Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín chce dostat auta z centra. Radnice podpoří MHD, cyklisty i chodce

Zlín plánuje přimět lidi, aby jezdili méně auty a více městskou hromadnou dopravou, na kole nebo chodili pěšky. Může to ulevit centru od návalu aut v dopravních špičkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a79n 25S34k58o58v78a76j85s45a 5543291675783

Jak už tedy pár lidí psalo, představa je to sice pěkná, ale pro lidi z periferií města není často jiných možností, než jet právě autem. Např. poslední autobus do stále se rozšiřujících městských částí Kostelec, Štípa a Velíková (plus Lešná Zoo) jede před jedenáctou hodinou. Když si chce člověk zajít například do kina, kde představení v originálním znění začínají většinou 20:30 až 21:30, není jiná možnost, než auto. Některé spoje na těchto trasách (i přesto, že jsou doporučovány pro dopravu turistů do Zoo) jezdí klasicky narvané a s velkými prodlevami, ale ani snad po 20 letech to nikdo z vedení DSZO neřeší. Jestli se člověk autem do centra dostane za 10-15 minut, nebo bude hodinu čekat na narvaný autobus, pokud vůbec nějaký jede, tak je jasné, čím pojede.

0/0
30.1.2017 12:20

P72a50u72l 48J36a73r88o93s 2823558680

Kdyz,chce dostat chodce,do centra,tak je potreba,vybudovat podchody,nebo bude na prechodech nehod,ze policie nebude vedet kam driv.;-O

+1/0
27.1.2017 3:00

P31a89u30l 36J63a90r92o20s 2313248790

Ta doprava trolejbusem,stoji pomalu ,tolik,jak benzin,co projedu.;-)

0/0
27.1.2017 2:54

P14a25v49e24l 89C68e78k10o55t94a 7453324613974

Jsem ridic i chodec...ale ten kdo "seridil" prechod pro chodce od mest.divadla ke Kom.bance patri min.zavrit!!! Dva kroky do cesty a uz sviti cervena...ac jsem celkem rychly chodec uz od divadla jedou auta a troubi na lidi co tam delaji kdyz maji cervenou! Naprosta katastrofa!! A potom chodte pesky....

+6/0
25.1.2017 17:42
Foto

V34í49t 29M87a23c66h 4338558123670

Serizeny je desne, ale pokud vim, tak zeleny panacek umoznuje vstup na prechod, ale neohranicuje dobu pro prechazeni

+2/0
25.1.2017 20:41

E38v52a 23G94e52r44g97e52l98o68v34á 1331331462

Ještě lepší je ten od Komerčky směrem k náměstí (přes Dlouhou), tam je to taky blbě seřízené, už několikrát mě málem srazilo auto, co jelo od kostela

+1/0
26.1.2017 18:17

D14u19š92a37n 59P33e98t38ř32í12k 9230703155951

A proč se tedy povolují v rodinné zóně obrovská školicí střediska typu Profima na Tyršově nábřeží neboli desítky aut zaměstnanců a klientů denně znemožňující zaparkovat normálnímu člověku na této ulici a ulici Smetanova?

+2/0
25.1.2017 14:05
Foto

J63a89n 33A11d56l20e71r 2766731366656

Dnes jsem kolem Profimy šel.

Nic obrovského a hrozného, soukromá společnost si zakoupila jednu z čepkovských vil, zřejmě i s pozemky, a udělala z ní školící středisko. Zvenku vypadá identicky jako před přestavbou = nic na nějaké povolování - ta doba už minula.

P.S.

"Normální člověk" má zdravé nožičky a nemusí parkovat, protože dojde po svých.

+2/−1
25.1.2017 14:34

D56u52š45a62n 36P74e10t13ř24í77k 9290393725321

Kdybyste bydlel vedle, tak si za ten komentář dáte pár facek. Stavte se někdy pro informace, není to na pár vět.

0/0
25.1.2017 14:41
Foto

J12a39n 15A49d98l33e47r 2476431616746

Zakazování a přikazování je kolem dost a dost.

Každý by chtěl prosperitu a užívati si jejích výhod, ale nikdo nechce tolerovat některá fakta s tím spojená. Profima je soukromá - ne městská nebo krajská - společnost (pokud je její činnost zákonná, nemáme jí do práce co žvanit) a v dané oblasti je určitě vhodnější, nežli např. likvidace plastů nebo úpravna kovů.

