Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kraj souhlasí s obchvatem Uherského Brodu, stát má půl miliardy

Uherský Brod dostal od Zlínského kraje souhlas s plánovaným obchvatem, který odvede hustou tranzitní dopravu z městských částí Těšov a Újezdec. Silnice dlouhá necelé čtyři kilometry má vyjít na zhruba půl miliardy korun, radnice nyní pracuje na výkupu pozemků. Obchvat chce mít hotový za pět let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a55n77a 42B31e20r61k79o48v17á 6683429586433

Vážení to není žádný obchvat UH Brodu ale jen přeložka kolem Ujezdce a Těšova který stejně skončí na nejhorší křižovatce s E 50 u Benzinové stanice!!!§ Obchvat UH Brodu by byl přeložení E 50 za sídliště Olčava a pokračování na Bánov ale na to rozum nemají!!§ a k diskutujícím o dálnici Hulín Fryšták Slušovice Vsetín Půchov tak Vás ubezpečuji že toto se neuskuteční ani za 50 let obzvlášt za přispění ministranta TOKA který se víc stará o pokuty na řidiče než o údržbu a výstavbu dálnic a silnic I třídy !!!!!!§§§

0/0
6.1.2018 13:25

A64n52t20o12n58í81n 47Z98e70l11i11n49k30a 5124868745240

Vážená redakce, proč jste z článku vymazali titulní obrázek mapky Brodu. Ten do písmene dokumentoval to, co níže píši.

0/0
5.1.2018 13:15

V97á19c40l12a20v 92P89o65u16s14t93k55a 3820141432

Je v galerii. ;-)

+1/0
5.1.2018 13:33

H60y35n11e43k 78M55r66t45v82ý 2110187789701

byl jsem tam na výlet. městečko hezký, ale okolí? fakt nevim o jaký přírodě se mluví, páč jsou kolem dokola jen obří lány polí s regulovanými koryty smrdutých potoků, do kterých snad vedou přepady všech žump co při průchodu vesnicemi potkají :-P

+3/0
5.1.2018 9:39

H29e19l22e59n46a 30J92e27l60í33n33k49o10v19á 4674262402930

Neskutečné, to občané dotčených obcí musí neskutečně trpět, když jejich obcí za den projede 9 tisíc údajně tranzitních vozidel. Nedá se nic dělat, když si i řidiči stěžují, že musí v uzavřené obci snížit rychlost :-D A půl miliardy za necelé 4 km obchvatu - to je skutečně slušný benefit pro betonářskou lobby- kolik z toho asi dostanou lidovci bokem na financování volebních kampaní? Ať žije budování "nezbytných" dopravních staveb v jednotlivých místech podle toho, která strana je právě u vešla :-(

+4/−8
5.1.2018 0:47

A76n55t27o44n86i50n 60K72a80d29l63c73e65k 9362909801856

Toz z Dolnemci to zkrati cestu do Luhacovic aj o 5 minut. Jednu za rok:)))

+3/0
4.1.2018 18:49

A44n83t83o42n33í66n 22Z67e17l50i20n55k15a 5664368245840

Průjezd Brodem po E50 Brno - Trenčín v poho, takže logicky následuje obchvat ve směru Nivnice - Luhačovice. Snad byste rozcapení Zlíňáci také něco nechtěli od Prštného po odbočku na Slušovice?

+1/0
4.1.2018 17:43

A76n84t93o73n91í76n 71Z95e68l29i46n41k69a 5584838735270

Jak to, že nikdo ani netuší, že se výstavbou dálnic D49 Hulín - Slovensko a D55 Otrokovice - Břeclav současný ubohý 8% tranzit Zlínem /podle nového Generelu dopravy/ zdesateronásobí?

+1/0
4.1.2018 17:52

V86á39c95l20a92v 22P92o76u73s81t53k32a 3700721582

Zestonásobí... ;-D

0/−2
5.1.2018 8:14

A17n39t21o15n14í11n 50Z20e90l65i61n70k53a 5474708195490

Ale no tak, pane Poustko! Vemte si "Noviny Metropol" č.22. Generál ŘSD ČR : "D49 Hulín - Slovensko je mezinárodní TEN-T trasa", která jednou přefikne Moravu vejpůl. Odstaví E50 a E442!! Omezí všechno ostatní mezi Slovenskem a Moravou od Polska až po Maďarsko!. O Balticko - Jadranské magistrále D55 přes Otrokovice jste ještě neslyšel??? Pro celou Jižní Moravu bude 1/49 STŘEDEM MĚSTA ZLÍNA VŽDYCKY pro D49 30 kilometrová zkratka.

0/0
5.1.2018 12:47

V95á31c92l18a37v 54P80o73u11s60t98k98a 3960231252

O D49 i o D55 moc dobře vím. Všechno ostatní jsou vaše nesmyslné fantasmagorie vycucané z prstu.

