve Zline (+ majorita vnitrni) se odehrava na druhe strane mesta. Lidi proste pojedou nejkratsi logickou cestou, i kdyby by meli stat 10 min navic v kolonach. S tim proste nic neudelate - krome zkapacitneni stredu (coz je ten tunel - a takove reseni ma hooodne mest, co jsem procestoval) Fakt je ten, ze rikate spravne, neni to jak postavit. Stejny pripad jsou ty zminovane Ceske Budejovice. Uz ted tam vi, a maji modelove spocitane, ze to nicemu nepomuze - pouze odvede tranzitni kamionovou dopravu + sezonni dovolenkovou mimo stred mesta. Zbytek dopravy - s tim to ani nehne. Mestu chybi docela obchvat Zalesne (spojeni sever vychod - tedy Jizni Svahy/Frystak - Vizovice) a taky pravobrezka od Lidlu na Otrokovice (ta polnacka vedle reky je uz pretizena a o zdravi). A jen tak mimochodem, to prece urcite jako znalec vite, D49 je momentalne planovana jako dalnice pouze do Lipy/Vizovic, dale jako stridavy tripruh a resi se jestli s rezervou na pozdejsi zkapacitneni, tedy 2 tubusove tunely, nebo zatim jednotubusove. Nebot slovo Dalnice bije na poplach v ruznych kvazi-pseudo eko spolcich. I kdyby postavili tu dalnici zitra, tak se trantit mestem zvysi mozna o 0,5% - nechapu ktery blazen by jel pres Zlin, kdyz muze po dalnici - uspora casu a nakonec i PHM. A jestli si myslite, ze nekomu jde o 30-40 km usporu... tak se jen zeptejte 100 ridicu, kama jezdi na Viden - jestli Zlin - Hulin - Brno - MIkulov (200 km) Nebo Zlin - UH - Breclav (160 km). 99 ze 100 jede delsi trasou a neriskuji zivot... posledni - NE Nejsem zadny Riha, nebo nevim kdo jeste

0/−1
26.1.2018 11:09

A39n42t44o52n88í72n 73Z20e98l80i40n93k24a 5184278135450

Za reakci stojí pouze tvrzení, že Zálešné chybí obchvat. Dobře víte, že tento BUDE zásadním způsobem chybět až v monentě, kdy bude dálnice D49 přivedena do Fryštáku.

D49 bude mezinárodní trasa TEN-T Kyjev - Paříž a řeč o střídavých pruzích je kravina. Ostatní text je ředitelský, od slova řediti.

0/0
26.1.2018 12:53

K14a25r95e24l 63C82h96r33a10s37t12i44n15a 4873334250155

Další hrníček zlínské kaše přetekl a není zbytí, musí se vyřešit. Zlínská realita se podobá nápadně životu nádeníka, který přežívá od výplaty k výplatě. Neříkám, že je to vina jen dnešních zastupitelů, za posledních 70 let téměř nebylo na radnici člověka, který by dokázal myslet pár let dopředu, spíše se hasily problémy, než by se postupovalo systémově. Dále se k problému nemá smysl vyjadřovat, názor jsem už několikrát opakoval při diskuzích ústně i písemně, ale je to permanentní mlácení prázdné slámy.

+5/0
25.1.2018 19:33

P91e14t53r 31V16e81s47e21l93ý 7504205884278

A kudy se má jezdit v době výstavby tunelu?

+1/0
25.1.2018 18:42

P41e18t73r 82M54a85r81u47š25á78k 5603545651710

Přes Kroměříž pane weselko. :-) Lovu zdar.

+1/0
25.1.2018 19:54

P46e17t64r 75C52h70u97d12o35b98a 8904818196230

Vzhledem k rychlosti výstavby silnic ve Zlíně (viz 4-proudovka do Otrokovic) vás tato otázka vůbec trápit nemusí. Možná tak vaše vnuky..

