Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní uzel ve Zlíně připadne podnikateli Zemkovi, opozice to kritizuje

Potřebný dopravní terminál ve Zlíně má konkrétnější obrysy, vznikat začne v roce 2019. Majitelem tří hlavních staveb bude podnikatel Zdeněk Zemek, město se postará o cesty. Někteří zastupitelé ale tento model kritizují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20i81l25o50s 59L34a71j34d71a 8306648278976

si město a hlavně radní dělají srandu...? Tak co kdyby jste mi prodali radnici...seženete mi na to ještě dotace a já vám to budu pronajímat, berete...?

+4/0
19.2.2017 8:38

Š41t94ě71p20á56n24k17a 84P57a94v51l77í15k75o67v81á 1509139894731

Jestli chce město udržet transparentnost hospodaření s majetkem a jestli chce mít kontrolu samo nad sebou, tak se nemůže a nesmí zbavovat kontroly nad jedním z nejdůležitějších objektů! Zlín nepotřebuje bombastické nádraží a čtyřpatrovou budovu, ale prostě budovu, o níž může rozhodovat sám. Riziko neshod města se soukromníkem je tak velké, že by o něm město nemělo uvažovat ani na vteřinu.

+13/0
18.2.2017 11:19

M21a95r55t55i31n 87L13a38v28a63y 9757237202

Trochu mi to připomíná případ hlavní pošty na náměstí Míru. Veřejná instituce, která před rokem 1989 patřila všem, se "záhadným způsobem" dostala do rukou soukromníkům, město přestalo mít právo o ní rozhodovat a... výsledek znáte.

Taky mě napadá: proč zlínská radnice už dlouhá léta tvrdě netlačí na majitele zlínského autobusového nádraží, kteří autobusové nádraží nechali zpustnout a průběžně se o něj nestarali? Tenhle systém, kdy se nějaký objekt ve městě nechá sejít stářím, pak se strhne a na jeho místě se postaví zbrusu nový (nejlépe z nejrůznějších dotací) je pro město ostudný.

+16/0
18.2.2017 9:41

V63l45a22s65t40a 19H91l90i96s62n86i72k71o54v58s13k52á 9309273730

Nevím, ale nějak mi to začíná zavánět Úlehlovštinou. Také se zbavil vodovodů jen na půl a Zlín na to doplácí dodnes. Také se zbavil výnosnější části. A Úlehla je vysmátý.

+9/0
18.2.2017 6:16

V53l85a45s49t26a 88H68l20i77s66n92i29k38o66v51s39k55á 9269203930

25 let nezájmu o majetek. Za tu dobu do něj neinvestoval ani korunu. Jediné co majitele zajímalo byly nájmy. Výsledek? Smradlavé, špinavé, zpustlé nádraží, ostuda města. A tento člověk se bude starat i o vlakové. To opravdu naši radní jsou slepí? Za co pořád zlíňáky trestají? Jak asi bude onen dopravní uzel vypadat za pár let?

+15/−1
17.2.2017 19:07
Foto

J97a82n 24A43d68l81e58r 2436541356746

On na to dostane určitě nějakou dotaci na zlepšení dopravní infrastruktury. Zaplatíme mu zvelebení zanedbaného a ještě budeme přispívat na provoz.

+2/0
18.2.2017 19:09

J43i58ř49í 66K76o10c72u48r50e50k 6805224405688

Tady je Zemkovo. Doufám, že radní si dají do podmínek povinnost umožnit vjezd kterémukoliv dopravci. Aby se následně nestalo, že linku Bystřice p. H. - Zlín vyhraje Arriva a nebude mít, kde by zastavovala. Protože tady je Zemkovo.

+13/0
17.2.2017 18:09
Foto

J66a44n 15A12d29l56e35r 2196321746696

A je to venku.

Odmyslím-li vzhled majetku páně Zemka dnes (zdali už vrátil miliardy, co za jeho firmy dali daňoví poplatníci v devadesátých letech?), nevzbuzuje tato akce důvěru.

Po pohlcení Housacaru, nejlevnějšího dopravce v oblasti, ceny jízdy vyletěly na vysoké sazby ČSAD Vsetín. Obstárlé autobusy se ovšem za vyšší ceny plazí statečně dál.

Pokud má být cestující v hromadné dopravě závislý na tomto podnikavci, pak bude raději cestovat individuálně. Nehodlám za každé vlezení do vlaku/autobusu platit v ceně ještě výpalné nějakému individuu.

Špatné rozhodnutí pro budoucnost, dané neprozíravostí politiků, tradiční úřednickou leností a povýšeností + něčím možným, co bez důkazů nelze uvésti. Tak bačují kolektivy spjaté s ANOfertem.

+13/0
17.2.2017 17:29

K71a11r79e43l 39C34h65r52a90s59t70i88n10a 4743384820765

Nastává soumrak zlínské dopravy. Nejviditelnější ostudu Zlína - autobusové nádraží - bude spravovat stejný majitel jako železniční terminál. Pana Zemka neznám, ale po zkušenostech se správou AN nejsou důvody věřit, že obě zařízení se stanou ozdobou krajského města. To, že magistrát se zbavuje kontroly tak důležitých zařízení, je dokladem, že nechápe, co se může v budoucnu stát.

