Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín chce dostat auta z centra. Radnice podpoří MHD, cyklisty i chodce

Zlín plánuje přimět lidi, aby jezdili méně auty a více městskou hromadnou dopravou, na kole nebo chodili pěšky. Může to ulevit centru od návalu aut v dopravních špičkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a26n 47S34k61o86v63a82j80s51a 5193941645673

Jak už tedy pár lidí psalo, představa je to sice pěkná, ale pro lidi z periferií města není často jiných možností, než jet právě autem. Např. poslední autobus do stále se rozšiřujících městských částí Kostelec, Štípa a Velíková (plus Lešná Zoo) jede před jedenáctou hodinou. Když si chce člověk zajít například do kina, kde představení v originálním znění začínají většinou 20:30 až 21:30, není jiná možnost, než auto. Některé spoje na těchto trasách (i přesto, že jsou doporučovány pro dopravu turistů do Zoo) jezdí klasicky narvané a s velkými prodlevami, ale ani snad po 20 letech to nikdo z vedení DSZO neřeší. Jestli se člověk autem do centra dostane za 10-15 minut, nebo bude hodinu čekat na narvaný autobus, pokud vůbec nějaký jede, tak je jasné, čím pojede.

0/0
30.1.2017 12:20

P37a21u65l 85J24a82r25o83s 2163448460

Kdyz,chce dostat chodce,do centra,tak je potreba,vybudovat podchody,nebo bude na prechodech nehod,ze policie nebude vedet kam driv.;-O

+1/0
27.1.2017 3:00

P16a79u89l 66J94a68r89o17s 2123588690

Ta doprava trolejbusem,stoji pomalu ,tolik,jak benzin,co projedu.;-)

0/0
27.1.2017 2:54

P91a40v56e52l 27C17e28k95o97t77a 7623694653244

Jsem ridic i chodec...ale ten kdo "seridil" prechod pro chodce od mest.divadla ke Kom.bance patri min.zavrit!!! Dva kroky do cesty a uz sviti cervena...ac jsem celkem rychly chodec uz od divadla jedou auta a troubi na lidi co tam delaji kdyz maji cervenou! Naprosta katastrofa!! A potom chodte pesky....

+6/0
25.1.2017 17:42
Foto

V20í63t 94M87a71c86h 4208138873550

Serizeny je desne, ale pokud vim, tak zeleny panacek umoznuje vstup na prechod, ale neohranicuje dobu pro prechazeni

+2/0
25.1.2017 20:41

E17v72a 25G84e81r29g87e62l19o66v28á 1351381702

Ještě lepší je ten od Komerčky směrem k náměstí (přes Dlouhou), tam je to taky blbě seřízené, už několikrát mě málem srazilo auto, co jelo od kostela

+1/0
26.1.2017 18:17

D65u17š64a19n 46P67e52t19ř33í51k 9840153935281

A proč se tedy povolují v rodinné zóně obrovská školicí střediska typu Profima na Tyršově nábřeží neboli desítky aut zaměstnanců a klientů denně znemožňující zaparkovat normálnímu člověku na této ulici a ulici Smetanova?

+2/0
25.1.2017 14:05
Foto

J40a70n 59A88d51l11e45r 2536911436236

Dnes jsem kolem Profimy šel.

Nic obrovského a hrozného, soukromá společnost si zakoupila jednu z čepkovských vil, zřejmě i s pozemky, a udělala z ní školící středisko. Zvenku vypadá identicky jako před přestavbou = nic na nějaké povolování - ta doba už minula.

P.S.

"Normální člověk" má zdravé nožičky a nemusí parkovat, protože dojde po svých.

+2/−1
25.1.2017 14:34

D77u89š10a60n 98P95e83t34ř33í32k 9630323115651

Kdybyste bydlel vedle, tak si za ten komentář dáte pár facek. Stavte se někdy pro informace, není to na pár vět.

0/0
25.1.2017 14:41
Foto

J30a12n 96A49d72l98e76r 2356681326476

Zakazování a přikazování je kolem dost a dost.

Každý by chtěl prosperitu a užívati si jejích výhod, ale nikdo nechce tolerovat některá fakta s tím spojená. Profima je soukromá - ne městská nebo krajská - společnost (pokud je její činnost zákonná, nemáme jí do práce co žvanit) a v dané oblasti je určitě vhodnější, nežli např. likvidace plastů nebo úpravna kovů.