+5/−1
25.1.2018 20:55

A75n51t88o56n23í21n 19Z70e35l41i14n78k38a 5334538885730

Tak to byste mne dožral. Je mně 72, ale takový přístup pro současné a hlavně budoucí obyvatele, atraktivitu, prosperitu a životní prostředí Zlína je chlívárna..

Byl jsem v Tlumačově na tůře. Šli jsme kolem dálnice, která vůbec neobtěžovala. Nejspíš víte kolik mají vozidla PRŮMĚRNOU spotřebu paliva. Moje přibližovadlo 1,4 l při rozjezdu si chlpne 40 l/100 km. Pocukávající náklaďák na Štefánikové nejspíš desetinásobek. Proberte se prosím.

+1/0
26.1.2018 0:03

F69r60a26n75t74i85š85e44k 46I55n43g15r 6482820627

Jistě by to byla komplikace, na druhou stranu, v době případné realizace by snad mohla být hotova dálnice do Fryštáku a obchvat Zálešné. Všichni, kteří Zlínem jen projíždí z Otrokovic na Lípu a opačně to mohou využít jako objížďku. Sice to znamená zajížďku nějakých 25 km, ale časově to je pro osobáky cca 8min navíc pro kamiony cca 17min, počítám-li průjezd Zlínem 17min, jak ukazuje výpočet na mapách - což je čas, za který jsem z Otrokovic na konec Zlína snad ještě neprojel, mimo noční hodiny a vypnuté semafory. Tzn. oproti předpokládám min. hodinovému průjezdu rozkopaným Zlínem v době případné stavby to bude pro spoustu řidičů rozumná alternativa, čímž se naopak uleví i těm, kteří prostě do centra musí..

0/0
26.1.2018 8:14

V14á71c33l48a36v 70P97o51u60s36t46k39a 3430471912

Tranzit tvoří 8% dopravy ve Zlíně, to je naprostá marginalita, pro ten nemá smysl budovat obchvat. Zbytek dopravy ve Zlíně končí, začíná nebo je dopravou vnitřní. A nejvíc toho je pochopitelně v tom "špuntu" mezi poliklinikou a divadlem. TOHLE je potřeba řešit a tady prostě tunel má jakýsi teoretický smysl.

+1/0
26.1.2018 8:23

A68n78t80o19n27í22n 57Z96e10l76i13n69k78a 5744628375290

Tunel má teoretický smysl? Spíš je to non plus ultra debilita.

Obchvaty se budují VŽDY pro tranzit a vnější dopravu, což činí 70% průjezdů. Vnitřní doprava Zlína tvoří podle nového GDZ 30%. 62% zlínské vnější dopravy VYŽADUJE tranzit aby zbytečně neprojížděla částmi města.

0/−1
26.1.2018 8:58

V92á31c26l34a60v 29P49o47u97s62t73k25a 3470481562

To jsou vaše bláznivé teorie ve kterých jste sám jako kůl v plotě. Člověk nemusí být zrovna dopravní expert aby pochopil pohledem do dopravního schematu Zlína, že jakýkoli obchvat mimo Zlín je dopravní blbost, která nevyřeší ani vnější, ani vnitřní dopravu. 90% dopravy která trápí Zlín se týká okruhu o průměru 1,5 km. To znamená Gahurova, Štefánikova, Osvoboditelů, Březnická, Dlouhá a Tomáše Bati od polikliniky po divadlo. Tady ŽÁDNÝ obchvat nepomůže.

0/0
26.1.2018 9:05

A10n97t63o73n36í66n 72Z45e90l24i35n48k58a 5674378725840

Máte pravdu v tom, že přivaděč Zlín - centrum by využívalo z 62% průjezdů vnější dopravy cca 50% automobilů. Odborníci v dané situaci budou muset zajistit, aby se tento rozhodující objem IHNED ROZPÁŠIL DO VŠECH 4 světových stran. Na Zlín západ zhruba v Loukách to vypadá na 35% a Zlín východ v Přílukách 15%. Jedině s obchvatem s průjezdní rychlostí 100 km/hod bude Zlín ve 3. tisíciletí. Obchodní stezky v údolí řek odpovídají potřebám Sámovy říše.

