Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vznikl první návrh na dopravní terminál ve Zlíně, propojí vlaky s autobusy

Zlín už zná podobu tolik potřebného dopravního terminálu. Vyroste na místě vlakového a autobusového nádraží. Bude mít tři moderní budovy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T53o36m 97P93á14l33e14k 1251436799288

Doufám, že tam bude hodně betonu, eskalátorů bez střech a schodišť bez zábradlí. R^R^

+2/0
21.9.2016 11:24

M83i39r38o84s34l88a98v 13T16i76š63e66r 4689409614342

To budu dřív létat na dovolenou na Měsíc, než toto bude stát.

+1/0
19.9.2016 20:58

I25v28a87n25a 18M20o41t54a80l22í58k10o31v64á 5384261800262

a v jakém časovém horizontu to bude, že se teď na autobusáku předělávaly přechody na nástupištích? nebylo to vyhazování peněz?

+1/0
19.9.2016 11:20

O58n54d18r17a 68D45o57s15t61á72l 8892697383621

nechapu proc? i v o moc vetsich mestech, treba ve Vancouveru, jsou nastupiste na autobusaku resene takto a zadny problem, naopak tento zpusob je super

+1/0
17.9.2016 8:11
Foto

J51a97n 88A96d55l63e19r 2726971826146

Ne nadarmo je většina autobusových zastávek a nádraží řešena jako průjezdná - aby vozy nemusely couvat.

+2/0
17.9.2016 13:35

J40o97s81e50f 47M46i84c52h80a16l25č17í58k 1518679135589

Ta nádražní budova se mi nelíbí, vypadá jako nějaký plechový sklad nebo hangár. Chtělo by to něco zajímavějšího à la technologická fakulta nebo klidně cihlovou fasádu...

+1/0
16.9.2016 23:02

M67i64r21e82k 94B58u32c75h41t70í27k 7169844564349

Pendlování vlaků mezi Zlínem a Otrokovicemi v intervalu patnácti minut?

To moc pasažérů z oken hledět nebude.

+3/−2
16.9.2016 21:51
Foto

M13i55c14h59a33l 20K34o53u83r85e81k 5449822817481

Naopak. Pokud bude vlaková doprava pružnější a lépe dostupná v kombinaci s MHD, bude většina lidí jezdit vlakem do Zlína a ne do Otrokovic.

+1/−1
18.9.2016 11:32

N16i24k39o28l92a39j 45M48a58l74í16k 5744673460951

V podstatě dobrý návrh - ale urgoval bych změnu v plánech nástupišť autobusů. Takhle budou při odjezdu muset couvat, což zvyšuje počet kolizních míst. Možná to vypadá dobře, jak tam stojí hezky zaparkované vedle sebe, ale je to extrémně nepraktické.

+2/0
16.9.2016 19:31

K59a89r14e12l 46C18h78r48a43s20t36i95n23a 4233494920915

Pokud zůstanou nástupiště kryta vlaštovkami, jde o polovičaté řešení, neboť to je skanzen stavebnictví 70. let minulého století nehledě k tomu, že pohled na zrezavělé a neudržované stříšky je tristní a moderního města nehodný. To má být rekonstrukce evropské úrovně ? Železný šrot obklopený novými budovami?

+1/0
16.9.2016 17:51
Foto

J66a31n 98A70d26l15e19r 2266681206736

???

Vy na návrhu nějaké "vlaštovky" vidíte? To jste si spletl s fotografií ze současnosti.

+1/−1
16.9.2016 18:06

K28a77r26e48l 84C84h91r77a45s65t86i36n75a 4953184650425

Nevšiml jsem si, že by se v textu o tom mluvilo a z obrazové dokumentace to rovněž není zřejmé, tak se ptám, proč nebylo zřetelně vysvětleno, aby nedocházelo k nedorozumění.

0/−1
16.9.2016 20:08
Foto

J32a35n 18A81d23l18e45r 2466341426836

Ptáte se marně - tady Vám nikdo neodpoví. Kromě - sem tam - účastníků debaty.

Mimochodem, z dokumentace (tzv. visualisace) to zřejmé je. Mají tam přihozeno pár soudobých fotografií, která Vás zmátly.

-------

Osobně se mi - kromě nedostatečného zastřešení stání autobusů - nelíbí, že autobusák není průjezdný. Vůz zajede k zastávce, nabere lidi, pak začně couvat (!) a pokud za ním nikdo neprojíždí, tak se bez srážky dostane na trasu.

Ne nadarmo je většina autobusových nádraží průjezdných tak, aby vozy nemusely couvat.

+4/0
17.9.2016 13:33

K93a85r77e97l 14C13h24r41a20s56t37i38n57a 4253554110445

Chybou obrazové dokumentace je, že fotografie jsou vzájemně promíchané a nedostatečně popsané. Prošel jsem si je znovu i s textem a ve věcných připomínkách Vám dávám zapravdu. Návrh projektu neuspokojivě řeší řadu technických detailů, jak je průjezdnost, ochrana cestujících před počasím apod. Když už se dělá takto komplexní rekonstrukce, měla by se udělat s vizí pár desítek let dopředu, abychom brzy nelitovali polovičatosti. Navrhoval bych, aby odbavovací prostor autobusového nádraží byl nadkryt celý a z nástupních můstků měly autobusy možnost odjíždět bez couvání, tedy dopředu na odváděcí komunikaci.

+2/0
17.9.2016 17:06

Z71d93e30ň96k52a 82V46e83s65e62l15á 8699795117590

Asi je tam vidět jenom část toho navrhovaného autobusového nádraží, protože jinak bych řekla, že by mohlo být poddimenzované.

Jinak jsem toho názoru, že si Zlín nová nádraží určitě zaslouží. Jenom si ale říkám, kudy pak bude vést Barumka, až to začnu dělat a přestaví to... ;-)

+4/0
16.9.2016 16:34
Foto

J51a17n 82A59d87l87e31r 2716801756556

Hezký sen. Vzhledem k tomu, co v daném pásmu stojí dnes, přebetonování příliš nevadí.

Možným problémem budou stání autobusů. Kryté před nepohodou mají pouze čumáky, takže nastupující - pokud budou dodržovat současné zvyklosti stání podél autobusu - mohou moknout, stejně tak krmení nákladových prostorů vozidel zavazadly bude vystaveno nepřízni počasí.

+6/0
16.9.2016 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.