Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express jezdí autobusem do Uherského Brodu, zlepšení chystá i Arriva

Obyvatelé Uherského Brodu a okolí se dočkali pohodlnějšího spojení s hlavním městem. Společnost Leo Express spustila autobusovou linku, díky níž se lidé dostanou do Starého Města, kde přestoupí do černo-zlatého vlaku mířícího do Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a75r79t30i94n 54K44u94b71í55k 9797569676943

Z Banské Bystrice jezdí do Prahy s přestupem v Žilině každou chvíli vlak ZSSK/ČD a.s.do Prahy, z Žiliny do Prahy jezdí plno vlaků vyšší kvality. Z B.Bystrice jezdí i noční přímý vlak do Prahy a zpět- lůžka na úrovni 21.století. Z Uherského Brodu do St.Města jezdí vlak skoro každou hodinu. Vlak na"Vlárské trati" jezdí již od roku 1883! Titulek článku vypadá, že tam dosud nejezdilo nic! Skvělá reklama soukromému dopravci, ale bez ČD a.s. by doprava v ČR vypadala jako v Africe. Soukromníci pouze vyžírají lukrativní trasy. Leo má vlaky na úrovni příměstských vlaků nevhodných pro dálkovou dopravu. Jezdím vlakem docela často, ale poslední dobou si jaksi nevzpomínám, že bych někde seděl na kožence! WC jsou ny vysoké úrovni u všech dopravců, že nestojí baba s hadrem za každým nepořádným cestujícím není vina na ČD a.s., ale úrovně obyvatelstva.

0/0
8.9.2016 13:58

J40a65k19u97b 96S72e47m43e64r39á39d 2217716241911

zajimave, ze vas text dost odporuje komentari nize :-)

0/0
8.9.2016 14:29
Foto

K49r80i50s29t58ý14n46a 86V62a62ň63k67o59v57á 3537440715333

Nějak mi zmizela litanie, tak pro sichr opakuju: jsem nadšená. Jezdily k nám jen předražené hnusné koženkové rychlíky Drah, nebylo na výběr. Zvlášť v neděli večer byly vlaky narvány a dráhy dělají co? Stáhuji pět vagonu rychlíku na dva. Nepohodlne sedačky, smradlave záchody, lidi si stojí na hlavách, děti padají za jízdy pod kola. Hlavně skutečnost, že se plánuje elektrifikace trati, mě těší. A moje oblíbená Arriva pojede častěji. To je sen! Nebudeme už jen vydání na milost a nemilost nas... průvodčích ČD.

0/−1
8.9.2016 13:08
Foto

K94r73i93s65t36ý88n77a 20V11a21ň49k90o83v81á 3307130315733

Já jsem naprosto nadšená! Jezdivám z Olomouce do Uherského Brodu a možností je velice málo. Sice jezdí přímý rychlík Drah několikrát denně, ale Dráhy mě už neskutečně vytáčí. Na trase (Praha -) Olomouc - Luhačovice jezdí rychlíky jen s hnusnými vagóny s koženými sedačkami, smrad, špína, zima a nulový komfort za dlouhé peníze. V rámci možností se snažím jezdit Arrivou, ale ta jede jednou týdně. V neděli se s ní nehodí jet zpět, připomíná seriál Halo, tady Indie. V neděli večer, kdy jsou rychlíky plné, Dráhy rychlíky zkracují tak, že si lidi stávají na hlavách. A obecně jsou Drahy predrazene. Takže jsem nadšená, že se Arriva rozhodla rozšířit služby, že se přidal Leo a že to město poptává.

0/−1
8.9.2016 13:02

R38a37d19k89o 93K77ř56i44v43á14n87e84k 7200933665860

Ach, ti mínusáři. Vůbec jem nevadí, že politik tvrdí, že vlak nejezdí až do Brodu, akoliv přímých spojů do Prahy jezdí několik, o dalších spojích s přestupem nemluvě, že politik neřeší zlepšování systémových služeb veřejné dopravy, ale zastávku autobusu oblíbené firmy v blbém čase jednou denně, kde jistě bude cestou ze Slovenska v pátek a neděli rezervováno dostatek míst pro početné obyvatelstvo na těch pár kiláků do Staráku.

Mínusáři jsou prostě od toho, aby mínusovali.

+1/0
8.9.2016 10:15
Foto

K75r49i96s83t54ý61n51a 48V13a35ň46k70o78v80á 3477550355783

Vlaky do Prahy jezdí, ale jen ČD. Predrazene, nepohodlne, smradlave koženkove vozy.

+1/−2
8.9.2016 13:03

R15a44d24k15o 79K25ř18i90v54á72n31e25k 7100553335950

Významná zpráva. !!

Z jednoho menšího města jezdí každý den v 11.35 (super čas) autobus na nádraží. Světové agentury zpozorněly, jako když vystřelili soudruha Gagarina:-)

"

„Pro cestující je to velká změna. Koupí si jednu jízdenku, sedí v autobuse vybaveném internetovým připojením a nemusí se bát, že při zpoždění vlak ujede,“ pochválil dopravce Kunčar."

Zdroj: http://zlin.idnes.cz/autobusy-a-vlaky-z-prahy-do-uherskeho-brodu-fee-/zlin-zpravy.aspx?c=A160907_2271479_zlin-zpravy_ras

Pan Kunčar má talent pro sebepresentaci a deficit zdravého selského rozumu. Na pár kilometrech do Staráku ten internet moc nevyužiju. A kdyby byla pravda to s tím čekáním, tak 300 lidí z Hradiště, Přerova a Olomouce budou hodinu čekat na vlak, když autobus cestou píchne?

Jinak přímých vlaků bez přestupu jezdí z Brodu do Prahy dost, ale snobové ČD ignorují. Ano, vzor rychlosti a kvality to není, od nového jízdního řádu to bude jinak. Blbý volič na jeden autobus s přestupem a internetem slyší.:-)

+4/−2
7.9.2016 21:17

P15e79t16r 47K28o76n84í69č85e68k 8404842655625

Za prvé nechápu, jak to souvisí s "blbym voličem", když to je soukromý nedotovany dopravce. A za druhé nemusím být snob, abych požadoval rychlost a kvalitu po CD.

+2/−1
8.9.2016 7:58

R65a42d59k40o 87K32ř72i70v69á80n74e63k 7160773265870

S voličem souvisí toto PR regionálního politika.

Tlačit na zvýšení kvality služeb celodenně z Brodu do Prahy jezdících ČD by mělo být v prioritách toho politika nad zajištěním bezvýznamného zastavování jakéhosi busu ze Slovenska, kde možná pár volných míst zbude.

0/0
8.9.2016 8:19

N34i90k47o81l74a67j 49M87a60l38í58k 5534283200831

Větší logiku by to mělo na první ranní a pak od polesního večerního. Takhle jen prostě tam zastaví autobus z Banské Bystrice, takže reálně přímo pro uherskobrodské toho teda neudělal.

Do této oblasti (včetně Otrokovic - Zlína) chybí nějaký noční spoj - aby člověk mohl odjet z Prahy v noci po divadle třeba a nemusela tam přespávat...

+1/−3
7.9.2016 15:33

J32a35n 91V17a88l65o68u66c11h 6332447208340

Otázkou zůstává, kolik % cestujících do Prahy spoj ocení, když tam dojedou odpoledne (a zpět jedou ráno)....

+2/0
7.9.2016 12:25

J71a64k70u17b 53S97e43m49e47r82á86d 2977926701791

tak vzhledem k prestupu na vlak to bude mozna i pod 4 hod

0/0
7.9.2016 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.