- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novinářská faktografie:
" .... V původním Památníku Tomáše Bati bylo pod stropem zavěšené letadlo, ve kterém v roce 1932 Tomáš Baťa havaroval ...."
Hlavně, že je na fotografii vidět, že letadlo stojí na čtyřech ocelových tyčích. Babišoviny dokola omílají ptákovinu.
Do 2 let? To by se mel Zlinstav podivat,za jak dlouho to bylo postaveno. Kdepak,dnesni firmy ani s modernejsim vybavenim a planovanim nedosahuji ani 50% kvality
Obnova památníku je minimum, co můžeme pro zakladatele moderního Zlína a někdejšího světového fenoménu - Tomáše Bati st. udělat. Návrat baťovských idejí je pro město, kraj i stát mimořádně prospěšný, vždyť se děje pravý opak toho, co Tomáš Baťa odsoudil a co vzešlo z křesťanských vlastností - nelhat, nekrást, nezabíjet, ctít řád, nebát se a pracovat. Obnova je také symbolickou tečkou vítězství pravdy nad komunistickým tmářstvím, které udělalo z génia invence, odvahy a podnikavosti kapitalistického lotra, na něhož se mělo navždy zapomenout.
Tak toto přesně je jedna strana mince. Buď budeme opravovat z dálky vzletně vypadající prosklenou zchátralou šopu, nebo uděláme císařský řez v dopravní srdci města a skokem budeme ze začátku 20. století ve století 21. Chybí nám jenom krůček. Stačí pokračovat v realizaci návrhové části nového Generelu dopravy města Zlína. To je zrealizování varianty "C" /s přivaděčem Gahurova/ jako přeložky státní silnice 1/49 z centra města. Jedině tato varianta může odvést 70% tranzitní a vnější dopravy města. To je TÉMĚŘ 3 ze 4 projíždějících automobilů středem města. Tato šance se nebude opakovat a my ji nemáme právo zahodit. Nesmíme ji zahodit z důvodu ozdravění města, zlepšení jeho atraktivity a nastolení celková prosperity Dopravní kapacita města je totiž vyčerpaná a průměrný roční nárust dopravy je1,8%. Co se děje v současné době ve špičkách od Prštného po odbočku na Slušovice všechno výše uvedené jenom potvrzuje.