Bydlím u frekventovaných míst (studenti a jejich vozy) a problémy s parkováním nemám.

Jsem totiž - jak jste to hezky nazval - "normální člověk". Umím chodit i pěšky a nejsem líný, takže toho využívám. Fackování (jak humánní opatření) nebude.

+1/−1
25.1.2017 17:53
Foto

V17í38t 83M36a35c22h 4258318943670

Ikdyby tam nebyla Profima, tak tam budou stat jini lide. He zo holt blizko centra.

0/0
25.1.2017 20:43

V76i52k58t34o55r 11Š79k69a95l75d48a 2575325314984

Pokud chcete přinutit lidi, aby po městě chodili pěšky, tak nestačí přidat pouze pár přechodů. Je nutné se snažit o pokud možno maximální bezpečnost chodců. Denně chodím do práce z Jižních svahů do města a zpět a je to o hubu. Shodou okolností mě zrovna dnes (a zdaleka ne poprvé) málem potrkalo auto u Zlínského divadla, přechod u Zelenáčovy šopy je také lahůdka. Přechod přes křižovatku na třídě Tomáše Bati u policajtů (ul. Hluboká) není přechod, ale jakási forma ruské rulety a paradoxně policajti na celou situaci z okna čučí, jak nohy ze seníku. S tímto je třeba něco dělat.

+7/0
25.1.2017 13:18
Foto

M48a14r28t43i45n 52S30t77o22k90l67á10s97k97a 7204487108150

Nechápu, proč aspoň večer nedojde k propojení Kudlova s Filmovými ateliéry busem. Na co 2 zvláštní linky, když tyto 2 satelity jsou od sebe vzdálené asi 400m. Víc spojů, víc lidí ve městě a to, jestli by člověk dorazil k Divadlu, na Náměstí Práce nebo Náměstí Míru, mi přijde večer dost jedno.

A myslím si, že je to i důvod, proč Zlín tak skomírá, lidem se večer do centra nechce.

Také nechápu, proč se neudělá noční linky, která by objížděla právě periferie, tak jak jsou například "rozjezdy" v Brně nebo okružní busy v Olomouci.

Přece jen lidé, kteří bydlí na periferiích, tak se dost rozmýšlí, jestli má cenu jet do města, protože buď pojedou zpátky autem a nemohou pít, nebo pojedou posledním busem o půl jedenácté a nebo taxíkem.

+7/0
25.1.2017 12:39

V97l52a59s47t24a 27H97l96i64s72n55i97k58o15v61s37k86á 9179963870

Lidé jsou zvyklí, že se na MHD nemohou spoléhat, proto přesvědčit je, aby nepoužívali auta bude těžké. V článku se píše o posílení MHD ve špičce. Ale Vy máte pravdu, že se to týká i jiné doby, hlavně večer. Na Lesní čtvrť jede po 22 hod jeden trolejbus, lidé, kteří mají odpolední nebo se zdrží ve městě to musí řešit jako Vy. Minulý týden jsem čekala na zastávce u škol v centru města po 15 hod. Ta obrovská kolona od 21 budovy po divadlo popojížděla krokem. Sice semafory u škol fungovaly, ale auta stála i přes přechod, proto se muselo kličkovat mezi auty. A v tom neskutečném chaosu a smradu čekat 20 minut na trolejbus je opravdu zážitek.

+1/0
25.1.2017 13:52

J58a25r56o73m46i43r 87C11h81a71l84o37u48p52k34a 4779497105887

Existuje něco jako jízdní řád, takže je možné klidně už dlouho dopředu si naplánovat čas tak, aby člověk nemusel stát jak trumpeta na zastávce...

+1/−2
25.1.2017 15:24

V10l45a48s86t57a 31H23l41i61s47n69i20k12o50v22s55k81á 9959843110

Právě proto, že se nedalo v klidu přejít na přechodu, auta stále popojížděla přestože chodcům svítila zelená, nám trolejbus ujel. Šla jsem s vnuky a přecházení bylo opravdu riskantní. Tak jsme si my, trumpety, užili výfukových plynů plnými doušky.

