Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní uzel ve Zlíně připadne podnikateli Zemkovi, opozice to kritizuje

Potřebný dopravní terminál ve Zlíně má konkrétnější obrysy, vznikat začne v roce 2019. Majitelem tří hlavních staveb bude podnikatel Zdeněk Zemek, město se postará o cesty. Někteří zastupitelé ale tento model kritizují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i21l83o29s 78L98a97j78d22a 8816908938466

si město a hlavně radní dělají srandu...? Tak co kdyby jste mi prodali radnici...seženete mi na to ještě dotace a já vám to budu pronajímat, berete...?

+4/0
19.2.2017 8:38

Š44t65ě42p30á86n78k69a 32P51a30v70l61í83k96o96v80á 1179729384451

Jestli chce město udržet transparentnost hospodaření s majetkem a jestli chce mít kontrolu samo nad sebou, tak se nemůže a nesmí zbavovat kontroly nad jedním z nejdůležitějších objektů! Zlín nepotřebuje bombastické nádraží a čtyřpatrovou budovu, ale prostě budovu, o níž může rozhodovat sám. Riziko neshod města se soukromníkem je tak velké, že by o něm město nemělo uvažovat ani na vteřinu.

+13/0
18.2.2017 11:19

M43a48r26t43i54n 57L57a85v14a74y 9497687412

Trochu mi to připomíná případ hlavní pošty na náměstí Míru. Veřejná instituce, která před rokem 1989 patřila všem, se "záhadným způsobem" dostala do rukou soukromníkům, město přestalo mít právo o ní rozhodovat a... výsledek znáte.

Taky mě napadá: proč zlínská radnice už dlouhá léta tvrdě netlačí na majitele zlínského autobusového nádraží, kteří autobusové nádraží nechali zpustnout a průběžně se o něj nestarali? Tenhle systém, kdy se nějaký objekt ve městě nechá sejít stářím, pak se strhne a na jeho místě se postaví zbrusu nový (nejlépe z nejrůznějších dotací) je pro město ostudný.

+16/0
18.2.2017 9:41

V15l54a82s54t40a 37H25l60i74s87n41i98k17o46v23s80k24á 9119823300

Nevím, ale nějak mi to začíná zavánět Úlehlovštinou. Také se zbavil vodovodů jen na půl a Zlín na to doplácí dodnes. Také se zbavil výnosnější části. A Úlehla je vysmátý.

+9/0
18.2.2017 6:16

V18l58a10s26t26a 86H41l30i22s46n47i54k30o91v51s90k52á 9969623420

25 let nezájmu o majetek. Za tu dobu do něj neinvestoval ani korunu. Jediné co majitele zajímalo byly nájmy. Výsledek? Smradlavé, špinavé, zpustlé nádraží, ostuda města. A tento člověk se bude starat i o vlakové. To opravdu naši radní jsou slepí? Za co pořád zlíňáky trestají? Jak asi bude onen dopravní uzel vypadat za pár let?

+15/−1
17.2.2017 19:07
Foto

J10a30n 82A72d37l11e55r 2496201716326

On na to dostane určitě nějakou dotaci na zlepšení dopravní infrastruktury. Zaplatíme mu zvelebení zanedbaného a ještě budeme přispívat na provoz.

+2/0
18.2.2017 19:09

J59i48ř85í 20K96o94c81u37r23e50k 6835394625508

Tady je Zemkovo. Doufám, že radní si dají do podmínek povinnost umožnit vjezd kterémukoliv dopravci. Aby se následně nestalo, že linku Bystřice p. H. - Zlín vyhraje Arriva a nebude mít, kde by zastavovala. Protože tady je Zemkovo.

+13/0
17.2.2017 18:09
Foto

J93a53n 85A54d71l88e71r 2136301876176

A je to venku.

Odmyslím-li vzhled majetku páně Zemka dnes (zdali už vrátil miliardy, co za jeho firmy dali daňoví poplatníci v devadesátých letech?), nevzbuzuje tato akce důvěru.

Po pohlcení Housacaru, nejlevnějšího dopravce v oblasti, ceny jízdy vyletěly na vysoké sazby ČSAD Vsetín. Obstárlé autobusy se ovšem za vyšší ceny plazí statečně dál.

Pokud má být cestující v hromadné dopravě závislý na tomto podnikavci, pak bude raději cestovat individuálně. Nehodlám za každé vlezení do vlaku/autobusu platit v ceně ještě výpalné nějakému individuu.

Špatné rozhodnutí pro budoucnost, dané neprozíravostí politiků, tradiční úřednickou leností a povýšeností + něčím možným, co bez důkazů nelze uvésti. Tak bačují kolektivy spjaté s ANOfertem.

+13/0
17.2.2017 17:29

K38a27r53e87l 84C84h79r12a74s24t93i81n16a 4413934560255

Nastává soumrak zlínské dopravy. Nejviditelnější ostudu Zlína - autobusové nádraží - bude spravovat stejný majitel jako železniční terminál. Pana Zemka neznám, ale po zkušenostech se správou AN nejsou důvody věřit, že obě zařízení se stanou ozdobou krajského města. To, že magistrát se zbavuje kontroly tak důležitých zařízení, je dokladem, že nechápe, co se může v budoucnu stát.

