- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemohu se zbavit dojmu, že největší vinu na té nehodě nese řidič a jeho navigátor.Jakpak asi vytvářeli rozpis na závod? Nějak rychle se na ně zapomnělo, proč asi?
Já se zase nemohu zbavit dojmu, že tomu rozumíte, jak koza petrželi. Jel se totiž závod a řidič závodního auta nemusí na rozdíl od toho v běžném provozu, počítat s neukázněnými lidmi kolem silnice. Závodník závodí a může bourat, proto se závod organizuje. Kdyby musel řidič jet tak, aby nezpůsobil nehodu, nepotřeboval by závod pořadatelskou službu.
O viníkovi není jasno?
Chudáci holky a chudák kluk traťový komisař se spolehli na to, že za volantem auta musí sedět řidič, rallyového auta rallyový řidič.
Dřív se závodníci rekrutovali z kluků, kteří začínali na motokárách, pak postupovali výš, o autech věděli první-poslední a na závodní speciál se dostali až po dlouhých letech.
Dneska si zbohatlík koupí závodní auto a myslí si, že zároveň s autem koupil i závodní zkušenosti. A pak ten packal neudrží auto na úplně rovné silnici. A protože to je prohnaný právník a umí se ze všeho vylhat, začne spřádat teorie o bočním větru. Pro takovýhle neumětely je 500m ochranný koridor na každou stranu od trati ještě málo
Ještě stále o viníkovi není jasno?
takze drive se auta z drahy nevyletavala?
Pelikán řeší dávno jasný a uzavřený případ místo toho nepořádku co má v rezortu, ale tak on byl divnej už od začátku, nejraději by zakázal všechno a každého, kdo nemá jeho naivní vidění sluníčkového světa.