Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín změní systém parkování: zruší závory, pořídí nové tabule

Samoobslužná městská parkoviště, navigační systém, který ukazuje, kolik je ve městě volných stání, a více informací o dopravě na elektronických tabulích. To jsou plány Zlína pro zlepšení dopravy ve městě pro příští rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

N66i82k13o46l22a90j 85M34a73l84í86k 5274863310331

Udělat z Bartošovy ulice Bartošovu čtvrť, to chce fištróna.

+3/0
24.11.2016 9:55

A93n24t38o74n56í87n 92Z23e27l19i59n24k56a 5174228415260

Možná by bylo správněji: na parkovišti v Bartišově ulici.

0/0
24.11.2016 10:30

A91n95t47o11n79í96n 55Z85e16l23i80n48k59a 5734138135710

Jistě, jenže kapacita baťovského dopravního skeletu Zlína je vyčerpaná a roční nárust dopravy činí 1,8%. Klinická dopravní smrt ve špičkách se bude jenom prohlubovat. To je třeba především a ihned řešit. Přeložka státní silnice 1/49 na náklady státní kasy přece odvede tranzit a vnější dopravu a to je celkem 70% dopravního zatížení. Není přece o čem přemýšlet.

+3/−1
24.11.2016 9:45

N20i95k10o91l25a86j 52M65a92l85í96k 5434773220411

Podle generelu dopravy je tranzit 7 % a ne 70 % ;) takže jste úplně mimo...

32 % je vnitřní doprava a 61 % je cílová nebo zdrojová doprava.

+1/−1
24.11.2016 9:54

A67n94t30o48n29í53n 95Z68e51l67i42n17k54a 5634538155560

Tranzit středem města je 8%. Vnější doprava která končí a ev. začíná ve Zlíně je 62%. Obě tato čísla určují, jak je ve Zlíně /tak jako všude jinde/ potřebný obchvat města. Řidičům je tak dána šance rychle a bezpečně se dostat k místu určení a zbytečně neprojíždět městem. Tak tomu alespoň rozumím já.

+2/0
24.11.2016 10:23

A52n45t21o21n48í10n 14Z52e81l17i92n10k21a 5184928815220

Cílová a zdrojová doprava = vnější doprava města Zlína.

0/0
24.11.2016 10:26

K52a39r35e82l 59C75h51r53a41s58t18i42n88a 4213874390545

Pane Antoníne, předešel jste mě, jenže kvůli pěti křečkům stojí stavba, která mohla situaci odlehčit, už osm let. Křečkům se přestěhováním uleví, zatímco lidé ve městech a obcích na šňůře 1/49 se budou dusit ještě několik let.

+3/−1
24.11.2016 9:56

A97n65t10o92n66í89n 76Z65e21l59i95n56k43a 5744608935110

D49 Hulín Fryšták odlehčí středu města z 8% tranzitu 2-3%. Východ města a celá další nedokončená trasa naopak utrpí velkým nárustem nové natažené dopravy. Na druhé straně nepopírám, že v budoucnu PO DOBUDOVÁNÍ DÁLNIČNÍCH úprav na 1/57 /Jablůnka, Semetín Střelná, Lyský průsmyk/ nebude propojka D49 Val. Polanka Hulín důležitá.

0/0
24.11.2016 10:16

A33n28t32o95n76í93n 67Z79e88l91i70n63k69a 5294638555230

Stav je ovšem kromě jiného takový, že byly zrušeny všechny varianty studie v rozsahu Lípa Slovensko.

+1/0
24.11.2016 10:35

R51o91m87a54n 61Š61e68n71k10e78ř93í19k 1662975244419

Ale kulovy... Uz jsou davno hotovy nove, ted se jen resi jestli postavit dvoupruh se stoupacimi pruhy (2+1 kategorie S13,5/100) s rezervou na dostavbu na plne R ale tunely dvoutubusove, nebo tunely jednotubusove (zatim s rezervou na dostavbu tubusu) a pro zmenu plne R. Nevite o teto problematice skoro nic, jen porad papouskujete dokola to samy. Nevychazi tam HDM4 ekonomika oproti vizi TEN-T

0/0
24.11.2016 12:23

A65n92t64o43n77í13n 96Z30e13l74i29n23k94a 5904958505430

Karle, jste sice odborník, ale opět jste nezklamal jako mistr fabulace. Jak mohou být nové studie hotové, když se teprve řeší? Každý přece také ví, že plánování tunelů v běžné valašské krajině je jenom stopka výstavby a zablokování termínu výstavby.

