Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cisternu i vlak už hasiči vyprošťovali, trolejbus ze sloupu tahali prvně

Jak dostat zpátky na zem kloubový trolejbus, jehož přední část ční do několikametrové výšky zaklíněná do sloupu? Hasiči se v úterý odpoledne v Otrokovicích na Zlínsku snažili postupovat co nejšetrněji, aby drahé vozidlo ještě více neponičili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J60a73n 56M40a82c49k 5937442332865

Vy jste se zase kochal, pane doktore?

0/0
1.9.2016 12:01

Z43d31e66n37ě91k 38D46u97f69e95k 2464614758

Já nevěděl, že se trolejbus bojí psů a šplhá na nejbližší sloup a jak rychle.;-D

0/0
1.9.2016 8:43
Foto

J55a15n 43A98d28l70e86r 2296131886136

Ten sloup by měl jít do dopravního musea - ustál ránu bez ohnutí, vyvrátily se základy.

Podobnou zkušenost jsme měli koncem čtyřicátých let na Zálešné - v zahradě nám přistál trolejbus, který se odrazil od sloupu /ten také vydržel/.

Lehce vychýlen, ale statečně držící dráty "náš" sloup vytrval dalších čtyřicet let (možná tam stojí doposud).

0/0
31.8.2016 14:20

K88a92r42e93l 74M74a10r77t44i87n58e41c 6358828976244

Eště pořád není jasná příčina této události ?

A co takhle zkusit si položit otázku, zda se náhodou ten trolejbus něčeho nelekl a tak před tím nevyšplhal na nejbližší sloup?

+2/−1
31.8.2016 7:04

J89a12k53u97b 58S98e97m11e34r48á49d 2747726461671

tak vysetrovatele uz asi tusi, ale neni duvod to troubit do sveta, nez bude vysetrovani uzavreno.... akorat zvedavci s tim maji velky problem

+3/0
31.8.2016 7:21
Foto

P39r41e62m48y97s94l 51K32y93s95e67l26a86k 5965733174259

Pochopil jsem proč se tomu říká housenka... Jen nevím co tam chěla žrát....

+2/0
31.8.2016 8:30

M30a56r95t27i59n 89N53e89v94r40l69a 2367341344147

Včera byla jedna z verzí příčin nehody zdravotní indispozice 56leteho řidiče. Už se těším, až me za 20 let budou vozit řidiči ještě o 10 let starší. ..

+2/−3
31.8.2016 6:55

P97e30t29r 98T72y44č10k28a 6485782599112

Jako ze clovek v 56 ma sedet doma a nic nedelat?

+7/−2
31.8.2016 6:58

V89á81c20l14a59v 40P33o54u26s50t49k78a 3500181572

Kolik vám bude za 20 let?

+2/0
31.8.2016 7:17

M12a63r81t95i68n 71N62e27v66r77l74a 2447801294387

72.

A budu rád ze už budu 8 let v důchodu a nebudu zabírat misto mladším, kteří budou živit rodiny a práci zastanou doufám lépe než já.

+4/−1
31.8.2016 7:24

W56a48l10t88e63r 17D83i36v19i94š 6107792872572

No vidíte, a můj 70letý otec ještě pracuje a do důchodu se mu ani trochu nechce, práci, kterou dělá, má rád, dělá ji dobře a stále má zákazníků tolik, že je musí odmítat. Dělá servis velkých plynových kotlů, hořáků, sušiček (zemědělských), kotelen... Jo, jde mu to pomaleji než dřív (radši vše třikrát kontroluje, ví, že může snáz udělat chybu), drásá ho stále větší byrokratická zátěž, ale do důchodu nechce. Sice má ještě rozestavěnou chalupu, dvakrát do roka jede na dva, tři týdny do světa, ale dobrovolně přestat pracovat nechce. A na důchodce těžce nadává. Tedy na jednu zcela konkrétní skupinu důchodců, říká jim letáková letka. Že než skončit takhle, to si prý radši vleze v kotelně na rošt, kdyby tam byl.

+6/0
31.8.2016 10:22

M79a49r57t63i86n 96N63e66v81r89l39a 2377631534367

Ale, jo, taky mohu vytáhnou ze svého okolí spoustu aktivních seniorů.

Ale neříkejte mi, že se vzrůstajícím věkem neroste pravděpodobnost nemocí a náhlých příhod srdečních a rakovin atd.

Každý infarkt je jednou poprvé a v 95% přijde neohlášen, náhle. Jak chcete potom zrovna u řidičů autobusů, lokomotiv atd. zaručit že se jim něco nestane? Preventivní prohlídka nic neodhalí a ten člověk CHCE pracovat (aby měl ještě jakžtakž slušný výdělek na rozdíl od důchodu) a začne sebe i ostatní přesvědčovat že to přece zvládne, dyť dělá řidiče 30 let atdatd.

