- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to je výborný. Takže začali stavět, aniž by měli vyřešeny pozemnky? Jakože se to nějak postupem času dořeší? Že ti, co prodat nechtějí postupně vyměknou, když už bude část postavená? Hnus...
Majiteli držím palce, ať vytrvá a nepodlehne tlaku nenažraných dotačních příživníků.
Nevím, jestli je z Uh. Brodu cyklostezka do Trenčína směrem na St. Hrozenkov, ale pokud je, tak nevím, proč bych měl jet z Brodu do Trenčianského kraje přes Luhačovice a to i v případě, že by cyklostezka do Luhačovic byla dokončena. Takže, pane autore, Broďané o nic nepřicházejí.
Drtivá většina cyklostezek je klasický relikt komunistického uvažování představitelů místních samospráv - jsou na to dotace, tak si postavíme cyklostezku, bude po ní jezdit sice jen stará Blažková na trávu pro králíky, ale ať si..když to má Horní Dolní, tak my taky. A extrém je když se po silnici plouží halekající tlupa tlusťochů v barevných dresech zatímco vedle vedoucí cyklostezka zeje prázdnotou. - poměrně častý obrázek v okolí Velkých Karlovic
Ve Velkých Karlovicích je cyklostezka dost průšvih. Je postavená místo chodníků a místy dost úzká. Jezdím tam každý rok s vnuky o prázdninách. Když po ní jdeme, musíme jít jako husy po jednom za sebou. Přesto nám kolaři nadávají. Už jsem je několikrát upozornila, že létat neumíme a raději bychom šli po normálním chodníku.
Tak sezase vrací doba, kdy nějaký soudruh z Národní fronty ve funkci předsedyMěNV ví, co je pro cyklisty komfortní a na základě toho přikazuje a zakazuje. Ajeho kolegyně sice postaví cyklostezku „krkolomně“, tzn. další cyklostezka s nesmyslnýmsměrovým uspořádáním znemožňující normální jízdu, ale hlavně že přes rozpočetprotečou dotace. A „odborníkovi na cyklistiku“ nejspíš vadí, když kolem něj někdoprojede autem. Bylo by dobré, kdyby se novináři starali i o to, proč veřejnýsektor utápí miliardy v nesmyslných a zbytečných cyklostezkách, když neníschopen nebo ochoten udržovat v přijatelném stavu silnice, které využívámnohonásobně více lidí.
Přesně, a dokázali by představitelé Uh. Brodu a Luhačovic obhájit proč začali stavět i když neměli zajištěné pozemky?
Ja mit pozemek tak kvuli cyklostezce ho schvalne neprodam nikdy
A proč by měl soukromý majitel umožnit na svém pozemku cyklostezku? Ať to město od něj koupí a postaví to na svém.
V článku se o tom nepíše, nicméně dříve to zmíněno bylo, že majitel nechce své pozemky prodat.