Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cisternu i vlak už hasiči vyprošťovali, trolejbus ze sloupu tahali prvně

Jak dostat zpátky na zem kloubový trolejbus, jehož přední část ční do několikametrové výšky zaklíněná do sloupu? Hasiči se v úterý odpoledne v Otrokovicích na Zlínsku snažili postupovat co nejšetrněji, aby drahé vozidlo ještě více neponičili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J48a89n 79M83a15c49k 5337572142375

Vy jste se zase kochal, pane doktore?

0/0
1.9.2016 12:01

Z13d33e36n26ě98k 76D21u84f62e61k 2694694238

Já nevěděl, že se trolejbus bojí psů a šplhá na nejbližší sloup a jak rychle.;-D

0/0
1.9.2016 8:43
Foto

J29a41n 64A26d26l33e70r 2956221876266

Ten sloup by měl jít do dopravního musea - ustál ránu bez ohnutí, vyvrátily se základy.

Podobnou zkušenost jsme měli koncem čtyřicátých let na Zálešné - v zahradě nám přistál trolejbus, který se odrazil od sloupu /ten také vydržel/.

Lehce vychýlen, ale statečně držící dráty "náš" sloup vytrval dalších čtyřicet let (možná tam stojí doposud).

0/0
31.8.2016 14:20

K96a23r79e61l 59M45a23r80t47i31n51e52c 6708368166604

Eště pořád není jasná příčina této události ?

A co takhle zkusit si položit otázku, zda se náhodou ten trolejbus něčeho nelekl a tak před tím nevyšplhal na nejbližší sloup?

+2/−1
31.8.2016 7:04

J66a85k96u78b 78S75e59m51e50r32á17d 2337426411901

tak vysetrovatele uz asi tusi, ale neni duvod to troubit do sveta, nez bude vysetrovani uzavreno.... akorat zvedavci s tim maji velky problem

+3/0
31.8.2016 7:21
Foto

P45r19e28m84y95s58l 35K26y48s88e31l90a76k 5885923894209

Pochopil jsem proč se tomu říká housenka... Jen nevím co tam chěla žrát....

+2/0
31.8.2016 8:30

M72a29r38t35i89n 47N28e46v29r20l18a 2227161564157

Včera byla jedna z verzí příčin nehody zdravotní indispozice 56leteho řidiče. Už se těším, až me za 20 let budou vozit řidiči ještě o 10 let starší. ..

+2/−3
31.8.2016 6:55

P89e60t17r 60T17y30č63k91a 6415692589892

Jako ze clovek v 56 ma sedet doma a nic nedelat?

+7/−2
31.8.2016 6:58

V56á84c81l61a56v 42P95o60u23s12t64k54a 3710101472

Kolik vám bude za 20 let?

+2/0
31.8.2016 7:17

M76a48r26t13i42n 41N26e11v26r80l42a 2817881184367

72.

A budu rád ze už budu 8 let v důchodu a nebudu zabírat misto mladším, kteří budou živit rodiny a práci zastanou doufám lépe než já.

+4/−1
31.8.2016 7:24

W95a65l41t57e70r 61D46i57v60i79š 6197942902862

No vidíte, a můj 70letý otec ještě pracuje a do důchodu se mu ani trochu nechce, práci, kterou dělá, má rád, dělá ji dobře a stále má zákazníků tolik, že je musí odmítat. Dělá servis velkých plynových kotlů, hořáků, sušiček (zemědělských), kotelen... Jo, jde mu to pomaleji než dřív (radši vše třikrát kontroluje, ví, že může snáz udělat chybu), drásá ho stále větší byrokratická zátěž, ale do důchodu nechce. Sice má ještě rozestavěnou chalupu, dvakrát do roka jede na dva, tři týdny do světa, ale dobrovolně přestat pracovat nechce. A na důchodce těžce nadává. Tedy na jednu zcela konkrétní skupinu důchodců, říká jim letáková letka. Že než skončit takhle, to si prý radši vleze v kotelně na rošt, kdyby tam byl.

+6/0
31.8.2016 10:22

M94a62r87t16i81n 86N53e25v65r25l57a 2397821654807

Ale, jo, taky mohu vytáhnou ze svého okolí spoustu aktivních seniorů.

Ale neříkejte mi, že se vzrůstajícím věkem neroste pravděpodobnost nemocí a náhlých příhod srdečních a rakovin atd.

Každý infarkt je jednou poprvé a v 95% přijde neohlášen, náhle. Jak chcete potom zrovna u řidičů autobusů, lokomotiv atd. zaručit že se jim něco nestane? Preventivní prohlídka nic neodhalí a ten člověk CHCE pracovat (aby měl ještě jakžtakž slušný výdělek na rozdíl od důchodu) a začne sebe i ostatní přesvědčovat že to přece zvládne, dyť dělá řidiče 30 let atdatd.