Bydlím u frekventovaných míst (studenti a jejich vozy) a problémy s parkováním nemám.

Jsem totiž - jak jste to hezky nazval - "normální člověk". Umím chodit i pěšky a nejsem líný, takže toho využívám. Fackování (jak humánní opatření) nebude.

+1/−1
25.1.2017 17:53
Foto

V66í76t 22M61a69c40h 4828378793170

Ikdyby tam nebyla Profima, tak tam budou stat jini lide. He zo holt blizko centra.

0/0
25.1.2017 20:43

V86i45k11t57o11r 19Š55k36a76l34d27a 2115985274154

Pokud chcete přinutit lidi, aby po městě chodili pěšky, tak nestačí přidat pouze pár přechodů. Je nutné se snažit o pokud možno maximální bezpečnost chodců. Denně chodím do práce z Jižních svahů do města a zpět a je to o hubu. Shodou okolností mě zrovna dnes (a zdaleka ne poprvé) málem potrkalo auto u Zlínského divadla, přechod u Zelenáčovy šopy je také lahůdka. Přechod přes křižovatku na třídě Tomáše Bati u policajtů (ul. Hluboká) není přechod, ale jakási forma ruské rulety a paradoxně policajti na celou situaci z okna čučí, jak nohy ze seníku. S tímto je třeba něco dělat.

+7/0
25.1.2017 13:18
Foto

M76a49r87t28i23n 89S69t95o59k61l48á43s83k94a 7914597658440

Nechápu, proč aspoň večer nedojde k propojení Kudlova s Filmovými ateliéry busem. Na co 2 zvláštní linky, když tyto 2 satelity jsou od sebe vzdálené asi 400m. Víc spojů, víc lidí ve městě a to, jestli by člověk dorazil k Divadlu, na Náměstí Práce nebo Náměstí Míru, mi přijde večer dost jedno.

A myslím si, že je to i důvod, proč Zlín tak skomírá, lidem se večer do centra nechce.

Také nechápu, proč se neudělá noční linky, která by objížděla právě periferie, tak jak jsou například "rozjezdy" v Brně nebo okružní busy v Olomouci.

Přece jen lidé, kteří bydlí na periferiích, tak se dost rozmýšlí, jestli má cenu jet do města, protože buď pojedou zpátky autem a nemohou pít, nebo pojedou posledním busem o půl jedenácté a nebo taxíkem.

+7/0
25.1.2017 12:39

V65l37a57s47t89a 77H21l70i19s44n73i67k58o17v39s92k90á 9939183650

Lidé jsou zvyklí, že se na MHD nemohou spoléhat, proto přesvědčit je, aby nepoužívali auta bude těžké. V článku se píše o posílení MHD ve špičce. Ale Vy máte pravdu, že se to týká i jiné doby, hlavně večer. Na Lesní čtvrť jede po 22 hod jeden trolejbus, lidé, kteří mají odpolední nebo se zdrží ve městě to musí řešit jako Vy. Minulý týden jsem čekala na zastávce u škol v centru města po 15 hod. Ta obrovská kolona od 21 budovy po divadlo popojížděla krokem. Sice semafory u škol fungovaly, ale auta stála i přes přechod, proto se muselo kličkovat mezi auty. A v tom neskutečném chaosu a smradu čekat 20 minut na trolejbus je opravdu zážitek.

+1/0
25.1.2017 13:52

J26a27r49o51m94i62r 75C71h40a83l74o61u65p42k89a 4569827865707

Existuje něco jako jízdní řád, takže je možné klidně už dlouho dopředu si naplánovat čas tak, aby člověk nemusel stát jak trumpeta na zastávce...

+1/−2
25.1.2017 15:24

V76l57a14s55t95a 38H10l54i18s50n92i11k83o92v48s27k26á 9849623840

Právě proto, že se nedalo v klidu přejít na přechodu, auta stále popojížděla přestože chodcům svítila zelená, nám trolejbus ujel. Šla jsem s vnuky a přecházení bylo opravdu riskantní. Tak jsme si my, trumpety, užili výfukových plynů plnými doušky.

