- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČSAD Vsetín - drahé jízdné, ještě snad dva roky zpátky provozoval i Karosy z 80.let, viz foto, to byly dobré dýmovnice. V roce 2013 s velkou slávou pořídil flotilu čínských autobusů Yutong, které fakt za moc nestojí, hlavně že byly levné. Aspoň že do Luhačovic dřív pořídil solidní Mercedesy Intoura.
Je to cele takova trosku komedie, horka komedie... na jedne strane csad vsetin ktere samo sobe pronajima svym dopravcum nadrazi, samo sobe si uctuje opravy autobusu, vse patricne zahrnute do ceny nejdrazsiho jizdneho... na druhe strane kraj, kde vedouci ekonomickeho odboru je byvaly ekonomicky reditel CSAD VS apod... popravde by me zajimalo, co je v teto zemi jeste mozne... Zit v CR je proste hobby... nekteri se napakuji a zbytek ma smulu, uz tak je mi tech ridicu lito
V tom má bohužel J. Čunek naprostou pravdu. Ve Zlínském kraji je největší podíl autobusových firem napojených na Zemka (ČSAD Vsetín, Krodos a Housacar) a přitom tento dopravce vyčnívá vysokými cenami a starým vozovým parkem. Jestli kraj to myslí se zlepšením služeb skutečně vážně, tak by měl jednat s touto autobusovou firmou o odkupu nádraží a pokud by neuspěl, tak i za cenu postavení nových nádraží, jinak hrozí, že monopol "ČSAD Vsetín group", který bude pokračovat, protože ostatním dopravcům se jednoduše pak nemusí vyplatit vůbec linky provozovat. viz. zajímavý příspěvek na čt z jiného regionu, který sedí na situaci ve ZK http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/kralovehradecky-kraj/2011192-radnice-stavi-nova-autobusova-nadrazi-chteji-si-udrzet-soukrome
Pokud je účtováno za vjezd cizím i vlastním dopravcům stejně, nevidím důvod proč by to v zásadě mělo být špatně. Stáří vozového parku je bohužel reakcí na skutečnost, že většina výběrových řízení je nastavena na zcela nový vozový park, tj. v případě, že by dopravce soutěž v roce 2019 nevyhrál, jsou mu 2-3 roky staré autobusy k ničemu. Ani je pak pořádně neprodá, protože všude mají kraje podobné požadavky. Tj. i v Plzeňském kraji se prostě čeká na soutěže.
Zázraky figur devadesátých let.
" ....výjezd na autobusové nádraží stojí v Čechách průměrně 13 korun, ve Zlínském kraji je to však 90–120 korun ..."
Člen Zemkova gangu to sice zamlžil, ale pokud jde o statistiku oficiální .... smůla, tady je "Zemkovo".
Pročpak asi Karel Housa provozoval za svého života vlastní autobusové nádraží ve Svitu? Bylo to levnější nežli výpalné Zemkovi. Po pohlcení Housy už je vše jinak - vyšší ceny za stejnou kvalitu.
Představitelé kraje/města Zemkovi v souvislosti s novým dopravním terminálem vybudují další možnosti vytěžovat z účastníků a provozovatelů přepravy + obslužných procesů všimné. Snad ještě nejsme tak daleko, abychom obě nádraží obstavili turnikety na vlezné (za naše peníze, samozřejmě).
Docela by mi zajímalo, kde se vzala suma 13 Kč za vjezd. Např. na Florenci jsou to stovky korun...