Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K31a91t72k17a 45P18a97t91á13k31o28v91á 8180526930

Ok chtěli by jste přinutit lidi více využívat MHD on by to nebyl ani takový problém, ale totální zmatek v jízdních řádech spoje nenavazují dostat se z jednoho konce Zlína na druhý chce pevné nervy pokud musíte přestupovat. Když už rozšíříte v budoucnu počet vlakových spojů bude nutné ty spoje provázat s MHD a vzhledem k tomu jak DSZO není schopná si zajistit návaznost vlastních spojů dát to dohromady ještě ČD = sci-fi. Další věc například lidé kteří by přijeli na hranici města například Příluky a chtěli následně pokračovat MHD nebo ČD si auto nechají kde? Myslel někdo ze zlínského vedení na parkoviště P+R Otrokovice a eventuálně Příluky třeba i cenově zvýhodněné parkování pro mimoměstské držitele DSZO karet. Podle mého názoru by to spousta lidí využila protože parkovat ve Zlíně je opravdu o nervy.

+10/0
doporučit
1.12.2017 12:05

K44a50r87e30l 67C16h17r44a32s22t57i32n23a 4473554390495

Ve Zlínské dopravě se neudělalo nic zásadního po dobu 70 let, proto je dnes stav víc než tristní. Zpomaluje, komplikuje, ohrožuje zdraví obyvatel, ale nikoho nenapadlo něco s tím dělat. Poslanci, senátoři, zastupitelé všech stupňů si hřáli a hřejí zadky ve sněmovnách a na úřadech, ale nikdo se nezvedl, aby lidem ulehčil život. Psal jsem několikrát primátorům o tomto stavu, odpověď přišla jedenkrát a od té doby ticho po pěšině! Můžu říct, že mě ta sisyfovština vzala chuť do další aktivity. Když je půl hodiny po dvanácté, někomu zazvoní v bedně, že dál to takto už nejde. Když se do věci ještě zapletou permanentní kazisvěti z řad ekoteroristů, můžeme se udusit, uvztekat a vykrvácet, rozbitá kára Zlínska se z posledních sil sune dál. Štve mě, že nikdo z odpovědných protagonistů se nezasadil o to, aby se Zlínsko pozvedlo, odhazují nebo ignorují potřebné veřejně prospěšné investice, jako jsou nádraží, doprava obecně... a dokonce nebrání to, co se už vybudovalo - například rozstřílí se rodinné stříbro - krajská nemocnice, ale všichni jsou zticha.

+8/0
doporučit
1.12.2017 12:41
Foto

J91a33n 37A34d14l16e11r 2836301266946

" .... směřovat do baťovského areálu, kde by vedly po Vavrečkově ulici nad 15. budovou ...."

Není špatné si před vypuštěním článku zjistit, co je "nad 15. budovou". Nad se klene obloha, jižně stojí čtrnáctka; aneb kterak Institut 14/15 o čtrnáctku přišel.

+8/0
doporučit
1.12.2017 10:39

V49l38a38s20t74a 35H15l95i28s80n42i43k24o56v49s93k86á 9859843540

Radnice se probudila a zjistila, že doprava ve Zlíně je katastrofální. Heuréka!!! Za chvíli budou komunální volby, tak proč se neozvat. Třeba se nějaký pitomec chytne a bude je zase volit.

+6/0
doporučit
1.12.2017 19:06

P56e90t77r 98S84t24a68n39ě43k 3869464471882

Asi je na čase se zamyslet, proč lidé MHD ve Zlíně nevyužívají a v jiných městech ano. Vozový park máme velmi pravděpodobně nejlepší v republice a je zbytečné kupovat další nové vozy. Problémem jsou dlouhé intervaly a nulová návaznost spojů. Kdo by chtěl v zimě čekat 20 min. na trolejbus?!

+6/0
doporučit
1.12.2017 9:18
Foto

V21í93t 92M83a47c56h 4868428593210

A co je důležité říct - lidé v čele musí jít příkladem. Jezdí radní do práce trolejbusem, pěšky, na kole?

