Diskuze
Zlín chce dostat auta z centra. Radnice podpoří MHD, cyklisty i chodce
Děkujeme za pochopení.
J67a29n 95S63k25o49v96a82j68s61a
Jak už tedy pár lidí psalo, představa je to sice pěkná, ale pro lidi z periferií města není často jiných možností, než jet právě autem. Např. poslední autobus do stále se rozšiřujících městských částí Kostelec, Štípa a Velíková (plus Lešná Zoo) jede před jedenáctou hodinou. Když si chce člověk zajít například do kina, kde představení v originálním znění začínají většinou 20:30 až 21:30, není jiná možnost, než auto. Některé spoje na těchto trasách (i přesto, že jsou doporučovány pro dopravu turistů do Zoo) jezdí klasicky narvané a s velkými prodlevami, ale ani snad po 20 letech to nikdo z vedení DSZO neřeší. Jestli se člověk autem do centra dostane za 10-15 minut, nebo bude hodinu čekat na narvaný autobus, pokud vůbec nějaký jede, tak je jasné, čím pojede.
P42a13u76l 33J94a49r18o70s
Kdyz,chce dostat chodce,do centra,tak je potreba,vybudovat podchody,nebo bude na prechodech nehod,ze policie nebude vedet kam driv.
P17a31u30l 94J55a40r21o90s
Ta doprava trolejbusem,stoji pomalu ,tolik,jak benzin,co projedu.
P70a73v67e65l 86C24e21k35o40t73a
Jsem ridic i chodec...ale ten kdo "seridil" prechod pro chodce od mest.divadla ke Kom.bance patri min.zavrit!!! Dva kroky do cesty a uz sviti cervena...ac jsem celkem rychly chodec uz od divadla jedou auta a troubi na lidi co tam delaji kdyz maji cervenou! Naprosta katastrofa!! A potom chodte pesky....
V46í26t 88M49a55c14h
Serizeny je desne, ale pokud vim, tak zeleny panacek umoznuje vstup na prechod, ale neohranicuje dobu pro prechazeni
D83u57š90a33n 45P92e23t69ř89í12k
A proč se tedy povolují v rodinné zóně obrovská školicí střediska typu Profima na Tyršově nábřeží neboli desítky aut zaměstnanců a klientů denně znemožňující zaparkovat normálnímu člověku na této ulici a ulici Smetanova?
J83a22n 14A71d72l64e51r
Dnes jsem kolem Profimy šel.
Nic obrovského a hrozného, soukromá společnost si zakoupila jednu z čepkovských vil, zřejmě i s pozemky, a udělala z ní školící středisko. Zvenku vypadá identicky jako před přestavbou = nic na nějaké povolování - ta doba už minula.
P.S.
"Normální člověk" má zdravé nožičky a nemusí parkovat, protože dojde po svých.
V33i78k33t25o12r 73Š27k90a51l92d31a
Pokud chcete přinutit lidi, aby po městě chodili pěšky, tak nestačí přidat pouze pár přechodů. Je nutné se snažit o pokud možno maximální bezpečnost chodců. Denně chodím do práce z Jižních svahů do města a zpět a je to o hubu. Shodou okolností mě zrovna dnes (a zdaleka ne poprvé) málem potrkalo auto u Zlínského divadla, přechod u Zelenáčovy šopy je také lahůdka. Přechod přes křižovatku na třídě Tomáše Bati u policajtů (ul. Hluboká) není přechod, ale jakási forma ruské rulety a paradoxně policajti na celou situaci z okna čučí, jak nohy ze seníku. S tímto je třeba něco dělat.
M12a90r81t67i75n 25S20t96o48k86l55á76s59k97a
Nechápu, proč aspoň večer nedojde k propojení Kudlova s Filmovými ateliéry busem. Na co 2 zvláštní linky, když tyto 2 satelity jsou od sebe vzdálené asi 400m. Víc spojů, víc lidí ve městě a to, jestli by člověk dorazil k Divadlu, na Náměstí Práce nebo Náměstí Míru, mi přijde večer dost jedno.
A myslím si, že je to i důvod, proč Zlín tak skomírá, lidem se večer do centra nechce.
Také nechápu, proč se neudělá noční linky, která by objížděla právě periferie, tak jak jsou například "rozjezdy" v Brně nebo okružní busy v Olomouci.
Přece jen lidé, kteří bydlí na periferiích, tak se dost rozmýšlí, jestli má cenu jet do města, protože buď pojedou zpátky autem a nemohou pít, nebo pojedou posledním busem o půl jedenácté a nebo taxíkem.
V75l83a39s98t31a 67H10l80i73s64n69i31k88o80v82s72k42á
Lidé jsou zvyklí, že se na MHD nemohou spoléhat, proto přesvědčit je, aby nepoužívali auta bude těžké. V článku se píše o posílení MHD ve špičce. Ale Vy máte pravdu, že se to týká i jiné doby, hlavně večer. Na Lesní čtvrť jede po 22 hod jeden trolejbus, lidé, kteří mají odpolední nebo se zdrží ve městě to musí řešit jako Vy. Minulý týden jsem čekala na zastávce u škol v centru města po 15 hod. Ta obrovská kolona od 21 budovy po divadlo popojížděla krokem. Sice semafory u škol fungovaly, ale auta stála i přes přechod, proto se muselo kličkovat mezi auty. A v tom neskutečném chaosu a smradu čekat 20 minut na trolejbus je opravdu zážitek.
