Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Díky stamilionům z Unie budou hybridní trolejbusy jezdit až ke zlínské zoo

Přes 900 milionů korun má přijít do Zlína z Evropské unie na mnoho projektů, které by měly město pozvednout. Nejviditelnější změny se budou týkat rozšíření městské hromadné dopravy. Zlepší se především spojení do Štípy, zoologické zahrady v Lešné a do Velíkové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J93i27n16d48ř60i88c41h 95T43a12l63p59a 6408453133883

A co takhle lávka nad Paseckým potokem pro cyklisty z nejlidnatějšího zlínského sídliště, aby konečně mohli bezpečně jezdit do centra? :-/

0/0
2.8.2017 21:24

R30a92d39e67k 10R28a91i47d82a 5457712479

Nebylo by lepší tam natáhnou dráty, než kupovat hybridy s omezenou životností?

+1/0
2.8.2017 10:32

P35e16t67r 28S81t87a64n67ě11k 3729224341782

Proč se tady pořád investují stamiliony do trolejbusů, kterými jedou 3 důchodci. Je třeba se zamyslet nad koncepcí, ne bezhlavě utrácet dotace. Zlín má nejmodernější vozový park v ČR, problém bude jinde....

+1/−1
2.8.2017 10:08

J84i68ř33í 45J94o81z59a 3228543440381

Me se libi to nadseni mestskych dopravcu napric republikou nakupovat hybridni trolejbusy na baterie... otazka do budoucna: za jakou dobu se budou muset vymenit ony baterie a hlavne za kolik???

0/0
1.8.2017 20:40

J59a41r54d56a 44P70r75o23c62h34á37z25k30a 5753943710449

Jen bych opravil autora clanku o intervalech stavajici linky c. 4. Linka 4 ma ve spickach interval 15minut, interval 20 minut v ostatnich casech, vcetne sobot a nedeli. V casech od 20h je na ctverce interval pul hodiny. Jinak ted na vrsavu,kaufland jedou ve spicku do hodiny 4 ctverky a tri autobusy 34/35/36, dohromady sedm spoju do hodiny. Ted to budou podle autora pouze 4 spoje. Tomu se rika manipulace s fakty.

+2/0
1.8.2017 19:21

A40n75t95o23n53í97n 75Z82e96l64i32n33k27a 5124968565360

Něco mně napovídá, že by se měl řešit dopravní skelet města Zlína, protože je vyčerpaný. Rekonstrukce Lesního hřbitova za dotace EU a dopravní prostředky, které se změní časem v železný šrot by mohly počkat.

+2/0
1.8.2017 16:37
Foto

V73í35t 52M92a91c87h 4198878953630

Řešení dopravy zatraktivněním MHD je správný krok. Nelze vše řešit jen dalším asfaltem a betonem.

0/0
2.8.2017 15:45

A64n92t37o72n60í51n 82Z25e40l89i39n82k58a 5574908225460

Jistěže se všechno nedá řešit asfaltem a betonem. Doprava vedená středem města ale ano. To je způsob vedení dopravy koňských povozů ještě z doby Marie Terezie. Nebo se pletu?

Jinde ve světě se z dotací EU staví mezinárodní komunikace, letiště, přístavy a tak by to mělo být.

0/0
2.8.2017 17:19

V57l20a65s76t11a 51H93l33i11s79n55i30k87o98v59s88k15á 9479193450

Hybridy do Příluku jezdí už dnes, ještě kdyby dělal jízdní řády člověk, který občas trolejbusem jede. Při cestě z Příluku je problém přestoupit na trolejbus na Lesní čtvrť. Na zastávce Slovenská třináctka odjíždí 2 minuty před jedenáctkou od Příluku. Další jede většinou za 20 minut, takže lidé, kteří vyzvedávají děti ve škole na Slovenské, chodí raději pěšky. A mimochodem, minulou sobotu jsem chtěla na Lesní čtvrť kolem 10hod a 13 jede také jedna za hodinu. Už se nedivím, že lidé raději jedou autem.

+6/−1
1.8.2017 15:40

M23i49r17o85s22l66a73v 76T26i43š40e56r 4439769534212

jj, návaznosti spojů , nekonečná zlínská groteska.

0/0
1.8.2017 17:03

J93a22r69d68a 36P92r14o30c94h26á80z10k34a 5443483210779

No v tom se musim dszo zastat. Nelze udelat, aby vsechno navazovalo vsude. Je to jako vyresit soustavu 10 rovnic o 5 neznamych. Jestli mate trochu analyticke mysleni, tak muj primer pochopite. Tady se musi urcit prority.

+4/0
1.8.2017 19:27

P72a39v70e97l 97V13a33ň35h59a92r54a 9458787752750

Presne. Nejde to vyresit tak, aby byli vsichni spokojeni. Jen ten primer s rovnicemi je lehce divny - neni problem vymyslet soustavu 10 rovnic s 5 neznamymi (staci aby treba 6 rovnic bylo ekvivalentnich). Uloha MHD ma blize k tomu "Minimalizovat dobu prepravy pro vsechny cestujici", coz narazi uz v zakladu na to, ze nejsou moc presna data, kdo odkud/kam/kdy chce jet. Tuto znalost mit nikdy nebudeme a i kdybychom ji meli, stejne to nejde vyresit, aby to i lokalne bylo vsude optimalni (aby byli vsichni spokojeni).

0/0
2.8.2017 11:04

J14a47r29d45a 21P25r41o91c53h90á15z21k42a 5393383140659

Primer je ten, kdyz udelate tuto vazbu mezi urcitymi linkami v urcite casti, tak rozhodite to zase v jine. Proste tato uloha nema reseni. Jedine mozne reseni by bylo, aby byl jeden centralni terminal a vsechny linky by prijizdely a rozjizdely vzdy ve stejnou minutu. Napr. linky by prijely vzdy 08, 28, 48 a odjizdely 10, 30, 50.

0/0
2.8.2017 18:58
Foto

R67o26m72a78n 55K18o70z85e19l 4757806573354

Na Lesní čtvrť jezdí 3 a 13, interval je asi 35 min, přitom tam kdysi byl víkendový interval 20 min jako v celém městě.

0/0
1.8.2017 21:06

J54a28r21d43a 80P87r32o32c79h84á28z48k65a 5853643720949

Ale 11 ma vikendovy interval 20 minut, takze 35 je cislo nesoudelne. Tudiz vam ujizdi konkretni spoj. Takze zkuste jet o dva spoje pozdeji a ten prijede 3 minuty pred odjezdem 3/13, kdyz vam vadi cekani. Nebo jedte az na nam. prace a misto osmnacti minut budete cekat jen 8.

0/0
1.8.2017 22:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.