0/0
24.11.2016 21:52

R90o81m71a48n 48Š71e58n59k95e96ř98í57k 1232905764389

Jaký KARLE? VEMTE SI UŽ PRÁŠEK... Trasování je hotovo, hrubé projektování hotové a jen se řeší, jestli do toho 28m širokého pruhu dáme 2 asfaltové hady nebo 1 a vedle poroste na náspu tráva a 1 tubusovy tunel nebo 2 tubusovy atd... Stejně jako A2 v Chorvatsku nebo M15 Madarsko (bez tunelu). Celý problém je v tom, ze EU rika, je to TEN-T tady máte prachy, postavte to v plny parade, ale Cesi propocitavaji ekonomicky prinos stavby, ktery zatim nevychazi (on nevychazi nikde, protoze se z principu pocita aktualni stav - nikoliv ten co bude) a tak se laboruje, co s tim, aby to zase 1000x nenapadl ekoteroristicky Machuv a jiny spolek - uz z principu slovo dalnice drazdi - ale takova schnellstrasese jako v Rakousku nikomu navadi, ale dalnice by nekde neprosla.

0/0
25.11.2016 10:20

R97o76m63a30n 76Š19e53n71k84e79ř42í48k 1732795134389

Jste opět mimo, už jsem Vám to psal několikrát - jednak tu pořád šachujete s různými čísly - ale budiž - pokud je tranzit těch 8%, tedy od Kvítkovic po Vizovice, budoucí R49 tomu sebere tak polovinu - ale převážně kamionovou dopravu - což je lépe, lepší sebrat 9 z 10 kamionu než nic co se trckaj ve městě a zavazí na místě, kde by rychleji projelo 5 osobáků. Kde to vyplivne, jestli za obchvatem zálešné nebo v lípě (slušovicích je jedno z pohledu dopravní smrti v centru (to máte pravdu). Tak zbytek je vnitřní tranzit - co mě ale furt zaráží ta Vaše vize - že kdyby se postavila na jižním kopci Zlína přeložka 1/49 že se tím něco vyřeší - podle mě vůbec nic - kde je ve Zlíně vše umístěno - kde lidi jezdí, z kama a kam vyjíždějí??? - vše je na severu (čepkov, batovsky areal, sídliště jižní svahy, sokolská z dalším nákupním centrem... co je na jihu .- s prominutím velký kulový - skanzen s internáty, lyžařský svah a letná s lesní čtvrtí - která rozhodně nepumpuje v pracovní den a podobně do zlína tuny stovky/tisíce - to by byl vidět i primární problém na křižovatce s mostní/březnická a slovenská či příkrá atd... Myslíte, že když někam na jižní kopec dáte přeložku 1/49, že když pojede většina obyvatel ze severu na sever/SZ/SV tedy z JS klidně až do příluk nebo někam k nemocnici, že pojede přes celé město na tu Vaši přeložku a pak z ní sjede aby zase překřížili celé město k cíli? Ani omylem - hezky po staru a klidně si někde chvilku postát. Že když pojdeu z JS na Otrokovice, tak protnu město na protější kopec a pak cca o něco rychleji se dotanu do Malenovic než úsek prštné malenovice? Ani omylem a tak bych mohl pokračovat. Dáváte příklad VSetínem - tak se tam zajeďte podívat - kolik Sychrováků přijede od Zlína, najede na "nadjezd" profičí k dalšímu sjezdu a tam sjede a bude se kousek vracet k Sychrovu - mám tu vedle sebe 2 Sychrováky - odpověď zní ANI JEDEN!! Vsetínská estakáda řeší taky jen celkový tranzit, nikoliv vnitřní - tak nedávejte tímto příklad.

0/0
24.11.2016 12:37

A60n27t84o35n74í92n 92Z44e15l46i80n14k48a 5164218965890

Kydy, kydy, samé kydy. Nechte si patentovat pojem vnitřní TRANZIT. Tady na Moravě a ve Zlíně je to vždy 30% vnitřní dopravy. Vy přece znáte moji připomínku z představení nového generelu města Zlína. Pro ostatní zopakuji. Na křižovatce Přímé a Nábřežní /v Prštném/ se ve špičce stojí 10 minut. Bude se na ní stát i tehdy, když pojedete od Jižňáků a za viaduktem na Gahurově zmizí jeden pruh pod Baťovu a Štefánikovu a v místě Baťova památníku opustí Zlín 95% vozidel jedoucích dál než do Louk? Určitě NE.

