Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ještě tři roky. Pak začnou budovat moderní železniční trať do Zlína

Elektrifikace železniční trati Otrokovice – Zlín – Vizovice se blíží. Nákladný projekt za devět miliard korun, který výrazně usnadní cestování vlakem, má mít příští rok územní rozhodnutí i ukončené řízení EIA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a55r40o16m61í84r 83Š33e65b55e43l89a 5892592638459

Chtějí aby lidi jezdili vlakem, a ruší zastávky. Integrovaná doprava ve zlíně šla do kytek v momentě, kdy rozdělili jízdné zvlášť na mhd a vlak za příplatek. Dokud nebude jeden lístek/předplatenka stát stejně ve vlaku i mhd, tak se jim na ježdění vlakem každý vybodne i kdyby jezdil každých 15 minut.

+1/0
15.12.2016 22:50

T86o83m 64P20á52l66e17k 1291506959228

Harmonogram nepočítá s křečkařema, co blokují R49. Ti to zase o pár let pozdrží. RvRv

+1/0
15.12.2016 13:17

K77a47r87e41l 44Š19o86u43m59a27l 1834893208

Tak 9 mld za relativně rovnou trať mezi Otrokovicemi a Zlínem - to je asi 12-13km (pokud mě paměť neklame) je hustý. Za takovou cenu se staví po Evropě VRT ne? Nebo to o tolik zdraží elektrifikace jednokolejky do Vizovic?

+1/0
14.12.2016 11:57
Foto

M98i20l92o14s33l49a92v 59Z25í83t95k85a 8820234437250

To zas bude paskvil...... Za těžké miliardy se zrychlí trať o 2 minuty, ale zrušením zastávek se mnoha lidem protáhne cesta o 10 minut i více, v krajním případě přesednou do aut.....

+3/−1
13.12.2016 23:29

M47i21r65e65k 72B16u85c76h24t98í80k 7129254144289

Vlaky pojedou každých 15 minut? Tak to budou jezdit téměř prázdné.

+1/0
13.12.2016 16:45

M13a93r54e20k 42D72e13m94č10á13k 9615614626905

Pokud by tam platilo jízdné z mhd, tak by se tam mohli lidé přesunout z přeplněných trolejbusů.

+1/0
14.12.2016 12:59

P54e61t94r 52S27t21a15r27o33s47t92a 6346268890348

Takže zastávek ubude (původně měla přibýt u TERNA) a souběžné přetížené silnici to neuleví, ale naopak.

0/0
13.12.2016 16:10

J68i89ř43í 21K65o92c91u37r13e11k 6525444255658

To, co vidíte na fotografii, je skutečně nádraží krajského města s 80.000 obyvateli. Na souběžné silnici postávají v kolonách trolejbusy a v dobých "největšího rozkvětu železnice" se nechali ajznbóni slyšet, že štreka není od toho aby dělala MHD. A tak zůstalo vše tak, jak to zanechal Baťa, když ho vyhnali.

Jen si říkám, zda se toho dožiju a to plánuju vydržet o dost dýl než tři roky.

+10/−1
13.12.2016 15:49

K62a20r53e32l 84C68h47r85a58s97t92i22n84a 4703174260175

Zlaté oči !!! Klábosí se už padesát let a bude se mlátit prázdná sláma dál. Navíc naši komunální zastupitelé a státní orgány čekají, až zahřmí, namísto aby nedali centrálním ouřadům klidu tak dlouho, dokud se nerozkývou a ostudnou akci provedou. Styďte se, dřímající klauni za ta dlouhá desetiletí až dodnes ! Sedět v teplíčku za nadstandardní gáži a čekat, až vás někdo probudí, je asi vše, co zmůžete.

+9/0
13.12.2016 14:22

A56n23t70o40n22í27n 50Z96e97l62i33n91k50a 5744758895610

V automobilové dopravě je to neskonale horší. Nový Generel dopravy preferuje 1 km tunel pod centrem města a zadupává přeložku 1/49 ze středu města ve variantě "C" do nejlépe ... zapomnění. Přitom je dopravní skelet města vyčerpán ale roční nárust činí 1,8%.