+18/0
17.2.2017 16:55
Foto

J34a28n 59A46d52l20e86r 2176121626656

Za nějakou vkusnou dotaci (zlepšení dopravní infrastruktury) nechá svůj zchátralý majetek na naše náklady opravit. A bude z něj těžit dále. Jásejme.

+2/0
18.2.2017 19:08

K10a42r87e44l 64C31h88r65a63s83t34i64n97a 4583604750785

To je jedno z možných negativ, která mohou nastat. Moc těžko však chápu, kam dali zastupitelé rozum, když se rozhodli pro správu zařízení nedůvěryhodné společnosti, která přivedla AN k devastaci, a to i v případě, že neměla v úmyslu vkládat prostředky do neperspektivních prostor. Minimální údržba je nutná v každém případě.

+3/0
18.2.2017 19:23
Foto

J59a14n 47A39d94l24e86r 2946691566916

Pane Chrastino, jistě si pamatujete na causu Vaškůj z přelomu století. Tohle má drobný rozdíl - financování je zajištěno z našich společných prostředků (Vaškůj byl kecal bez disponobilního kapitálu).

Také si asi vybavíte, kdo na vše doplatil - Vaškůj to nebyl, pár lokálních

politiků šlo od koryta. Ostrouhali dodavatelé, kteří skončili.

+1/0
19.2.2017 13:41

K73a42r11e77l 82C27h45r73a80s16t46i50n19a 4143894600505

Pane Adlere, o tom mám jen velmi omezené informace a navíc z druhé ruky, proto mohu těžko dělat nějaké relevantní závěry.

0/0
19.2.2017 15:20
Foto

J92a94n 47A93d58l21e37r 2516581276696

Vaškůjových caus bylo více, tak upřesním - Obchodní dům - nadměstské centrum na Čepkově jsem měl na mysli.

0/−1
19.2.2017 13:42

K47a72r57e69l 61C42h73r89a50s33t85i24n41a 4243114960535

Platí, co bylo řečeno. Tyto kauzy jsou věcí kompetentních státních úřadů, osobně se o ně nezajímám, ne vždycky je dobré vědět hodně.

0/0
19.2.2017 15:25

D66a96n29i90e33l 35V54a75h61a53l79a 3838894498

No nevím, snažil bych se posunout nádraží co nejvíc k nadjezdu. Ví se vůbec kolik lidí přestupuje na MHD a kolik na autobusy dále do kraje?

0/0
17.2.2017 15:27

D40u67š27a14n 43P42e88t80ř57í71k 9260703985691

Solární podvodník je určitě vhodná osoba...

+7/0
17.2.2017 14:24
Foto

J18a32n 61A43d19l40e97r 2906301496566

A co Železárny Veselí, oddlužené za 1,5 mld?

+4/0
17.2.2017 17:30

V48e31r25o84n79i29k19a 66M42a46r82t72í96n96k62o20v77á 1263713280

Zrušit zastávky a tím pádem i důvod cestovat vlakem určitě dopravě pomůže R^ Roszhodně každému se chce super rychle přesunout vlakem a pak čekat na trolejbus na zbytek cesty, to už rovnou může jet tím trolejbusem na jednu jízdenku. Otázkou tedy je, kolik lidí jezdí jen vyloženě mezi Otrokovicemi a Zlínem???

+6/0
17.2.2017 14:20

M17i64r54o16s52l30a27v 49T79i19š42e75r 4969639864932

Kdo chce jet dva kilometry, může jet trolejbusem. Vlak má zrychlit dopravu pro ty, co jedou delší trasy. ;-) Na trase Ot-Zl je zastávek opravdu hodně a řeba v Loukách jsem viděl nastupovat/vystupovat víc, jak 5 lidí, jen jednou - opravdu jen jednou, byla to nějaká skupina skautů asi. Jezdil jsem několik let v páteční odpolední špičce.

+5/0
17.2.2017 14:55

J66i64ř71í 90K95o60c42u36r71e48k 6875464225768

Ty osobáky mají v budoucnu jezdit až do Kroměříže (taky tam chybí dráty) což je celkem běžné denní dojíždění v kraji. Dnes na dva přestupy a nepoužitelné. Stejně tak do Starého města. Tím pádem to nemůže stát u každé vrby, jako by to byla tramvaj.

Některé zastávky jsou dnes potřeba jen z toho důvodu, aby si protijedoucí vlaky vyhnuly. Na jednokolejce to jinak nejde.

+1/0
17.2.2017 18:04

M86i23r14o77s37l41a66v 69T78i36š97e91r 4279629374502

hehe, vsetíňák vsetíňákovi ;-D

+1/0
17.2.2017 14:15

J96a10n 42J75a26n20o60s98l37a20v 4132214786805

Vsetíňák mongolovi. :-P

+6/0
17.2.2017 14:22



Najdete na iDNES.cz