Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín změní systém parkování: zruší závory, pořídí nové tabule

Samoobslužná městská parkoviště, navigační systém, který ukazuje, kolik je ve městě volných stání, a více informací o dopravě na elektronických tabulích. To jsou plány Zlína pro zlepšení dopravy ve městě pro příští rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

N72i34k86o67l25a42j 34M16a12l16í94k 5334263500271

Udělat z Bartošovy ulice Bartošovu čtvrť, to chce fištróna.

+3/0
24.11.2016 9:55

A89n67t81o51n95í71n 52Z44e11l84i26n46k52a 5264528915920

Možná by bylo správněji: na parkovišti v Bartišově ulici.

0/0
24.11.2016 10:30

A22n80t95o29n25í90n 43Z91e32l24i24n71k43a 5464988205620

Jistě, jenže kapacita baťovského dopravního skeletu Zlína je vyčerpaná a roční nárust dopravy činí 1,8%. Klinická dopravní smrt ve špičkách se bude jenom prohlubovat. To je třeba především a ihned řešit. Přeložka státní silnice 1/49 na náklady státní kasy přece odvede tranzit a vnější dopravu a to je celkem 70% dopravního zatížení. Není přece o čem přemýšlet.

+3/−1
24.11.2016 9:45

N63i82k75o83l52a30j 29M89a85l82í98k 5944813880591

Podle generelu dopravy je tranzit 7 % a ne 70 % ;) takže jste úplně mimo...

32 % je vnitřní doprava a 61 % je cílová nebo zdrojová doprava.

+1/−1
24.11.2016 9:54

A24n11t20o45n53í96n 73Z76e48l59i73n56k38a 5714678485260

Tranzit středem města je 8%. Vnější doprava která končí a ev. začíná ve Zlíně je 62%. Obě tato čísla určují, jak je ve Zlíně /tak jako všude jinde/ potřebný obchvat města. Řidičům je tak dána šance rychle a bezpečně se dostat k místu určení a zbytečně neprojíždět městem. Tak tomu alespoň rozumím já.

+2/0
24.11.2016 10:23

A36n89t62o68n25í19n 68Z60e75l39i38n18k44a 5964498355630

Cílová a zdrojová doprava = vnější doprava města Zlína.

0/0
24.11.2016 10:26

K56a41r35e63l 65C64h88r15a36s33t77i72n90a 4273284430815

Pane Antoníne, předešel jste mě, jenže kvůli pěti křečkům stojí stavba, která mohla situaci odlehčit, už osm let. Křečkům se přestěhováním uleví, zatímco lidé ve městech a obcích na šňůře 1/49 se budou dusit ještě několik let.

+3/−1
24.11.2016 9:56

A68n91t36o89n98í90n 50Z83e77l67i45n68k13a 5624338315730

D49 Hulín Fryšták odlehčí středu města z 8% tranzitu 2-3%. Východ města a celá další nedokončená trasa naopak utrpí velkým nárustem nové natažené dopravy. Na druhé straně nepopírám, že v budoucnu PO DOBUDOVÁNÍ DÁLNIČNÍCH úprav na 1/57 /Jablůnka, Semetín Střelná, Lyský průsmyk/ nebude propojka D49 Val. Polanka Hulín důležitá.

0/0
24.11.2016 10:16

A25n35t23o62n70í34n 72Z63e87l84i89n86k84a 5214208735620

Stav je ovšem kromě jiného takový, že byly zrušeny všechny varianty studie v rozsahu Lípa Slovensko.

+1/0
24.11.2016 10:35

R38o57m97a72n 57Š50e83n78k87e95ř53í46k 1322705544519

Ale kulovy... Uz jsou davno hotovy nove, ted se jen resi jestli postavit dvoupruh se stoupacimi pruhy (2+1 kategorie S13,5/100) s rezervou na dostavbu na plne R ale tunely dvoutubusove, nebo tunely jednotubusove (zatim s rezervou na dostavbu tubusu) a pro zmenu plne R. Nevite o teto problematice skoro nic, jen porad papouskujete dokola to samy. Nevychazi tam HDM4 ekonomika oproti vizi TEN-T

0/0
24.11.2016 12:23

A27n12t91o30n28í96n 66Z63e36l20i15n59k96a 5924568345930

Karle, jste sice odborník, ale opět jste nezklamal jako mistr fabulace. Jak mohou být nové studie hotové, když se teprve řeší? Každý přece také ví, že plánování tunelů v běžné valašské krajině je jenom stopka výstavby a zablokování termínu výstavby.