+1/0
25.1.2017 15:35

V23l16a79s85t43a 82H17l34i67s59n56i15k29o27v59s61k70á 9309213510

Oprava: trumpety si užily

+1/0
25.1.2017 15:36

J50a54r35d77a 39P98r81o22c48h26á15z93k97a 5723643950709

No zrovna Olomouc co se tyce nocnich linek je odstrasujici priklad. Ve Zline se nocnimi spoji mezi 23-4 dostanete na svahy a na pateri otrokovice, malenovice, nemocnice. Nastudujte si jizdni rady v olomouci a pak piste. Jinak brno je 4x vetsi, takze michate hrusky s jablkama. Nocni linky budou obsluhovat vzdy casti, kde bydli tisice lidi a ne primestskou cast s peti stovkami obyvatel.

0/0
25.1.2017 19:43
Foto

M69a72r87t14i41n 93S60t44o73k83l33á40s76k95a 7154437228390

V Olomouci studuji, noční linky využívám. Nepopírám, že obsluha JS a Otrokovic v nočních hodinách není, ale jsou i jiná místa, kam by se člověk chtěl dopravit.

Na příkladu Olomouce jsem chtěl pouze demonstrovat, že do půlnoci skončí všechny klasické linky, ty co jedou po půlnoci, tak objíždí celé město.

Mohlo by tak dojít k propojení mnou zmiňovaných Filmových ateliérů a Kudlova, Kocandy a Vršavy....

0/0
1.2.2017 13:10
Foto

R87o37m50a86n 61K69o68z17e62l 4657576423634

Noční spoje existují, byť třeba jen na Podvesnou, ale z tama to už pěšky není tak daleko na Příluky nebo do Jaroslavic. Na vesnici to mám také na zastávku 1,5 km. Na Jižní Svahy také jsou noční spoje, k nemocnici a do Otrokovic.

0/0
25.1.2017 23:18

P30a88v90e96l 41Ř16a19p55e92k 7892146559755

Jakákoli iniciativa za vytlačení aut z měst je správná. To, jak dnes města pod náporem aut vypadají, je něco příšerného. Rv

+11/−1
25.1.2017 12:08

F50r45a51n21t71i80š68e83k 37M55ü83c18k 3134297958

Tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Existují studie, které mluví o tom, že vytlačení aut z center měst doprovází následně úpadek podnikateských aktivit v těchto lokalitách. Pronajměte si tam například obchod, když vy ani vaši zákazníci se k němu autem nedostanou. Takže ne všechna auta jsou zlá a ne všechna kola hodná.

+1/0
25.1.2017 16:58

M78a37r12t11i19n 62Č44a49p79e63k 6970331657454

Trošku si pletete pojmy auto a doprava, respektive vám splívají, což je špatně. Pokud z oblasti vyženete DOPRAVU tak ji umrtvíte, ale pokud vyženete pouze AUTA, tak danou oblast oživíte. A to proto, že lidi se tam budou moct pořád dostat, ale zároveň jim nebudou překážet auta.

V Zürichu, i jinde, se to povedlo (čas 2:40) a není důvod proč by to nemělo fungovat i tady: https://www.youtube.com/watch?v=CZDg6tO9sgo&list=FLLBW2k3wlsiX70dTv0qYgEA&index=3

+1/0
25.1.2017 17:46

F96r32a93n20t21i34š26e94k 90M83ü88c57k 3364737148

Jo to je asi pravda. Díky :)

0/0
25.1.2017 19:09

Z93u22z19a40n28a 89S88v94o91b41o11d65o87v23á 9474255329860

Hlavně by to chtělo nové chodníky. Je sice pěkné, že v centru jsou, ale člověk se do toho centra musí nějak i dostat. Jít směrem z Mokré do centra je fakt chuťovka. Chodníky rozbité, samý kanál, vedle hlavní cesta, takže se náramně dýchá. Do toho cyklisti, kteří tam jezdí po chodníku, což jim absolutně nevyčítám (sama tak jezdím, nejsem sebevrah, abych jela po hlavní). Přejít u benzinky na druhou stranu je taky někdy o život, potom se vám na hlavu vyse*e pták u Kaufu a jste skoro v centru, kde jsou hurá nové chodníky. A to nemluvím o tom, že jsem celou dobu naštvaná, protože jdu do Svitu a zajdu si naokolo minimálně 20 minut, i když svou budovu vidím už od Lidlu. Chtělo by to mostek :-)