Nevím co pořád plkáte o Sychrovácích, když všude na světě si řidiči vybírají rychlejší nebo komfortnější trasu.

Máte něco proti tomu, že 70% dopravy projíždí částmi Zlína zbytečně? To je TÉMĚŘ 3 vozidla ze 4?

Máte něco proti tomu, že budování tunelu od Bří Jaroňků po 21. budovu podle varianty A nového Generelu nic nevyřeší od Prštného po odbočku na Slušovice?

Máte něco proti tomu, že variantu A nelze realizovat z důvodu neexistujícího místa ani pro zařízení staveniště? O alespoň částečně komfortních náhradách za 4 proudou T. Bati ani nemluvě.

To myslíte vážně, že kvůli odlehčení 1 km městské dopravy stavbou tunelu zotročíte na 2 - 3 roky CELÉ MĚSTO?

NAD TÍM PŘEMÝŠLEJTE A NE NAD BLBOSTMI.

0/0
24.11.2016 22:32

R25o28m36a75n 72Š33e46n19k86e68ř15í32k 1832795914679

Jop, ja premyslim nad blbostmi... Celou dobu Vam rikam, ze prelozka 1/49 alias hopsa strasse po kopcich nic nevyresi - nikdo na ni nepojede - je proste jednoduse moc daleko od mist, kde vznika a konci doprava a kam miri!!! VY tu napric ruznymi diskusemi argumentujete Vsetinem - proto Vam davam priklad - po tom Vsetinskem "obchvatu" jezdi jen prima "obchvatova" tranzit doprava, zadna lokalni - vim to, kolegove tam bydli a skoro nikdo to z mistnich nepouziva, tak proto. NA krizovatce u byvaleho sparu se stoji proto, protoze chybi pravobrezka a D49 (viz dale) - jednoduche a proste... Dnes ji supluje brutalne pretizena skoro polni cesta u vody... Pripominky neznam, na rozdil od Vas nechodim na kazde jednani, krome par urednich a nutnych ukonu jsem za posledni min rok nevstoupil do budovy ZL Kraje a Mesta Zlin. OK - pojem vnitrni tranzit se vyskytuje v 90% vasich prispevku takze diky za nabidku, ale prisel jste s tim vy - nebudu Vas predbihat na patentovem uradu. Kdyz tu budem se rypat v chybach - ve svych uvahach o naproste zbytecnosti D49 taky zapominate na ty tisice aut, co z Jiznich svahu ze Zlina, od Vizovic kazdy den jedou na Otrokovice - ale proc jedou na Otrokovice? Protoze jedou na dalnici - a proc jedou na dalnici, protoze nemaji D49 za zadkem u Frystaku, Proc obyvatele JS a spol nejedou pres Frystak a Holesov? Protoze se nehodlaji pozabijet na te klikate polnacce z Frystaku na Holesov, a tak se kazde rano presouvaji tisice aut pres centrum k Otrokovicim a zase naopak tisice aut co prijizdeji do Zlina otravuji na ceste od dalnice v Otrokovicich do centra a dale. Ano mate pravdu -. ve Zline je tragedie, ale nejaka prelozka do kopcu na stranu kde nic neni to nevyresi - musi se zkapacitnit doprava tam kde vznika, kam miri - takze centrum - jsme v udoli - moc moznosti krome pravobrezky a podkopani centra tunely asik neni...

0/0
25.11.2016 10:37

A48n40t38o65n12í45n 14Z41e58l82i95n15k14a 5644738815510

Milý Karle. Správně jste mně to přepinkl. Nevěděl jsem jako úplný lajk jak nazvat obrovské průjezdy nejužším centrem města. Až čerstvě vydaná analytická část nového generelu mne nasměrovala správným směrem. Tehdy!!! tam stálo 30% vnitřní doprava, 70% tranzit, cílová a zdrojová doprava.

Měl jste taky pravdu, že ve Zlíně neexistuje mezinárodní doprava. Cizinci v drtivé většině končí v Continentalu v expedici pneumatik.

Jinak bych ještě podotkl, že mám proti Vám obrovskou výhodu. Nemusím se držet zásady koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Právě toto Vás žene do jedné hňupiny za druhou.

0/0
25.11.2016 13:15







Najdete na iDNES.cz