Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidovci a STAN utvoří ve Zlínském kraji koalici, ve Zlíně se přitom hádají

Lidovci budou nejsilnějším hráčem v nově vznikající krajské koalici, ve které se spojí s ANO, STAN a ODS. Ve Zlíně na radnici jsou ale naopak v opozici vůči vedení, v němž sedí právě ANO a STAN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D63u81š43a76n 20P86e62t17ř32í82k 9560643485761

Práci rudé koalice (pouze přerozdělovat peníze, které posílá stát) dokáže zastat průměrně cvičená opice. Konečně skončila.

+1/0
21.10.2016 13:24

F44r51a14n74t75i14š67e46k 47S39t45r38n66a79d 4734395149596

V podstatě souhlasím s Alešem Dufkem a s Kašným. Už brzo nejen voliči na Vsetínsku a Zlínsku poznají, že nastala horší krajská vláda než jaká byla ta předchozí. Dobře nám tak !

+1/−4
20.10.2016 15:07

A81n52t82o60n95í55n 62Z50e81l37i66n94k23a 5574318125140

Co se týká dopravy: věřím,že horší být už nemůže

+4/0
20.10.2016 16:10

F21r91a68n84t61i31š26e52k 96S47t53r17n87a76d 4284335749226

Na rozdíl od Vás čtu pravidelně měsíčník Okno do kraje. Doporučuji k seznámení č.14 z října 2016. Dvacet let to trvalo, než se podařilo radnímu Jaroslavu Kučerovi prosadit a zajistit osm miliard investičních prostředků na modernizaci a elektrizaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice. Stavba moderního dopravního terminálu ve Zlíně začne v roce 2019. Za poslední tři roky 2013-2016 bylo opraveno 290 km silnic a 68 mostů. Investice za dvě miliardy. Kritizovat je velice snadné. Budu trpělivě sledovat co se změní v dopravní infrastruktuře ve Zlínském kraji za lidovecké koaliční vlády v období 2016-2020. Očekávám, že to může být ještě horší.

0/−1
21.10.2016 9:18

A65n26t47o95n50í34n 93Z75e10l51i33n81k24a 5364618685810

Milý pane, co je to všechno proti tomu, že je kapacita dopravního skeletu města Zlína vyčerpána. Přitom je průměrný nárust dopravy ve Zlíně 1,8%. V dopravních špičkách je Zlín v dopravní klinické smrti. Lví podíl na tom má BEZESPORU i kraj.

+1/0
21.10.2016 10:21

A70n28t97o59n35í39n 62Z57e12l55i61n14k18a 5434298105900

Myslím průměrný ROČNÍ nárust dopravy.

0/0
21.10.2016 10:23

I15v63o 17S69t67u74d18é60n79k91a 3704824211904

Tak to byl pane Strnad snad vtip roku. Už dlouho jsem se tak nenasmál.

0/0
21.10.2016 9:27

A47n16t16o10n35í24n 85Z35e62l89i93n94k71a 5884668655310

Obyvatelé Zlína mohou litovat, že se žádná jiná strana nezabývá dopravou ve Zlíně tak, jako lidovci. Myslím tím předvolební Magazín společný Zlín se zdrcující kritikou platného Územního plánu města Zlína.

+3/0
20.10.2016 14:04

A32n89t18o71n53í98n 23Z95e19l46i79n43k68a 5794458205170

Chtěl bych to zkonkretizovat: Ing arch. Pavel Martínek - "Samostatnou kapitolou je postupně realizovaná struktura vycházející z nutnosti zajištění tranzitní průjezdnosti. Zde si město pod sebou řeže větev. To, co se mí dít na Zálešné, koridor, křižovatka u Lidlu /Obeciny/, to je něco, nad čím dnes opravdu zůstává rozum stát". Nebo - "Dopravní obor je zatížen dogmaty svého vzniku"

Není přece možné v současné době plánovat Pravobřežku, když ji její tvůrci plánovali v době, když Zlín končil na Cigánově!!!! Která dobrá duše může věřit v něco takového, že se na Sokolské podaří vytvořit kvalitní - bydlení, dopravu, včetně pěší a klidové dopravy. Nový průtah městem v tomto místě dávno pohřbilo MD /stejně jako kraj/ vyjádřením, že nejde o přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a tudíž na to nepřispěje ani šestkou. Číst před cca 1/2 rokem v Magazínu Zlín chválu na baťovské architekty v souvislosti s Pravobřežkou je pro soudného člověka na palici. Nebo když ve výsledném hodnocení analytické části nového Generelu dopravy města Zlína se dočtete, že studie Pravobřežky ještě není k dispozici, je to stejné.

Ještě k tomu tranzitu. Nejen 8% tranzit vyžaduje obchvat města. Spolu s vnější městskou dopravou /která začíná a končí ve Zlíně/ tvoří 70% toho, co projíždí Zlín zbytečně. S přimhouřením oka se 3 ze 4 automobilů prohání Zlínem zbytečně, místo toho aby se přivaděči dostali rychle tam, kam potřebují.

A pozor, D 49 Hulín - Frašták - Slovensko na tom kromě snížení tranzitu ve Zlíně o cca 3 % nic nezmění. Spíš při skončení první etapy ve Fryštáku dojde k natažení další dopravy do východního Zlína.

Skončil bych otázkou. Zdá se vám správné připojit centrum města z D49 fryštáckým přivaděčem přes Lidl Obeciny?

0/0
20.10.2016 15:47

A55n97t18o18n15í24n 65Z51e73l23i74n95k84a 5514948575690

Pan Vojtěch Volf: Jediné krajské město v ČR nemá Zlín obchvat a veškerý tranzit projíždí kolem rodinných domků, náměstí, kostela a parků. Tento obchvat je v nedohlednu, jelikož představitelé města Zlína i ministerstvo má úplně jiné PRIORITY. Jsem však přesvědčen, že kvalita infrastruktury se přímo dotýká nás všech a také kvality /a zdraví/ našeho života".

+1/0
20.10.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz