Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat zlínské Zálešné má zpoždění, musí splnit padesát podmínek

Příprava obchvatu Zálešné ve Zlíně, který má mimo jiné ulevit centru města od návalu automobilů, se zdržuje. Projekt už má ale za sebou aktualizované řízení EIA, z něhož vyplynulo přes padesát podmínek. Stavět by se mohlo nejdříve v roce 2020.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27i21r45i 42C60i89z 6844598940797

Vidim to stejne, jako v pripade vystavby dalnice Brno-Viden, kde Rakousko jiz postavilo 75km a na ceske strane se za 21 let ani nekoplo. Duvodem je, ze na ceske strane zije skokan zeleny, kobylka lucni a kralik polni (v Rakousku tito tvorove asi neexistuji), kteri usilovne brani zahajeni praci. Tak to dopadne i s obchvatem Zalesne, odpovedny ourada najde nejaky duvod, proc to nejde. A aby ocenil svoji praci bez vysledku, pozada na zaver o zvyseni platu, protoze v Rakousku prece berou 3x az 4x vice, jak ma on na sve vyplatni pasce a platy se musi dorovnat podle jeho pohledu na svet. V roce 2020 najdete v teto rubrice podobny clanek jako dnes, jen zahajeni vystavby se posouva na 2025 a bude to pokracovat jak serial "Ordonance" se 724 dily..

0/0
15.12.2017 13:14

L31u83b51o84m66í89r 12K31o45p89l82í82k 8588706742

Nedivím se,že přípravy ze strany MMZ váznou.Pokud by se MMZ k situaci postavil čelem, kontaktoval by majitele garáží, kteří ji opravdu potřebují, s tím, že jim postaví nové,tak by se po zbývajících 60 teoreticky jen zaprášilo.Nenabídnout v prvé řadě adekvátní náhradu a vše řešit penězi za výkup, kdy ostatní majitelé garáží, které nejsou v asanační zóně stojí při prodeji garáž ze 150 000 rázem 250.000Kč. Myslím, že postavit 60 garáží z betonových monobloků v rozumném místě by tolik nestálo a cesta by mohla být volná.Těch 30 garáží, které jsou nově v majetku MMZ, je lidé prodali protože se jich jednak nemohli cenově dlouhodobě zbavit a rázem se našel kupec, tak proč ne, nebo je měli na nic a zlákali se nabídkou.Za zbourané půldomky mají někteří lídé náhradu v novém bytovém domě na Podlesí a to šlo.

+1/0
15.12.2017 12:02

M74i64r76o74s31l72a31v 66T90i17š64e97r 4479359914792

Výstavba jakékoliv páteřní komunikace ve Zlínském kraji je aktivita na úrovni grotesky. Stačí se podívat na blbé rozšíření I/49 v Malenovicích. De facto to včetně fáze slibů a plánování trvalo cca 20 let. 6 km ve trase stávající komunikace.

A ještě drobná poznámečka - ona se tahle informace trochu rozplynula v kontextu toho, že je teď Zlínský kraj. Ale když to vztáhneme na okresy, je v celém okrese Zlín cca 12 km dálnice, rozšířená I/49 a Malenovicích a obchvat Lhotska. A to je prosím veškerý rozvoj páteřní silniční infrastruktury a našem okrese za posledních 28 let. Upřímná gratulace!

+12/0
14.12.2017 14:41

V56l29a91s74t49a 47H37l46i96s94n90i69k62o54v44s61k74á 9669853350

Pokud ještě nejsou vyřešeny pozemky a peníze, nevěřím, že stavba do dvou let začne (obzvlášť ve Zlíně). Je to opět jen zbožné přání a předvolební rétorika.

+7/0
14.12.2017 14:16

A18n84t73o17n10í27n 60Z76e11l90i64n95k53a 5194368625650

D49 Hulín - Slovensko je součástí vize kraje, komunikace - Paříž - Kyjev, která se jednou na 100% uskuteční . Musí se ale počkat na to, co je ve všech Půrech a Zůrech. V podstatě je to velmi jednoduché. Stát plánuje a buduje dálnici Hraníce - Valmez - Vsetín - Střelná - Púchov. Viz akce obchvat Valmezu, Jablůnka, Semetín, další dva pruhy kolem Vsetína.... Pěkně kolem potoka mimo hřebene Třeštíku a Bumbálky. Až toto bude dispozici, bude muset být D49 - Hulín - Valašská Polanka. Mezinárodní dálnice, která se nezastaví ani v noci a bude překonávat valašské potoky a kopce v jednom směru. Je to podle ředitele silnic a dálnic preferovaná komunikace mezinárodního významu TEN - T. Taková komunikace nemůže klesnout ke Dřevnici, aby se využilo 1 km slušovické čtyřproudovky. Nemůže být ani dvouproudá se stoupajícím pruhem, tak jak je to popsáno ve Vizovických novinách 5/2017. Zkrátka JEDNOU Moravu přeřízne mezinárodní dálnice ať si to přejeme nebo ne. Naši potomci se jednou budou rozhodovat, jestli ve Valašské Polance na severozápad Evropy, nebo na D1 a západ Evropy. V Lípě pak jestli na Hulín a D1, nebo na Otrokovice a celou Jižní Moravu. V této budoucnosti se stávající 8% tranzit možná i zdesateronásobí. Mimochodem toto je také důvod proč budovat obchvat města Zlína a to s velkým kapacitním výhledem.

