- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě spíš zarazilo, že se na dvou nejvytíženějších křižovatkách vyply semafory a nikdo tu dopravu neřídil.
To byla divočina!
Ještě by to chtělo opravit Vodní, ta už má taky dost. Tak snad příští rok...
Dopravní peklo? Tak se prostě opravuje, jak to chcete jinak udělat?
Nešlo by tu zprávu podat trochu pozitivně - ve Zlíně se nezahálí a jako každé prázdniny se opravují důležité cesty (které na první pohled třeba nejsou ve špatném stavu, ale zdání může klamat)?
A řidičům doporučit vhodné objížďky + MHD, která normálně jezdí
Ve Zlíně se sice aktuálně dějí 3 větší akce, které jsou ale na sobě relativně nezávislé. Naopak si vedení města/kraje/silničáři zaslouží + za to, že přemýšlí, kdy a kde se co bude opravovat. Není to běžné ve všech městech a někde si několik akcí hned u sebe rozjede město/kraj/stát a teprve je to dopravní kolaps.
Vypadá to jako bulvár - neopravuje se - je to špatně, cesty jsou rozbité, opravuje se - je to špatně, nedá se tudy projet.
Víte, na jedné straně je důležité si rýpnout a rozpoutat vášně. Na stránkách Zlínského deníku to někdo zatrhl a to je velice špatně!!!!!
To všechno je procházka růžovým sadem. Skutečné problémy nastanou až při budování tunelu pod 4 proudou třídou T. Bati podle preferované varianty nového Generelu dopravy města Zlína. Předně to bude zrušení veškerých inženýrských sítí pod 1 km dlouhým úsekem budoucího tunelu a vybudování nových po obou stranách výkopu. Dále pak zaražení 2 km cca 10 m vysokých larzenů. Nakonec pak odbagrování zeminy bránící výstavbě při budování tunelu seshora.
Magistrát si dával načas roky! Všechno se řešilo - neřešilo tak dlouho, až další odklad nebyl možný.