+1/0
26.1.2018 9:32

R72o19m19a50n 26Š75e43n28k60e69ř78í23k 1932335844389

Uz jsem se Vas 5x ptal - min 50% provozu ze Stefanikovy ul miri na Dlouhou - jak tohle vyresi obchvat na druhe strane mesta? Jak tady pise pan Poustka - staci si stoupnout na 15 min ke krizovatce u divadla - chvili k parku a je Vam jasne - ze spuntem je jen ten stred a doprava vznika a zanika na severu mesta majoritne a nebo se jen poskakuje pres stred v malem okruhu - obchvat mesta na opacne strane nic nevyresi... Takovych mest tu mame - co maji obchvaty na opacne strane, nez by bylo potreba a muzete tam trenovat jizdu na inline bruslich i ve spicce v pracovni den!

0/0
26.1.2018 11:15

A63n23t77o75n98í62n 92Z35e57l80i42n46k92a 5114878405340

Křižovatka u Komerčky je cca 5. klíčová křižovatka města i co do přetížení a ucpávání centra města. Ústí z ní a do ní 17 doravních pruhů. Z toho do Dlouhé ulice 3 pruhy vystupují a 2 vstupují. Dovedete si představit tu pohodu, když na 12 pruzích poklesne doprava o ROVNÝCH 70%?

0/0
26.1.2018 13:06

V11á39c73l39a46v 59P81o87u39s17t15k13a 3650771292

Jenomže ona NEPOKLESNE!!! To je to co nedovedete pochopit.

0/0
26.1.2018 13:09

A12n63t29o14n24í93n 19Z73e55l26i24n68k94a 5104818665670

A dovedete pochopit, že v 5 pruzích Dlouhé nepoklesne a ve zbývajících 12 ano, rozhodujícím způsobem v pruzích tranzitních a v těch, které v současné době obsluhují také vnější dopravu města Zlína.

0/0
26.1.2018 17:43

V89á81c69l31a54v 64P33o75u28s92t21k33a 3840301532

To je naprostý nesmysl který vám jasně a jednoznačně osvětlil právě generel, kterým se tolik oháníte a jehož závěry nejste schopen pochopit. Postavením obchvatu za stovky miionů ve variantě "Zelinka" může podle optimistických odhadů poklesnout objem dopravy v centru vytýčeném pětiúhelníkem zimní stadion - Poliklinika - Baťova vila - začátek Sokolské - plavecký bazén o maximálně 10 % a to prostě nic neřeší. Ty desetitisíce aut nikudy jinudy nepojedou.

0/0
26.1.2018 18:45

A24n64t27o90n47í67n 36Z20e16l29i10n83k30a 5444238915380

Generel je jenom papír, který není žádný problém upravit. Nemám ho až tak dokonale seštudovaný, víc používám /alespoň doufám/ zdravý selský rozum. Výše jste mne nasměroval na vítězný výkop. Při dnešní ranní nespavosti jsem si uvědomil, že jediná křižovatka ve Zlíně u Komerčky přijde o 100% stávajícího 8procentního tranzitu a v limitě o 100% 62procentní současné vnější dopravy města Zlína!!!! Ke 100% vnější dopravy buďte prosím velkorysý. Tisícerý dík.

0/0
27.1.2018 6:48

V35á47c44l74a95v 59P79o18u64s79t48k74a 3250621322

V tom případě je docela škoda, že to takhle vidíte jenom vy, připomíná mi to ten "vtip" o chlapovi co jede v protisměru na dálnici, neví o tom a strašně na všechny nadává. Znovu vám už posté opakuji: mýlíte se, vaše závěry jsou chybné a nedávají žádný smysl. Nejsem zdaleka jediný, kdo vám to říká, musíte to při svých aktivitách slyšet ze všech stran. Zkuste ubrat na egu, přestaňte spoléhat na vlastní neomylnost a trocha pokory by také neuškodila. Až se zklidníte, pokuste se znovu zamyslet...ale začněte úplně od začátku. Třeba na to přijdete.

