Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Petici za rychlou stavbu dálnic podepsaly tisíce lidí a jde do parlamentu

Pod petici na podporu výstavby dálnic D49 a D55 ve Zlínském kraji už se podepsalo skoro devět tisíc lidí. Jakmile jich bude ještě o tisícovku víc, její iniciátor, bývalý hejtman Libor Lukáš, ji předá poslancům a senátorům, aby co nejrychleji schválili zákon, který usnadní povolování dálničních staveb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a51n 91M94a17c82e60k 9414235442878

prosím, je rozdíl mezi ekologem (vědcem) a ekomaniaky. Každý ekolog by jim na to řekl, že tam jsou pouze chudé oblasti na výskyt různých druhů rostlin i živočichů a takto je bránit nemá smysl

0/0
25.11.2017 15:23

M18i88c56h14a33l 80G39r76i79v51a88l24s87k61ý 8393372457145

Pozor na Děti Země,dokáží to blokovat a vydírat ,bohužel.Zakročte u nich v Brně.

+2/0
24.11.2017 20:44

A34n74t88o73n41í89n 62Z66e33l36i18n82k65a 5944318135560

D55 a přeložka STÁTNÍ komunikace 1/49 ze středu města Zlína má tato i podle nového Generelu dopravy města Zlína zpoždění 50 let.

Naopak, D49 má 50 let čas. Pražáci nejsou hlupáci. Dobře ví a plánují /a samozřejmě budují/ např. v Politice územního rozvoje nejprve dálnici Valmez Jablůnka, Semetín, Vsetín, Střelná. Po vybudování této přeshraniční mezinárodní komunikace teprve nastane čas budovat D49.

+1/−3
24.11.2017 19:16

K32a26r90e25l 46C15h24r34a25s85t37i14n42a 4773544250365

To si, Toníku, nemyslím. V dopravě a dopravních stavbách jsi sice zběhlejší, ale tentokrát se mýlíš, a to z lokálního i širšího hlediska. Z lokálního proto, že rozvoj Zlínska je z velké části závislý na dobré dopravní dostupnosti, což dnes není a z evropského hlediska je D49 důležitá pro plynulejší provoz východ - západ nebo řekněme pro spojnici Paříž Kyjev. Jinak souhlasím, I/49 měla být vyřešena už kolem roku 1950, neboť tento stav velmi nepříznivě ovlivnil dopravní i zástavbovou stránku Zlína, zaprášil město, blokoval tranzit a v neposlední řadě dlouhodobě nepříznivě ohrozil zdraví občanů. To ovšem pánům na radnici, na krajském úřadě ani ministerstvech nijak nevadilo.

+4/0
24.11.2017 19:34

A88n69t98o43n56í65n 50Z66e57l12i67n95k85a 5924928845150

Karlíku, D49 bude vždy míjet Zlín ve vzdálenosti cca 5 km od středu Zlína a dokáže odvést ze současných 8% tranzitu města sotva 3%. Jinak absolutně nic. Přivaděč Fryšták středu města nepomůže. Doprava Zlína musí být vyřešena tak, že někde ve STŘEDU města sešlápneš plyn na podlahu /například na úrovni bývalého Prioru/ a dojedeš až do Prahy. Toto dokáže pouze obchvat města Zlína vybudovaný podle současných norem.

D49 bude opravdu jednou trasa Paříž - Kyjev /tak jak ji naplánoval kraj/ pro mezinárodní provoz. Je tedy otázkou, jestli tady na Valašsku těžký celonoční provoz potřebujeme a chceme. Takováto mezinárodní trasa jenom umocní důležitost propojky Lípa - Otrokovice a celé Jižní Moravy. Čili zase jsme skončili u obchvatu Zlína a tedy přeložce státní silnice 1/49 ze středu města.

+1/−1
25.11.2017 9:06

P17e21t54r 87P86o69h73a48n 7264144357624

Dá se petice podepsat online???

+3/0
24.11.2017 10:38

J90a58n 63F67o38j16t60í14k 8226743601496

Samozřejmě ;-)

https://www.petice24.com/petice_na_podporu_infrastrukturnich_projekt_dalnice_d49_hulin-fry

+6/0
24.11.2017 11:54

K58a87r12e55l 37C39h91r43a28s36t70i42n69a 4483114100345

Díky Bohu, že je možné petici podepsat on line. Pokud by to bylo zveřejněno hned na začátku, mohla být petice dávno vyřízená. Půl hodiny po dvanácté byla ekoteroristickým kazisvětům přistřižena křidýlka. Je jen překvapující, že sněmovna vydává tak děravé zákony a že kraj musí čekat na odblokování veřejně prospěšných staveb deset let.

+4/0
24.11.2017 18:47







Najdete na iDNES.cz