Diskuse k článku

Zlínský kraj stárne, nejvíce mladých žije v okolí Zlína

Zlínský kraj stárne nejvíc v celém Česku a zároveň se vylidňuje. Jak udržet mladé lidi, je velká starost mnoha radnic v regionu. Zlín vypracoval ucelenou strategii, jaké potřeby mladým rodinám zajistit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A74n78t16o57n75í28n 95Z39e52l87i75n95k38a 5744938855500

To jo. Zlínsko mládne, ale vlastní Zlín ne. Mladí vyhledávají klid a netouží mít pod okny státní silnici 1/49 ev. neodhlučněnou železnici s těžkými kontejnerovými vlaky. A na lepší časy se stále neblýská. Nepomohl ani nový Generel dopravy města Zlína se zadupávanou variantou "C" - Přeložkou státní silnice 1/49 ze středu města a obchvatem Zlína".

0/−1
20.1.2017 13:27
Foto

J50a51n 73A96d91l25e79r 2396631786886

Vyhledávají klid a proto utíkají do Čech ....

není vše pouze v silnicích.

Radovat se, množit, mít jistotu rozumného výdělku a dobrého životního prostředí. Stejně tak vzdělání pro sebe i potomky, kultury, zábavy a vyžití .... atd., atd.

Generel populační křivky žádoucím směrem nezkroutí, představuje pouze několik procent celkového životního klimatu.

0/0
20.1.2017 15:12

A27n47t47o34n33í83n 40Z91e93l66i44n17k81a 5654678815360

Asi stoleté baťovské řešení dopravy dožilo. Nesnažit se o vybudování obchvatu města podkope jeho budoucí rozvoj na dalších mnoho let. Řekl bych navždy. Všiml jste si včera navečer /v pátek/ smogu ve zlínské kotlině? Téměř 3 ze 4 vozidel mohla někde v kopcích obkroužit Zlín na 5. nebo 6. převodový stupeň místo pocukávání na křižovatkách. Takže by generel mohl zkroutit vývojovou křivku a to velmi podstatně. A to nebyla řeč o úplně jiném dopravním komfortu.

0/0
21.1.2017 9:26

A17n91t59o96n41í89n 41Z97e77l63i81n62k36a 5284228485170

Ještě jsem chtěl připomenout 1,8% ní průměrný meziroční nárust dopravy a neochvějné záměry ministerstva v pokračován budování dálnice Valmez - Vsetín - Střelná - Slovensko. Tím pádem také nárust ve směru Lípa - Zlín - Otrokovice - jižní Morava.

0/0
21.1.2017 9:34

A22n15t49o50n72í53n 43Z11e91l82i15n43k91a 5414348435520

Chodníky a trávník na Gahurově prosektu s památníkem T. Bati jsou záchvěvem motýlých křídel proti věčné potřebě město ozdravovat a dělat PŘÍJEMNĚJŠÍ pro jeho obyvatele.

+1/0
21.1.2017 9:42
Foto

J31a70n 29A90d84l56e15r 2366551306576

Bydlím naštěstí nad smogovým údolím. Chodím pěšky a zbytečně přemnožené automobily jsou nepřítelem.

Přidělávat autům silnic a prostoru znamená je zmnožit na úkor životních podmínek. Když v zimě 2005/06 zasněžilo 2/3 plochy parkovišť a vozovek, nic se nestalo. Život šel dál, pouze ovzduší neotravovaly nadbytečné výfuky a pohodlní jezdili hromadnou dopravou nebo chodili pěšky.

Nepouštět auta do města a nebudou se Vám "cukat na křižovatkách". Samozřejmě s výjimkou obsluhy, zásobování, invalidů a pod. - tedy "užitečných a nutných" vozů.

0/0
21.1.2017 17:24

A38n66t48o31n67í73n 52Z61e41l84i44n47k25a 5954488175360

No dobře. Na tu zimu si dobře vzpomínám. Jak to ale zařídit jinak než přes matku přírodu?

0/0
21.1.2017 21:10

A63n85t32o57n29í82n 95Z50e29l26i37n58k44a 5244278335850

Nepouštět auta zbytečně do města automaticky zařídí obchvat s přivaděči např. východ, centrum a západ. To je podstatný důvod proč budují.

0/0
21.1.2017 21:23

Najdete na iDNES.cz