0/0
24.11.2016 21:52

R50o33m75a32n 10Š66e83n38k83e81ř37í29k 1262645234459

Jaký KARLE? VEMTE SI UŽ PRÁŠEK... Trasování je hotovo, hrubé projektování hotové a jen se řeší, jestli do toho 28m širokého pruhu dáme 2 asfaltové hady nebo 1 a vedle poroste na náspu tráva a 1 tubusovy tunel nebo 2 tubusovy atd... Stejně jako A2 v Chorvatsku nebo M15 Madarsko (bez tunelu). Celý problém je v tom, ze EU rika, je to TEN-T tady máte prachy, postavte to v plny parade, ale Cesi propocitavaji ekonomicky prinos stavby, ktery zatim nevychazi (on nevychazi nikde, protoze se z principu pocita aktualni stav - nikoliv ten co bude) a tak se laboruje, co s tim, aby to zase 1000x nenapadl ekoteroristicky Machuv a jiny spolek - uz z principu slovo dalnice drazdi - ale takova schnellstrasese jako v Rakousku nikomu navadi, ale dalnice by nekde neprosla.

0/0
25.11.2016 10:20

R44o67m18a27n 52Š43e40n89k44e45ř47í44k 1332805944499

Jste opět mimo, už jsem Vám to psal několikrát - jednak tu pořád šachujete s různými čísly - ale budiž - pokud je tranzit těch 8%, tedy od Kvítkovic po Vizovice, budoucí R49 tomu sebere tak polovinu - ale převážně kamionovou dopravu - což je lépe, lepší sebrat 9 z 10 kamionu než nic co se trckaj ve městě a zavazí na místě, kde by rychleji projelo 5 osobáků. Kde to vyplivne, jestli za obchvatem zálešné nebo v lípě (slušovicích je jedno z pohledu dopravní smrti v centru (to máte pravdu). Tak zbytek je vnitřní tranzit - co mě ale furt zaráží ta Vaše vize - že kdyby se postavila na jižním kopci Zlína přeložka 1/49 že se tím něco vyřeší - podle mě vůbec nic - kde je ve Zlíně vše umístěno - kde lidi jezdí, z kama a kam vyjíždějí??? - vše je na severu (čepkov, batovsky areal, sídliště jižní svahy, sokolská z dalším nákupním centrem... co je na jihu .- s prominutím velký kulový - skanzen s internáty, lyžařský svah a letná s lesní čtvrtí - která rozhodně nepumpuje v pracovní den a podobně do zlína tuny stovky/tisíce - to by byl vidět i primární problém na křižovatce s mostní/březnická a slovenská či příkrá atd... Myslíte, že když někam na jižní kopec dáte přeložku 1/49, že když pojede většina obyvatel ze severu na sever/SZ/SV tedy z JS klidně až do příluk nebo někam k nemocnici, že pojede přes celé město na tu Vaši přeložku a pak z ní sjede aby zase překřížili celé město k cíli? Ani omylem - hezky po staru a klidně si někde chvilku postát. Že když pojdeu z JS na Otrokovice, tak protnu město na protější kopec a pak cca o něco rychleji se dotanu do Malenovic než úsek prštné malenovice? Ani omylem a tak bych mohl pokračovat. Dáváte příklad VSetínem - tak se tam zajeďte podívat - kolik Sychrováků přijede od Zlína, najede na "nadjezd" profičí k dalšímu sjezdu a tam sjede a bude se kousek vracet k Sychrovu - mám tu vedle sebe 2 Sychrováky - odpověď zní ANI JEDEN!! Vsetínská estakáda řeší taky jen celkový tranzit, nikoliv vnitřní - tak nedávejte tímto příklad.

0/0
24.11.2016 12:37

A28n51t81o47n78í28n 26Z44e17l90i43n25k38a 5444208545900

Kydy, kydy, samé kydy. Nechte si patentovat pojem vnitřní TRANZIT. Tady na Moravě a ve Zlíně je to vždy 30% vnitřní dopravy. Vy přece znáte moji připomínku z představení nového generelu města Zlína. Pro ostatní zopakuji. Na křižovatce Přímé a Nábřežní /v Prštném/ se ve špičce stojí 10 minut. Bude se na ní stát i tehdy, když pojedete od Jižňáků a za viaduktem na Gahurově zmizí jeden pruh pod Baťovu a Štefánikovu a v místě Baťova památníku opustí Zlín 95% vozidel jedoucích dál než do Louk? Určitě NE.