P92a10v91e66l 97Ř29a26p45e88k
Jakákoli iniciativa za vytlačení aut z měst je správná. To, jak dnes města pod náporem aut vypadají, je něco příšerného.
F61r75a25n64t77i12š73e27k 36M88ü87c90k
Tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Existují studie, které mluví o tom, že vytlačení aut z center měst doprovází následně úpadek podnikateských aktivit v těchto lokalitách. Pronajměte si tam například obchod, když vy ani vaši zákazníci se k němu autem nedostanou. Takže ne všechna auta jsou zlá a ne všechna kola hodná.
Z30u35z30a30n27a 27S96v53o36b38o23d74o53v61á
Hlavně by to chtělo nové chodníky. Je sice pěkné, že v centru jsou, ale člověk se do toho centra musí nějak i dostat. Jít směrem z Mokré do centra je fakt chuťovka. Chodníky rozbité, samý kanál, vedle hlavní cesta, takže se náramně dýchá. Do toho cyklisti, kteří tam jezdí po chodníku, což jim absolutně nevyčítám (sama tak jezdím, nejsem sebevrah, abych jela po hlavní). Přejít u benzinky na druhou stranu je taky někdy o život, potom se vám na hlavu vyse*e pták u Kaufu a jste skoro v centru, kde jsou hurá nové chodníky. A to nemluvím o tom, že jsem celou dobu naštvaná, protože jdu do Svitu a zajdu si naokolo minimálně 20 minut, i když svou budovu vidím už od Lidlu. Chtělo by to mostek
Dále by to chtělo konečně chodník na mladcovský hřbitov, nový chodník podél potoka na Paseky atd. A to píšu jen o čtvrti, kde bydlím. Jiní by určitě napsali více
A75n66t40o77n64í22n 62Z42e15l34i64n18k85a
Co k tomu říct. Snaha a kosmetické úpravy. Přitom stačí použít variantu "C" nového Generelu dopravy města Zlína. "Přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína" nic nemůže suplovat a to ani zdaleka. Možnost přivést dopravu tam kam je potřeba bez zbytečného projíždění městem pro 70% vozidel, to je téměř pro 3 ze 4 je jediná možná perspektiva pro krajské a univerzitní město Zlín.
A přitom je co zmeškat. Úplně jinak budou vypadat v nejbližší době naplánované úpravy na připojení výrobní zóny Příluky a propojení Mostní a Březnická, která by nejspíš přestala být výpadovkou.
R66o57m70a54n 93Š84e51n72k74e70ř45í79k
Neodvedla... rikam Vam to uz asi po padesate... Mozna tak stezi 2 z 10 a i to je moc. Jste na spatne strane kopce. Zamyslete se, kde jsou kulturni, nakupni, majoritni obytne casti. Vetsina vnitrni dopravy zacina/konci na severu a nejak se tahne pres mesto kdovi kam (kolikrat opet na sever) posunuto na zapad/vychod. Jak uz pise pan Chrastina nize a nechal tam rezervu - rada uprav by pomohla. Uz jen ta zabrzdena D49 odstrani tisice aut co se z Vizovicka/Zelechovic/Priluku a jinych vychodnich periferii tahnou pres Zlin na Otrokovice na dalnici a hura na Prerov/Ostravu/Olomouc/Brno. Obchvat zalesne a trosku kulturnejsi provedeni krizovatky (kruhac??) u cerpacky Shell by pomohl tomu, aby rada lidi nejezdila na relaci vychod-Jizni Svahy pres mesto, pravobrezka (i kdyz ta uz skoro existuje v podobe te pretizene uzke polni cesty u reky) by vice motivovala lidi jezdit relaci JS - Otrokovice tudy (znam radu lidi a neni jich malo, co tam kvuli problemum s namrazou, cyklisty, nemoznosti se vyhnout radeji nejezdi) atd... Ale nevim, jak chcete dostat lidi aby ze severni strany Zlina kdyz maji jet na SV-SZ smer treba taky do Zlina nebo dal se prehouplo pres cele udoli a vyuzilo Vasi neustale navrhovanou prelozku. Ja teda ne...
Koncert za veřejné peníze? Půlmilionový honorář nechám v kraji, navrhl Mareš
Zpěvák a moderátor Leoš Mareš nabídl, že svůj honorář za vystoupení na zářijovém Dnu Zlínského...
Kraj dá za koncert Mareše půl milionu, za stejnou sumu loni hrály tři kapely
Vedení Zlínského kraje chce šetřit, přesto vyplatí bezmála půl milionu korun za vystoupení Leoše...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
POHLED: Formát, co postrádá smysl. Má vůbec cenu sledovat hokejovou baráž?
Premium Z triumfu v první hokejové lize se ani nestihl radovat. Místo oslav musel věnovat pozornost...
Policie prověřuje zlínského zastupitele za SPD kvůli tajně pořízené nahrávce
Zlínský opoziční zastupitel Pavel Sekula (SPD) je i předsedou Bytového družstva Podlesí a právě na...
Svah pod silniční rampou je v pohybu, stavba nové křižovatky se zpozdí
Druhým rokem cestáři pracují na úpravách nebezpečné křižovatky ve Vsetíně, jíž se také říká...
Chci vyhrát první ligu a jít do baráže, říká nový zlínský kouč Pardavý
Z kempu slovenské reprezentace před mistrovstvím světa si odskočil do Zlína, aby tady podepsal...
Kraj usiluje, aby zlínští studenti mohli jezdit na univerzitu do Texasu
Když delegace ze Zlínského kraje navštívila americký stát Texas, který je v přepočtu HDP na...