- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi v manéži Bolka Polívky někdo měl scénku Zlínský trolejbus. Da se to najít na youtube, doporučuju.
Vozidlo s dieselagregátem. To je autobus nebo trolejbus s elektrocentrálou?
Musím pochválit některé pseudoexperty za jejich zajímavé příspěvky. Nelze přece srovnávat 2 naprosto odlišné nehody. Tady ta deformace nebyla velká jen proto, že se trolejbus na sloup vyšplhal a ten mu to dovolil. Kdyby ne, dopadne to jako u té Sorky, která rozhodně navíc nejela 20 km/h. Bezpečnost v čelním nárazu je všeobecně dost mizerná. Normy tyto crashtesty nevyžadují a tak není důvod, aby se jimi výrobci nějak zvlášť zabývali. Oni by sice mohli, ale v důsledku by museli o dost zdražit a těžko by mohli být konkurenceschopní. Něco jiného je třeba Setra, ale to je jiná liga a za jiné peníze.
tak to bude velmi zajimave urcit, co se vlastne stalo.... Muze jit o nepozornost, srdicko, mikrospanek, ale take o
SEBEVRAZDU
kazdopadne by ve vysetrovani nemeli byt zainteresovani mistni "chytrolini", ale profici z Brna nebo Prahy.
Dopravni podnik to bude stat velke penize....... Dozvime se nekdy OPRAVDU pravdu
Když se tu pravdu dozvíš, stejně jí nebudeš věřit, tak proč to řešíš?
Řidič asi za jízdu poslouchal paní Helenu a nechal se unést https://www.youtube.com/watch?v=Km4iv_nL7tY
Obrovske stesti v nestesti: Jednak ze to zustalo na sloupe a nesvalilo se to na bok a jednak ze Zlin nakoupil TRr28 Solarisy s tankovou konstrukci od Polaku a ne Tr30(31) co jsou v papirove kastli ceskeho SOR. Z diskuzi na K-reportu a i tady to zaznelo, ze kdyby to byla SORka, tak ten sloup je az u kloubu :-( Pro porovnani podobna nehoda z Blavy se SOR busem v rychlosti 20 km/h!!
Kristova noho, to je snad z papundeklu, ne? já to říkám od začátku, že to jsou nehorázný křápy už jen ten rozdíl v komfortu cestování, na každej sebemenší ďolík v silnici to reaguje jak kdyby to snad jelo po ráfkách, neustálý rachot a skřípání, dál stojí za zmínku i ten odporný uřvaný signál zavírání dveří... Ale co bychom chtěli, když nejmenovaný majitel továrny na tyto šroty má kontakty všude a zvlášť zkorumpovaná pražská radnice mu udělala největší kšeft v historii a kvůli tomu budeme ještě X let těmi ohyzdnými a hlavně nebezpečnými křápy muset jezdit...
V rámci prevence nyní nařídí EU odstranit ze všech trolejbusových tratí sloupy s trakčním vedením.
V radiu rikali, ze mu upadlo kolo nebo neco takoveho, kazdopadne luxusne zaparkovano.