Diskuse k článku

Vlastníci se nedohodli, přejezd v Kroměříži má opravenou jen jednu kolej

Řidiči, kteří jezdí přes Kroměříž, jsou rozčarovaní z podoby opravy železničního přejezdu v blízkosti hlavního nádraží v Hulínské ulici. Je to jeden z hlavních příjezdů do města, přesto tady musí dál brzdit hluboko pod povolenou rychlost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e24t40r35a 80H12r18o61m91a14d53o88v46á 1678967741525

jeli jste někdy přes přejezd v Uhřičicích to je maxi retardér

0/0
21.9.2017 21:05

A72n16t39o83n88í94n 34Š88v75i77h68n28o48s 8758807101592

To u nás kraj postavil kruháč, kde kanalizační vpusť na jednom přechodu u tohoto kruháče je v nejvyšším bodě. A ta voda do kopce ne a ne, potvora.

+1/0
21.9.2017 19:56

B38l32a16h70o98m59í73r 85S80k86o76u89p78ý 1290235228937

Naše klasické "opravy".

Opravy vozovek: kde je díra, dá se "flusanec" asfaltu, trochu udusá (někdy jen ušlape), a většinou je po "opravě" místo díry hrbol, který se do půl roku zase vydrolí. Tak znovu...

Na mnoha úsecích je vidět celá mnohaletá historie takových oprav: flusanec na flusanci a pořád dokola.

A pořád chybí peníze na opravu vozovek.

Ministr dopravy Dan Ťok: „Znovu jsme po dlouhých letech rozhýbali výstavbu dálnic a obchvatů měst, zahájili jsme výstavbu skoro 140 kilometrů dálnic a 40 kilometrů silnic I. třídy. Navíc jsme opravili a opravujeme stovky kilometrů komunikací a poprvé jsme přispěli skoro 11 miliardami na zdevastované krajské silnice.“

A "úžasné" je, když houpe i zbrusu nově (a draze!!) vystavěná dálnice. Zvlněná vozovka či mosty ve špatném stavu, u nové, "moderní" dálnice D1 (dríve D47)...

Tímto způsobem, no to se naplatíme..... Skvělě placený šlendrián.

Jak by řekl Donutilův dědeček: "V Česku?? Tam je všechno možný!!"

0/0
21.9.2017 19:09

P88a25v64e59l 15N35o64v57á21k 2825687852202

Copak neznáte tyto opravy, stejně jako opravy děr v asfaltu?

Dá se tam větší množství než je okolní vrstva, nebo to déle vydrží :-D Napřed to bude hrbol nahoru, pak se to časem ojezdí do roviny na krátkou dobu a pak se to zase vyjezdí :-D

Proč proboha to opravovat kvalitně, když to jde opravit rychle a opakovaně? ;-D

0/0
21.9.2017 18:47
Foto

J13i93r60k24a 61P36ř75i91b97y29l 3572956212156

po té opravě je to řekl bych ještě horší jako před ní Rv

0/0
21.9.2017 18:40

G54a68b62r64i74e39l 33M20e30d93o33n 9734735939864

Tak to se projedte od Sobeslavi smerem na Jindrichuv Hradec. Treti prejezd je jak skokansky mustek, idealni na toceni dalsiho dilu Fast & Furious ;-D

https://www.google.com/maps/@49.16671,14.9206112,3a,60y,217.99h,57.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOwtShSzrkwhDTFbCzB6vIw!2e0!7i13312!8i6656

0/0
21.9.2017 16:01

M39a73r62t82i86n 36H61r37o52u53d30n23ý 5737402284527

Já tam nic rozbitýho nevidím. Obě kolejiště jsou v pohledově akceptovatelném stavu.

+2/−5
21.9.2017 12:52

J54a60k66u12b 91Z46a53c45h 3745896183690

Stačí se po tom projekt a změníte názor. ;-)

+2/−1
21.9.2017 14:45

M85a50r67t48i45n 28H45r46o70u69d58n76ý 5117242414507

Tak pak je chyba v tom, že plocha mezi kolejnicemi je o několik cm níže než to, co je už mimo kolejnice. Ale to je chyba někde jinde, ne té vlečky. Dle videa z průjezdu přejezdu to "hupne" u obojího, jak při přejezdu tratě, tak při přejezdu vlečky. Maximálně by to šlo udělat tak, že to "hupne" jen jednou táhle, ale "hup" tam bude vždycky, to by se jinak musely zvednout koleje a nebo snížit vozovka.

+2/−1
21.9.2017 15:37

J11a98n 14C67h75o43b66o70t 5803568439927

A teď která že je ta opravená půlka? Mně podle videapřijde, že se houpou obě úplně stejně... :-/

+5/0
21.9.2017 10:36

M97i72c73h26a49l 21S69e13m17r12á77d 3362686587939

I v okamžiku zahájení opravy se k tomu mohla firma postavit style: Opravte obojí a pošlete fakturu - pochybuji, že by s tím SDŽC měla problém...

0/0
21.9.2017 8:57

V76í58t 51B70r50z45o53b40o17h23a74t12ý 7250682203141

v případě opravy hrazené státem, státním podnikem, či firmou ve které má stát nějaký podíl, případně firmou v jejíž názvu je "český, česká, české" bych rozhdoně takovou blbost neprováděl, neb veškeré práce a materiál bývají jakousi záhadou několikanásobně dražší, než když si takovou práci zajišťuje daná firma sama

+5/0
21.9.2017 9:08

B52o29h72u72m54i29l 46M17i97c16h38a72l 3735394555731

To je jak u Cimrmanů:

KRÁL: Tak znova. Vy jste spolu nehovořili?

ZLATOVLÁSKA: Hovořili.

JASOŇ: Nehovořili.

...

JASOŇ: V případě, že tento pán je princezna Zlatovláska, pak myslím, že Rudolf

nepřijel.

--

Možná by někdo mohl SDŽC vysvětlit, že existuje něco jako prokazatelné oznámení - třeba že to pošlou do datové schránky nebo klasicky poštou na doručenku.

+15/0
21.9.2017 7:39

P97a83v25e10l 39O21b88d61r89ž58á97l23e34k 6516594978642

Otázkou je, komu to pošlou. U větších firem je běžné, že vlastníkem některých částí je nejake servisní s.r.o., nebo má sídlo někde jinde, případně je v katastru zapsána jiná firma s jinou adresou.

A pokud to SŽDC poslala doporučeným dopisem třeba někam do zahraničí, může to takhle dopadnout.

0/0
21.9.2017 8:02

V82í15t 63B24r39z56o69b60o44h41a77t70ý 7230842433251

možná by stačilo se podívat sem http://www.gebeshuber.cz/cs/texty/provoz-kromeriz

mimochodem, nemá tak náhodou ze zákona firma povinnost vlastnit datovou schránku? Přičemž úřady mají povinnost v případě existence datové schránky komunikovat výhradně přes ní. Vím SŽDČ není úřad, ale státní organizace, nicméně pokud měli zájem se dohodnout měli asi zkusit obě cesty.

+5/0
21.9.2017 9:12

P89a86v24e39l 98O25b89d39r23ž73á40l93e94k 6576984508552

No vidíte a podle katastru má vlastník části přejezdu sídlo v Sokolnici a další kus patří firmě z Kotojed.

Takže kdo ví, kam informace odešla.

0/0
24.9.2017 12:52

J66a20r25o26s26l38a32v 79K67o60š50e74k 5761559438180

;-D tohle by se dalo normovat jako jednotka jednoho šlendriánu...

+7/0
21.9.2017 6:37



Najdete na iDNES.cz