Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Díky stamilionům z Unie budou hybridní trolejbusy jezdit až ke zlínské zoo

Přes 900 milionů korun má přijít do Zlína z Evropské unie na mnoho projektů, které by měly město pozvednout. Nejviditelnější změny se budou týkat rozšíření městské hromadné dopravy. Zlepší se především spojení do Štípy, zoologické zahrady v Lešné a do Velíkové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J96i59n93d61ř68i49c14h 79T67a10l67p12a 6278673713883

A co takhle lávka nad Paseckým potokem pro cyklisty z nejlidnatějšího zlínského sídliště, aby konečně mohli bezpečně jezdit do centra? :-/

0/0
2.8.2017 21:24

R82a91d61e47k 60R30a30i20d71a 5617872959

Nebylo by lepší tam natáhnou dráty, než kupovat hybridy s omezenou životností?

+1/0
2.8.2017 10:32

P75e71t22r 86S53t55a62n53ě49k 3649844291312

Proč se tady pořád investují stamiliony do trolejbusů, kterými jedou 3 důchodci. Je třeba se zamyslet nad koncepcí, ne bezhlavě utrácet dotace. Zlín má nejmodernější vozový park v ČR, problém bude jinde....

+1/−1
2.8.2017 10:08

J27i17ř72í 25J42o22z19a 3418193840591

Me se libi to nadseni mestskych dopravcu napric republikou nakupovat hybridni trolejbusy na baterie... otazka do budoucna: za jakou dobu se budou muset vymenit ony baterie a hlavne za kolik???

0/0
1.8.2017 20:40

J71a47r51d75a 39P83r88o17c60h17á14z94k86a 5793573710149

Jen bych opravil autora clanku o intervalech stavajici linky c. 4. Linka 4 ma ve spickach interval 15minut, interval 20 minut v ostatnich casech, vcetne sobot a nedeli. V casech od 20h je na ctverce interval pul hodiny. Jinak ted na vrsavu,kaufland jedou ve spicku do hodiny 4 ctverky a tri autobusy 34/35/36, dohromady sedm spoju do hodiny. Ted to budou podle autora pouze 4 spoje. Tomu se rika manipulace s fakty.

+2/0
1.8.2017 19:21

A27n48t27o17n41í25n 42Z23e56l93i39n48k77a 5644668865620

Něco mně napovídá, že by se měl řešit dopravní skelet města Zlína, protože je vyčerpaný. Rekonstrukce Lesního hřbitova za dotace EU a dopravní prostředky, které se změní časem v železný šrot by mohly počkat.

+2/0
1.8.2017 16:37
Foto

V25í15t 13M85a24c65h 4758768683240

Řešení dopravy zatraktivněním MHD je správný krok. Nelze vše řešit jen dalším asfaltem a betonem.

0/0
2.8.2017 15:45

A23n21t84o44n83í50n 14Z23e70l66i52n39k32a 5184628815880

Jistěže se všechno nedá řešit asfaltem a betonem. Doprava vedená středem města ale ano. To je způsob vedení dopravy koňských povozů ještě z doby Marie Terezie. Nebo se pletu?

Jinde ve světě se z dotací EU staví mezinárodní komunikace, letiště, přístavy a tak by to mělo být.

0/0
2.8.2017 17:19

V59l68a81s51t46a 18H34l63i51s67n27i13k81o51v39s72k11á 9289113710

Hybridy do Příluku jezdí už dnes, ještě kdyby dělal jízdní řády člověk, který občas trolejbusem jede. Při cestě z Příluku je problém přestoupit na trolejbus na Lesní čtvrť. Na zastávce Slovenská třináctka odjíždí 2 minuty před jedenáctkou od Příluku. Další jede většinou za 20 minut, takže lidé, kteří vyzvedávají děti ve škole na Slovenské, chodí raději pěšky. A mimochodem, minulou sobotu jsem chtěla na Lesní čtvrť kolem 10hod a 13 jede také jedna za hodinu. Už se nedivím, že lidé raději jedou autem.

+6/−1
1.8.2017 15:40

M59i54r96o73s51l95a29v 19T85i82š94e33r 4419759254182

jj, návaznosti spojů , nekonečná zlínská groteska.

0/0
1.8.2017 17:03

J85a71r76d12a 60P79r41o82c85h19á87z24k22a 5663303880609

No v tom se musim dszo zastat. Nelze udelat, aby vsechno navazovalo vsude. Je to jako vyresit soustavu 10 rovnic o 5 neznamych. Jestli mate trochu analyticke mysleni, tak muj primer pochopite. Tady se musi urcit prority.

+4/0
1.8.2017 19:27

P20a39v14e71l 18V10a50ň87h24a77r67a 9718937702150

Presne. Nejde to vyresit tak, aby byli vsichni spokojeni. Jen ten primer s rovnicemi je lehce divny - neni problem vymyslet soustavu 10 rovnic s 5 neznamymi (staci aby treba 6 rovnic bylo ekvivalentnich). Uloha MHD ma blize k tomu "Minimalizovat dobu prepravy pro vsechny cestujici", coz narazi uz v zakladu na to, ze nejsou moc presna data, kdo odkud/kam/kdy chce jet. Tuto znalost mit nikdy nebudeme a i kdybychom ji meli, stejne to nejde vyresit, aby to i lokalne bylo vsude optimalni (aby byli vsichni spokojeni).

0/0
2.8.2017 11:04

J36a31r85d39a 51P98r20o78c23h23á86z42k17a 5153953290629

Primer je ten, kdyz udelate tuto vazbu mezi urcitymi linkami v urcite casti, tak rozhodite to zase v jine. Proste tato uloha nema reseni. Jedine mozne reseni by bylo, aby byl jeden centralni terminal a vsechny linky by prijizdely a rozjizdely vzdy ve stejnou minutu. Napr. linky by prijely vzdy 08, 28, 48 a odjizdely 10, 30, 50.

0/0
2.8.2017 18:58
Foto

R15o71m31a46n 20K46o77z70e35l 4237456123724

Na Lesní čtvrť jezdí 3 a 13, interval je asi 35 min, přitom tam kdysi byl víkendový interval 20 min jako v celém městě.

0/0
1.8.2017 21:06

J20a91r47d81a 87P90r79o89c47h61á98z59k90a 5573313660439

Ale 11 ma vikendovy interval 20 minut, takze 35 je cislo nesoudelne. Tudiz vam ujizdi konkretni spoj. Takze zkuste jet o dva spoje pozdeji a ten prijede 3 minuty pred odjezdem 3/13, kdyz vam vadi cekani. Nebo jedte az na nam. prace a misto osmnacti minut budete cekat jen 8.

0/0
1.8.2017 22:10







Najdete na iDNES.cz