0/0
5.1.2018 12:58

A96n74t67o21n51í54n 61Z21e81l38i54n10k11a 5564408165300

Doporučuji Vám protřít si oči.

0/0
5.1.2018 13:00

V44á81c22l30a76v 36P24o30u82s59t33k36a 3490581912

Děkuji za radu. V tohle jste ale sám. Vám ovšem nějaké protírání nepomůže.

0/0
5.1.2018 13:14

A65n63t56o38n50í94n 51Z38e53l75i40n96k55a 5264358735980

Rád bych v naší diskuzi pokračoval, protože se jedině tak něčeho dobereme. Co konkrétně se Vám připadá fantasmagorické?

0/0
5.1.2018 13:19

V14á67c92l76a78v 43P84o54u89s83t36k34a 3780601582

"Jak to, že nikdo ani netuší, že se výstavbou dálnic D49 Hulín - Slovensko a D55 Otrokovice - Břeclav současný ubohý 8% tranzit Zlínem /podle nového Generelu dopravy/ zdesateronásobí?"

Tohle třeba. A samozřejmě nejen to. Vaše myšlenky stran obchvatu Zlína jsou s hlediska dopravního řešení velkých aglomerací natolik novátorské, že se o nich brzy bude vyučovat na ČVUT. Jako o odstrašujících příkladech jak to nedělat. :-P

0/0
5.1.2018 13:32

A11n14t50o18n89í75n 58Z91e93l85i69n90k33a 5604838335370

Vypádá to, že netuší. Jinak by nikoho nenapadlo dále zachovávat státní silnici 1/49 ve středu města. Nebo vy si ji tam přejete?

Jste na omylu. Až 1 km široký pás lesa je pro Zlín jednou z možných záchran dopravního řešení. Tato varianta je obsažena i v novém Generelu dopravy města Zlína. A to není z toho důvodu, aby mně zpracovatel a zadavatelé variantou "C Zelinka" chtěli udělat radost. Je to proto, že obě varianty s tunely jsou non plus ultra debilyty. Variantu "C" do generelu procpal zpracovatel, protože by za zbylé navržené varianty musel vracet honorář. Varianta "C" je tam jako jediná reálná, kapišto? Nebo snad považujete zpracovatele Generelu za slabomyslného?

Skončím to s Vámi jako před časem s Romanem Šenkeříkem. Laskavě se vyslovte, jak by to podle Vás mělo v budoucnu s rostoucím objemem dopravv ve Zlíně vypadat jinak, než s rychlým obchvatem s průjezdní rychlostí 100 km/hod. Dyť ta dnešní křivolaká1/49 s objížděním odboček s motajícími se trolejbusy nepatří ani do konce minulého století.

0/0
5.1.2018 18:59

A43n96t62o49n53í34n 72Z86e77l93i64n50k61a 5544278515600

Co to kecám, ani do poloviny minulého století v rozvinutých zemích.

0/0
5.1.2018 19:05

V45á95c24l30a32v 90P24o90u43s83t83k56a 3240621662

Dokud projedete Zlín od Malenovic po Pančavu za patnáct minut, žádný obchvat Zlín potřebovat nebude. To je realita.

0/0
5.1.2018 20:27

A33n51t11o51n27í61n 48Z64e96l82i27n88k79a 5964388455180

Tak hodně nahrubo to beru. Možná by to vyšlo i v dosavadní špičku. No a jak to podle Vás bude, až to nepůjde? Nebo to tak vydrží dalších 20 - 30 let? Nebojte se prosí něco konkrétního navrhnout. Zkuste jít také s kůží na trh.

0/0
5.1.2018 22:38

A46n15t18o33n87í40n 28Z75e39l58i39n43k38a 5134928475500

Ještě mne napadlo. Stokilometrovou rychlostí by těch 13 kilometrů trvalo 2,2 minuty. A VO TOM TO TAKÉ JE.

0/0
6.1.2018 7:12

A86n94t31o74n50í18n 27Z44e74l65i35n17k96a 5124638865550

Promiňte. Tak to končí, když ve dvasedumdesáti máte v povědomí integrály a derivace a spletete trojčlenku ze základky.

Vzdálenost je cca 7 km a stovkou ji projedete za 4,2 minuty.

Mám takový POCIT, že jsem zatím jednou v životě těch Vašich 15 minut jel od 91. budovy po Kolektivní dům.

0/0
6.1.2018 7:39

L21a16d26i60s24l28a23v 20K97v84a19s16n66i49č87k85a 1853597863575

To jste přehnal, není to málo ?

0/0
5.1.2018 9:19

A22n24t40o66n24í69n 95Z53e19l13i50n42k41a 5744258475350

Podle mne ne, viz výše!!!

