Diskuze

Zlínská nemocnice plánuje linku, která bude zajíždět až k pavilonům

Návštěvníci a pacienti zlínské nemocnice by se mohli autobusem svézt přímo před pavilon. O spoj, který by jezdil až do areálu, má zájem nemocnice i radnice. Analýza dopravy v této lokalitě by měla být hotová na konci léta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další článek se zavádějícími informace z prostředí zlínské MHD.

1.) Spojení z Jižních svahů k nemocnici je maximálně luxusní - z obou konečných na tomto sídlišti jezdí přímé linky k nemocnici. Takže nevím jaký přestup. Pokud pán musel přestupovat, jde o velmi malou skupinu cestujících.

2.) Spojení linkou 2 na zastávku Dřevnická, přejítí přes most a přístup k areálu z druhé strany je velkým množstvím cestujících hodně opomíjeno - na urologii, CT, rezonanci, chirurgii, úrazovku, patologii, internu a další je to z tama výrazně blíž než ze zastávky Baťova nemocnice. Pokud někdo i tak jde 20 minut - ať je rád, že dojde, jsou lidi, co nedojdou.

3.) "Návštěvníci a pacienti zlínské nemocnice by se mohli autobusem svézt přímo před pavilon." Prosím, před jaký pavilon? Já jich na plánku nemocnice napočítal asi třicet.

4.) "Vylepšené spojení s krajskou nemocnicí budou mít po prázdninách i obyvatelé Otrokovic." Několik za den naprosto nesystémových spojů linky 2 (1x za hodinu dopoledne) určitě není vylepšení. Vylepšení by spíš byla celodenní garantovaná návaznost mezi Otrokovickou linkou 55 a linkou 2 z Otrokovic k nemocnici v obou směrech (tam i zpět).

Závěrem - linku do areálu nemocnince podporuji, určitě to bude přínosná věc. Jen článek je trochu mimo, dal by se napsat na pár řádcích a objektivně.

0 0
možnosti

Linky, jak je psáno jezdí ke vstupu do nemocnice nebo se musí přes řeku ... zkuste si to projít s francouzskými holemi ...

Ideálním řešením spojení na Štěrkoviště by bylo zatrolejování celé trasy. Docela mne udivuje, že se o tohle zatím nepokusila společně vedení měst Zlín & Otrokovice ve spolupráci s krajským úřadem v tom smyslu, že by se žádalo o "nějaký" typ dotace na stavbu trakčního vedení, takže všechny spoje by mohly být vedeny trolejbusem, resp. BUS by byl pouze jako doplňkový na spojů jedoucích "zadem" ...

0 0
možnosti