Nevím co pořád plkáte o Sychrovácích, když všude na světě si řidiči vybírají rychlejší nebo komfortnější trasu.

Máte něco proti tomu, že 70% dopravy projíždí částmi Zlína zbytečně? To je TÉMĚŘ 3 vozidla ze 4?

Máte něco proti tomu, že budování tunelu od Bří Jaroňků po 21. budovu podle varianty A nového Generelu nic nevyřeší od Prštného po odbočku na Slušovice?

Máte něco proti tomu, že variantu A nelze realizovat z důvodu neexistujícího místa ani pro zařízení staveniště? O alespoň částečně komfortních náhradách za 4 proudou T. Bati ani nemluvě.

To myslíte vážně, že kvůli odlehčení 1 km městské dopravy stavbou tunelu zotročíte na 2 - 3 roky CELÉ MĚSTO?

NAD TÍM PŘEMÝŠLEJTE A NE NAD BLBOSTMI.

0/0
24.11.2016 22:32

R24o61m35a47n 17Š51e17n92k84e87ř63í29k 1492155124869

Jop, ja premyslim nad blbostmi... Celou dobu Vam rikam, ze prelozka 1/49 alias hopsa strasse po kopcich nic nevyresi - nikdo na ni nepojede - je proste jednoduse moc daleko od mist, kde vznika a konci doprava a kam miri!!! VY tu napric ruznymi diskusemi argumentujete Vsetinem - proto Vam davam priklad - po tom Vsetinskem "obchvatu" jezdi jen prima "obchvatova" tranzit doprava, zadna lokalni - vim to, kolegove tam bydli a skoro nikdo to z mistnich nepouziva, tak proto. NA krizovatce u byvaleho sparu se stoji proto, protoze chybi pravobrezka a D49 (viz dale) - jednoduche a proste... Dnes ji supluje brutalne pretizena skoro polni cesta u vody... Pripominky neznam, na rozdil od Vas nechodim na kazde jednani, krome par urednich a nutnych ukonu jsem za posledni min rok nevstoupil do budovy ZL Kraje a Mesta Zlin. OK - pojem vnitrni tranzit se vyskytuje v 90% vasich prispevku takze diky za nabidku, ale prisel jste s tim vy - nebudu Vas predbihat na patentovem uradu. Kdyz tu budem se rypat v chybach - ve svych uvahach o naproste zbytecnosti D49 taky zapominate na ty tisice aut, co z Jiznich svahu ze Zlina, od Vizovic kazdy den jedou na Otrokovice - ale proc jedou na Otrokovice? Protoze jedou na dalnici - a proc jedou na dalnici, protoze nemaji D49 za zadkem u Frystaku, Proc obyvatele JS a spol nejedou pres Frystak a Holesov? Protoze se nehodlaji pozabijet na te klikate polnacce z Frystaku na Holesov, a tak se kazde rano presouvaji tisice aut pres centrum k Otrokovicim a zase naopak tisice aut co prijizdeji do Zlina otravuji na ceste od dalnice v Otrokovicich do centra a dale. Ano mate pravdu -. ve Zline je tragedie, ale nejaka prelozka do kopcu na stranu kde nic neni to nevyresi - musi se zkapacitnit doprava tam kde vznika, kam miri - takze centrum - jsme v udoli - moc moznosti krome pravobrezky a podkopani centra tunely asik neni...

0/0
25.11.2016 10:37

A87n10t73o82n75í66n 25Z50e72l19i60n10k25a 5604988355910

Milý Karle. Správně jste mně to přepinkl. Nevěděl jsem jako úplný lajk jak nazvat obrovské průjezdy nejužším centrem města. Až čerstvě vydaná analytická část nového generelu mne nasměrovala správným směrem. Tehdy!!! tam stálo 30% vnitřní doprava, 70% tranzit, cílová a zdrojová doprava.

Měl jste taky pravdu, že ve Zlíně neexistuje mezinárodní doprava. Cizinci v drtivé většině končí v Continentalu v expedici pneumatik.

Jinak bych ještě podotkl, že mám proti Vám obrovskou výhodu. Nemusím se držet zásady koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Právě toto Vás žene do jedné hňupiny za druhou.

0/0
25.11.2016 13:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.