Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další část silnice mezi Vsetínem a Meziříčím začne vznikat za dva roky

Klikatá silnice I/57 spojující Vsetín s Valašským Meziříčím, které od sebe dělí dvacet kilometrů, změní trasu. Její část bude mít dva pruhy v každém směru. První šoféři by se po nich mohli projet v roce 2022.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A61n51t33o36n79í33n 37Z41e63l70i97n37k49a 5414128265100

Jistě, podle Zůru a Půru Vsetín dostane na obchvatu 4 pruh. Zajímavé je, že krajské a univerzitní město nemá po 50 letech po Vsetínu ani ten 2 pruh na obchvatu!!!

0/−1
20.3.2017 15:05

A51n46t90o63n88í60n 22Z71e48l29i54n34k54a 5294978715310

Oprava: obchvat alespoň s dvoupruhem!!!

0/0
20.3.2017 15:07

J90a10r15d23a 32P18r79o52c71h64á41z65k85a 5303713940589

Zlin je mnohem lepe dopravne dostupny nez vsetin. To ze doprava v krajskem meste stoji za prd je dano i jeho geografickou podobou a tim, ze je mnohem vetsi, nez vsetin. Kdyz ale jedete do vsetina z kterehokoliv smeru, tak si pripadate, ze jedete na konec sveta.

0/0
21.3.2017 15:44

M14a85r91t84i72n 89V21š64e41t14u82l17a 2181519105645

No hlavně když jedete na Vsetín od Hradiště a Otrokovic, to se pak trckáte 20 km peřs 40 semaforů seřazených do červené vlny.

0/0
24.3.2017 11:13

A27d50a12m 20H85u29r37t20a 2201272957790

Jestli se tam objeví nějaká žaba, tak by to mohlo dostavit tak akorát, když auta už budou létat

+1/0
20.3.2017 13:59

T15o61m97a81s 38V95a24r22g78a 1465284206935

jde vám to jak hladovému s*aní

0/0
20.3.2017 13:28

R58o89m14a95n 45Š62e23n41k10e67ř79í69k 1832715844579

Uz aby to bylo :-) Kazdopadne by me zajimalo jestli se vynori nase oblibena destruktivni dvojka Mach a krajský zastupitel Vacek se svým spolkem Egeria a najdeme křečky, čmeláky a 2 vážky v trase... a nebo oni jen účelově destruují stavbu D49 a jiných si nevšímají? :-)

+6/0
20.3.2017 11:42

A80n73t55o93n40í59n 78Z15e10l77i22n36k87a 5854808315900

Ale no tak, nepříteli. Dobře víš, že MD prdí na D49!!! Na jednom zastupitelstvu jsem to vysvětloval, že se Valmez - Slovensko buduje po rovině přes Vsetín a Střelnou a ne přes hřbety Třeštíku a Bumbálky! Že dálnice na východ pro Zlín bude nejblíže v Valpolance! Že se budou řidiči ve Valpolance rozhodovat jestli na 1/35 /E442/, nebo na D1. Stejně tak v Lípě jestli na D1, nebo po 1/49 centrem Zlína na Otrokovice a CELOU JIŽNÍ MORAVU. Právě proto je varianta GDZ B s výkopem 4 proudé 1/49 v centru města totální hňupina a varianta C jako Přeložka státní silnice 1/49 ze středu města Zlína a obchvat města Zlína JEDINÁ MOŽNÁ VARIANTA.

0/0
20.3.2017 14:57

A26n37t38o33n23í74n 63Z81e48l14i93n28k22a 5544348385630

Centrem ZlÍna potřebuje obchvat, protože i za 100 let bude Lípa - Hulín Otrokovice 44 km a Lípa - Zlín - Otrokovice kilometrů pouze 14.

0/0
20.3.2017 15:12

A96n72t71o26n63í98n 21Z98e95l67i50n85k52a 5244868575770

Oprava: Zlín potřebuje obchvat,

0/0
20.3.2017 15:17

R67o43m55a34n 67Š97e90n21k90e54ř83í86k 1862325864979

Jupííí, z nějakého Říhy už jsem nepřítel :-) Konečně posun. BTW husy jsme spolu nepásli a jen tak na okraj, četl jste vůbec o čem jsem psal? Musíte za každou zprávou o rekonstrukci polní cesty v horní dolní lepit ty konspirace a polofakta o generelu a přeložce 1/49. Já jsem jen napsal sarkasmus, že ta výše zmíněná svatá dvojice ve spolku Egeria bojuje proti D49 s hlavním argumentem, aby se nestavěla infrastruktura v krásné valašské krajině a toto jim očividně nevadí? Jo a MD fakt kašle na D49 - hlavně že je na listině prioritních staveb, hlavně že dostala jako první ověřovací stanovisko EIA, hlavně že se tam jako první rozjíždí teď na jaře další práce na přeložkách a stavebních objektech, atd atd... Kdo tvrdí, že D49 je plnohodnotný obchvat Zlína? Je to příležitost se někam pohnout, napojit se efektivně na Ostravsko, Olomoucko a hlavně, bohatý západ Slovenska. (+ bonus odvést zbytečnou dopravu z okrajových částí Zlína na východě a SV mířící právě na dálnice aby nejezdili přes město až do Otrokovic)

0/0
20.3.2017 23:13

A33n87t17o58n74í61n 38Z27e34l27i16n23k94a 5944898175690

Jaké konspirace o generelu dopravy města Zlína? První informace uveřejněná na Idnesu 14.12.2016 přinesla kritiku opozice, že je bagrování 1 km 1/49 v centru města totální nesmysl. Kdyby JENOM z důvodu chybějí přijatelné náhrady po dobu budování tunelu. Vím to přesně, protože jsem to den nato okomentoval na magistrátním zastupitelstvu.

