Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlínský kraj stárne, nejvíce mladých žije v okolí Zlína

Zlínský kraj stárne nejvíc v celém Česku a zároveň se vylidňuje. Jak udržet mladé lidi, je velká starost mnoha radnic v regionu. Zlín vypracoval ucelenou strategii, jaké potřeby mladým rodinám zajistit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A54n23t42o14n33í20n 43Z36e41l35i47n88k32a 5384138475250

To jo. Zlínsko mládne, ale vlastní Zlín ne. Mladí vyhledávají klid a netouží mít pod okny státní silnici 1/49 ev. neodhlučněnou železnici s těžkými kontejnerovými vlaky. A na lepší časy se stále neblýská. Nepomohl ani nový Generel dopravy města Zlína se zadupávanou variantou "C" - Přeložkou státní silnice 1/49 ze středu města a obchvatem Zlína".

0/−1
20.1.2017 13:27
Foto

J33a44n 51A22d73l81e60r 2116471496606

Vyhledávají klid a proto utíkají do Čech ....

není vše pouze v silnicích.

Radovat se, množit, mít jistotu rozumného výdělku a dobrého životního prostředí. Stejně tak vzdělání pro sebe i potomky, kultury, zábavy a vyžití .... atd., atd.

Generel populační křivky žádoucím směrem nezkroutí, představuje pouze několik procent celkového životního klimatu.

0/0
20.1.2017 15:12

A24n48t52o14n40í49n 89Z97e65l41i18n40k86a 5314238155140

Asi stoleté baťovské řešení dopravy dožilo. Nesnažit se o vybudování obchvatu města podkope jeho budoucí rozvoj na dalších mnoho let. Řekl bych navždy. Všiml jste si včera navečer /v pátek/ smogu ve zlínské kotlině? Téměř 3 ze 4 vozidel mohla někde v kopcích obkroužit Zlín na 5. nebo 6. převodový stupeň místo pocukávání na křižovatkách. Takže by generel mohl zkroutit vývojovou křivku a to velmi podstatně. A to nebyla řeč o úplně jiném dopravním komfortu.

0/0
21.1.2017 9:26

A96n41t20o43n55í83n 46Z39e73l52i71n62k40a 5664838585280

Ještě jsem chtěl připomenout 1,8% ní průměrný meziroční nárust dopravy a neochvějné záměry ministerstva v pokračován budování dálnice Valmez - Vsetín - Střelná - Slovensko. Tím pádem také nárust ve směru Lípa - Zlín - Otrokovice - jižní Morava.

0/0
21.1.2017 9:34

A86n88t31o17n48í42n 39Z47e16l16i92n57k29a 5974678775620

Chodníky a trávník na Gahurově prosektu s památníkem T. Bati jsou záchvěvem motýlých křídel proti věčné potřebě město ozdravovat a dělat PŘÍJEMNĚJŠÍ pro jeho obyvatele.

+1/0
21.1.2017 9:42
Foto

J69a37n 16A14d39l11e22r 2396871776376

Bydlím naštěstí nad smogovým údolím. Chodím pěšky a zbytečně přemnožené automobily jsou nepřítelem.

Přidělávat autům silnic a prostoru znamená je zmnožit na úkor životních podmínek. Když v zimě 2005/06 zasněžilo 2/3 plochy parkovišť a vozovek, nic se nestalo. Život šel dál, pouze ovzduší neotravovaly nadbytečné výfuky a pohodlní jezdili hromadnou dopravou nebo chodili pěšky.

Nepouštět auta do města a nebudou se Vám "cukat na křižovatkách". Samozřejmě s výjimkou obsluhy, zásobování, invalidů a pod. - tedy "užitečných a nutných" vozů.

0/0
21.1.2017 17:24

A67n97t57o58n21í98n 42Z91e97l65i63n11k71a 5364488905880

No dobře. Na tu zimu si dobře vzpomínám. Jak to ale zařídit jinak než přes matku přírodu?

0/0
21.1.2017 21:10

A19n75t83o92n98í69n 39Z76e53l88i84n75k90a 5294698155710

Nepouštět auta zbytečně do města automaticky zařídí obchvat s přivaděči např. východ, centrum a západ. To je podstatný důvod proč budují.

0/0
21.1.2017 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.