Diskuze

Opravy dálničního obchvatu Otrokovic odstartovaly, tvoří se kolony

Nejhorší týden několikaměsíčních oprav právě zažívají řidiči na dálničním obchvatu Otrokovic. Uzavřené jsou oba jízdní pruhy ve směru na Hulín a také nájezd ze silnice ze Zlína a sjezd do Otrokovic. Tvoří se kvůli tomu kolony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P79e55t97r 79B35á39č79a

5. 9. 2016 18:06

Tak deset let stary svodidla snad menit nemusi ne boze?

Co na tom zase chcou delat dva mesice, to je do nebe volajici tyhle opravy ;-O

1 0
možnosti
DS

Možná že až se při výběrovém řízení nebude hledět jen na konečnou cenu, ale bude někdo číst také to, co zakázka obsahuje, tak se něco změní. Někdy cena o 10% vyšší může obsahovat materiály z daleko delší životností, než nejlevnější nabídka. To by se ovšem nabídky musely posuzovat z dlouhodobějšího hlediska.

3 0
možnosti
PE

P39e41t57r 89E35l68i57á75š

5. 9. 2016 11:50

To je fajn, ale podívejte se za kolik se u nás staví kilometr dálnice. Co jsem četl tak to stojí pomalu jako kilometr v rakouzských Alpách

2 0
možnosti
KC

Na dodavatele silničních staveb je třeba vyvinout větší tlak. České dálnice jsou vzhledem ke srovnatelným zahraničním stavbám (např. Rakousko, Německo...) méně kvalitní, nevydrží plánovanou zátěž, avšak i při té mizérii jsou dražší. Odpovědné státní instituce by měly českým dodavatelům jednou udělat ukázkovou ostudu a do soutěže pozvat Němce, event. jiné renomované dodavatele. Jenže jim zřejmě tento systém vyhovuje, na tak velkém objemu prací se dají do soukromých kapes odklonit slušné státní peníze podle sloganu "Ať stát krvácí, hlavně, že kompetentní ouřadové se napakují". Říznout do tohoto vředu se viditelně nechce ani politikům, prostřednictvím lobby jsou pravděpodobně ovlivněni rozhodující lidé, kteří se pak chovají podle výhod rodinných a stranických rozpočtů.

7 0
možnosti
VP

Vy myslíte, že Strabag je málo německý, Eurovia málo španělská a Skanska málo švédská?

2 0
možnosti
JB

Životnost 10 let ;-D;-D;-D;-D To i ta D1 vydžela déle ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
PE

Životnost deset let na ne až tak vytíženém úseku je dostatečné?

12 0
možnosti
JC

Ne až tak vytížený? V tom místě byla svedená doprava do jednoho pruhu a silnice musela přijímat mnohdy velmi intenzivní brzdění každého auta, navíc je to most. Ne, že bych se chtěl zastávat toho, kdo to postavil a Chudárka už vůbec ne, ale zrovna toto bych pochopil...

1 0
možnosti