Diskuze
Snižte v noci rychlost aut na Valašsku, žádají ochránci kvůli rysům
Děkujeme za pochopení.
K96a18r91e44l 23V66o42h80n85o76u91t
Navrhuju zakázat lidi. Stejně akorát pořád dělají problémy.
P97e27t57r 85V76o33n42d28r72á16č19e50k
Překvapuje mě, kolik pomatenců tady plácá nesmysly aniž by o tématu něco věděli ....... před pár lety jsem v 50km/hod trefil srnku - prostě najednou byla před nárazníkem - věřte mi , že i když mám najeto přes 1mil/km a dupnul hned na brzdy, tak to bylo asi tak všechno - srnka byla K.O. a já měl na autě škodu přes 20tis ........
L17i30b88o18r 24M69o56u57č80k37a
presne to se mi stalo ve 40km/h .. studeny motor, jen jsem vyjel a po par metrech se vyskrabala na zvysenou silnici a bum . .hlavou primo do chladice ... Srknka KO - plastovy kryt chladice, tenkrat na pul roku stary Oktavce, na trisky ...
R11a98d34e26k 12H90o83l43í90k
nejlépe je postavit nadchody......ale chybí mí tady od těch ,,ochránců" , že se zavázali každý odpracovat na těchto stavbách třeba 200h v akci Z.....jinak mi jejich činnost připadá otravná, a to v přírodě trávím hodně času.
M21a34r22t74i71n 68K94o22l16a19c73e76k
to by ochránci měli další problém, protože by jim to samotné CHKO B nepovolilo, protože nadchody prý neodpovídají krajinému rázu valašska, stejně jak běžný plot či veká okna bez mřížek.
T87o67m83á23š 33N57e27u20m39a28i20e70r
Je otázkou, jak rozsáhlé úseky by chtěli omezit. Bavíme-li se o pár kilometrech, pak časový rozdíl při projíždění 60 nebo 90 km/h je zanedbatelný. Jestliže by chtěli ale omezit půl kraje, pak se musí hledat náhradní řešení.
Například ze zmiňované Horní Bečvy do Bumbálky je to 10km, tedy zpomalení (90->60) je pouze o 3 minuty. To se mi nezdá tak hrozné, abych kvůli tomu šel někoho věset do průvanu. Ale jak říkám, jde o rozsah.
Avšak ještě jeden dodatek. Žije-li někdo v CHKO, musí zkrátka počítat, že na přírodu bude brán vyšší zřetel než v průmyslových oblastech. CHKO Beskydy jsou na svém místě již 43 let, takže ti, jež upřednostňují zájmy lidí oproti přírodě, se již měli šanci odstěhovat.
M25a57r60o59š 31P51o44l38i24a97k
No jenze to sebou nese i dalsi negativa ... ja napr. musim tahnout 50-60tku na zarazenem stupni 3 na temer nejvyssich otackach nez davam 4 ... takze kraval, smrad ... to zase budou bojovat ekoteroristi za zmenu a tak dokolecka dokola ... jedine reseni je silnici uzavrit, coz je naprosto nerealizovatelny nesmysl.
T25o93m54á27š 49K28r57e49j47č17í
Tak proč ty silnice neoplotíte a v místech hlavních migračních tras se neudělají nadchody nebo podchody. Vždyť my jsme jedna z mála zemí, která nemá oplocené ještě ani všechny dálnice. Srážky se zvěří jsou u nás na denní pořádku, takové masakry jinde neuvidíte. Takoví zajíci, bažanti a ježci nemají šanci zvednout svoji populaci ani omylem, protože vše co se narodí, skončí pod koly aut. Těch pár, kteří přežijí stěží stačí na udržení populace. Za ty miliardy s eurofondů mohly být dávno silnice oplocené, postavené nadchody a na silnicích zase o něco bezpečněji.
V59í96t21ě65z42s87l66a35v 26Ř80í81p15a
Plotit se nebude, teď se na dálnicích vyměňují dobrá svodidla za nová svodidla, na oplocení nejsou prachy. Rozhazujeme je na zbytečné kraviny !
J20a44r62d84a 67S39o48k88o88l
Existují zvukové plašiče reagující na světlo auta. Nepomohlo by to
A18l98e62x88a80n13d20r 28C45h94y26t42i84l
Nevím jak na rysa, ale tuhle jsem jel za sanitkou lesem a houkala. Musela zastavit, protože jí do cesty vběhla vysoká.
M19a22r43i26á20n 92B49e70d38n83á93r64i79k
Já jsem přímo pro značky s retardéry a mýtné brány s radary s noční kamerou a porušitele trestat a nebo se silnice zahrabe, udělají se tunely.
J26i27ř91í 34H97l93i37s74n49i45k51o82v30s36k55ý
Nevím, kolikrát komu zvěř přebíhala před autem, ale pomalejší auto má výrazně větší šance se srážce vyhnout.
