Diskuze

Lidovci a STAN utvoří ve Zlínském kraji koalici, ve Zlíně se přitom hádají

Lidovci budou nejsilnějším hráčem v nově vznikající krajské koalici, ve které se spojí s ANO, STAN a ODS. Ve Zlíně na radnici jsou ale naopak v opozici vůči vedení, v němž sedí právě ANO a STAN.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Práci rudé koalice (pouze přerozdělovat peníze, které posílá stát) dokáže zastat průměrně cvičená opice. Konečně skončila.

1 0
možnosti

V podstatě souhlasím s Alešem Dufkem a s Kašným. Už brzo nejen voliči na Vsetínsku a Zlínsku poznají, že nastala horší krajská vláda než jaká byla ta předchozí. Dobře nám tak !

1 4
možnosti

Co se týká dopravy: věřím,že horší být už nemůže

4 0
možnosti

Obyvatelé Zlína mohou litovat, že se žádná jiná strana nezabývá dopravou ve Zlíně tak, jako lidovci. Myslím tím předvolební Magazín společný Zlín se zdrcující kritikou platného Územního plánu města Zlína.

3 0
možnosti

Chtěl bych to zkonkretizovat: Ing arch. Pavel Martínek - "Samostatnou kapitolou je postupně realizovaná struktura vycházející z nutnosti zajištění tranzitní průjezdnosti. Zde si město pod sebou řeže větev. To, co se mí dít na Zálešné, koridor, křižovatka u Lidlu /Obeciny/, to je něco, nad čím dnes opravdu zůstává rozum stát". Nebo - "Dopravní obor je zatížen dogmaty svého vzniku"

Není přece možné v současné době plánovat Pravobřežku, když ji její tvůrci plánovali v době, když Zlín končil na Cigánově!!!! Která dobrá duše může věřit v něco takového, že se na Sokolské podaří vytvořit kvalitní - bydlení, dopravu, včetně pěší a klidové dopravy. Nový průtah městem v tomto místě dávno pohřbilo MD /stejně jako kraj/ vyjádřením, že nejde o přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a tudíž na to nepřispěje ani šestkou. Číst před cca 1/2 rokem v Magazínu Zlín chválu na baťovské architekty v souvislosti s Pravobřežkou je pro soudného člověka na palici. Nebo když ve výsledném hodnocení analytické části nového Generelu dopravy města Zlína se dočtete, že studie Pravobřežky ještě není k dispozici, je to stejné.

Ještě k tomu tranzitu. Nejen 8% tranzit vyžaduje obchvat města. Spolu s vnější městskou dopravou /která začíná a končí ve Zlíně/ tvoří 70% toho, co projíždí Zlín zbytečně. S přimhouřením oka se 3 ze 4 automobilů prohání Zlínem zbytečně, místo toho aby se přivaděči dostali rychle tam, kam potřebují.

A pozor, D 49 Hulín - Frašták - Slovensko na tom kromě snížení tranzitu ve Zlíně o cca 3 % nic nezmění. Spíš při skončení první etapy ve Fryštáku dojde k natažení další dopravy do východního Zlína.

Skončil bych otázkou. Zdá se vám správné připojit centrum města z D49 fryštáckým přivaděčem přes Lidl Obeciny?

0 0
možnosti