Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modernizace staré trati do Zlína má klíčový posudek, začít má za tři roky

Elektrifikace železniční trati Otrokovice – Zlín – Vizovice nebude škodit životnímu prostředí, investor jen musí splnit několik podmínek. Takový je závěr řízení EIA. Příprava akce pokračuje a na přelomu let 2019 a 2020 by se mohlo stavět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T26o52m 98P29á40l85e43k 1841546899718

Plané sliby, nezapomeňte na to, že je před volbami.

Navíc se ještě ozvou Děti země a budou napadat vše, co se dá a jistě se najde i nějaký ten křeček. 8-oRvRv

+1/0
27.9.2017 15:21

A20n58t18o34n14í39n 69Z39e22l92i45n37k79a 5254258915320

Soused naměřil v okně své ložnice na Obecinách hluk 100 decibelů. Jestliže se má snížit hlučnost o 3-4 decibely, tak to raději odpočívejte v pokoji.

Mezi Otrokovicemi a Vizovicemi se může jezdit 100 km, ale v úplně jiné dislokaci tratě a s nějakými novými lehkými vlaky, když brzdná dráha činí dle mého odhadu 1000m.

+1/0
27.9.2017 7:00

A33n88t13o14n27í20n 26Z12e57l77i46n40k24a 5164368475320

oprava: 100 km/hodinu

0/0
27.9.2017 7:01
Foto

J22a54n 94A86d79l94e94r 2816351726806

Nejen brzdná dráha, ale i zrychlení chvíli a určitou délku trvá.

0/0
28.9.2017 15:18

R29o14m25a92n 21N61o65v86a67k 6919481902326

Modernizace bude stat takovy prachy a provede se dokonce na neuveritelnych 100km/h? Proc ne rovnou na 160km/h, o moc vic by to nestalo...

0/0
27.9.2017 6:39
Foto

V55í61t 32M98a96c85h 4198888563130

V Prštném povede železnice pod zem? A nebude to náhodou tak, že v Prštném naopak bude nová mimoúrovňová křižovatka a přes železnici povede most?

+3/0
26.9.2017 23:10

A69n96t44o53n92í17n 31Z91e47l45i85n38k73a 5314478135540

To bylo v době plánování čtyřproudé Pravobřežky s průjezdní rychlostí 100 km/hod. Most od bývalého Svazarmu až za Dřevnici se měl nazývat prštenská příčka ke státní silnici 1/49.

+1/0
27.9.2017 7:11

Z69d60e64ň29k16a 13V64e33s43e71l82á 8379855707350

Že by Zlín, krajské město, konečně dostal pořádné vlakové spojení? Kéž by. ;-)

0/0
26.9.2017 19:10

K71a11r54e94l 75C17h72r79a45s10t10i55n45a 4273864110615

Paní Zdeňko, co Vás nemá, musíte být hodně mladá, když nevíte, kolik se toho kolem zlínského nádraží a celé trati nakibicovalo, přesto stále málem jezdíme koňkou.

+6/0
27.9.2017 1:22

Z93d41e49ň38k91a 82V63e93s79e29l59á 8449485647610

Ale vím, co už kolem toho bylo. Proto taky ve svém příspěvku píšu "konečně" a "Kéž by" a je tam mrkající smajlík.

0/0
28.9.2017 10:27

K73a60r65e72l 76C51h37r46a96s80t29i29n16a 4563284160555

Ještěže tak! :-)

0/0
28.9.2017 12:43

K70a31r43e53l 31C95h79r27a90s11t95i86n22a 4443964440475

Další kapitola pohádky na pokračování, kterých už bylo požehnaně! Železniční doprava Otrokovice - Vizovice je v dezolátním stavu už od dob našich dědů, ale dlouhá desetiletí se nic neděje pro nezájem místních i centrálních institucí, aby zkulturnily, zabezpečily a zkvalitnily provoz trati. Připočteme-li k tomu tragické pochybení všech zainteresovaných složek useknout koleje ve Vizovicích, podařilo se odsunout na vedlejší kolej jednu z podmínek rozvoje celého Podřevnicka - kvalitní dopravu. In summa - hloupostí, přízemností a pasivitou především místních a krajských orgánů se podařilo z někdejšího dynamického regionu vytvořit oázu klidu a stojatých vod. Každá prosperita je především v lidech, což v dnešní době znamená rozvinutou občanskou společnost. Baťův odkaz stojící na práci, odvaze a invenci jsme k vlastní škodě naprosto promarnili. Proto nevěřím, že skončila doba poklidného přežívání, kromě několika málo prosperujících institucí v čele s UTB budeme dál čekat, až pořádně zahřmí.

+8/0
26.9.2017 17:03



Najdete na iDNES.cz