+18/0
17.2.2017 16:55
Foto

J68a53n 27A69d82l73e11r 2476531416346

Za nějakou vkusnou dotaci (zlepšení dopravní infrastruktury) nechá svůj zchátralý majetek na naše náklady opravit. A bude z něj těžit dále. Jásejme.

+2/0
18.2.2017 19:08

K77a49r33e35l 73C96h15r97a91s15t21i25n25a 4693484190955

To je jedno z možných negativ, která mohou nastat. Moc těžko však chápu, kam dali zastupitelé rozum, když se rozhodli pro správu zařízení nedůvěryhodné společnosti, která přivedla AN k devastaci, a to i v případě, že neměla v úmyslu vkládat prostředky do neperspektivních prostor. Minimální údržba je nutná v každém případě.

+3/0
18.2.2017 19:23
Foto

J55a14n 37A89d73l58e50r 2786571986876

Pane Chrastino, jistě si pamatujete na causu Vaškůj z přelomu století. Tohle má drobný rozdíl - financování je zajištěno z našich společných prostředků (Vaškůj byl kecal bez disponobilního kapitálu).

Také si asi vybavíte, kdo na vše doplatil - Vaškůj to nebyl, pár lokálních

politiků šlo od koryta. Ostrouhali dodavatelé, kteří skončili.

+1/0
19.2.2017 13:41

K37a78r95e85l 92C40h73r51a35s45t24i13n69a 4393904700575

Pane Adlere, o tom mám jen velmi omezené informace a navíc z druhé ruky, proto mohu těžko dělat nějaké relevantní závěry.

0/0
19.2.2017 15:20
Foto

J38a12n 10A44d63l15e91r 2486131436136

Vaškůjových caus bylo více, tak upřesním - Obchodní dům - nadměstské centrum na Čepkově jsem měl na mysli.

0/−1
19.2.2017 13:42

K89a82r55e26l 96C26h70r22a19s35t31i83n94a 4963834600405

Platí, co bylo řečeno. Tyto kauzy jsou věcí kompetentních státních úřadů, osobně se o ně nezajímám, ne vždycky je dobré vědět hodně.

0/0
19.2.2017 15:25

D11a67n60i82e86l 91V50a55h97a53l72a 3728134468

No nevím, snažil bych se posunout nádraží co nejvíc k nadjezdu. Ví se vůbec kolik lidí přestupuje na MHD a kolik na autobusy dále do kraje?

0/0
17.2.2017 15:27

D89u96š69a60n 51P88e97t15ř52í68k 9770613325171

Solární podvodník je určitě vhodná osoba...

+7/0
17.2.2017 14:24
Foto

J28a15n 47A79d54l60e47r 2456821306136

A co Železárny Veselí, oddlužené za 1,5 mld?

+4/0
17.2.2017 17:30

V90e15r70o97n72i96k48a 15M87a41r85t34í45n41k70o42v94á 1243903150

Zrušit zastávky a tím pádem i důvod cestovat vlakem určitě dopravě pomůže R^ Roszhodně každému se chce super rychle přesunout vlakem a pak čekat na trolejbus na zbytek cesty, to už rovnou může jet tím trolejbusem na jednu jízdenku. Otázkou tedy je, kolik lidí jezdí jen vyloženě mezi Otrokovicemi a Zlínem???

+6/0
17.2.2017 14:20

M34i69r43o37s92l16a92v 28T52i98š53e23r 4499579604832

Kdo chce jet dva kilometry, může jet trolejbusem. Vlak má zrychlit dopravu pro ty, co jedou delší trasy. ;-) Na trase Ot-Zl je zastávek opravdu hodně a řeba v Loukách jsem viděl nastupovat/vystupovat víc, jak 5 lidí, jen jednou - opravdu jen jednou, byla to nějaká skupina skautů asi. Jezdil jsem několik let v páteční odpolední špičce.

+5/0
17.2.2017 14:55

J37i17ř79í 71K38o56c43u74r41e79k 6115474825288

Ty osobáky mají v budoucnu jezdit až do Kroměříže (taky tam chybí dráty) což je celkem běžné denní dojíždění v kraji. Dnes na dva přestupy a nepoužitelné. Stejně tak do Starého města. Tím pádem to nemůže stát u každé vrby, jako by to byla tramvaj.

Některé zastávky jsou dnes potřeba jen z toho důvodu, aby si protijedoucí vlaky vyhnuly. Na jednokolejce to jinak nejde.

+1/0
17.2.2017 18:04

M51i31r90o24s77l30a70v 43T15i66š14e30r 4629889864722

hehe, vsetíňák vsetíňákovi ;-D

+1/0
17.2.2017 14:15

J84a86n 80J86a14n87o44s29l76a77v 4362674946225

Vsetíňák mongolovi. :-P

+6/0
17.2.2017 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.