Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J21a59n 93J86e85m80e62l74k13a 1395520

Jak to zase všechno převrátit a zmanipulovat. A) Kdo ví jaká data vytáhli, beztak ty nejhorší.Proč neřeknou třeba průměrnou obsazenost.

B) A v čem je hlavní problém? Ta chyba není v přesunu lidí do aut. Není v trati. Není v ČD. Ta je v politicích - Podle idosu prostě neobjednávají žádné spojení na Slovensko (větších sídel - Nemšová, na rychlý slovenský koridor atd.) - nic tam nejede, nic nenavazuje.. To je celý problém. Pak tam logicky asi nejsou a nemohou být cestující, když je to slepé.

C) případně drahé mezinárodní jízdné je problém

A o náhradě levnějšími autobusy toho už na některých místech slyšeli a nikdy to nebyla pravda. Prostě jim to tam časem zruší.

Opravdu nevím, proč by zrovna tato trať měla upadnout do zapomnění, větší blbost jsem dlouho neviděl. (jedna z mála, která v ČR má eliminované úrovňové přejezdy)

Koalice: KDU-ČSL, ANO, STAN a ODS, Tento odbor má zdá se v tomto kraji KDU.

+1/0
doporučit
1.12.2017 21:45
Foto

R49o97m79a77n 27K88o70z88e54l 4167646863914

Tak jako tak tím směrem už dnes jezdí autobusy do Sidonie, tak pokud jich bude víc, tak není problém. Před lety mne také zaujalo, že ve Vlárském průsmyku byla i pošta, pro dvě malé vesničky..před 7 lety skončila.

0/0
doporučit
30.11.2017 18:03

J54a68n 43F65o20j22t26ů 3871783725404

Pane Libigere, než začnete psát, mohl byste se podívat do jízdního řádu? Stanice Brumov leží na trati Bylnice - Horní Lideč, stanice Bylnice rovněž na této trati a zároveň na trati Staré Město - Vlárský průsmyk. Je pravda , že v předchozích jízdních řádech jezdily některé vlaky ze Vsetína až do Vlárského průsmyku. Nyní, když vlaky do Vlárského průsmyku jezdit nebudou, budou muset cestující přestupovat z autobusů na vlak, ale ne v Brumově, nýbrž v Bylnici, odkud budou pokračovat vlakem směrem na Horní Lideč nebo na Staré Město. Bylnice je sice součást města Brumov- Bylnice, ale přestupní stanice je Bylnice. Podobně do Kladna nejedeme z Prahy hl.n., ale z Prahy Masarykovo nádraží.

Význam trati nezpůsobilo jen rozšíření individuální automobilové dopravy, ale především rozdělení Československa, po kterém přestala na trati do Trenčianské Teplé jezdit nákl. doprava a ubylo i cestujících. Já jsem v 60. letech min. století jezdil na VŠ do Brna a tehdy, pokud se nepletu, jezdily 3 páry rychlíků denně a bývaly plné, aspoň ten večerní s odjezdem kolem 20. hodiny z Bylnice. Navíc jezdil o víkendu i pár rychlíků z Nových Zámků do Jeseníka nebo možná jiných lázní na severní Moravě, který se dělil, resp. spojoval s rychlíkem z Luhačovic (do Luhačovic) v Hranicících na Moravě.

0/0
doporučit
30.11.2017 15:36

J11a12n 80V43a95l31o91u46c80h 6452687778720

Konečně někomu došlo, že už není 19. století, kdy byla lokálka oproti povozu (či vlastním nohám) pokrok a dnes jsou jiné (pohodlnější, rychlejčí, levnější) způsoby dopravy do nejbližšího města (kde už přepravní poptávka vlak "uživí")..

+1/0
doporučit
30.11.2017 12:08







Najdete na iDNES.cz