- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrušila bych bezplatná parkování pro pracovníky magistrátu a kraje a všechna jejich vyhrazená místa bych nechala volně občanům dle stávajích pravidel. Pak by ty plány dostaly takový konstruktivní rozměr.
Až uděláte ve svitu chodníky tam pusťte trolejbusy..
Toho, kdo při privatizaci Svitu rozkouskoval naprosto všechny silnice a plochy mezi stovky majitelů by zasloužilo pověsit za koule do průvanu. To pak zapříčinilo tu absurditu co v areálu panuje, ploty uprostřed vozovky, parkování atd.
Možná by Zlínu pomohlo i velké sběrné parkoviště na okraji města s dostupnou MHD. Bydlím na Lazech. Dřív stála auta jen kolem přehrady, dnes se z Prlovské stala téměř jednosměrka. Dvě protijedoucí auta mají problém projet kolem sebe. Při sklonu této ulice a kostkový povrch je jen otázka času, kdy se stane nějaký velký problém. Pokud se auta vytlačí z centra, budou všechny přilehlé části v obležení zaparkovaných aut.
neřešení parkovišť ve Zlíně už dlouhou dobu komplikuje život obyvatelům v blízkosti centra. A bude hůř
Hlavně, že si město uvědomuje nevyhovující kapacity parkovacích míst, které se každým rokem více dramatizují. Stadion na Letné se neměl vůbec budovat, už dávno nevyhovuje, nemá potřebné zázemí a v tomto směru jsme mezi ligovými kluby raritou. Rovněž situace na Jižních Svazích je dlouhodobě neúnosná, přesto parkovišť přibývá pomalu. A pokud se město rozhodlo pro tunel ve středu Zlína (což vůbec není ideální), mělo by se začít co nejdříve, dokud je možné čerpat prostředky z eurodotací.
Není to jenom neideální. Je to zhola nemožné. Copak
jde vybagrovat 4proudou státní komunikaci 1/49 a budovat tunel? Jediné možné řešení je v novém Generelu města Zlína UVEDENÁ VARIANTA "C" PŘELOŽKA 1/49. Správně by se měla jmenovat "Přeložka státní silnice 1/49 ze středu města a obchvat města Zlína". Tedy na náklady státní kasy. V Generelu je zakreslena i s přivaděčem "Zlín centrum - Gahurova". Přes kilometr široký podélný pás lesa kolem města je jedinou možnou variantou a pro město záchranou. A to pro všechny další generace po nás. Jedině toto řešení odvede téměř 3 vozidla ze 4 projíždějících zbytečně středem města, zajistí ozdravění, zatraktivnění a otevře šanci na novou prosperitu města.
Tak tunel nebude, na ten můžeme zapomenout, protože by to stálo peníze..,
Co ale rozhodně bude, je další přitvrzení pro majitele aut, protože ti se ždímají nejjednodušeji.
Tunel bude, ale ne pod městem. Z každého parkoviště do vlastní kapsy přes kamarády stavitele. By mě zajímalo, kde je v centru Zlína celodenní parkování zadarmo. Víte někdo?