- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A čtvrtou variantou je sednout na kolo a nějak se z těch Svahů dostat do centra. Sice se člověk proplétá cestami a chodníky (jo, já vím, že bych neměl...), za to pak nemá kam to kolo bezpečně uzamknout.
Ale aha! Podpory cyklistiky jako alternativy k autu mají představitelé města pouze plnou pusu. Právě v tento moment by to mohl být pro cyklojízdu do práce startovní bod pro spoustu lidí...
To jako má řešit radnice, kde si zamknete kolo v práci?
Sranda je, že od půlky dubna se uzavře na 4 měsíce Tyršovo nábřeží, jelikož super firma Alpiq rozhodla, že po 70 letech je potřeba vyměnit teplovod. Kluci z Alpiqu - trpělivost občanů není neomezená...
Nějak se z článků vytratila úprava nájezdů a křižovatky od Vodní ulice.
Celý dopravní skelet ve Zlíně je nutné přebudovat, čekalo se s tím hodně dlouho, ale s koncepcí přestavby si nikdo hlavu nelámal. Stávající prostupnosti systému jsou vyčerpány a odklad už nesnesou. Takové flikování je vleklou bolestí krajského města, kde se začne něco dít, až je po dvanácté.
Stejně jako loni bude zaslepené odbočení z nadjezdu do Vodní ulice, z níž se vjíždí na autobusové nádraží. To plynulosti dopravy pomůže, ale řidiči budou muset jezdit jinudy.
To situaci moc nepomůže, protože semafory pojedou tak jak dosud, tj. i s prodlevou na odbočení na Vodní ulici
Ale pomůže, protože tama řidiči, kteří by chtěli odbočovat na Vodní, nepojedou. A nebudou tak zbytečně blokovat dopravu.