To není o tom, že starý řidič URČITĚ zkolabuje a mladý 100% nikoli.

To je o pravděpodobnosti. Chápete ten pojem? A ta prostě roste.

+1/0
31.8.2016 12:18

M84a94r52t34i86n 92J11u78r61e54č49k28a 2373714111671

Infarkt může dostat i třicetiletý člověk. Pokud se bavíme o řidičské profesi, tak si myslím, že každý věk má svá rizika. Mladý sebevědomý řidič může být ještě větším rizikem (a taky podle strategie pojišťoven u pojistek určitě je) než řidič po padesátce. Starší řidič (který se živí řízením) by měl mít zase větší zkušenosti, takže zase může líp zvládnou nenadálou situaci ať už na silnici nebo technického rázu na vozidle, takže z mého pohledu riziko infarktu apod. tímto co do bezpečnosti vyvažuje.

0/0
31.8.2016 20:53

Z90d73e69n85ě37k 26D80o93l32e73ž89a66l 6195584351534

Myslím že v nejlepším případě budete v důchodu jen 7 let a s těmi mladými bych si taky nebyl tak jistý:-) Přes 30 let jsem opravoval obráběcí stroje ve firmě 2km od místa nehody a teď na stará kolena (56) se 3/4 roku učím na brusiče... Mladí strojaři prostě nejsou...

0/0
1.9.2016 12:29

W39a10l34t98e57r 54D11i64v78i70š 6957182462772

Věk není jediné měřítko. Níže vám píšu, jak je v pohodě můj 70letý otec. Na druhé straně jsem byl na pohřbu už dvěma svým kamarádům - jeden umřel v 42, druhý ve 45, oběma selhalo srdce. Známá prodělala ve 35 letech infarkt. Přitom ani jeden z nich nebyl typický nemocný, všichni často sportovali (ta známá sportuje nadále), byli aktivní, neměli nadváhu. Ale některé věci se prostě předvídat nedají.

56 let dnes není nijak vysoký věk, to jsou lidé ještě plně aktivní, většinou bez větších zdravotních problémů (drobnosti nepočítám, je jasný, že se sem tam něco objeví).

+2/0
31.8.2016 10:27

M36a94r79t32i47n 62N93e67v97r67l24a 2587121234137

Pravděpodobnost, pravděpodobnost... Ne že starý URČITĚ zkolabuje a mladý NIKOLI. Jen ta pravděpodobnost a riziko s věkem rostou.

+1/0
31.8.2016 12:27

R43a68d13e28k 95P87a36s46t11o20r 3466725156173

TATRA to opět zachránila :-)

+1/0
31.8.2016 6:27

P66e30t71r 56R53e46m94e85š 5861205722

Všechno je jednou poprvé :-). Tak hlavně že to nedopadlo hůř.

+3/0
31.8.2016 5:25

K58a71r12e65l 84N97e52d86o60p44i11l 7918896499884

Jsem nevedel, ze trolejbus dokaze splhat po sloupech jako drevokocur.

0/0
31.8.2016 1:21

M10i57r78e22k 11P88r88a60ž41s46k52ý 7113582760189

Opravdu jste tady napsal velké "moudro". :-/

+2/−1
31.8.2016 1:36

T57o81m91á55š 47K26o34t79í26k 9216923853536

Koukám tady mají všichni krátkou paměť, včetně redakce ;-D

http://praha.idnes.cz/metro.aspx?c=A141216_145801_metro-extra_row

+7/0
31.8.2016 2:24
Foto

P71a64v37e81l 17P63o46k46o17r73n19ý 2826694210702

Asi vepředu trolejbusy dost lehké, že umí "vyšplhat" na sloup.

0/0
31.8.2016 6:39

V29í41t 95B93r20z52o86b29o10h43a12t72ý 7740762613101

hlavně mají náhon na zadní kola až za kloubem, tudíž ve zlínském případě, vlastně zadní část tu přední na sloup vytlačila

+3/0
31.8.2016 9:48
Foto

P17a13v45e87l 75P19o70k93o93r39n70ý 2506174820712

Aha, dík.

0/0
31.8.2016 9:52

O76l14d63ř60i83c25h 98Š75t10ě84p44á37n47e14k 7892706696544

Tako pokud máte na mysli nehodu z roku 1939 , obávám se , že tu si opravdu už málokdo pamatuje.;-D

+3/0
31.8.2016 7:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.