Vážený nepříteli, my dva jsme v názorech na dopravu oheň a voda. Jenže mně se moje názory a vize v KAŽDÉM OHLEDU potvrzují. A dnes již nejsem sám. Myslím tím předvolební leták KDU s podzimních voleb s názory 3 osobností, které to vidí naprosto stejnou optikou.

0/0
21.3.2017 6:11

A44n85t89o81n39í39n 73Z80e14l71i53n36k21a 5184448625870

Nebo viz také nenápadný dotaz jednoho zastupitele města na posledním zasedání. Lezlo to z tebe jak z chlupaté deky, že město PREFERUJE bagrování centra města za účelem lepšího zpochůznění povrchu. Dyť se tomu musí průměrně inteligentní lidé smát. A ještě jsi přidat báchorku, že je ve hře Pravobřežka o které jsem kdysi tvrdil, že je nesmyslná ve východní části Zlína a že nemůže sloužit jako novodobý průtah městem východ - západ. A když si lepší vzpomeneš, dokonce jsem žádal, aby se studie vůbec nezadávala, která toto jenom potvrdila.

Celou tuto novější tahanici, že jsem se znova napružil /začalo to v roce 2008/ zapříčinilo přečtení článku uveřejněného v Magazínu Zlín cca v polovině minulého roku. Článek velebil baťovské architekty v souvislosti s Pravobřežkou. Hrklo ve mně jak ve starých hodinách. Dyť toto není možné, analytická část nového Generelu dopravy města Zlína je hotová a město tady vaří takové jedy......

0/0
21.3.2017 6:40

R29o35m78a97n 12Š15e15n38k10e49ř90í76k 1252945644769

Vemte si prosím nějaké léky na paměť a orientaci a přestante několik cizích izolovaných osob spojovat do jedné. Na zlínské radnici jsem byl za posledních 10 let asi 2x při vítání občánku (svých dvou dětí) a na 21. budově naposledy před rokem na kafe. Děkuji PS - oprava - ta veta mela uznit konspiraci a polopravd NEJEN od prelozce a generalu... Tech blabolu, co jste tu napsal za poslednich x let balo až až a 90% bylo vyvraceno a vy jste ani na to nereagoval a znovu a znovu to same psal dokolečka. Uz jsme Vam to psal 150x - prelozka - idea dobra, ale na spatne strane kopce - tedy projekt naprd, skoro by to nikdo nepouzil.

0/0
21.3.2017 22:21

A26n52t46o96n25í93n 58Z43e77l70i89n83k89a 5224198715600

Jaká idea???? Jediné možné řešení!!! Od doby baťovských architektů, když Dlouhá končila na Cigánově je všechno ostatní hňupina a zdržování!! Cybí ti soudnost!!!

0/0
22.3.2017 6:21

A17n75t63o38n71í42n 80Z84e52l38i88n81k13a 5874768885590

Jak to, že se varianta C dostala do Generelu? To byli všichni tvůrci a zadavatelé nepříčetní???

0/0
22.3.2017 6:24

R93o64m97a64n 71Š35e76n44k30e41ř25í30k 1482865404299

A Vam ocividne styk s realitou - by me zajimalo, jak vyresi Vase prelozka na jiznim kopci to, ze vetsina dopravy (vnitrni ve Zline) zacina a konci na severni strane a pres mesto se nejak prelije, nejvetsi problemy jsou dlouha (smerem na Frystak!!!), nabrezi, vodni, Gahurova, a pak ta polnacka po pravem brehu drevnice mezi Lidlem a Prstnem, kde uz davno mela stat pravopobrezka - dneska jsme tama jel v 10 h rano (tedy v sedle mimo spicku) a za ty cca 3 minuty jsem napocital 45 aut do protivky = 900 aut za hodinu mimo spicku!!! Skolni bude dopravni spunt, i kdyby ty Vase prelozky staly 3 - stejne by sjely na to Zlin stred nebo co, nekde do centra a pak pres skolni do mista urceni na severni strane Zlina (Dlouha atd...). Proc je Varianta C "Zelinka" v generelu? Treba abyste to tam videl, vyslo z toho ze je to ptakovina a dal pokoj? :-)

0/0
22.3.2017 14:35

A26n18t28o10n48í54n 19Z64e21l72i64n68k61a 5734818225930

V češtině jsem rozhodně nevynikal. Z podzimních voleb..

0/0
21.3.2017 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.