Diskuze

Kraj chce zasáhnout do miliardového byznysu dopravců. Ale rok to ještě počká

Vedení Zlínského kraje prodlouží o rok výběrové řízení na autobusové dopravce, kteří budou jezdit v regionu. Jejich větší konkurence má zvýšit komfort a případně i snížit ceny jízdného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R63o28m36a20n 39K64o87z38e63l

15. 3. 2017 21:29

ČSAD Vsetín - drahé jízdné, ještě snad dva roky zpátky provozoval i Karosy z 80.let, viz foto, to byly dobré dýmovnice. V roce 2013 s velkou slávou pořídil flotilu čínských autobusů Yutong, které fakt za moc nestojí, hlavně že byly levné. Aspoň že do Luhačovic dřív pořídil solidní Mercedesy Intoura.

3 0
možnosti

J78a89k48u64b 61Ř46e44h39a

15. 3. 2017 20:36

Je to cele takova trosku komedie, horka komedie... na jedne strane csad vsetin ktere samo sobe pronajima svym dopravcum nadrazi, samo sobe si uctuje opravy autobusu, vse patricne zahrnute do ceny nejdrazsiho jizdneho... na druhe strane kraj, kde vedouci ekonomickeho odboru je byvaly ekonomicky reditel CSAD VS apod... popravde by me zajimalo, co je v teto zemi jeste mozne... Zit v CR je proste hobby... nekteri se napakuji a zbytek ma smulu, uz tak je mi tech ridicu lito

2 0
možnosti

V tom má bohužel J. Čunek naprostou pravdu. Ve Zlínském kraji je největší podíl autobusových firem napojených na Zemka (ČSAD Vsetín, Krodos a Housacar) a přitom tento dopravce vyčnívá vysokými cenami a starým vozovým parkem. Jestli kraj to myslí se zlepšením služeb skutečně vážně, tak by měl jednat s touto autobusovou firmou o odkupu nádraží a pokud by neuspěl, tak i za cenu postavení nových nádraží, jinak hrozí, že monopol "ČSAD Vsetín group", který bude pokračovat, protože ostatním dopravcům se jednoduše pak nemusí vyplatit vůbec linky provozovat. viz. zajímavý příspěvek na čt z jiného regionu, který sedí na situaci ve ZK http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/kralovehradecky-kraj/2011192-radnice-stavi-nova-autobusova-nadrazi-chteji-si-udrzet-soukrome

7 0
možnosti
Foto

M34í20r63a 49K67l66a92s

16. 3. 2017 9:25

Pokud je účtováno za vjezd cizím i vlastním dopravcům stejně, nevidím důvod proč by to v zásadě mělo být špatně. Stáří vozového parku je bohužel reakcí na skutečnost, že většina výběrových řízení je nastavena na zcela nový vozový park, tj. v případě, že by dopravce soutěž v roce 2019 nevyhrál, jsou mu 2-3 roky staré autobusy k ničemu. Ani je pak pořádně neprodá, protože všude mají kraje podobné požadavky. Tj. i v Plzeňském kraji se prostě čeká na soutěže.

0 1
možnosti
Foto

J47a46n 87A80d10l70e65r

15. 3. 2017 17:21

Zázraky figur devadesátých let.

" ....výjezd na autobusové nádraží stojí v Čechách průměrně 13 korun, ve Zlínském kraji je to však 90–120 korun ..."

Člen Zemkova gangu to sice zamlžil, ale pokud jde o statistiku oficiální .... smůla, tady je "Zemkovo".

Pročpak asi Karel Housa provozoval za svého života vlastní autobusové nádraží ve Svitu? Bylo to levnější nežli výpalné Zemkovi. Po pohlcení Housy už je vše jinak - vyšší ceny za stejnou kvalitu.

Představitelé kraje/města Zemkovi v souvislosti s novým dopravním terminálem vybudují další možnosti vytěžovat z účastníků a provozovatelů přepravy + obslužných procesů všimné. Snad ještě nejsme tak daleko, abychom obě nádraží obstavili turnikety na vlezné (za naše peníze, samozřejmě).

12 0
možnosti
Foto

M79í75r76a 63K55l44a34s

16. 3. 2017 9:27

Docela by mi zajímalo, kde se vzala suma 13 Kč za vjezd. Např. na Florenci jsou to stovky korun...

0 0
možnosti