0/0
5.1.2018 12:55

O44n69d44ř16e55j 37H97r29u58b65ý 2594687678189

Když jsou hejtman a starosta Uherského Brodu kámoši z jedné strany a ze senátu, to se to potom staví.8-o

+1/−1
4.1.2018 14:07

J25a76n 36J67a62n92o12s30l57a14v 4522244546745

A to vadí? :-P

+3/0
4.1.2018 15:24

M15i65c33h18a22l 69L48e33k52e87š 4771181833395

Hlavně je to potřeba, ale to vás asi nezajímá. Mě, jako obyvatele UB (ale ne těch místních "dědin") ano.

+1/0
4.1.2018 15:26

V26á50c46l86a59v 44P81o33u25s97t87k78a 3710501672

Víte kolik je vesnic kterými projede stejně nebo i mnohem více aut a obchvat se přes ně ani neplánuje?

+4/−1
4.1.2018 17:08

V24l58a51s83t82a 73H83l59i93s44n59i94k55o37v13s25k74á 9259933450

Např.: Zlín

+5/0
4.1.2018 18:58

L28a86d12i77s66l25a70v 82K10v92a24s80n69i61č12k29a 1633587413545

Například, a co jako ? A ještě pochybuju, že nejsou v plánu.

0/−1
5.1.2018 9:17

V42á75c62l36a65v 98P32o37u68s69t84k62a 3950341732

Pochybujte si jak chcete, je to prostě fakt.

+1/0
5.1.2018 9:23

A77n39t63o81n15í16n 68Z88e20l44i66n80k74a 5664518235550

Tak to si zajděte na magistrát města Zlína a zeptejte se co tam v Územním plánu preferují za nesmysl.

0/0
5.1.2018 12:59

A61n44t13o73n54í35n 24Z40e58l70i59n71k33a 5534948165640

Sory, patří to za příspěvek pana Kvasničky.

0/0
5.1.2018 13:04

L76e55o84š 29K77u71č37e68r93a 3472547646652

Tady se nejedná o žádnou vesnici, ale část 17 tisícového města.

0/0
5.1.2018 11:35

V56á93c12l43a49v 50P72o39u74s65t19k55a 3890751192

No a? Jaký je v tom rozdíl? Abychom zůstali v oblasti, jak k tomu příjdou například obyvatelé nedalekých Bílovic (1850 obyvatel) přes které také jezdí 10000 aut denně? Také leží na komunikaci II. třídy a obce na té šňůře z Hradiště do Zlína přes které to všechno jezdí, uznávám že od Bílovic pak méně, si na nějaké obvchvaty ani nepomýšlejí.

0/0
5.1.2018 11:47

L27e59o72š 42K36u78č60e85r45a 3982767246352

V Bilovicích je to úsek menší než 2 Km, který prochází obcí. V Brodě se jedná o úsek 4 Km který prochází obcí a v části Brodu, kde se sjíždí auta ze sídliště jsou křižovatky, kde bude ten provoz i trojnásobný. Bilovice jsou skoro desetrát menší než UB a místní provoz je mnohem menší. Těch 10000 je průjezd aut přes místní části Brodu a to Těšov a Ujezdec. Uleví se i křižovatkám například u pivovaru v UB a u Penny, které mají daleko větší průjezdnost. Srovnávat Bílovice a UB co se týče dopravy nelze. Proč by v budoucnu nemohl být obchvat kolem Bílovic i ostatních obcí z UH do Zlína.

+1/0
5.1.2018 14:39

V11á26c65l30a92v 14P16o93u24s38t51k60a 3650231132

Ale nepovídejte. A co Jarošov? Nebo z druhé strany Bohuslavice? Újezdec má kompletní průjezd 7200, Těšov pak 9200, tahle doprava obchvatem stejně nezmizí, Bílovice - Jarošov mají 8900. Z toho všeho absolutní počet nákladní dopravy mají totožný - cca 1200 náklaďáků. To samé platí z Bohuslavic až do Zlína. Já neříkám že Brod v tomto směru obchvat nepotřebuje, naopak bych to Broďanům přál, jen jsem jedním malinkým příkladem chtěl naznačit, že takových míst k řešení jsou desítky jenom ve Zlínském kraji.

0/0
5.1.2018 17:13

L26e20o62š 67K25u46č92e84r29a 3932917326302

Pokud někde projede více aut přes tak dlouhý úsek a obchvat se neplánuje, tak je to špatně. Nadruhou stranu je spousta měst podobné velikosti, kde mají daleko lepší napojení na silniční i železniční síť, než UB.

0/0
5.1.2018 11:43

V25á51c57l13a51v 95P24o48u64s91t88k69a 3820141212

Jo, někde v pohraničí určitě. Brod leží na silnici I. třídy - tady si prostě není nač stěžovat, jeho železniční spojení je takové jaké je, jezdí přes něj přímé vlaky do Prahy, na Slovensko... kolik takových měst se tímhle může pochlubit?

0/0
5.1.2018 11:51



Najdete na iDNES.cz