Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidovci a STAN utvoří ve Zlínském kraji koalici, ve Zlíně se přitom hádají

Lidovci budou nejsilnějším hráčem v nově vznikající krajské koalici, ve které se spojí s ANO, STAN a ODS. Ve Zlíně na radnici jsou ale naopak v opozici vůči vedení, v němž sedí právě ANO a STAN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D57u24š48a80n 60P76e10t56ř50í78k 9620443905261

Práci rudé koalice (pouze přerozdělovat peníze, které posílá stát) dokáže zastat průměrně cvičená opice. Konečně skončila.

+1/0
21.10.2016 13:24

F50r32a62n33t52i65š48e27k 25S48t63r60n78a46d 4434205949416

V podstatě souhlasím s Alešem Dufkem a s Kašným. Už brzo nejen voliči na Vsetínsku a Zlínsku poznají, že nastala horší krajská vláda než jaká byla ta předchozí. Dobře nám tak !

+1/−4
20.10.2016 15:07

A19n15t29o46n20í71n 39Z58e43l16i82n78k15a 5214278935240

Co se týká dopravy: věřím,že horší být už nemůže

+4/0
20.10.2016 16:10

F36r24a75n31t56i53š54e59k 98S32t48r65n82a78d 4464595349966

Na rozdíl od Vás čtu pravidelně měsíčník Okno do kraje. Doporučuji k seznámení č.14 z října 2016. Dvacet let to trvalo, než se podařilo radnímu Jaroslavu Kučerovi prosadit a zajistit osm miliard investičních prostředků na modernizaci a elektrizaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice. Stavba moderního dopravního terminálu ve Zlíně začne v roce 2019. Za poslední tři roky 2013-2016 bylo opraveno 290 km silnic a 68 mostů. Investice za dvě miliardy. Kritizovat je velice snadné. Budu trpělivě sledovat co se změní v dopravní infrastruktuře ve Zlínském kraji za lidovecké koaliční vlády v období 2016-2020. Očekávám, že to může být ještě horší.

0/−1
21.10.2016 9:18

A42n80t88o16n91í17n 56Z58e66l72i44n24k21a 5604908875350

Milý pane, co je to všechno proti tomu, že je kapacita dopravního skeletu města Zlína vyčerpána. Přitom je průměrný nárust dopravy ve Zlíně 1,8%. V dopravních špičkách je Zlín v dopravní klinické smrti. Lví podíl na tom má BEZESPORU i kraj.

+1/0
21.10.2016 10:21

A49n54t75o98n40í15n 84Z92e71l54i52n77k48a 5544848545980

Myslím průměrný ROČNÍ nárust dopravy.

0/0
21.10.2016 10:23

I70v32o 27S27t67u25d80é54n15k94a 3624244431434

Tak to byl pane Strnad snad vtip roku. Už dlouho jsem se tak nenasmál.

0/0
21.10.2016 9:27

A81n72t23o34n23í56n 41Z40e93l69i23n78k21a 5694898125820

Obyvatelé Zlína mohou litovat, že se žádná jiná strana nezabývá dopravou ve Zlíně tak, jako lidovci. Myslím tím předvolební Magazín společný Zlín se zdrcující kritikou platného Územního plánu města Zlína.

+3/0
20.10.2016 14:04

A53n87t51o67n85í80n 20Z51e40l38i56n13k87a 5134218635120

Chtěl bych to zkonkretizovat: Ing arch. Pavel Martínek - "Samostatnou kapitolou je postupně realizovaná struktura vycházející z nutnosti zajištění tranzitní průjezdnosti. Zde si město pod sebou řeže větev. To, co se mí dít na Zálešné, koridor, křižovatka u Lidlu /Obeciny/, to je něco, nad čím dnes opravdu zůstává rozum stát". Nebo - "Dopravní obor je zatížen dogmaty svého vzniku"

Není přece možné v současné době plánovat Pravobřežku, když ji její tvůrci plánovali v době, když Zlín končil na Cigánově!!!! Která dobrá duše může věřit v něco takového, že se na Sokolské podaří vytvořit kvalitní - bydlení, dopravu, včetně pěší a klidové dopravy. Nový průtah městem v tomto místě dávno pohřbilo MD /stejně jako kraj/ vyjádřením, že nejde o přeložku státní silnice 1/49 ze středu města a tudíž na to nepřispěje ani šestkou. Číst před cca 1/2 rokem v Magazínu Zlín chválu na baťovské architekty v souvislosti s Pravobřežkou je pro soudného člověka na palici. Nebo když ve výsledném hodnocení analytické části nového Generelu dopravy města Zlína se dočtete, že studie Pravobřežky ještě není k dispozici, je to stejné.

Ještě k tomu tranzitu. Nejen 8% tranzit vyžaduje obchvat města. Spolu s vnější městskou dopravou /která začíná a končí ve Zlíně/ tvoří 70% toho, co projíždí Zlín zbytečně. S přimhouřením oka se 3 ze 4 automobilů prohání Zlínem zbytečně, místo toho aby se přivaděči dostali rychle tam, kam potřebují.

A pozor, D 49 Hulín - Frašták - Slovensko na tom kromě snížení tranzitu ve Zlíně o cca 3 % nic nezmění. Spíš při skončení první etapy ve Fryštáku dojde k natažení další dopravy do východního Zlína.

Skončil bych otázkou. Zdá se vám správné připojit centrum města z D49 fryštáckým přivaděčem přes Lidl Obeciny?

0/0
20.10.2016 15:47

A90n56t53o96n25í66n 80Z48e43l96i95n76k27a 5744878795630

Pan Vojtěch Volf: Jediné krajské město v ČR nemá Zlín obchvat a veškerý tranzit projíždí kolem rodinných domků, náměstí, kostela a parků. Tento obchvat je v nedohlednu, jelikož představitelé města Zlína i ministerstvo má úplně jiné PRIORITY. Jsem však přesvědčen, že kvalita infrastruktury se přímo dotýká nás všech a také kvality /a zdraví/ našeho života".

+1/0
20.10.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.