+1/0
25.1.2017 15:35

V80l39a96s25t92a 86H28l59i16s80n83i87k86o28v95s51k20á 9379983520

Oprava: trumpety si užily

+1/0
25.1.2017 15:36

J32a11r36d62a 21P60r82o85c35h95á51z81k63a 5973183700479

No zrovna Olomouc co se tyce nocnich linek je odstrasujici priklad. Ve Zline se nocnimi spoji mezi 23-4 dostanete na svahy a na pateri otrokovice, malenovice, nemocnice. Nastudujte si jizdni rady v olomouci a pak piste. Jinak brno je 4x vetsi, takze michate hrusky s jablkama. Nocni linky budou obsluhovat vzdy casti, kde bydli tisice lidi a ne primestskou cast s peti stovkami obyvatel.

0/0
25.1.2017 19:43
Foto

M33a93r69t13i62n 34S80t63o81k33l83á54s69k45a 7534967428780

V Olomouci studuji, noční linky využívám. Nepopírám, že obsluha JS a Otrokovic v nočních hodinách není, ale jsou i jiná místa, kam by se člověk chtěl dopravit.

Na příkladu Olomouce jsem chtěl pouze demonstrovat, že do půlnoci skončí všechny klasické linky, ty co jedou po půlnoci, tak objíždí celé město.

Mohlo by tak dojít k propojení mnou zmiňovaných Filmových ateliérů a Kudlova, Kocandy a Vršavy....

0/0
1.2.2017 13:10
Foto

R78o12m43a14n 41K14o41z34e20l 4387116333874

Noční spoje existují, byť třeba jen na Podvesnou, ale z tama to už pěšky není tak daleko na Příluky nebo do Jaroslavic. Na vesnici to mám také na zastávku 1,5 km. Na Jižní Svahy také jsou noční spoje, k nemocnici a do Otrokovic.

0/0
25.1.2017 23:18

P20a34v13e86l 43Ř38a48p68e75k 7552986389365

Jakákoli iniciativa za vytlačení aut z měst je správná. To, jak dnes města pod náporem aut vypadají, je něco příšerného. Rv

+11/−1
25.1.2017 12:08

F98r40a64n59t96i84š31e29k 38M67ü14c28k 3614657718

Tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Existují studie, které mluví o tom, že vytlačení aut z center měst doprovází následně úpadek podnikateských aktivit v těchto lokalitách. Pronajměte si tam například obchod, když vy ani vaši zákazníci se k němu autem nedostanou. Takže ne všechna auta jsou zlá a ne všechna kola hodná.

+1/0
25.1.2017 16:58

M38a24r51t61i58n 44Č72a29p65e58k 6200671927194

Trošku si pletete pojmy auto a doprava, respektive vám splívají, což je špatně. Pokud z oblasti vyženete DOPRAVU tak ji umrtvíte, ale pokud vyženete pouze AUTA, tak danou oblast oživíte. A to proto, že lidi se tam budou moct pořád dostat, ale zároveň jim nebudou překážet auta.

V Zürichu, i jinde, se to povedlo (čas 2:40) a není důvod proč by to nemělo fungovat i tady: https://www.youtube.com/watch?v=CZDg6tO9sgo&list=FLLBW2k3wlsiX70dTv0qYgEA&index=3

+1/0
25.1.2017 17:46

F12r56a44n74t14i14š10e68k 59M41ü26c11k 3684807658

Jo to je asi pravda. Díky :)

0/0
25.1.2017 19:09

Z98u67z81a72n76a 40S61v13o46b79o91d35o21v97á 9104865269380

Hlavně by to chtělo nové chodníky. Je sice pěkné, že v centru jsou, ale člověk se do toho centra musí nějak i dostat. Jít směrem z Mokré do centra je fakt chuťovka. Chodníky rozbité, samý kanál, vedle hlavní cesta, takže se náramně dýchá. Do toho cyklisti, kteří tam jezdí po chodníku, což jim absolutně nevyčítám (sama tak jezdím, nejsem sebevrah, abych jela po hlavní). Přejít u benzinky na druhou stranu je taky někdy o život, potom se vám na hlavu vyse*e pták u Kaufu a jste skoro v centru, kde jsou hurá nové chodníky. A to nemluvím o tom, že jsem celou dobu naštvaná, protože jdu do Svitu a zajdu si naokolo minimálně 20 minut, i když svou budovu vidím už od Lidlu. Chtělo by to mostek :-)

Dále by to chtělo konečně chodník na mladcovský hřbitov, nový chodník podél potoka na Paseky atd. A to píšu jen o čtvrti, kde bydlím. Jiní by určitě napsali více :-)

+6/0
25.1.2017 11:51

A20n35t20o68n53í56n 60Z70e68l63i20n45k57a 5754918635660

Co k tomu říct. Snaha a kosmetické úpravy. Přitom stačí použít variantu "C" nového Generelu dopravy města Zlína. "Přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína" nic nemůže suplovat a to ani zdaleka. Možnost přivést dopravu tam kam je potřeba bez zbytečného projíždění městem pro 70% vozidel, to je téměř pro 3 ze 4 je jediná možná perspektiva pro krajské a univerzitní město Zlín.