Jinak k plotům, patníkům - pokud jde o rysy, pokud bych měl zůstat slušný, jde vyjádření lidí, kteří jsou velmi hluboce neinformováni.
Velké šelmy mají v přírodě své místo a potřebují přes některé cesty přeházet, migrovat. Beskydy jsou jedním z mála míst. Tak nechápu, proč nelze na několika málo místech přijmout opatření.
Kdo z vás měl možnost vidět v přírodě divokého rysa, dá mi určitě zapravdu, že to stojí za to.
A72l41e95x28a45n79d25r 67C33h11y35t97i19l
Pomalejší auto ve tmě, kdy nejsou vidět zvěři oči? Ano, zažil jsem náraz v 90km/h, kdy můj Favorit byl na místě nárazu naprosto zdeformovaný a srnka odběhla. Vyběhla mi tak 5m před autem. A to proti mě nic nejelo, byl jsem na silnici úplně sám, takže jsem nebyl ničím oslňován.
Jelikož jezdím denně přes Brdy přes lesy, zvěř sem tam potkávám. Naštěstí jezdím z 99% ve dne. Není vyjímkou, že se zvěř otočí na silnici a vrací se zpátky. Soused brzdil i očima, když se proti němu na silnici postavil statný x-terák, že mu z kabiny auta neviděl ani hlavu(zastavil auto těsně před ním).
Jezdit preventivně 50km/h a donutit tím lidi, které to *ere, ohrožovat ostatní účastníky provozu, pokládáte za řešení? Já ne. Jestli mám trefit zvěř, tak raději trefím zvěř, než jiné auto. V první řadě já, v druhé řadě zvířátka.
P80a73v23e34l 91V94a25v33ř84í93n
50/60 km na silnici první třídy? To si fakt myslí, že by to někdo dodržoval? Máme kolem silnic málo značek? O důvod víc radikálně snížit počet úředníků - aby přestali vymýšlet nesmysly, které stejně nemohou v praxi fungovat. Leda by ke každé značce natrvalo postavili policajta s radarem.
M55a43r63i44á58n 23B95e56d84n62á58r81i56k
Značka 70 - značka 60 - retardér !- značka 50 - retardér - retardér
To si pak ten kdo ignoruje značky natluče čumák a nebo mu jej natluče airbag
J24o46s11e 59B68ě32l71a94š27k60a
Plot není řešení. Stejně tak jako lidé se potřebují dostat z bodu A do bodu B, tak i rys se potřebuje dostat z bodu A do bodu B (migrační trasy). Bohužel v mnoha místech musí překonat silnici. Ale snížení rychlosti problém taky nevyřeší, zpomalí se doprava, riziko srážky bude sice menší, ale ne stoprocentní a navíc, kdo by v noci na rovném přehledném úseku jel padesátkou, že.
L67u71c38i57a37n 40P40a48p56a11z72i11a26n
Musí být biokoridory nejen u dálnic, ale všude tam, kde je vysoká pravděpodobnost střetu aut s živými tvory - zvířaty, tedy i u silnic první či dalších tříd.
Při nehodě zemřel řidič osobního auta, srazil se s náklaďákem plným kamení
Tragická nehoda nákladního a osobního auta uzavřela v pondělí dopoledne provoz na silnici mezi...
Tehdy a teď. Fotografie ukazují, jak se proměnila známá místa ve Zlíně
Některá místa se příliš nezměnila, jiná dostala moderní tvář, další už neexistují. Muzeum ve Zlíně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za med bychom neměli chtít méně než 200 kč za kilo, říká včelař. A bojí se sršní
Premium Díky nezvykle teplému únoru se příroda probudila o dost dříve, než bývá běžné. Rozkvetla řada...
Babiččiny zelové kraslice měl v pracovně i císař, říká krasličářka z Hradiště
Nová techniku zdobení velikonočních vajíček se poprvé objevila před více než sto lety. Tehdy ji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlínští hokejisté rozdrtili Litoměřice, semifinálovou sérii srovnala i Jihlava
Zlínští hokejisté vyhráli ve druhém semifinálovém utkání první ligy v Litoměřicích drtivě 8:1 a...
Vydří trojčata dovádějí v tropické hale zoo, úspěšný odchov se podařil potřetí
Zlínská zoo představila vydří mláďata narozená koncem letošního ledna. Návštěvníci už je mohou...
Otrokovice si pořídí první radar, bude krotit rychlé řidiče v Kvítkovicích
Mnoho řidičů, kteří jezdí přes otrokovickou část Kvítkovice, si nedělá hlavu s dodržováním...
Zlín odvrací semifinálový krach. Musí zlepšit zakončení, těší se na podporu fanoušků
Repríza loňského finále se Zlínem, nebo překvapivá série s Litoměřicemi. Jedna věc je jistá. V...
S jednou kartou a pohodlněji. V Kroměříži představili nové hybridní autobusy
Cestující v Kroměříži budou moci jezdit na jednu kartu linkovými autobusy, regionálními vlaky i...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!