+5/0
doporučit
1.12.2017 10:12

A68n59t89o23n77í63n 21Z23e97l45i71n48k58a 5604398345600

Jak může D49 Fryšták - Hulín snížit tranzit Zlínem o 20%, když současný tranzit činí 8% dopravního zatížení Zlína?? Směr Zlín - Fryšták - Hulín z něj neukousne ani 3%!!!

Čemu pomůže obchvat Zálešné s těžko řešitelným uzlem u Lidlu Obeciny, když je to vynucená stavba dálnice D49??? Je navržena jenom proto, aby se provoz z dálnice dostal přes Kostelec, Vršavu, Kaufland Sokolskou, Zálešnou, Podvesnou, Krajskou nemocnici, Lidl Obeciny, Věžové a Morýsovy domy, kolem kostela do centra Zlína!!!

Zájemci, vyhledejte si v Návrhové části nového Generlu dopravy města Zlína, část IAO /ind. automob. doprava/ stranu 40. Najdete tam variantu C znamenající "Přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína". Tato jediná má schopnost odvést veškerou tranzitní a vnější dopravu /začínající a končící ve Zlíně/, to je 70% dopravního zatížení města. 3 ze 4 vozidel součaného dopravní zatížení přestanou projíždět zbytečně městem. Všechno toto není fantasmagorie, ale skutečnost daná novým GENERELEM DOPRAVY MĚSTA ZLÍNA, tak o čem je pořád dokola řeč???

+2/0
doporučit
1.12.2017 13:28

V65o74j61t40ě43c93h 53C13e61k56o20t49a 5384960211962

Přesná čísla o využívání MHD ve Zlíně a Otrokovicích a srovnání vývoje za posledních 13 let podle počtu prodaných jízdenek jsou zde: http://www.dszo.cz/?section=spolecnost&file=tiskovky&id=771.

+2/0
doporučit
1.12.2017 11:10

M78i18r48o94s11l90a75v 32T72i48š11e26r 4719459424532

On pořád někdo věří, že ta modernizace železnice tady proběhne? A to, že se v roce 2019 začne stavět obchvat Zálešné je ještě větší utopie.

+2/0
doporučit
1.12.2017 10:10
Foto

J22a94n 30M67a96c79k 5357652452205

Nastesti Zlin neni tak velky aby se nedalo z okraje do centra dojit pesky behem 15 min. Pro mimozlinske podle mne chybi P+R parkoviste. Proc neni treba jedno v Prilukach u Tescomy? Mista je tam snad dost.

+1/0
doporučit
2.12.2017 1:41
Foto

V25í17t 10M72a68c48h 4608518783510

Doprava ve Zlíně je zcela nekoncepční jako celek. Je důležité si říct, proč by lidé měli vůbec přesednout z auta na jiný dopravní prostředek. Ad 1) MHD velké části města vůbec neobsluhuje, např. náměstí TGM, takže tamější tisíce lidí (pracujících i studentů) jezdí auty. Je to jejich chyba nebo chyba DSZO? Ad 2) Městská policie naprosto přehlíží špatné parkování (podélné stání v obousměrné komunikaci s nedostatečnou šířkou, stání v křižovatkách, na městské zeleni apod.). ;-O Ad 3) Ježdění na kole je pro partu nadšenců a občas pro lidi, kteří si neváží vlastního života. Masivní výstavba cyklostezek a stanicové půjčování kol by to mohlo změnit. Vždyť ty cyklostezky nevedou ani ke školám, kde se jízda na kole přímo nabízí. Ad 4) A není nakonec levnější MHD zlevnit než stavět nové silnice a udržovat je? 8-o

+1/0
doporučit
1.12.2017 10:11

P90e39t59r 74B97a38j66a94j92a 6367409266233

Možná půjdu proti proudu, ale opravdu si nemyslím, že by MHD ve Zlíně byla tak strašná. Poměr cena výkon služby si myslím je velmi dobrá. A když porovnání s jinými městy, určitě nadprůměrná. Samozřejmě je vždy co vylepšovat a 50 000 obyvatel je 50 000 názorů na to jak by měla fungovat.

0/−2
doporučit
1.12.2017 12:15







Najdete na iDNES.cz