A přitom je co zmeškat. Úplně jinak budou vypadat v nejbližší době naplánované úpravy na připojení výrobní zóny Příluky a propojení Mostní a Březnická, která by nejspíš přestala být výpadovkou.

+2/−1
25.1.2017 11:40

R90o38m94a26n 77Š50e53n97k94e22ř78í88k 1692595534989

Neodvedla... rikam Vam to uz asi po padesate... Mozna tak stezi 2 z 10 a i to je moc. Jste na spatne strane kopce. Zamyslete se, kde jsou kulturni, nakupni, majoritni obytne casti. Vetsina vnitrni dopravy zacina/konci na severu a nejak se tahne pres mesto kdovi kam (kolikrat opet na sever) posunuto na zapad/vychod. Jak uz pise pan Chrastina nize a nechal tam rezervu - rada uprav by pomohla. Uz jen ta zabrzdena D49 odstrani tisice aut co se z Vizovicka/Zelechovic/Priluku a jinych vychodnich periferii tahnou pres Zlin na Otrokovice na dalnici a hura na Prerov/Ostravu/Olomouc/Brno. Obchvat zalesne a trosku kulturnejsi provedeni krizovatky (kruhac??) u cerpacky Shell by pomohl tomu, aby rada lidi nejezdila na relaci vychod-Jizni Svahy pres mesto, pravobrezka (i kdyz ta uz skoro existuje v podobe te pretizene uzke polni cesty u reky) by vice motivovala lidi jezdit relaci JS - Otrokovice tudy (znam radu lidi a neni jich malo, co tam kvuli problemum s namrazou, cyklisty, nemoznosti se vyhnout radeji nejezdi) atd... Ale nevim, jak chcete dostat lidi aby ze severni strany Zlina kdyz maji jet na SV-SZ smer treba taky do Zlina nebo dal se prehouplo pres cele udoli a vyuzilo Vasi neustale navrhovanou prelozku. Ja teda ne...

0/0
25.1.2017 14:24

A72n57t55o54n39í23n 34Z21e15l71i96n92k10a 5324258435560

Karliku, píšete 2 z 10 ale z 8%tranzitu!!! Nějak jste pozapomněl na 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. Pro vnější dopravu města je buřt z které strany města se do centra dostane.

+1/0
25.1.2017 14:48

R41o18m57a31n 21Š41e83n66k70e57ř43í81k 1802975144659

Jaky Karlík? Na to existují léky. Ne tak to řeknu jinak, neodvede se 3/4 (75%) vnitrni dopravy z tech 62% jak pisete VY, ale max 2/10 tedy 20% z tech 62%? Rozumime si?

0/0
25.1.2017 16:08

A46n83t28o46n18í36n 76Z13e83l20i16n53k59a 5974728965440

Tak ze prvé varianta "C" odvede téměř 3 ze 4 vozidel dosud zbytečně projíždějícich městem, přesně 70%. To je 8% tranzitu plus 62% vnější dopravy. A za druhé uráží mne a věřím, že i ostatní Vaše permanentní fabulace. Máte nás všechny za blbce.

0/0
25.1.2017 17:16

K41a38r50e94l 76C60h25r70a86s68t65i89n38a 4343724910365

Každý rozumný pokus o omezení provozu osobních aut ve Zlíně je dobrý. Hodně by se mělo zlepšit po zprovoznění D49, přivaděčů a dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě. V tomto směru jsme zůstali hodně pozadu, roky se nikdo nezajímal o nutnost zprůchodnění komunikací a situaci zhoršovali i ekoteroristé, kteří destruktivním jednáním komplikovali řešení. Věřme, že se věci dostanou konečně do pohybu, je několik minut po dvanácté a Zlíňané mají právo na čistší vzduch.