Dále by to chtělo konečně chodník na mladcovský hřbitov, nový chodník podél potoka na Paseky atd. A to píšu jen o čtvrti, kde bydlím. Jiní by určitě napsali více :-)

+6/0
25.1.2017 11:51

A14n60t72o96n78í13n 11Z86e52l23i52n81k87a 5394658845510

Co k tomu říct. Snaha a kosmetické úpravy. Přitom stačí použít variantu "C" nového Generelu dopravy města Zlína. "Přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína" nic nemůže suplovat a to ani zdaleka. Možnost přivést dopravu tam kam je potřeba bez zbytečného projíždění městem pro 70% vozidel, to je téměř pro 3 ze 4 je jediná možná perspektiva pro krajské a univerzitní město Zlín.

A přitom je co zmeškat. Úplně jinak budou vypadat v nejbližší době naplánované úpravy na připojení výrobní zóny Příluky a propojení Mostní a Březnická, která by nejspíš přestala být výpadovkou.

+2/−1
25.1.2017 11:40

R87o92m47a54n 18Š37e12n78k19e67ř37í81k 1522685664709

Neodvedla... rikam Vam to uz asi po padesate... Mozna tak stezi 2 z 10 a i to je moc. Jste na spatne strane kopce. Zamyslete se, kde jsou kulturni, nakupni, majoritni obytne casti. Vetsina vnitrni dopravy zacina/konci na severu a nejak se tahne pres mesto kdovi kam (kolikrat opet na sever) posunuto na zapad/vychod. Jak uz pise pan Chrastina nize a nechal tam rezervu - rada uprav by pomohla. Uz jen ta zabrzdena D49 odstrani tisice aut co se z Vizovicka/Zelechovic/Priluku a jinych vychodnich periferii tahnou pres Zlin na Otrokovice na dalnici a hura na Prerov/Ostravu/Olomouc/Brno. Obchvat zalesne a trosku kulturnejsi provedeni krizovatky (kruhac??) u cerpacky Shell by pomohl tomu, aby rada lidi nejezdila na relaci vychod-Jizni Svahy pres mesto, pravobrezka (i kdyz ta uz skoro existuje v podobe te pretizene uzke polni cesty u reky) by vice motivovala lidi jezdit relaci JS - Otrokovice tudy (znam radu lidi a neni jich malo, co tam kvuli problemum s namrazou, cyklisty, nemoznosti se vyhnout radeji nejezdi) atd... Ale nevim, jak chcete dostat lidi aby ze severni strany Zlina kdyz maji jet na SV-SZ smer treba taky do Zlina nebo dal se prehouplo pres cele udoli a vyuzilo Vasi neustale navrhovanou prelozku. Ja teda ne...

0/0
25.1.2017 14:24

A32n23t41o85n25í18n 18Z52e74l76i45n22k14a 5124448795460

Karliku, píšete 2 z 10 ale z 8%tranzitu!!! Nějak jste pozapomněl na 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. Pro vnější dopravu města je buřt z které strany města se do centra dostane.

+1/0
25.1.2017 14:48

R34o54m76a77n 77Š76e58n93k86e20ř74í29k 1442825554809

Jaky Karlík? Na to existují léky. Ne tak to řeknu jinak, neodvede se 3/4 (75%) vnitrni dopravy z tech 62% jak pisete VY, ale max 2/10 tedy 20% z tech 62%? Rozumime si?

0/0
25.1.2017 16:08

A59n74t96o79n69í42n 79Z49e72l76i71n24k97a 5764748875900

Tak ze prvé varianta "C" odvede téměř 3 ze 4 vozidel dosud zbytečně projíždějícich městem, přesně 70%. To je 8% tranzitu plus 62% vnější dopravy. A za druhé uráží mne a věřím, že i ostatní Vaše permanentní fabulace. Máte nás všechny za blbce.

0/0
25.1.2017 17:16

K56a97r90e88l 92C54h63r46a97s14t43i88n18a 4903314630615

Každý rozumný pokus o omezení provozu osobních aut ve Zlíně je dobrý. Hodně by se mělo zlepšit po zprovoznění D49, přivaděčů a dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě. V tomto směru jsme zůstali hodně pozadu, roky se nikdo nezajímal o nutnost zprůchodnění komunikací a situaci zhoršovali i ekoteroristé, kteří destruktivním jednáním komplikovali řešení. Věřme, že se věci dostanou konečně do pohybu, je několik minut po dvanácté a Zlíňané mají právo na čistší vzduch.

