Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Miliarda z Unie pomůže Zlínu, míří na trolejbusy či cyklostezky

Trolejbusy jezdící ve Zlíně do baťovského areálu nebo k průmyslové zóně v Přílukách, elektronický odbavovací systém v MHD nebo další cyklostezky. Na tyto nové investice ve Zlíně přispěje v nejbližších letech Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72e20t96r 52B84á59č44a 8295946195405

Jdete uz do haje s tema cyklostezkama a radsi konecne udelejte neco aby hlavni silnice nevedla celym stredem mesta ;-O

+3/0
6.10.2016 19:46

P85e92t13r 29V76e24s42e53l89ý 7894645244118

a kudy si tu cestu tak představuješ vést?

0/0
6.10.2016 20:39

P12e24t35r 69B67á94č32a 8415656795475

Treba D49.

0/0
6.10.2016 22:38

A14n86t17o49n31í43n 38Z55e55l46i20n51k31a 5854798535160

Těsně vedle. D49 v současné době odbourá cca 3% současného 8% tranzitu. Bohužel ale žádnou vnější dopravu. Celkem 70% dopravy částmi Zlína projíždí zbytečně. A právě z tohoto důvodu Zlín potřebuje obchvat, tak jako města všude jinde. Navíc je kapacita stávajícího dopravního skeletu vyčerpána. A bude jen hůř, protože roční nárust dopravy činí 2%.

0/0
7.10.2016 8:07

J88a49r40o18m95í94r 49Š70e34b74e61l98a 5852982308239

Jen doufám, že ty cyklostezky budou postavy v lepší kvalitě, než té kterou předvedly firmy Strabag a Eurovia při stavbě cyklostezky (či spíše tankodromu) Zlín-Otrokovice.

0/0
6.10.2016 17:37

P64e24t89r 17V92e31s56e61l18ý 7674635914728

No pokud si pamatuju dobře, tak díry na sloupy trolejového vedení na Bahňák v Otrokovicích jsme kopali jako sportovci v rámci nějaké akce. Proč to potm nedopadlo ani nevím, ale část sloupů byla snad i osazena.

+1/0
6.10.2016 14:32
Foto

J14a82n 87A51d26l52e25r 2486381186916

Takto se psalo roku 1984 o tom, co přijde po r. 1985:

" .... V další etapě dojde k prodloužení trolejbusové trati z nádraží Otrokovice na Štěrkoviště (po trase současné linky 55). Jedinou změnou v linkovém vedení bude prodloužení linky z Jižních svahů o tento nově vybudovaný úsek...."

+1/0
6.10.2016 14:54

J67a77n 96D68v75o56r68a47k 4887385652715

Sociální byty pro důchodce a mladé páry ve Zlíně a okolí velmi citelně chybí, domovy důchodců ve zlínském kraji - bída a utrpení- jedni z nejhorších v ČR. Tam by měla jít celá miliarda a pak by byla prospěšná. Na cyklostezce se v létě pohybuje mladá populace lidí, ale nikdo se zde neubytuje, ani se nenají. Od podzimu do léta je prázdná a stojí jen peníze na údržbu!

+4/0
6.10.2016 13:25

N89i46k23o66l92a78j 10M37a40l56í97k 5304903730571

Mně se plány líbí :-) jsou to peníze "navíc" - je fajn je tedy použít na věci, které jsou jako kdyby "navíc". Nechápu Otrokovice, proč nechtějí zatrolejovat linku 55 - interval autobusů je dost nízký... radši zastávky - tak určitě - radši pěkný patník, než ekologický trolejbus.

+1/−1
6.10.2016 12:28

A55n14t73o36n16í96n 48Z24e34l87i84n60k97a 5264128445470

Tak to je na mrtvici. Zlín má vyčerpanou dopravní kapacitu a budou se budovat cyklostezky a nakupovat trolejbusy s průměrnou životností 8 let, po které se z trolejbusu stane hromady šrotu.