+5/−2
25.1.2017 11:28

A47n96t96o48n15í40n 54Z47e11l35i40n16k72a 5844468465480

D49 je schopna odvést cca 4% ze stávajícího 8% tranzitu. Nijak nemůže pomoci 62% vnější dopravy města, která začíná a končí ve Zlíně. A to nemluvě o cestování do středu města z D49 přes přivaděč Fryšták, Kostelec, Vršavu, obchvat Zálešné a Podvesné, Krajskou nemocnici, Lidl Obeciny a Morýsovy domy.

+4/0
25.1.2017 11:48

K69a63r69e69l 33C12h75r30a66s21t22i54n85a 4423604320445

Pane Antoníne, máte pravdu. proto jsem ve svém vyjádření ponechal rezervu vyjádřenou slovy "dalších stavebních úprav komunikační sítě ve městě" (např. pravobřežka, centrum...). To však musí posoudit odborníci, laik vidí všechno snazší, než je ve skutečnosti. Hlavně aby se začalo něco dít, v dopravě Zlína se spalo od války a dnešní tristní stav měl být vyřešen už dávno.

+1/−1
25.1.2017 12:01

J35a10r47o92m32i19r 50C39h58a89l39o79u95p80k53a 4909847135387

Takže třeba čtyřpruh do Otrokovic je naprosto zanedbatelná věc, která na stavu od války nic nezměnila?

0/−2
25.1.2017 14:19

V66l92a23s93t31a 27H48l29i41s91n25i92k78o83v37s59k45á 9989543470

Čtyřpruh z Otrokovic jen pomáhá tomu, že je centrum od 21 budovy rychleji ucpané. To je veškerý pokrok od dob Baťů.

+3/0
25.1.2017 15:05

J53a29r39o74m21i45r 49C69h40a67l62o10u39p32k65a 4519217155267

Hromadu pokroku zastavili a brzdí ˇbaťoteroristi", kteří se z jakési rigidní nostalgie brání moderním úpravám a rozvoji ve městě.

+1/−1
25.1.2017 15:34

V75l82a89s18t46a 43H96l60i95s68n30i18k91o39v64s83k46á 9639483810

Jste na velikém omylu. Na rozdíl od Vás jsem příznivcem D49. Městu by se ulevilo, doprava by se zrychlila. Určitě by v centru ubylo smogu a lidé by mohli dýchat čerstvější vzduch. Ale to Vám je úplně jedno. Vás zajímá bezpečnost křečků ne lidský život.

+1/0
25.1.2017 15:46

J84a76r77o87m72i39r 24C62h55a27l84o47u39p82k78a 4639637205917

Já nejsem odpůrcem D49. Nicméně nechápu, jak pomůže D49 od smogu, když 90% aut bude stejně stále mířit do centra.

+1/0
25.1.2017 15:54

R40o24m84a52n 11Š19e59n70k70e73ř48í29k 1872715324409

Docela hodne, kdyz pulka Jiznich Svahu a obrovsky kus vychodni periferie Zlina nepojede pres cenrum kazde rano na Otrokovice na dalnici a odpoledne zpet, ale vezme to hezky rovnou za kopcem na Frystak... Ale tohle nejak v tech vypoctech o tranzitu atd asi nejak vsichni pozapomneli... Nevim, jestli to jde jednoduse aproximovat, ale v lokalite kde bydlim na JS, jede kazde rano cca 80% aut na Otrokovice na dalnici a dal za praci a odpoledne zpet...

+3/0
25.1.2017 16:10

A98n15t11o45n17í28n 43Z14e78l82i82n77k18a 5604118295360

Bohužel jste to netrefil. Baťovské řešení dopravy dosloužilo. Dopravní kapacita města je vyčerpaná, jak svého času stálo v závěru analytické části nového Generelu dopravy města Zlína. Meziroční nárust dopravy činí 1,8%, jak je uvedeno tamtéž. Spadla klec, všechny vylepšovačky jsou mimo mísu.

+1/0
25.1.2017 14:23

A70n17t67o10n33í76n 78Z23e67l53i87n17k97a 5964748175520

Ještě jsem si všiml Vašeho odkazu na Pravobřežku. Jako nový 4proudý průtah města zhasla již v roce 2008, když ji ministerstvo neuznalo jako přeložku 1/49 ze středu města. Studie její realizovatelnosti měla termín až po vyhotovení nového Generelu. Takže je tam zapracována!!!