+5/−2
25.1.2017 11:28

A38n14t63o19n13í54n 14Z14e10l15i61n60k26a 5214318825710

D49 je schopna odvést cca 4% ze stávajícího 8% tranzitu. Nijak nemůže pomoci 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. A to nemluvě o cestování do středu města z D49 přes přivaděč Fryšták, Kostelec, Vršavu, obchvat Zálešné a Podvesné, Krajskou nemocnici, Lidl Obeciny a Morýsovy domy.

+4/0
25.1.2017 11:48

K45a91r66e87l 15C20h59r81a64s98t89i41n80a 4553184620685

Pane Antoníne, máte pravdu. proto jsem ve svém vyjádření ponechal rezervu vyjádřenou slovy "dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě" (např. pravobřežka, centrum...). To však musí posoudit odborníci, laik vidí všechno snazší, než je ve skutečnosti. Hlavně aby se začalo něco dít, v dopravě Zlína se spalo od války a dnešní tristní stav měl být vyřešen už dávno.

+1/−1
25.1.2017 12:01

J72a20r77o86m11i93r 86C87h86a92l13o30u85p81k59a 4269717985637

Takže třeba čtyřpruh do Otrokovic je naprosto zanedbatelná věc, která na stavu od války nic nezměnila?

0/−2
25.1.2017 14:19

V27l79a73s64t63a 56H95l32i22s28n30i67k94o75v10s37k63á 9859263340

Čtyřpruh z Otrokovic jen pomáhá tomu, že je centrum od 21 budovy rychleji ucpané. To je veškerý pokrok od dob Baťů.

+3/0
25.1.2017 15:05

J21a95r45o43m92i45r 42C65h15a51l22o55u72p44k46a 4829637585337

Hromadu pokroku zastavili a brzdí ˇbaťoteroristi", kteří se z jakési rigidní nostalgie brání moderním úpravám a rozvoji ve městě.

+1/−1
25.1.2017 15:34

V38l77a57s32t91a 49H55l56i11s26n85i75k12o91v47s81k80á 9469793280

Jste na velikém omylu. Na rozdíl od Vás jsem příznivcem D49. Městu by se ulevilo, doprava by se zrychlila. Určitě by v centru ubylo smogu a lidé by mohli dýchat čerstvější vzduch. Ale to Vám je úplně jedno. Vás zajímá bezpečnost křečků ne lidský život.

+1/0
25.1.2017 15:46

J30a89r89o80m98i72r 57C33h57a92l46o77u39p56k47a 4759887135957

Já nejsem odpůrcem D49. Nicméně nechápu, jak pomůže D49 od smogu, když 90% aut bude stejně stále mířit do centra.

+1/0
25.1.2017 15:54

R86o45m44a26n 78Š39e49n30k17e90ř62í10k 1122445384429

Docela hodne, kdyz pulka Jiznich Svahu a obrovsky kus vychodni periferie Zlina nepojede pres cenrum kazde rano na Otrokovice na dalnici a odpoledne zpet, ale vezme to hezky rovnou za kopcem na Frystak... Ale tohle nejak v tech vypoctech o tranzitu atd asi nejak vsichni pozapomneli... Nevim, jestli to jde jednoduse aproximovat, ale v lokalite kde bydlim na JS, jede kazde rano cca 80% aut na Otrokovice na dalnici a dal za praci a odpoledne zpet...

+3/0
25.1.2017 16:10

A48n95t58o59n44í25n 96Z62e64l47i55n28k63a 5254588775830

Bohužel jste to netrefil. Baťovské řešení dopravy dosloužilo. Dopravní kapacita města je vyčerpaná, jak svého času stálo v závěru analytické části nového Generelu dopravy města Zlína. Meziroční nárust dopravy činí 1,8%, jak je uvedeno tamtéž. Spadla klec, všechny vylepšovačky jsou mimo mísu.

+1/0
25.1.2017 14:23

A58n43t83o13n21í59n 41Z78e64l65i69n57k90a 5114488955180

Ještě jsem si všiml Vašeho odkazu na Pravobřežku. Jako nový 4proudý průtah města zhasla již v roce 2008, když ji ministerstvo neuznalo jako přeložku 1/49 ze středu města. Studie její realizovatelnosti měla termín až po vyhotovení nového Generelu. Takže je tam zapracována!!!