+2/0
13.12.2016 14:35

P70a36v49e12l 40R31i86e82d41l 4454277521189

A až to pak protáhnou do Vsetína, to bude teprve hukot.

+1/0
13.12.2016 14:20

A31n30t85o93n94í31n 53Z34e49l91i12n35k86a 5154238925170

Naštěstí to kraji zatrhlo zastupitelstvo města Zlína a soudný člověk může jenom poděkovat.

0/0
13.12.2016 14:28

M33i26r31o33s98l80a76v 14T25i91š83e57r 4809819334532

Proč naštěstí? Někdo potřebuje občas i vycestovat tady z toho ospalého údolí.

+2/0
13.12.2016 14:31

A89n41t13o16n56í78n 54Z46e36l31i43n46k76a 5534258725880

Naštěstí pro 70 tis. obyvatel. Nebo si myslíte, že v tomto uspřádání Zlína je možné rychlíkové a těžkotonážní nákladní spojení do Val. Polanky?

+1/0
13.12.2016 15:36

M33i22r10o30s83l31a49v 18T88i78š39e69r 4769689204782

Vlaky nemusí městem jezdit 160, i zbytek je řešitelný.

0/0
13.12.2016 15:43

A80n96t72o20n86í60n 53Z71e84l95i77n46k40a 5374718755200

Jezdí 40 a jenom občas a je to až nad hlavu!!!

+1/0
13.12.2016 17:42

D67a57n 68J32u32r15y20g63á96č66e98k 4256750594621

Ne, diky. Stara draha je vyborna pro kolo z Vizovic do Pozdechova, pak vyjedes na Klastov a po hrebenu zpet do Viz R^

+2/0
13.12.2016 15:24

J33i66ř94í 56K51o61c12u71r67e37k 6455864535128

Mno právě že to NA Vsetín půjde leda pořádnou oklikou, autobus to nepředběhne. A do Púchova už ta štreka ztratila potenciál, v tu stranu by to šlo celkem přímo.

0/0
13.12.2016 15:35

A77n60t17o62n58í18n 20Z50e55l58i90n62k56a 5884928545560

Hlavně to chce nezapomenout na odhlučnění kolejí. Noční kontejnerové vlaky fungují jako dokonalý budíček. Nejlepší je ten okolo 4. ráno. Večerní dlouhé dvoulokomotivové soupravy zase likvidují poslech televize. Zaznamenal jsem stížnosti lidí z Hornomlýnské, že po průjezdu kontejnerových vlaků posunují skleničky v sekretáři a stížnosti na hluk obyvatel Lesní čtvrti, Jižních Svahů, Letné, Chlumu a opačného konce Mladcové. O bližších lokalitách se nemá cenu bavit vůbec. Na Obecinách naměřili v okně ložnice 100 dB.

+7/−1
13.12.2016 14:01

Š18t46ě25p22á72n42k25a 34P58a65v84l11í94k86o27v65á 1609299164911

No, jako člověk, který bydlí v Otrokovicích, kde ty vlaky do Lípy řadí, vám garantuju, že si Zlín ještě může medit... Do půlnoci každý den, od čtyř nanovo a celý den. Skleničky jsme zrušili, bakelit to jistí ;))

+3/−1
13.12.2016 17:10

Š61t27ě51p51á81n20k46a 64P87a15v22l78í22k80o36v50á 1379889144281

Kdyby se skladiště kontejnerů přeložilo k hlavnímu tahu, tak by se zaradovali všichni - kromě ČD a majitele stávajícího skladiště. Takže se nic nezmění...

+3/0
13.12.2016 17:13

V91l38a10s52t35a 49H60l70i73s95n95i68k86o62v93s90k94á 9739403610

Územní rozhodnutí, výkup mnoha pozemků. No potěš koště. To dopadne jako R49. A ještě se do toho zápletou ekologové (je to zabydlená trasa a určitě tam budou nějaké přemnožené kočky). Nějak tomu roku 2019 nevěřím. Ve Zlíně jsou takové stavby spíš otázkou desetiletí než pár let.