A co nám přinese vybudování úseku D49 - Hulín - Fryšták dnes? Budeme moci cestovat z D1 přes Kostelec, Vršavu, obchvat Zálešné a Podvesné, Baťovu nemocnici, remízu, Lidl Obeciny, Věžové a Morýsovy domy, kolem kostela do centra města!!

A co přinese část dálnice D49 východnímu Zlínu? Ještě větší hrůzy, které jsou k vidění i mimo špičky od Obecin po odbočku na Slušovice. Tento úsek natáhne další dopravu, protože umožní vyhnout se 30 zlínským semaforům.

Ještě bych potuploval důležitost obchvatu Zlína. Vždycky to bude z Lípy do Otrokovic 14km a z Lípy přes Hulín 44km.

Bude se někdo divit, když řeknu, že D55 a "Přeložka státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína" mají 5

0/0
14.12.2017 13:26

A94n35t36o36n39í76n 35Z80e61l13i45n72k12a 5334798485650

...mají 50 let zpoždění a D49 naopak 50 let čas?

+2/0
14.12.2017 13:31

K71a70r54e84l 74C32h86r60a44s16t40i94n25a 4533284800945

"A co přinese část dálnice D49 východnímu Zlínu? Ještě větší hrůzy, které jsou k vidění i mimo špičky od Obecin po odbočku na Slušovice. Tento úsek natáhne další dopravu, protože umožní vyhnout se 30 zlínským semaforům." Toníku, nevidím to tak zle, avšak s dalším textem souhlasím. Doprava ve Zlíně a okolí je celá dlouhá desetiletí zanedbaná a potřebuje radikální řešení, abychom se vinou chrapounů na odpovědných institucích a také zásluhou notorických kazisvětů z řad ekoteroristů jednou ráno probudili s drsným zjištěním, že nám ujel další vlak a promarnili jsme x-tou příležitost dát regionu rázný impuls, abychom se vymotali ze stojatých vod, do jakých jsme se vinou minulých i dnešních aktérů dostali.

+6/−1
14.12.2017 13:55

M78i41r58o98s77l17a48v 35T47i23š24e13r 4979679834562

Ten vlak už nám ujel. Za dva roky končí štědré dotace z EU a z vlastních peněz se sotva pokryje budování dálnic ve středních a severních Čechách.

Nehledě na to, že už nyní tento kraj absencí moderní infrastruktury trpí. Např. I/49 na JS měla být napojena mimoúrovňovou křižovatkou v prostoru Sparu a dále novou komunikací někde přes Rybníky už tak 10 let. Osobně nevěřím, že někdy bude.

Nyní, když ekonomika roste a je třeba přepravovat zboží, je okres Zlín (snad s výjimkou Otrokovic) jediný, kde se žádné větší nové závody nestaví.

+3/0
14.12.2017 14:46

A86n46t64o17n80í30n 12Z48e75l93i70n94k85a 5454588275900

Máte pravdu, že Prštenská příčka skončila. Není 4 proudá Pravobřežka s průjezdní rychlostí 100 km/hod, nebude ani příčka. Otázka ale je, proč tam dávno není další mostový nosník za pár šupů, který by umožnil trvalý průjezd mimo semafor ve směru Podhoří - Prštné - Jižňáky?

0/0
14.12.2017 15:17

K17a54r47e89l 66C92h63r16a58s36t18i72n56a 4453474550475

Nedělám to rád, ale je nutné stále naše konšelstvo trkat, aby se konečně probudilo. Když projíždíme jinými srovnatelnými i menšími městy, musíme žasnout, jak se za poslední roky proměnila. My jsme si opakovaně volili zastupitele - dřímaly, kteří žili v domnění, že celá jejich práce je v tom, aby byly vybrány poplatky za psy. Žádná jiná nadstandardní aktivita krom hrabání peněz do vlastní kapsy nebyla, většinu poslanců nikdo neznal a nezná a to málo, co se udělalo, byla spíše nevyhnutelnost nebo šťastná náhoda. Teď se magistrát, kraj a kdejaký ponocný diví, že se Zlínsko vylidňuje. Ano, pánové, vy všichni dřívější i nynější ouřadové nesete vinu za to, že u nás dávají lišky dobrou noc a všude je klid po pěšině. Jste karikaturou baťovské činorodosti!

+5/−1
14.12.2017 18:38

A38n16t62o73n24í57n 39Z19e32l82i45n53k49a 5114648965210

Karle, mám to každý všední den pod okny. Ranní větrání nepřichází v úvahu kvůli smradu popojíždějících automobilů. Přitom podle hygienické normy by škodliviny měly být čichem nepostřehnutelné. Občas jedu také do Vizovic. Jestli tudy nejezdíš, nemůžeš vědět jak to vypadá. Ze Štefánikové po Pančavu se stala výpadovka. Není výjimkou, že za trolejbusem se nasbírá 20 mezi zastávkami popojíždějících osobáků.

+5/0
14.12.2017 15:10
Foto

M90i23r46o65s29l52a11v 10Z31a92p92l75e28t58a33l 3487475178513

Touto rychlostí nikdy už tu auta jezdit nebudou, až se to postaví...

0/0
14.12.2017 12:55







Najdete na iDNES.cz