A nevím, co myslíte stavební úpravy v centru. Doufám ,že ne vybagrování 1 km třídy T. Bati a vybudování tunelu

+1/0
25.1.2017 14:41

K51a26r38e68l 80C89h81r79a77s33t20i85n14a 4583234780505

Pane Antoníne, uklidním Vás. Příznivcem tunelu nejsem. Dlouhodobým problémem Zlína je, že doprava je vedena prakticky po jedné komunikaci a to vyvolává obrovské problémy zejména v centru. To vyžaduje řešení, ale osobně nemám představu, co s tím, na komunikace jsem absolutní laik; u všeho, čemu nerozumím, se řídím intuicí a ta mi napovídá, že tunel ne, protože to je krkolomné řešení, pravobřežka ano, s ní by se zapláclo několik much jednou ranou.

0/0
25.1.2017 15:46

J68a60r35o31m87i64r 79C93h78a54l49o71u62p97k58a 4209217975297

A všechno i s těmi mouchami to bude zapláclé u Lidlu pod jižňáky, kde bude ona pravobřežka bezradně končit... ;-)

+4/0
25.1.2017 15:56

K18a12r67e60l 14C34h86r49a54s73t16i51n90a 4163324500235

Pane Jaromíre, nic ve zlém, snažím se hledat řešení, zatímco Vy a priori útočíte. Přeji vše OK.

0/0
25.1.2017 16:03

J73a29r86o46m43i89r 36C50h20a26l78o73u98p73k15a 4389147755827

Pane Karle, doba kdy všichni musel mít stejný názor je ta tam. Pokuste se pochopit, že ten kdo s vámi nesouhlasí na vás neútočí, ale jen to prostě vidí jinak. Já říkám, že pravobřežka řešení není, protože by končila pod svahy a pak by stejně všechno muselo do centra. A to by vás paní Vlasta hnala, protože by se centrum zaplnilo ještě rychleji a jí by ujel i další autobus...

+2/0
25.1.2017 16:11

K17a56r10e44l 48C19h15r87a36s62t42i49n22a 4843834900345

Pane Jaromíre, to už je lepší. Když je chladná hlava, líp se diskutuje. Máte pravdu, že diskuze je užitečná, je to vlastně jediný účinný nástroj, který udržuje demokracii v chodu. Vím, že jste zastáncem ochrany přírody, ujišťuji Vás, že v mém případě je to stejné, ovšem ekologové se rádi staví na zadní a namísto, aby hledali řešení, ho znemožňují. Nebudu se s Vámi hádat, to je ten nejhorší způsob, jak něco vyřešit. Naopak, nabízím přátelství, to se pak věci řeší úplně jinak. Zdraví K.

0/0
25.1.2017 16:32

A61n85t28o75n27í50n 86Z54e23l49i80n68k76a 5474248335240

Studie proveditelnost Pravobřežky z LOŃSKA jednoznačně prokázala, že je ve východním Zlíně neprůchodná. Navíc, jak jsem psal, umřela v roce 2008. Právě tato vize dostala Zlín, tam kde je.

+1/0
25.1.2017 16:46

V93l23a39s80t76a 41H54l62i72s17n69i14k93o88v18s49k53á 9519843980

Je to smutné. Valmez se připravuje na obchvat, dnes jsem slyšela že Krnov a Opava budou mít také. Dokonce už i Lhotsko má svůj obchvat a Zlín pořád nic. Asi bude muset nastat nějaký průšvih, aby to rozkývalo kompetentní úřady.

+3/0
25.1.2017 19:45

R64o66m68a54n 31Š97e38n46k20e87ř48í19k 1352285704549

A co opacny smer? Ten zamerne opomijite?? Co ty tisice aut co se plazi z Jiznich Svahu na dlanici pres centrum/Otrokovice. Takhle se "zkutaleji" ze svahu dolu, odboci na Frystak a voila...frcime na dalnici. Mate docela chyby ve vypoctech...

+3/0
25.1.2017 14:30

A19n56t29o40n64í13n 20Z80e81l59i33n41k41a 5254358615240

Raději se podívejte do mapy. Tam uvidíte proporce J.S. - Otrokovice přes Zlín a přes Hulín.

0/0
25.1.2017 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.