+1/−2
6.10.2016 11:58
Foto

J21a96n 14A12d84l32e68r 2386801606206

Vámi popisovaná životnost je překvapivě nízká:

Švýcarské BBC 51-ZH vydržely v provozu skoro dvacet let, tak to šlo až do 9 Tr. Tradici zlomily až první modely 14 Tr (první tři - cca 8 let). Potom se stav zlepšil.

+1/0
6.10.2016 13:01

M78i76r76o12s97l98a90v 84T63i39š65e91r 4969979424152

Průměrná životnost trolejbusu je okolo 12 let, pokud se něco nezměnilo. To je docela slušné.

+1/0
6.10.2016 15:55

A93n48t38o24n54í63n 81Z79e75l52i66n70k80a 5154978345460

Vyšel jsem z tiskového údaje, který udává průměrné stáří vozového parku ve Zlíně.

0/−1
6.10.2016 17:26
Foto

R38o45m57a20n 81K62o98z34e27l 4797186553154

To je tím, že ve Zlíně slouží 12 až 15 let a pak ještě nejdou do šrotu, ale prodají se na Slovensko nebo na Ukrajinu...i když vypadají stále jako nové.

0/0
6.10.2016 19:18

A17n13t51o27n73í88n 52Z46e65l24i93n96k36a 5554418305130

No a proč tedy stojí 2 zastávky MHD 12 Kč. Není to antimotivace použití veřejné dopravy?

0/0
7.10.2016 8:11

N57i41k40o54l68a62j 84M93a22l85í38k 5884363820731

A kdo jede dvě zastávky? Většinou víc. Pojďte do Brna, zde stojí 15minutová (nejlevnější) jízdenka dvacku... Cena vs služby jsou ve zlínské MHD na mimořádné úrovni proti jiným městům. Je co vylepšovat, ale rozhodně ne snížit cenu... Lidi, co nejezdí MHD, to nedělají kvůli ceně.

0/0
7.10.2016 10:29
Foto

R33o69m45a63n 28K63o40z18e81l 4107726303624

životnost bývá mnohem vyšší, kolem 15 let a i pak trolejbusy ještě do šrotu nejdou, ale pošlou je na Ukrajinu a podobně.

+1/0
6.10.2016 17:03
Foto

R23o54m16a66n 14K23o31z76e24l 4607476493664

Dříve se autobusy vyřazovaly po 6 letech, ještě třeba vozy typu Š11, dnes se vyrábí naprosto jinak a po 15 letech vypadají jako zrovna vyjeté z fabriky.

0/0
6.10.2016 20:30

O32n61d12ř23e56j 38N40o29v72á66k 9197774119489

Dotace - fuj.

A na co že budou použity?

Na cyklostezsky, jak jinak ....

+2/−2
6.10.2016 11:46

M27a32r58t54i95n 42V31š80e66t78u71l84a 2231619965185

Třeba zbude aj na rozhlednu.

0/0
6.10.2016 12:26

N19i96k23o61l41a77j 15M68a52l43í88k 5424493870961

Divím se konstantním kritikům cyklostezek - některé jsou k ničemu, o tom žádná, ale třeba bez takové cyklostezky Vršava - Lešná, nebo podél Dřevnice od Cihánova k nemocnici si nedovedu Zlín ani představit a je dobře, že tam jsou :-) takovou cyklostezku do Vizovic si myslím, že by hodně lidí využilo - na ten směr docela něco chybí.

+5/−3
6.10.2016 12:32

P88e12t73r 14S53t65a15r51o17s44t50a 6936328510708

Chtělo by to však současně zakázat jízdu cyklistům po souběžných silnicích.

0/0
6.10.2016 16:48
Foto

R25o78m32a63n 57K21o63z49e17l 4487266893114

To třeba už je směrem na Fryšták.

0/0
6.10.2016 19:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.