+9/0
13.12.2016 13:57

A94n59t45o53n52í15n 87Z23e60l75i38n70k25a 5864108335270

Trefa. Změny v dopravě se nerýsují k lepšímu ani po 100 letech. Zatáčky s vnitřním poloměrem 3 m od dob koňských povozů před Marií Terezií na Lhotskách nám vydržely do loňska.

+1/0
13.12.2016 14:07

A98n25t42o59n75í90n 90Z18e52l91i59n85k44a 5554638585510

Myslím změny v krajském a univerzitním městě Zlíně.

0/0
13.12.2016 14:10

A32n41t91o56n98í30n 60Z46e19l96i67n34k53a 5984628705720

To hlavní jsem zase nenapsal. Jedná se o zatáčky na Lhotskách na státní silnici 1. třídy 1/49!!!

+1/0
13.12.2016 14:12

M95i57r97o12s29l68a54v 44T98i23š37e37r 4259309734212

No hlavně jste zapomněl, že už je tam obchvat.

0/0
13.12.2016 14:33

D63a67n 41J70u98r94y80g22á65č93e32k 4826980914961

..nam vydrzely do lonska..

+1/0
13.12.2016 15:26

J25i70ř59í 16K60o49c13u72r46e21k 6985164325198

Kočky? Spíš Chřástal investiční a Sysel počítací. 45.000 Kč za kus.

Ale jinak souhlas. Dokud není na stavbě bagr, tak se nezačalo. A dokud nepojede vlak po novém, tak neřeknu, že je to hotové.

+1/0
13.12.2016 15:38
Foto

J93a75n 93A23d79l45e93r 2386121956626

Opět jsme dostali tři roky odklad? Dojde na tip, že se v této čtvrtině století stavět nezačne? Určitě.

0/0
13.12.2016 13:14

M26i88r63o73s31l60a10v 30T40i22š53e70r 4679609334602

Já to vidím jako zlepšení...Po cca 4 čtyřletkách už se teď odkládá jen na tříletky ;-D Rv

0/0
13.12.2016 14:34

F94e93r58d98i87n57a13n70d 27D38u69j28k56a 13, 85I68n62g52. 5436593487979

Mně se líbí ten stálý optimismus pana redaktora (Libigera), který stále dokola uvádí, že ... vlaky mezi oběma sousedícími městy pojedou každých patnáct minut. Ty vlaky musí někdo objednat a hlavně zaplatit, tedy doposud kraj. A jestli nyní je sotva peněz na 2 vlaky za hodinu, jsem zvědavý, kdo zaplatí ten 100% nárůst.

Ono je to trochu jinak - ne že POJEDOU každých 15 minut, ale modernizace UMOŽNÍ, aby vlaky mohly jezdit co 15 minut. A to je rozdíl. A zda se to využije, je hlavně otázka peněz.

+17/0
13.12.2016 13:02
Foto

J25a60n 98A85d91l96e49r 2156361626556

Vystiženo.

Novinářština představuje zobrazení světa na max. 60 %.

+1/0
13.12.2016 13:15

J84a98r44o53m96i74r 68C85h91a56l92o89u80p73k37a 4369847175247

Nevěřím, že se toho dožiju. A to jsem optimista.

+5/0
13.12.2016 12:49

N73i21k95o78l96a98j 12M65a15l31í21k 5114173710701

2019 sice moc nevěřím, že by se koplo, ale je vidět, že už se aspoň něco děje a nemluví se o tom jen (projektová dokumentace, EIA, dohoda se Zemkem ohledně autobusáku atd.). Takže super :-)

+1/−1
13.12.2016 11:55

M13a50r25o65š 77K74l72e56m50p31a 1707284217644

Kua, to je škoda. Každoročnú jazdu vlakom z Otrokovíc do Vizovíc a späť starým šukafónom na Masters of Rock milujem. S kamošom si vždy užívame čisté retro na zabudnutej lokálnej trati. ;-(

