Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Miliarda z Unie pomůže Zlínu, míří na trolejbusy či cyklostezky

Trolejbusy jezdící ve Zlíně do baťovského areálu nebo k průmyslové zóně v Přílukách, elektronický odbavovací systém v MHD nebo další cyklostezky. Na tyto nové investice ve Zlíně přispěje v nejbližších letech Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e93t65r 56B34á43č61a 8785746535715

Jdete uz do haje s tema cyklostezkama a radsi konecne udelejte neco aby hlavni silnice nevedla celym stredem mesta ;-O

+3/0
6.10.2016 19:46

P66e29t98r 72V94e58s74e91l43ý 7794345344908

a kudy si tu cestu tak představuješ vést?

0/0
6.10.2016 20:39

P62e46t94r 69B25á67č41a 8615256715225

Treba D49.

0/0
6.10.2016 22:38

A90n76t68o74n96í39n 70Z31e24l41i52n95k14a 5974138505100

Těsně vedle. D49 v současné době odbourá cca 3% současného 8% tranzitu. Bohužel ale žádnou vnější dopravu. Celkem 70% dopravy částmi Zlína projíždí zbytečně. A právě z tohoto důvodu Zlín potřebuje obchvat, tak jako města všude jinde. Navíc je kapacita stávajícího dopravního skeletu vyčerpána. A bude jen hůř, protože roční nárust dopravy činí 2%.

0/0
7.10.2016 8:07

J53a98r28o41m69í74r 93Š87e47b91e62l17a 5222202508569

Jen doufám, že ty cyklostezky budou postavy v lepší kvalitě, než té kterou předvedly firmy Strabag a Eurovia při stavbě cyklostezky (či spíše tankodromu) Zlín-Otrokovice.

0/0
6.10.2016 17:37

P85e80t28r 89V10e94s13e18l12ý 7194585204498

No pokud si pamatuju dobře, tak díry na sloupy trolejového vedení na Bahňák v Otrokovicích jsme kopali jako sportovci v rámci nějaké akce. Proč to potm nedopadlo ani nevím, ale část sloupů byla snad i osazena.

+1/0
6.10.2016 14:32
Foto

J90a71n 22A27d40l18e26r 2536801316126

Takto se psalo roku 1984 o tom, co přijde po r. 1985:

" .... V další etapě dojde k prodloužení trolejbusové trati z nádraží Otrokovice na Štěrkoviště (po trase současné linky 55). Jedinou změnou v linkovém vedení bude prodloužení linky z Jižních svahů o tento nově vybudovaný úsek...."

+1/0
6.10.2016 14:54

J73a85n 58D47v17o24r12a31k 4117495272265

Sociální byty pro důchodce a mladé páry ve Zlíně a okolí velmi citelně chybí, domovy důchodců ve zlínském kraji - bída a utrpení- jedni z nejhorších v ČR. Tam by měla jít celá miliarda a pak by byla prospěšná. Na cyklostezce se v létě pohybuje mladá populace lidí, ale nikdo se zde neubytuje, ani se nenají. Od podzimu do léta je prázdná a stojí jen peníze na údržbu!

+4/0
6.10.2016 13:25

N84i59k10o57l95a19j 38M59a25l83í47k 5564303500881

Mně se plány líbí :-) jsou to peníze "navíc" - je fajn je tedy použít na věci, které jsou jako kdyby "navíc". Nechápu Otrokovice, proč nechtějí zatrolejovat linku 55 - interval autobusů je dost nízký... radši zastávky - tak určitě - radši pěkný patník, než ekologický trolejbus.

+1/−1
6.10.2016 12:28

A80n12t34o12n14í59n 25Z26e23l46i65n11k87a 5174368185100

Tak to je na mrtvici. Zlín má vyčerpanou dopravní kapacitu a budou se budovat cyklostezky a nakupovat trolejbusy s průměrnou životností 8 let, po které se z trolejbusu stane hromady šrotu.

