Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vznikl první návrh na dopravní terminál ve Zlíně, propojí vlaky s autobusy

Zlín už zná podobu tolik potřebného dopravního terminálu. Vyroste na místě vlakového a autobusového nádraží. Bude mít tři moderní budovy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T63o97m 68P76á48l68e58k 1311796459618

Doufám, že tam bude hodně betonu, eskalátorů bez střech a schodišť bez zábradlí. R^R^

+2/0
21.9.2016 11:24

M69i80r57o41s44l32a89v 19T20i20š98e16r 4619459434312

To budu dřív létat na dovolenou na Měsíc, než toto bude stát.

+1/0
19.9.2016 20:58

I89v19a14n75a 90M86o65t45a28l84í14k79o84v21á 5974951600932

a v jakém časovém horizontu to bude, že se teď na autobusáku předělávaly přechody na nástupištích? nebylo to vyhazování peněz?

+1/0
19.9.2016 11:20

O25n46d82r41a 87D69o43s42t64á26l 8632907163411

nechapu proc? i v o moc vetsich mestech, treba ve Vancouveru, jsou nastupiste na autobusaku resene takto a zadny problem, naopak tento zpusob je super

+1/0
17.9.2016 8:11
Foto

J14a46n 67A21d74l68e69r 2816251226226

Ne nadarmo je většina autobusových zastávek a nádraží řešena jako průjezdná - aby vozy nemusely couvat.

+2/0
17.9.2016 13:35

J59o28s20e34f 97M21i12c55h66a30l95č48í57k 1318449425589

Ta nádražní budova se mi nelíbí, vypadá jako nějaký plechový sklad nebo hangár. Chtělo by to něco zajímavějšího à la technologická fakulta nebo klidně cihlovou fasádu...

+1/0
16.9.2016 23:02

M31i48r80e36k 77B72u74c47h53t86í31k 7909344424319

Pendlování vlaků mezi Zlínem a Otrokovicemi v intervalu patnácti minut?

To moc pasažérů z oken hledět nebude.

+3/−2
16.9.2016 21:51
Foto

M69i28c37h50a32l 18K66o14u61r45e48k 5209182977191

Naopak. Pokud bude vlaková doprava pružnější a lépe dostupná v kombinaci s MHD, bude většina lidí jezdit vlakem do Zlína a ne do Otrokovic.

+1/−1
18.9.2016 11:32

N39i36k20o60l75a41j 85M80a55l44í85k 5544343800631

V podstatě dobrý návrh - ale urgoval bych změnu v plánech nástupišť autobusů. Takhle budou při odjezdu muset couvat, což zvyšuje počet kolizních míst. Možná to vypadá dobře, jak tam stojí hezky zaparkované vedle sebe, ale je to extrémně nepraktické.

+2/0
16.9.2016 19:31

K42a87r73e77l 38C92h93r19a50s64t44i29n89a 4393614650495

Pokud zůstanou nástupiště kryta vlaštovkami, jde o polovičaté řešení, neboť to je skanzen stavebnictví 70. let minulého století nehledě k tomu, že pohled na zrezavělé a neudržované stříšky je tristní a moderního města nehodný. To má být rekonstrukce evropské úrovně ? Železný šrot obklopený novými budovami?

+1/0
16.9.2016 17:51
Foto

J43a95n 90A64d23l81e55r 2386421566936

???

Vy na návrhu nějaké "vlaštovky" vidíte? To jste si spletl s fotografií ze současnosti.

+1/−1
16.9.2016 18:06

K87a31r22e78l 80C80h16r32a44s29t79i95n45a 4263694940415

Nevšiml jsem si, že by se v textu o tom mluvilo a z obrazové dokumentace to rovněž není zřejmé, tak se ptám, proč nebylo zřetelně vysvětleno, aby nedocházelo k nedorozumění.

0/−1
16.9.2016 20:08
Foto

J22a94n 51A93d77l45e20r 2376881986286

Ptáte se marně - tady Vám nikdo neodpoví. Kromě - sem tam - účastníků debaty.

Mimochodem, z dokumentace (tzv. visualisace) to zřejmé je. Mají tam přihozeno pár soudobých fotografií, která Vás zmátly.

-------

Osobně se mi - kromě nedostatečného zastřešení stání autobusů - nelíbí, že autobusák není průjezdný. Vůz zajede k zastávce, nabere lidi, pak začně couvat (!) a pokud za ním nikdo neprojíždí, tak se bez srážky dostane na trasu.

Ne nadarmo je většina autobusových nádraží průjezdných tak, aby vozy nemusely couvat.

+4/0
17.9.2016 13:33

K16a28r49e95l 45C98h31r28a52s64t47i18n33a 4393314300635

Chybou obrazové dokumentace je, že fotografie jsou vzájemně promíchané a nedostatečně popsané. Prošel jsem si je znovu i s textem a ve věcných připomínkách Vám dávám zapravdu. Návrh projektu neuspokojivě řeší řadu technických detailů, jak je průjezdnost, ochrana cestujících před počasím apod. Když už se dělá takto komplexní rekonstrukce, měla by se udělat s vizí pár desítek let dopředu, abychom brzy nelitovali polovičatosti. Navrhoval bych, aby odbavovací prostor autobusového nádraží byl nadkryt celý a z nástupních můstků měly autobusy možnost odjíždět bez couvání, tedy dopředu na odváděcí komunikaci.

+2/0
17.9.2016 17:06

Z10d55e47ň53k85a 23V26e46s15e10l19á 8859115507910

Asi je tam vidět jenom část toho navrhovaného autobusového nádraží, protože jinak bych řekla, že by mohlo být poddimenzované.

Jinak jsem toho názoru, že si Zlín nová nádraží určitě zaslouží. Jenom si ale říkám, kudy pak bude vést Barumka, až to začnu dělat a přestaví to... ;-)

+4/0
16.9.2016 16:34
Foto

J81a86n 26A25d78l83e59r 2456941506526

Hezký sen. Vzhledem k tomu, co v daném pásmu stojí dnes, přebetonování příliš nevadí.

Možným problémem budou stání autobusů. Kryté před nepohodou mají pouze čumáky, takže nastupující - pokud budou dodržovat současné zvyklosti stání podél autobusu - mohou moknout, stejně tak krmení nákladových prostorů vozidel zavazadly bude vystaveno nepřízni počasí.

+6/0
16.9.2016 15:31







Najdete na iDNES.cz