+11/0
13.12.2016 11:53

J70a63r97o22m45i81r 73C12h65a55l96o71u13p79k69a 4449907825187

Klid, metlošům přistaví šukafon i za deset let. Přece si nenechají pozvracet komfortní vozy. ;-)

+4/−1
13.12.2016 12:51

M13a33r84o69š 51K45l50e11m63p54a 1567364807904

:-) By si sa divil aký sú metláci slušňáci. To sporiadaní otcovia rodín, to je sebranka. Minulý rok som sa vyprával so sprievodčíčkou šukafónu a tá vravela, že jazdy na Master a späť s metalistami sú v pohode, úplná selanka so slušnými triezvymi ľuďmi. Ale jazdy z Vizovického trnkobrania to je panečku divočina. Vravela, že toľko ožralov v rôznom stupni opitosti nevidí za celý dlhý rok. A o bordel vo vlaku že nie je vôbec núdza. ;-D

+5/0
13.12.2016 13:04

J10a44n 67M23a88c70e89k 9964115842688

Nemůžu zapomenout na jednoho mladíka, který při výstupu z vlaku začal řvát: Svoboda!!!

0/0
13.12.2016 21:38

P68e15t71r 91V85e16s39e87l19ý 7174405844928

Docela mně zajímá ten tunel pod pod kvítkovickou křižovatkou, je tam na to vůbec místo?

+1/0
13.12.2016 11:51

Z75d94e79n19ě57k 18N29ě25m80e12č45e12k 5316129216281

http://www.zlin.eu/modernizace-a-elektrizace-trati-otrokovice-vizovice-cl-2426.html ... tady je k tomu dokumentace. Vypadá, že se tunel vejde :-)

+1/0
13.12.2016 12:35

R15a32d10e10k 81H40o78l19í77k 1488264470716

...v našich zeměpisných šířkách s tunely nejsou problémy,...v těch Kvitkovicích to vidím minimálně na dva, jeden do země a druhý do rozpočtu...:-)

+5/0
13.12.2016 14:09

A82n69t58o73n66í23n 75Z19e86l52i75n49k53a 5344698565820

Poopravil bych: v našich zeměpisných délkách /podle Středozemního moře/.

0/0
13.12.2016 14:25

V84o37j75t90ě12c18h 84G92r73o44s25s 9709414185906

To nám ve Zlíně říkali už před 10 lety, že se za 3 roky začne stavět. Takže já už tomu termínu 2019 prostě nevěřím. Zvlášť když i v článku je napsáno, že je spousta věcí, které to mohou ještě celé oddálit.

+13/0
13.12.2016 11:47

P80e52t97r 42S85t38a63r87o44s18t28a 6786338600388

O tom se "vážně" mluvilo už před 30-ti lety!

0/0
13.12.2016 16:04

I16v19a61n93a 63M88o70t80a80l60í73k80o92v77á 5594471550442

vdávala jsem se za Zlíňáka v roce 1985 a tcháni mi vyprávěli, jak je nadjezd na křižovatkou Prštné a pravo nebo levobřežní komunikace (ty strany mi dělají problémy) je hotová věc, ještě když jsme po deseti letech řešili přístavbu domu, musel muž na stavební úřad, zda mu ji vůbec povolí, kvůli nadjezdu ;-D

0/0
14.12.2016 9:29

T83o67m 10P35á36l70e54k 1301486419818

Nene, toto se řešilo již za Bati. Dvoukolejná elektrifikovaná autonomní trať bez strojvedoucích. ;-D:-P

0/0
15.12.2016 13:20

J83a38n 61Z41i45e38g16l18e47r 1541126191718

Je dobře, že současné vedení SŽDC masivně investuje do zásadních rekonstrukcí železničních tratí. Dá se říci, že na českých železnicích nyní probíhají největší změny od vzniku velké většiny železničních tratí v 19. století.

+2/0
13.12.2016 11:45

L27u80c21i57a70n 20P83a70p71a44z48i91a37n 5794817901485

Včera bylo pozdě.

+8/0
13.12.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.