A nevím, co myslíte stavební úpravy v centru. Doufám ,že ne vybagrování 1 km třídy T. Bati a vybudování tunelu

+1/0
25.1.2017 14:41

K78a57r62e74l 83C22h79r80a73s27t36i80n61a 4193724280915

Pane Antoníne, uklidním Vás. Příznivcem tunelu nejsem. Dlouhodobým problémem Zlína je, že doprava je vedena prakticky po jedné komunikaci a to vyvolává obrovské problémy zejména v centru. To vyžaduje řešení, ale osobně nemám představu, co s tím, na komunikace jsem absolutní laik; u všeho, čemu nerozumím, se řídím intuicí a ta mi napovídá, že tunel ne, protože to je krkolomné řešení, pravobřežka ano, s ní by se zapláclo několik much jednou ranou.

0/0
25.1.2017 15:46

J26a64r64o39m74i38r 32C31h49a73l55o95u80p84k17a 4709657805527

A všechno i s těmi mouchami to bude zapláclé u Lidlu pod jižňáky, kde bude ona pravobřežka bezradně končit... ;-)

+4/0
25.1.2017 15:56

K66a61r86e94l 86C29h59r58a51s41t16i44n25a 4883154790205

Pane Jaromíre, nic ve zlém, snažím se hledat řešení, zatímco Vy a priori útočíte. Přeji vše OK.

0/0
25.1.2017 16:03

J51a23r14o29m40i52r 44C47h34a83l91o41u28p20k95a 4389297615407

Pane Karle, doba kdy všichni musel mít stejný názor je ta tam. Pokuste se pochopit, že ten kdo s vámi nesouhlasí na vás neútočí, ale jen to prostě vidí jinak. Já říkám, že pravobřežka řešení není, protože by končila pod svahy a pak by stejně všechno muselo do centra. A to by vás paní Vlasta hnala, protože by se centrum zaplnilo ještě rychleji a jí by ujel i další autobus...

+2/0
25.1.2017 16:11

K39a68r77e19l 25C78h79r89a43s39t39i16n75a 4153964280525

Pane Jaromíre, to už je lepší. Když je chladná hlava, líp se diskutuje. Máte pravdu, že diskuze je užitečná, je to vlastně jediný účinný nástroj, který udržuje demokracii v chodu. Vím, že jste zastáncem ochrany přírody, ujišťuji Vás, že v mém případě je to stejné, ovšem ekologové se rádi staví na zadní a namísto, aby hledali řešení, ho znemožňují. Nebudu se s Vámi hádat, to je ten nejhorší způsob, jak něco vyřešit. Naopak, nabízím přátelství, to se pak věci řeší úplně jinak. Zdraví K.

0/0
25.1.2017 16:32

A76n33t35o18n51í56n 61Z44e66l26i33n31k19a 5154948375730

Studie proveditelnost Pravobřežky z LOŃSKA jednoznačně prokázala, že je ve východním Zlíně neprůchodná. Navíc, jak jsem psal, umřela v roce 2008. Právě tato vize dostala Zlín, tam kde je.

+1/0
25.1.2017 16:46

V50l50a73s13t87a 49H60l62i11s18n94i77k26o36v31s90k53á 9609953350

Je to smutné. Valmez se připravuje na obchvat, dnes jsem slyšela že Krnov a Opava budou mít také. Dokonce už i Lhotsko má svůj obchvat a Zlín pořád nic. Asi bude muset nastat nějaký průšvih, aby to rozkývalo kompetentní úřady.

+3/0
25.1.2017 19:45

R32o87m22a25n 73Š58e62n56k67e33ř33í44k 1782115634559

A co opacny smer? Ten zamerne opomijite?? Co ty tisice aut co se plazi z Jiznich Svahu na dlanici pres centrum/Otrokovice. Takhle se "zkutaleji" ze svahu dolu, odboci na Frystak a voila...frcime na dalnici. Mate docela chyby ve vypoctech...

+3/0
25.1.2017 14:30

A54n48t88o82n74í55n 50Z47e66l66i50n88k11a 5394658545970

Raději se podívejte do mapy. Tam uvidíte proporce J.S. - Otrokovice přes Zlín a přes Hulín.

0/0
25.1.2017 16:38







Najdete na iDNES.cz