0/0
27.1.2018 8:04

A40n92t24o79n45í63n 75Z30e32l55i58n25k35a 5634498555820

Vaše vize dopravy a těch dalších, na které se odvoláváte pro moderní, prosperující, atraktivní a zdravé univerzitní město Zlín 3. tisíciletí je jaká, pane Poustko?

0/0
27.1.2018 10:20

A79n28t93o59n81í18n 48Z67e66l20i39n13k55a 5714418135460

Čtu si pane Poustko Váš vzkaz znovu a opravdu s klidnou hlavou. Vychází mně znovu a znovu, že mám držet hubu a krok. Je pozdě. Na jednom zastupitelstvu jsem tvrdil, že kilometrový pás lesa je záchranou pro město a kdo toto nectí je hrobařem pro životní prostředí a dál to znáte. Otrokovicko - Vizovická aglomerace se 100 tisíci obyvatel sice mlčí až na pana Rábka a snad pana Cholastu - viz výše. Domnívám se, že se připojí další odvážní a ta lavina spadne, je jen otázkou kdy.

0/0
27.1.2018 18:05

P61e88t50r 97C22h91u70d70o24b52a 8494108646820

Pane Zelinko, poraďte nám všem, co se o dopravu ve Zlíne zajímáme - co musíme udělat pro to, abyste pochopil, že ta vaše varianta "C" je opravdu velký omyl a je třeba najít jiné řešení? Výsledek generelu, který byl vytvořen odborníky a specialisty na analýzu dopravy, vás nepřesvědčil, tak opravdu nevím, jaká jiná odborná studie by pro vás byla důvěryhodnější. Snad nečekáte, že se skutečně vykácí značný kus lesa a utratí miliardy za mosty, estakádu a zářezy, jen abyste se mohl na vlastní oči přesvědčit, že tu vaši silnici opravdu využívá jen minimum aut, dopravě v centru Zlína to vůbec nepomohlo, zato jsme si zničili kus přírody. Jakou výmluvu byste si našel pak? Že vám to řidiči dělají schválně?

0/0
27.1.2018 19:27

A10n40t91o90n45í43n 37Z80e21l15i40n76k96a 5654908295100

Pane Chudobo, zajděte si prosím odpoledne na procházku nad fotbalový stadion Januštice. V místě bývalé granátové střelnice LM začíná nová lesní komunikace, řádně zpevněná a odvodněná. Slouží pro pár desítek těžebních automobilových souprav ZA ROK!

Opravdu si do morku kosti myslíte, že GDZ nebyl upravován podle potřeby toho, jak na tom magiitrát i v tuto chvíli trvá?

0/0
28.1.2018 9:06

P86e83t31r 26C87h65u41d80o16b11a 8874208936950

Takže ještě jednou - co máme udělat pro to, abyste pochopil, že ta vaše varianta "C" je opravdu velký omyl? A tentokrát prosím přímou odpověď a ne se zabývat 15 let starou cyklostezkou, kde by se dvě osobní auta měla problém vyhnout.

0/0
28.1.2018 17:30

V28á66c54l55a12v 24P78o49u67s13t33k18a 3390921802

Kolovrátek. Zaseklý a neopravitelný.

0/0
29.1.2018 16:05

V24á73c15l33a33v 48P23o80u60s82t52k36a 3580631372

Jaká lavina? Nikdo příčetný vaše názory nesdílí a nikdy sdílet nebude z důvodů, které jsou naprosto zřejmé. Bez urážky... melete stále dokola naprosté nesmysly. Nic z toho co neustále propagujete nejen že nemůže dopravě ve Zlíně a okolí nijak pomoci, ale ani to nedává žádný smysl. A ještě urážíte druhé a dokonce jste ochoten se snížit k tomu, že udáváte na internetových diskusích. Takový jste hrdina.

0/0
29.1.2018 16:11



Najdete na iDNES.cz