+1/−2
6.10.2016 11:58
Foto

J72a55n 36A66d40l59e29r 2446521716856

Vámi popisovaná životnost je překvapivě nízká:

Švýcarské BBC 51-ZH vydržely v provozu skoro dvacet let, tak to šlo až do 9 Tr. Tradici zlomily až první modely 14 Tr (první tři - cca 8 let). Potom se stav zlepšil.

+1/0
6.10.2016 13:01

M89i48r11o26s65l34a31v 28T75i46š23e66r 4689439864212

Průměrná životnost trolejbusu je okolo 12 let, pokud se něco nezměnilo. To je docela slušné.

+1/0
6.10.2016 15:55

A39n18t49o52n88í74n 47Z82e74l24i32n50k52a 5144678615860

Vyšel jsem z tiskového údaje, který udává průměrné stáří vozového parku ve Zlíně.

0/−1
6.10.2016 17:26
Foto

R39o35m74a44n 48K44o63z84e17l 4417636593874

To je tím, že ve Zlíně slouží 12 až 15 let a pak ještě nejdou do šrotu, ale prodají se na Slovensko nebo na Ukrajinu...i když vypadají stále jako nové.

0/0
6.10.2016 19:18

A66n32t53o47n89í36n 13Z29e96l24i11n27k51a 5514118805750

No a proč tedy stojí 2 zastávky MHD 12 Kč. Není to antimotivace použití veřejné dopravy?

0/0
7.10.2016 8:11

N71i77k60o78l39a17j 21M75a90l72í84k 5664803430831

A kdo jede dvě zastávky? Většinou víc. Pojďte do Brna, zde stojí 15minutová (nejlevnější) jízdenka dvacku... Cena vs služby jsou ve zlínské MHD na mimořádné úrovni proti jiným městům. Je co vylepšovat, ale rozhodně ne snížit cenu... Lidi, co nejezdí MHD, to nedělají kvůli ceně.

0/0
7.10.2016 10:29
Foto

R33o85m56a98n 95K14o24z41e57l 4677426213734

životnost bývá mnohem vyšší, kolem 15 let a i pak trolejbusy ještě do šrotu nejdou, ale pošlou je na Ukrajinu a podobně.

+1/0
6.10.2016 17:03
Foto

R26o95m92a62n 14K41o69z84e97l 4197376253414

Dříve se autobusy vyřazovaly po 6 letech, ještě třeba vozy typu Š11, dnes se vyrábí naprosto jinak a po 15 letech vypadají jako zrovna vyjeté z fabriky.

0/0
6.10.2016 20:30

O71n98d62ř27e62j 25N79o26v93á65k 9937124839719

Dotace - fuj.

A na co že budou použity?

Na cyklostezsky, jak jinak ....

+2/−2
6.10.2016 11:46

M56a46r13t21i96n 95V47š59e93t79u32l61a 2491739985345

Třeba zbude aj na rozhlednu.

0/0
6.10.2016 12:26

N76i29k83o64l42a25j 77M40a15l26í40k 5564323400971

Divím se konstantním kritikům cyklostezek - některé jsou k ničemu, o tom žádná, ale třeba bez takové cyklostezky Vršava - Lešná, nebo podél Dřevnice od Cihánova k nemocnici si nedovedu Zlín ani představit a je dobře, že tam jsou :-) takovou cyklostezku do Vizovic si myslím, že by hodně lidí využilo - na ten směr docela něco chybí.

+5/−3
6.10.2016 12:32

P59e30t68r 22S47t94a96r40o29s92t22a 6146828940108

Chtělo by to však současně zakázat jízdu cyklistům po souběžných silnicích.

0/0
6.10.2016 16:48
Foto

R75o16m27a68n 88K74o27z28e38l 4417686713164

To třeba už je směrem na Fryšták.

0/0
6.10.2016 19:16







Najdete na iDNES.cz