Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modernizace staré trati do Zlína má klíčový posudek, začít má za tři roky

Elektrifikace železniční trati Otrokovice – Zlín – Vizovice nebude škodit životnímu prostředí, investor jen musí splnit několik podmínek. Takový je závěr řízení EIA. Příprava akce pokračuje a na přelomu let 2019 a 2020 by se mohlo stavět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T61o83m 80P70á10l35e24k 1191486559308

Plané sliby, nezapomeňte na to, že je před volbami.

Navíc se ještě ozvou Děti země a budou napadat vše, co se dá a jistě se najde i nějaký ten křeček. 8-oRvRv

+1/0
27.9.2017 15:21

A35n26t36o67n51í43n 22Z13e64l70i79n13k65a 5414498595160

Soused naměřil v okně své ložnice na Obecinách hluk 100 decibelů. Jestliže se má snížit hlučnost o 3-4 decibely, tak to raději odpočívejte v pokoji.

Mezi Otrokovicemi a Vizovicemi se může jezdit 100 km, ale v úplně jiné dislokaci tratě a s nějakými novými lehkými vlaky, když brzdná dráha činí dle mého odhadu 1000m.

+1/0
27.9.2017 7:00

A27n26t57o57n59í11n 13Z21e95l80i66n91k28a 5464988765720

oprava: 100 km/hodinu

0/0
27.9.2017 7:01
Foto

J53a56n 77A56d65l29e80r 2356741716816

Nejen brzdná dráha, ale i zrychlení chvíli a určitou délku trvá.

0/0
28.9.2017 15:18

R25o39m60a74n 18N91o32v97a72k 6759241332566

Modernizace bude stat takovy prachy a provede se dokonce na neuveritelnych 100km/h? Proc ne rovnou na 160km/h, o moc vic by to nestalo...

0/0
27.9.2017 6:39
Foto

V55í62t 54M20a46c33h 4798368923860

V Prštném povede železnice pod zem? A nebude to náhodou tak, že v Prštném naopak bude nová mimoúrovňová křižovatka a přes železnici povede most?

+3/0
26.9.2017 23:10

A91n81t58o61n95í75n 31Z83e39l30i40n80k50a 5164278205540

To bylo v době plánování čtyřproudé Pravobřežky s průjezdní rychlostí 100 km/hod. Most od bývalého Svazarmu až za Dřevnici se měl nazývat prštenská příčka ke státní silnici 1/49.

+1/0
27.9.2017 7:11

Z76d78e98ň77k41a 53V10e19s66e35l24á 8389475117540

Že by Zlín, krajské město, konečně dostal pořádné vlakové spojení? Kéž by. ;-)

0/0
26.9.2017 19:10

K31a51r67e92l 58C39h35r31a50s91t84i12n26a 4743214480925

Paní Zdeňko, co Vás nemá, musíte být hodně mladá, když nevíte, kolik se toho kolem zlínského nádraží a celé trati nakibicovalo, přesto stále málem jezdíme koňkou.

+6/0
27.9.2017 1:22

Z36d78e12ň57k92a 19V60e37s58e51l39á 8509175547910

Ale vím, co už kolem toho bylo. Proto taky ve svém příspěvku píšu "konečně" a "Kéž by" a je tam mrkající smajlík.

0/0
28.9.2017 10:27

K29a84r58e98l 48C33h60r25a51s56t57i84n55a 4503834440545

Ještěže tak! :-)

0/0
28.9.2017 12:43

K86a31r12e68l 97C96h37r42a16s64t10i86n94a 4803434460925

Další kapitola pohádky na pokračování, kterých už bylo požehnaně! Železniční doprava Otrokovice - Vizovice je v dezolátním stavu už od dob našich dědů, ale dlouhá desetiletí se nic neděje pro nezájem místních i centrálních institucí, aby zkulturnily, zabezpečily a zkvalitnily provoz trati. Připočteme-li k tomu tragické pochybení všech zainteresovaných složek useknout koleje ve Vizovicích, podařilo se odsunout na vedlejší kolej jednu z podmínek rozvoje celého Podřevnicka - kvalitní dopravu. In summa - hloupostí, přízemností a pasivitou především místních a krajských orgánů se podařilo z někdejšího dynamického regionu vytvořit oázu klidu a stojatých vod. Každá prosperita je především v lidech, což v dnešní době znamená rozvinutou občanskou společnost. Baťův odkaz stojící na práci, odvaze a invenci jsme k vlastní škodě naprosto promarnili. Proto nevěřím, že skončila doba poklidného přežívání, kromě několika málo prosperujících institucí v čele s UTB budeme dál čekat, až pořádně zahřmí.

+8/0
26.9.2017 17:03







Najdete na iDNES.cz