Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B83r31o85n61i94s15l33a67v 88G93a55b73r94y79š 2952679461

Přestávám tomu rozumět.

Současný stav nevyhovuje. Lidí chce jezdit čím dál více a "hlavní nádraží" vypadá spíš jako vesnická bouda. Plánuje se kompletní rekonstrukce trati včetně zdvojkolejnění a elektrifikace a lidi budou na dopravní spojení i nové nádraží pyšní.

Ale to se zase nelíbí lidem okolo trati. Lidem, kteří železniční dopravu nepochybně používají taky.

Tak já nevím. Současný stav je špatný, budoucí stav taky. Mají plnou hubu kritiky, ale že by vymysleli řešení, které by bylo přijatelné pro všechny, to se nikomu nechce.

+13/0
doporučit
2.11.2017 23:13

P66a38v18e62l 84M51r59á37č80e53k 9671894777289

Zlínský kraj a město Zlín klesá co se týče kvality života, počtu obyvatel, mladí co se narodí utíkají za prací, mzdy jsou jedny z nejnižších v ČR. Pokud budou místní obyvatelé v rámci demokracie stavbu ( a s tím spojený budoucí rozvoj) blokovat, můžeme poděkovat těm obyvatelům. Pak bude Zlín v rámci železnice vypadat jak na Ukrajině. Běžte se všichni podívat, jak dnes vypadá nádraží ve Zlíně. Stačí přes panorama (street view) v mapy.cz...Asi každý normální inteligentní jedinec uzná, že takto vážení NE....Baťa kdyby žil, tak by brečel....

+14/−1
doporučit
3.11.2017 7:30

Š72v61e66c 26J80a88r42o80s38l63a13v 8237501729155

a hlavně pozor na křečky, nežijí tam někde? to by se to muselo zrušit celé ;-D

+8/−1
doporučit
2.11.2017 15:58

V18l68a19s72t46a 43H77l91i48s97n78i36k34o23v61s65k76á 9209743810

Jen blázen by věřil tomu, že do 3 let začne stavba. Další z bludů radnice. Když to shrnu. Zhotovení cyklostezek zůžením chodníků nebo nakreslením cyklistů na komunikace, neřešení sporu kolem pitné vody, opravy chodníků (zatím nevím kde, kolem divadla chodím již 30 let po rozbitém chodníku). Tak vidím já práci radnice.

+6/0
doporučit
2.11.2017 17:12

M22i37r62o25s77l14a84v 10T54i59š71e10r 4869319714832

Jestli ještě reálně nezačali s výkupy pozemků, rozlučme se s rokem 2020 jako začátkem stavby.

+3/0
doporučit
3.11.2017 7:53

P57e26t41r 84V94e68s28e27l11ý 7624185674768

No já chci vidět ten tunel pod otrokovickou křižovatkou....

+3/0
doporučit
2.11.2017 18:14

A96n36t12o75n89í92n 79Z15e93l94i41n57k77a 5474878365770

Zlín a okolí /Mladcová, Chlum/ má problémy s hlukem a to včetně nočního klidu díky kontejnerové dopravě s dlouhými soupravami. V prvé řadě to žádá přeložku skladu kontejnerů z Lípy k elektrifikované železnici a dálnici. Je přece nesmysl, aby některé kontejnery cestovaly přes město Zlín 2x po železnici a plný a prázdný ještě na automobilu.

+1/0
doporučit
3.11.2017 8:23

J49a12n 51Č77u17p 9597776892867

Zavozit Zlín a hlavně Bartošku hnojem a bude klid

0/−3
doporučit
2.11.2017 17:43

I53v19o 45P23o25k95l27u32d56a 3334684343953

Megalomanský projekt a rozhazování peněz. Asi jich příslušné instituce mají více než dost. Smysl má elektrifikace alespoň do Zlína, aby ze Zlína mohly jezdit přímé vlaky třeba do Prahy bez potřeby přepřahat lokomotivu v Otrokovicích. 2 koleje považuji za zbytečné, když existuje dostatečná kapacita přepravy trolejbusy. Pak by ani nebylo třeba stavět ty spousty nákladných mimoúrovňových přejezdů.

0/−21
doporučit
2.11.2017 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.