To není o tom, že starý řidič URČITĚ zkolabuje a mladý 100% nikoli.

To je o pravděpodobnosti. Chápete ten pojem? A ta prostě roste.

+1/0
31.8.2016 12:18

M24a59r17t52i86n 15J98u22r24e38č84k39a 2893644331321

Infarkt může dostat i třicetiletý člověk. Pokud se bavíme o řidičské profesi, tak si myslím, že každý věk má svá rizika. Mladý sebevědomý řidič může být ještě větším rizikem (a taky podle strategie pojišťoven u pojistek určitě je) než řidič po padesátce. Starší řidič (který se živí řízením) by měl mít zase větší zkušenosti, takže zase může líp zvládnou nenadálou situaci ať už na silnici nebo technického rázu na vozidle, takže z mého pohledu riziko infarktu apod. tímto co do bezpečnosti vyvažuje.

0/0
31.8.2016 20:53

Z45d35e23n31ě27k 53D74o16l30e81ž80a10l 6255984411784

Myslím že v nejlepším případě budete v důchodu jen 7 let a s těmi mladými bych si taky nebyl tak jistý:-) Přes 30 let jsem opravoval obráběcí stroje ve firmě 2km od místa nehody a teď na stará kolena (56) se 3/4 roku učím na brusiče... Mladí strojaři prostě nejsou...

0/0
1.9.2016 12:29

W80a76l46t29e12r 52D14i81v94i50š 6737772962562

Věk není jediné měřítko. Níže vám píšu, jak je v pohodě můj 70letý otec. Na druhé straně jsem byl na pohřbu už dvěma svým kamarádům - jeden umřel v 42, druhý ve 45, oběma selhalo srdce. Známá prodělala ve 35 letech infarkt. Přitom ani jeden z nich nebyl typický nemocný, všichni často sportovali (ta známá sportuje nadále), byli aktivní, neměli nadváhu. Ale některé věci se prostě předvídat nedají.

56 let dnes není nijak vysoký věk, to jsou lidé ještě plně aktivní, většinou bez větších zdravotních problémů (drobnosti nepočítám, je jasný, že se sem tam něco objeví).

+2/0
31.8.2016 10:27

M59a42r92t22i14n 69N43e62v69r84l10a 2317141344987

Pravděpodobnost, pravděpodobnost... Ne že starý URČITĚ zkolabuje a mladý NIKOLI. Jen ta pravděpodobnost a riziko s věkem rostou.

+1/0
31.8.2016 12:27

R95a25d96e16k 58P22a27s13t30o91r 3306415356763

TATRA to opět zachránila :-)

+1/0
31.8.2016 6:27

P79e96t19r 72R28e30m66e32š 5861365182

Všechno je jednou poprvé :-). Tak hlavně že to nedopadlo hůř.

+3/0
31.8.2016 5:25

K46a23r76e44l 11N31e98d56o95p53i58l 7798896979504

Jsem nevedel, ze trolejbus dokaze splhat po sloupech jako drevokocur.

0/0
31.8.2016 1:21

M41i38r71e29k 82P38r18a84ž88s86k89ý 7573842130419

Opravdu jste tady napsal velké "moudro". :-/

+2/−1
31.8.2016 1:36

T72o37m69á97š 21K98o50t68í28k 9706303833396

Koukám tady mají všichni krátkou paměť, včetně redakce ;-D

http://praha.idnes.cz/metro.aspx?c=A141216_145801_metro-extra_row

+7/0
31.8.2016 2:24
Foto

P88a38v60e66l 53P79o38k37o86r56n20ý 2726244530642

Asi vepředu trolejbusy dost lehké, že umí "vyšplhat" na sloup.

0/0
31.8.2016 6:39

V79í30t 19B90r85z51o90b68o52h57a61t53ý 7780612673701

hlavně mají náhon na zadní kola až za kloubem, tudíž ve zlínském případě, vlastně zadní část tu přední na sloup vytlačila

+3/0
31.8.2016 9:48
Foto

P70a82v17e24l 12P22o70k26o28r82n70ý 2636224180962

Aha, dík.

0/0
31.8.2016 9:52

O16l40d74ř52i10c17h 37Š87t36ě97p69á17n19e90k 7352596756284

Tako pokud máte na mysli nehodu z roku 1939 , obávám se , že tu si opravdu už málokdo pamatuje.;-D

+3/0
31.8.2016 7:31







Najdete na iDNES.cz